استایلروزمره و کاربردی

پارچه وال سوزندوزی، پارچه ای برای پیراهن های خانگی

به طور کلی پارچه وال به نسبت سایر پارچه های موجود در باز نخ بیشتری دارد. تراکم پارچه وال به نسب کم بوده و و بافت ساده و لطیفی دارد. پارچه وال به دو صورت طبیعی و مصنوعی تهیه می شود. پارچه وال طبیعی به نسبت وال مصنوعی گران تر است. در نوع طبیعی این پارچه از پنبه استفاده می شود. در حالی که در نوع مصنوعی پارچه وال پلی استر به کار می رود. پارچه وال سوزندوزی که یکی از انواع مختلف پارچه وال به حساب می آید سابقه بلند مدتی در دنیای پوشاک دارد.  استفاده از پارچه وال سوزندوزی هیچ محدودیتی ندارد. برای تهیه اکثر لباس ها با انواع طراحی ها می توان از پارچه وال سوزندوزی استفاده کرد.

پارچه وال سوزندوزی در دو سال گذشته بسیار محبوب و پر فروش بوده است. سوزندوزی این پارچه که به صورت ماشینی است باعث شده تا قیمت متوسط و معقولی داشته باشد. تنوع طرح و رنگ این پارچه زیاد و جذاب است. از این پارچه برای دوخت انواع لباس های کژوال می توان استفاده کرد. بلوز، دامن و پیراهن های کژوال و خانگی با استفاده از این پارچه بسیار مورد پسند و دوست داشتنی می شوند. پارچه وال به دلیل خنک و سبک بودن برای استفاده در فصل بهار  تابستان بسیار مناسب است. همچنین سبک بودن این پارچه موجب می شود تا برای استفاده طولانی مدت در خانه احساس راحتی کنید.

خرید پارچه وال خامه دوزی

رافل های تزیینی با پارچه وال سوزندوزی

رافل های تزیینی با پارچه وال سوزندوزی

دوخت لباس های فانتزی و خاص با وال سوزندوزی بسیارهیجان انگیز است. طراحی و دیزاین یک پیراهن زیبا با وال سوزندوزی یکی از آیتم ها می تواند دوخت رافل باشد. برای جذابیت بیشتر لباس های خانگی، دوخت رافل ها و چین ها یکی از ساده ترین راه ها است. پارچه وال سوزندوزی به دلیل سبک و نازک بودن برای دوخت رافل ها و لباس های پر چین بسیار مناسب است. می توان این رافل ها را در برش از سرشانه لباس استفاده کرد. انتخاب برش های صاف یا اوریب به عهده شما است. چین هایی که در بخش کمر لباس دوخته می شوند نیز برای گشاد و آزاد بودن لباس کاربرد دارند. برای زیبا سازی پیراهن خود می توانید، یک نوار باریک چین خورده از پارچه وال سوزندوزی خود در پایین لباس استفاده کنید.


مرتبط: 5 ایده لباس خانگی با پارچه گلدار نخی


یقه های هفت و باز

پوشیدن لباس های تنگ و جذب برای روزهای تابستان شاید خیلی ایده آل نباشید. برای اینکه در پیراهن خود احساس خنکی و راحتی داشته باشید بهتر است آن را آزاد طراحی کنید. لباس های خانگی معمولا آزاد و گشاد هستند و علاوه بر زیبایی باید کارآمد نیز باشند. به عنوان مثال لباس های خانگی تابستانی باید در کنار راحتی، احساس خنکی نیز داشته باشند. پس باید در طراحی این پیراهن ها نهایت سلیقه و ایده پردازی را به کار ببرید. وال سوزندوزی به شما امکان چنین کاری را خواهد داد. دوخت و طراحی اکثر مدل ها با وال سوزندوزی کار امکان پذیری است. یکی از استایل های پرکاربرد برای روزهای گرم سال پیراهن های یقه هفت و گشاد در کنار پارچه وال سورندوزی است. با پارچه وال سوزندوزی و یقه های هفت و باز پیراهن های خانگی برای تابستان و گرمای آن مهیا می شوند.

قیمت پارچه وال خامه دوزی

آستر دوزی پارچه وال سوزندوزی

این پارچه به دلیل مشبک و سوراخ دار بودن در نواحی مختلف طرح و همچنین نازک بودن آن نیاز به آستردوزی دارد. بهتر است برای پیراهن های خانگی از آستر وال ساده استفاده شود تا همچنان تنخور خنک و راحتی داشته باشد. به راحتی می توانید با آستر کشی کردن پارچه وال سوزندوزی آن را برای استفاده در اکثر مدل ها استفاده کنید. دوخت انواع رافل ها و دامن های طبقه طبقه و چین دار با وال سوزندوزی در کنار استر کشی امکان پذیر است. به دلیل بافت نازک و لطیف وال سوزندوزی حتی با آستر هم خنک و برای روزهای گرم سال کاربردی خواهد بود.

آستین های پفی با پارچه وال سوزندوزی

پارچه وال سوزندوزی بافت لطیف و نرمی دارد. اما آهاردار بودن نسبی این پارچه به نسبت پارچه های نخی ساده آن را برای دوخت انواع چین ها و پیلی ها مناسب می کند. از آنجایی که آستین های پفدار طرفدار زیادی دارد یکی از مدل های مناسب برای برای پیراهن شما با پارچه وال سوزندوزی خواهد بود. این آستین ها را می توانید به صورت کوتاه، بلند یا سه ربع طراحی کنید. دوخت رافل های چین دار در پایین این پیراهن ها باعث ایجاد هارمونی در لباس شما می شود. می توانید پیراهنتان را از کمر برش داده و دامن آن را چین دار با پارچه وال سوزندوزی طراحی کنید.

پیراهن های عروسکی کوتاه

پیراهن های مناسب استفاده روزانه خانم ها مدت زمان طولانی بر تن آن ها خواهد بود. از این رو لازم است که در انتخاب جنس پارچه و مدل آن دقت زیادی به خرج داده شود. از لحاظ جنس پارچه، پارچه وال سوزندوزی یکی از بهترین انتخاب ها برای پوست شما خواهد بود. پارچه وال سوزندوزی لطافت بالایی داشته و امکان تنفس، برای پوست شما را در طولانی مدت فراهم می کند. اما در انتخاب مدل نیز پارچه وال سوزندوزی آیتم های زیادی را پیش روی شما قرار میدهد. تنها کافی است تا با کمی خلاقیت و ایده گرفتن از مدل های موجود پیراهن مناسب خود را با پارچه وال سوزندوزی فراهم کنید.

پیراهن های عروسکی کوتاه 

پیراهن های کوتاه فانتزی با پارچه وال سوزندوزی برای شما استایل بی نظیری فراهم می کنند. پیراهن های کوتاه با آستین های حجیم یا بدون آستین. دامن این پیراهن را می توانید به شکل لنگی در نظر بگیرید. همچنین استفاده از دامن های پیلی دار برای پیراهن شما فوق العاده است. طراحی و دوخت چند پیلی با فاصله های منظم در دامن پیراهن و آستین شما زیبایی بی بدیلی را به آن می بخشد. برای بالا تنه آن به شما رافل های چین دار را پیشنهاد می کنیم. پارچه وال سوزندوزی به خاطر فرم پذیری و خوش دوخت بودن برای تمام این مدل ها مناسب است.

خرید پارچه وال سوزن دوزی

 

دامن های کلوش با پارچه وال سوزندوزی

دامن های کلوش با پارچه وال سوزندوزی

اگر به دنبال یک مدل جذاب برای دامن پیراهن خود می گردید، دامن های پشت بلند گزینه مناسبی می باشد. زیبایی دامن های کلوش پشت بلند در یک استایل روزانه چشم نواز خواه بود. برای طراحی این دامن ها بهتر است بالاتنه خود را جذب در نظر بگیرید. قسمت کمر پیراهن خود را برش بزنید و برای دامن آن ایده کلوش نامتقارن را پیاده کنید. زیبایی این دامن ها در کنار پارچه وال سوزندوزی به شما پیراهن جذابی هدیه خواهد کرد. از طراحی کمربند های بلند در قسمت کمر پیراهن خود غافل نشوید. برای بالا تنه پیراهن خود می توانید یقه های هفت باز یا چپ و راستی را در نظر بگیرید.

پیراهن های جلو باز

پیراهن های جلو باز 
پیراهن های جلو باز برای استفاده روزانه شاید خیلی کاربرد نداشته باشد، اما طرفداران خودش را دارد. این پیراهن اصولا با دکمه برای استفاده روزانه در نظر گرفته می شوند. پیراهن های بلند و کوتاه با پارچه وال سوزندوزی، آیتم های کاربردی برای شما خواهند بود. یک آپشن فوق العاده برای زیبا سازی پیراهن ساده شما طراحی کشبافت خواهد بود. برای قسمت آستین ها از کشبافت می توانید بهره ببرید. اگر آستین خود را کمی گشاد در نظر بگیرید و لب آن را کش دوزی کنید، یک آستین پفکی زیبا برای شما ایجاد خواهد شد. برای اینکه پایین استین های شما نیز حالت کل.ش پیدا کند از ایده کشبافت در میان آستین استفاده کنید. همچنین می توانید آستین خود را از آرنج برش داده و پایین آن را به شکل کلوش طراحی کنید.

دامن ها چین دار و چند طبقه با پارچه وال سوزندوزی

دامن ها چین دار و چند طبقه با پارچه وال سوزندوزی

یکی از پارامترهای مهم برای زیباتر شدن پیراهن شما دامن است. طراحی دامن ها اهمیت زیادی دارد. یکی از مدل های پرکاربرد و زیبا پارچه وال سوزندوزی دامن های چیندار هستند. پارچه وال سوزندوزی به بهترین شکل ممکم چین های دامن شما را نشان خواهد داد. اما ما برای شما پیشنهاد بهتری داریم. به جای طراحی یک ردیف دامن چین  دار، دامن های طبقه طبقه را امتحان کنید. برای اینکار دامن پیراهن خود را از کمر یا سینه برش دهید. سپس چند ردیف دامن متناسب با سلیقه خود به صورت چین دار برای آن در نظر بگیرید. تعداد طبقه و مقدار چین خوردن دامن شما کاملا سلیقه ای می باشد. از دامن چیندار خود در کنار پارچه وال سوزندوزی نهایت لذت را در روزهای بهار و تابستان خواهید برد.

پیراهن های والان دار

پیراهن های والان دار

پیراهن های والان دار که به کاپ والان دار نیز معروف هستند می توانند استایل جذابی را فراهم کنند.اگر این پیراهن ها را با پارچه وال سوزندوزی تهیه کنید جذابیت آن چند برابر خواهد شد. این مدل پیراهن های والان دار بالا تنه شما را درشت تر نشان خواهند داد. اما این موضوع چیزی از زیبایی آن کم نخواهد کرد. از ایده والان می توانید تنها در قسمت آستین های پیراهن خود استفاده کنید. طراحی والان های کوتاه و بلند با پارچه وال سوزندوزی زیبایی منحصر به فردی به شما هدیه خواهد کرد. برای ایجاد تنوع می توانید در قسمت دامن نیز، برش های مختلفی و نوار چین دار را امتحان کنید.


بیشتر بخوانید: پارچه وال خامه دوزی و ویژگی های آن


ست های چند تکه با پارچه وال سوزندوزی

ست های چند تکه با پارچه وال سوزندوزی

یک ایده جذاب و بی نظیر برای دوخت با پارچه وال سوزندوزی ست چند تکه می باشد. برای استفاده روزانه این ایده استایل بی نظیری برای شما به عنوان یک خانم شیک پوش فراهم می کند. این لباس ها به صورت جلو باز طراحی می شوند. برای قسمت زیرین آن ها از نیم تنه و شلوارک می توانید استفاده کنید. طراحی نیم تنه و شلوار با پارچه وال سوزندوزی یک ایده جذاب و نو خواهد بود. قد بالاتنه رویی شما کاملا انتخابی است. اما اگر انتخاب شما پیراهن های بلند می باشد، به شما پیشنهاد می کنیم آن را با بندینک در قسمت بالا تنه فیکس و برای آن تنها از یک شلوارک ست استفاده کنید.

پیراهن های بلند ساحلی

پیراهن های بلند ساحلی 

اگر برای این بهار و تابستان خود به دنبال پیراهنی بلند و زیبا هستید با ما همراه باشید. این قسمت از مقاله برای شما تهیه شده است. پیراهن های بلند جدای از زیبایی راحتی فوق العاده را به شما هدیه خواهند کرد. پس بهتر است از آن ها در استایل خود استفاده کنید. طراحی و دوخت پیراهن های ساحلی بلند با وال سوزندوزی یک انتخاب هوشمندانه محسوب می شود. دوخت این پیراهن های بلند با پارچه ای خنک و لطیف، یعنی پارچه وال سوزندوزی شما را از هر پیراهنی در فصل تابستان بی نیاز می کند. پیراهن ساحلی خود را می توانید با دامن های چند طبقه و چیندار مزین کنید. برای قسمت سر شانه ها از نوارهای چیندار یا بندهای ساده استفاده کنید. اگر قصد دوخت آستین را برای پیراهن ساحلی خود دارید، می توانید به سراغ آستین های پف دار و مچی نیز بروید.

پیراهن های کات اوت با پارچه وال سوزندوزی

یک خانم شیک پوش و خوش استایل به پیراهنی که در طول رو استفاده میکند اهمیت زیادی می دهد. طراحان برند های بزرگ جهانی نیز این موضوع را به خوبی درک می کنند. آن ها همواره سعی می کنند تا با ایده های جدید از یک دیگر سبقت گرفته و طرفداران خود را راضی نگه دارند. یکی از ایده های جدید و پرطرفدار امروزی برای پیراهن های خانگی ایده کات اوت می باشد. اصولا از این ایده در کمر پیراهن ها استفاده می شود. این طراحی زیبایی بی نظیری را به پیراهن شما می بخشد. طراحی کات اوت در قسمت کمر پیراهن شما می تواند به صورت هلال یا صاف ایجاد شود. وال سوزندوزی به زیبایی هر چه تمام تر این برش ها را نشان می دهد.

پیراهن های آف شولدر

پیراهن های آف شولدر نیز یکی دیگر از ایده های نوین و خاص برای به کارگیری در استایل روزنه می باشد. از این ایده جذاب در کنار وال سوزندوزی استفاده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. با وال سوزندوزی این پیراهن ها را می توانید آستین دار یا بدون آستین، بنا به سلیقه خود طراحی کنید. آستین های پفی در کنار کشبافت، برای پیراهنی با وال سوزندوزی بی نظیر خواهد بود. استفاده از کشبافت در قسمت سر شانه های پیراهن شما استفاده از آن را راحت تر خواهد کرد. از طرفی طراحی کش در سرشانه ها باعث ایجاد چین های ریز در بالاتنه شما می شود. این عمل بر روی پارچه وال سوزندوزی، زیبایی پیراهن شما را بیشتر می کند.

منبع: hellomolly.com

3.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا