استایلپاییز و زمستان

استایل پاییزه جذاب با لباس جین + عکس

با عوض شدن فصل و فرارسیدن روزهای سرد سال پوشش همه افراد جامعه به یکباره تغییر می کند. همه افراد برای روزهای سرد پاییز از لباس های گرم با ضخامت مناسب، کمک می گیرند. به خوبی می دانید که در فصل پاییز، همه روزها به یک اندازه سرد نیستند. به همین علت شما هم باید پیشبینی روزهای خنک را کرده و برای خود چند لباس نیمه گرم در نظر داشته باشید. برای این کار کمکی از دست پارچه های زمستانی برنمی آید. اما پارچه هایی مثل پارچه جین می توانند در این راستا به کمک شما بیایند. لباس جین در روزهای خنک و نچندان سرد پاییز می توانند در ساخت یک استایل رویایی به شما کمک کند. در نتیجه اگر قصد دارید پاییز امسال را با استایل های زیباتر و شیک تر سپری کنید، بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

خرید پارچه جین

زیباترین کالکشن لباس جین

اگر از طرفداران دنیای مد باشید و تولیدات برندهای مختلف را چک کنید به خوبی می دانید که لباس جین همواره در بین محصولات برندهای مطرح دنیا حضور داشته است. سلبریتی ها و افراد سرشناس نیز به لباس جین توجه و علاقه زیادی نشان می دهند. در نتیجه می توان گفت که این آیتم جذاب یک عضو ضروری برای کمد لباس همه خانم های ایرانی است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم زیباترین و جذاب ترین مجموعه لباس جین برای پاییز پیش رو را جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار دهیم. پس با ما همراه باشید و این کالکشن زیبا را از دست ندهید.

لباس جین کاربردی، مناسب خانم های شیک پوش

یکی از کاربردی ترین آیتم های پاییزه که می توانید از آن در استایل های متنوع استفاده کنید، پالتو نازک و بلند است. ممکن است تصور کنید که همه پالتوها ضخامت زیادی داشته و برای روزهای پاییزی خنک مناسب نیستند. اما کافی است به بازار مراجعه کنید تا متوجه شوید که بسیاری از پالتوها از یک لایه پارچه با ضخامت متوسط و آستری تهیه شده و برای روزهای خنک سال بسیار کاربردی هستند. استفاده از آستری بسته به نوع پارچه اصلی و ایستایی آن، ضخامت و گرمای مورد نظر، سلیقه ای بوده و جنس آن می تواند متفاوت باشد. پالتوهای بلند برای افراد توپر و پلاس سایز یک گزینه ایدئال محسوب می شود. این آیتم جذاب می تواند شما را کشیده تر و لاغرتر جلوه بدهد. استفاده از جیب های تزئینی می تواند پالتو شما را از حالت بی روح و ساده خارج کرده و جذاب تر جلوه بدهد.

لباس-جین-کاربردی،-مناسب-خانم-های-شیک-پوش

اگر به دنبال یک پالتو پاییزه شیک و منحصر به فرد هستید، بهتر است به سراغ پارچه هایی با ایستایی بالا بروید. پارچه هایی که ایستایی کمی دارند نمی توانند ظاهر لوکسی را برای شما فراهم کنند. یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت پالتوهای پاییزه پارچه جین است. لباس جین به خودی خود شکل اسپرت و خودمانی دارد. اما وقتی در کنار آن از آستری خز استفاده می کنید، قضیه متفاوت می شود. پارچه جین و پارچه خز کوتاه در کنار هم می توانند گرمای مطبوع و خوشایندی را برای شما فراهم کنند. بهتر است قبل از دوخت این لباس جین به سایز سوزن چرخ خیاطی خود توجه داشته باشید. از آنجایی که در این پالتو از دو لایه پارچه استفاده شده است، حتما باید در زمان دوخت از سوزن های سایز بزرگ کمک بگیرید. در غیر این صورت ممکن است در زمان کار سوزن چرخ خیاطی بشکند.


پیشنهاد ما: راهنمای معنای علائم شستشوی لباس + عکس


دامن جین، جذاب و متفاوت

اگر به دنبال یک استایل پاییزی متفاوت هستید باید به گونه ای متفاوتی نیز عمل کنید. مطمئنا آیتم های تکراری نمی توانند ظاهر شما را خاص و جذاب جلوه بدهند. یکی از چیزهایی که به استایلیست ها و طراحان لباس کمک می کند تا بهترین نمونه کارهای خود را ارائه بدهند، این است که جسارت ست کردن آیتم های متفاوت را در خود ایجاد کنند. در ذهن عموم جامعه اینگونه جای گرفته است که در استایل های پاییز تنها از شلوار باید استفاده کنند. اما اگر به استایل سلبریتی ها و بلاگرهای معروف نگاه کنید، متوجه می شود که آن ها در بسیاری از استایل های خود این قانون را نقض کرده و با دامن استایل خود را تکمیل می کنند. اگر شما هم دوست دارید در پاییز پیش رو استایل متفاوتی داشته باشید و مورد تحسین اطرافیان خود قرار بگیرید، بهتر است این بار دامن پاییزه را امتحان کنید.

دامن-جین،-جذاب-و-متفاوت

اگر تصمیم دارید در استایل پاییزه خود از دامن استفاده کنید اما در مورد مدل و پارچه آن دودل هستید، جای هیچ نگرانی نیست. طراحان لباس پیشنهاد می کنند که در کنار پالتوهای بلند از دامن راسته و ماکسی و در کنار کت یا کاپشن کوتاه از دامن های فون استفاده کنید. برای دوخت این آیتم نیز می توانید بسته به سلیقه خود از پارچه هایی با چروک پذیری کم و ظاهری جذاب استفاده کنید. یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت دامن های پاییزه، پارچه جین است. از آنجایی که پارچه جین چروک پذیری بسیار کمی دارد، نگرانی از بابت خراب شدن استایل خود نخواهید داشت. این مدل لباس جین می تواند شما را فردی جسور و خوش پوش جلوه بدهد.

لباس جین با پارچه خرجکار

یکی از چیزهایی که می تواند استایل شما را نسبت به سایر افراد متفاوت کند، طراحی خاص آیتم های استایلتان است. در نتیجه می توان اینگونه برداشت کرد که اگر به دنبال یک استایل خاص و جذاب هستید، باید برای طراحی تک تک آیتم های آن وقت و دقت زیادی خرج کنید. یکی از چیزهایی که می تواند در این زمینه به شما کمک کند، ایجاد برش های متعدد و ترکیب پارچه ها با یکدیگر است. ترکیب پارچه هایی که با یکدیگر متناسب هستند، باعث می شود بتوانید در نهایت شاهد یک شاهکار هنری باشید.

لباس-جین-با-با-پارچه-خرجکار

همانطور که گفته شد پارچه های انتخابی شما باید با یکدیگر متناسب بوده و ویژگی های یکسانی داشته باشند. از طرفی هر دو پارچه انتخابی شما باید ضخامت مناسبی داشته و بتواند شما را گرم نگهدارد. یکی از پارچه هایی که به راحتی با دیگر پارچه ترکیب می شود، پارچه جین است. اگر می خواهید در لباس جین خود از یک پارچه مکمل نیز استفاده کنید، دست شما در انتخاب پارچه باز است. پارچه جین را می توانید با انواع پارچه ها مثل پارچه خز، پارچه چرم، پارچه دورس، پارچه بافت و دیگر پارچه های پاییزه ترکیب کنید. در نظر داشته باشید که طول عمر پارچه جین بسیار زیاد است. اما برای اینکه بتوانید سالیان سال از این لباس جین استفاده کنید باید دور سفید کننده ها و شوینده های آنزیم دار را خط بکشید.

قیمت پارچه جین کاغذی

استایل های کژوال پاییزه با لباس جین

استایل کژوال یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین استایل های حال حاضر در دنیای مد است. ویژگی و قانون اصلی استایل کژوال، استفاده از آیتم های ساده و مینیمال است. به بیانی در استایل کژوال لباس های پرزرق و برق و آیتم های عجیب و غریب جایگاهی ندارند. پارچه هایی با رنگ های جیغ و طرح های بزرگ معمولا کمتر در این استایل استفاده می شوند. اگر شما هم فردی ساده پسند هستید و ترجیح می دهید از آیتم های مینیمال در استایل خود استفاده کنید، این قسمت برای شما است.

استایل-های-کژوال-پاییزه-با-لباس-جین

بعضی از لباس ها در این استایل بیشترین کاربرد را داشته و به بیانی می توانید با آن ها استایل های متفاوتی را برای خود رقم بزنید. یکی از آیتم های پرکاربرد و پایه ثابت های استایل کژوال شلوار جین است. این لباس جین معمولا در کمد لباس همه خانم های ایرانی پیدا می شود. شلوار جین انواع متفاوتی دارد. شلوارهای بوت کات، نیم بگ، بگ، راسته و مام استایل از جمله معروف ترین مدل شلوارهای جین است. ست شدن آسان این لباس جین با سایر آیتم ها می تواند یکی دیگر از ویژگی های شلوار جین باشد. شما می توانید بسته به سلیقه خود از پالتو بلند یا کاپشن پفکی در کنار این لباس جین استفاده کنید.

استایل های لش و راحت با لباس جین

یکی دیگر از استایل های محبوب در میان قشر جوان و نوجوان استایل لش و راحت است. در استایل لش آیتم های اورسایز و راحت بیشتر به چشم می خورند. یکی از پرکاربردترین آیتم ها که در استایل افراد نوجوان بیشتر به چشم می خورد، کت های اورسایز است. اندازه و قد کت اورسایز بسته به سلیقه افراد می تواند متفاوت باشد. اما چیزی که در همه آن ها ثابت است بزرگ بودن سایز و اندازه آن ها است. در کنار کت اورسایز معمولا از شلوارهای جذب و کتونی استفاده می شود. اگر به جای شلوار جذب از شلوارهای گشاد استفاده کنید، ممکن ظاهر شما نامرتب و بهم ریخته به نظر برسد.

استایل-های-لش-و-راحت

در استایل های لش و راحت، پارچه های مجلسی جایگاهی ندارند. پارچه های ساده ای مثل پارچه کرپ نیز در این سبک لباس پوشیدن کمتر به چشم می خورند. در عوض پارچه هایی مثل پارچه جین یا پارچه کتان از جمله پایه ثابت های استایل لش هستند. اگر برای دوخت کت خود از پارچه جین استفاده کنید، می توانید بابت کیفیت آن اطمینان خاطر داشته باشید. این لباس جین می تواند در روزهای سرد پاییز نیز به شما کمک کند. اگر در داخل کت خود از پارچه خز به عنوان آستری استفاده کنید، گرمای آن چندین برابر نیز می شود. برای زیباتر شدن این مدل لباس جین می توانید از اکسسوری هایی مثل دکمه یا زیپ فلزی کمک بگیرید.

خرید پارچه جین

استایل اسپرت دخترانه

استایل اسپرت یکی دیگر از استایل های پرمخاطب در دنیای مد است. در استایل اسپرت از آیتم های ساده و مینیمال و راحت استفاده می شود. از آنجایی که از استایل اسپرت برای استفاده روزمره کمک گرفته می شود، راحتی آیتم ها اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از آیتم هایی که به تازگی به دنیای مد اضافه شده و در استایل اسپرت نیز کاربرد زیادی دارد، کراپ کت است. کراپ کت به کت هایی گفته می شود که تا زیر سینه و بالای کمر طراحی می شوند. معمولا در این آیتم دوست داشتنی و پرطرفدار از یقه هایی مثل یقه مردانه استفاده می شود.

استایل-اسپرت-دخترانه

یکی از محبوب ترین پارچه ها برای استایل های اسپرت پارچه جین است. از این پارچه برای دوخت شلوار و کراپ کت خود می توانید استفاده کنید. پارچه جین آهار لازم برای دوخت آیتم های اسپرت را دارد. این پارچه چروک پذیری بسیار کمی دارد. به همین دلیل می توانید از آن بدون هیچ نگرانی برای دوخت کراپ کت خود استفاده کنید. پارچه جین مقاومت و استحکام فوق العاده ای نیز دارد. در نتیجه می توانید از اکسسوری های پرسی مثل دکمه فلزی بر روی آن بهره ببرید. این لباس جین یکی از ترندی ترین و جذاب ترین آیتم های پاییزه است. به همین دلیل این روزها توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب می کند.

منبع: https://www.crea-si.it/en/characteristics-of-denim/

3.6/5 - (7 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا