استایلروزمره و کاربردی

با پارچه ریون طرحدار چه لباس هایی بدوزیم

امروزه در دنیای نساجی پارچه های زیادی تولید می شود. بعضی از این پارچه های جدید و نوظهور بوده و بعضی دیگر از دیرباز در بازار وجود داشتند. یکی از چیزهایی که باعث می شود یک پارچه ماندگار شود، تقاضای بالا برای آن است. تقاضای بالا برای یک پارچه می تواند مربوط به ویژگی های آن پارچه، کیفیت و یا قیمت مناسب آن باشد. یکی از محبوب ترین پارچه ها که از دیرباز در این صنعت وجود داشته و همواره طرفداران زیادی دارد، پارچه ریون است. پارچه ریون ویژگی های مطلوب و منحصر به فردی دارد. همچنین کیفیت و دوام این پارچه نیز زبان زد خاص و عام است. از طرفی قیمت مناسب این پارچه از دیگر ویژگی هایی است که افراد را به سمت پارچه ریون جذب می کند. در نتیجه طبیعی است که تقاضا برای این پارچه زیاد باشد.

خرید پارچه-کرپ-کش-طرحدار

استایل خود را با پارچه ریون زیباتر کنید

پارچه ریون یک پارچه زیبا و جذاب بوده و مختص به بانوان است. از این پارچه می توانید بسته به سلیقه خود در استایل های مختلف بهره ببرید. این پارچه در دو نوع ساده و طرحدار تولید شده و به فروش می رسد. از ریون طرحدار بیشتر در استایل های خانگی و روزمره استفاده می شود. در ادامه زیباترین آیتم هایی که می توانید با این پارچه تهیه کرده و از آن ها در استایل خود استفاده کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.

پیراهن بلند، بهترین انتخاب برای روزهای گرم

یکی از پرکاربردترین آیتم ها در استایل خانم های شیک پوش، پیراهن های بلند است. پیراهن بلند را می توانید در استایل های روزمره، خانگی، مجلسی و دورهمی ها استفاده کنید. بسته به پارچه ای که برای دوخت پیراهن خود انتخاب می کنید، استایل شما متفاوت خواهد بود. اگر دوست دارید از این پیراهن ها در استایل های روزمره و یا برای دورهمی های دوستانه استفاده کنید، بهتر است به طراحی آن دقت بیشتری داشته باشید. در این پیراهن ها معمولا از دامن کلوش استفاده می شود. دامن کلوش ظاهر فانتزی و مدرنی دارد. در نتیجه می تواند استایل شما را زیباتر جلوه بدهد. برای قسمت یقه نیز دست شما باز است. اگر دوست دارید یقه شما جزو نقاط قوت پیراهنتان باشد، بهتر است از یقه هایی مثل یقه کرواتی یا یقه رومی استفاده کنید.

پیراهن-بلند،-بهترین-انتخاب-برای-روزهای-گرم

در استایل های روزمره، پارچه های پرزرق و برق جایگاهی ندارند. در این استایل معمولا از پارچه های ظریف استفاده می شود. اگر دوست دارید از این پیراهن در روزهای گرم سال استفاده کنید، جدای از ظرافت باید به تنفس پذیری آن نیز دقت داشته باشد. یکی از پارچه هایی که می تواند در این زمینه به شما کمک زیادی بکند، پارچه ریون طرحدار است. پارچه ریون طرحدار نه تنها ظریف و خنک است، بلکه جزو پارچه های کشسان نیز محسوب می شود. در نتیجه می توانید بالا تنه پیراهن خود را به شکل جذب طراحی کنید. از طرفی پارچه ریون طرحدار جزو پارچه های ریزش دار و لخت طبقه بندی می شود. در نتیجه برای دوخت دامن کلوش نیز بسیار کار آمد است.


پیشنهاد ما: 5 مدل لباس مناسب باشگاه + ایده استایل


اورال های جذاب با پارچه ریون طرحدار

میل به درخشیدن در بین دیگران در تمام افراد وجود دارد. استفاده از آیتم ها خاص و ترندی به شما کمک می کند تا در این مسیر موفق تر عمل کنید. پس اگر به دنبال یک استایل خاص و منحصر به فرد هستید، این قسمت برای شما است. یکی از آیتم های محبوب و پرطرفدار در بین خانم های شیک پوش اورال است. اورال یا سرهمی جزو لباس هایی حساب می شود که بیشتر خانم های جسور و بااعتماد به نفس به سراغ آن می روند. در نتیجه اگر می خواهید در دورهمی های خودمانی خود، شیک و زیبا به نظر برسید، بهتر است آیتم های تکراری را کنار گذاشته و برای یک بار هم که شده از اورال در استایل خود استفاده کنید.

اورال-های-جذاب-با-پارچه-ریون-طرحدار

اورال ریون می تواند یک انتخاب فوق العاده برای خانم هایی باشد که دوست دارند استایلی زیبا را برای خود با حداقل هزینه رقم بزنند. اورالی که با پارچه ریون طرحدار دوخته می شود در زیبایی حرف های زیادی برای گفتن دارد. این اورال زیبا را می توانید به شکل جذب طراحی کنید. پارچه ریون طرحدار کشسانی زیادی دارد. در نتیجه به شما این اجازه را می دهد که آیتم های جذب و چسبانی را برای خود رقم بزنید. یکی از نگرانی های افراد برای استفاده از اورال چروک شدن آن از ناحیه زانو و فاق است. اما اورال ریون نگرانی شما را بابت این موضوع به طور کامل حل می کند. پارچه ریون طرحدار چروک پذیری بسیار کمی دارد. در نتیجه می تواند استایل شما را در بلند مدت به خوبی حفظ کند.

بلوز و شلوارهای زیبا و دوست داشتنی

اگر به دنبال یک ست کاربردی هستید، بهتر است مستقیما به سراغ بلوز و شلوار بروید. بلوز و شلوار کار شما را برای ساخت یک استایل جذاب راحت می کند. لباس های گشاد و اورسایز نسبت به آیتم های جذب برای استفاده روزانه کاربرد بیشتری دارند. بلوز و شلوارهای اورسایز زیبایی و راحتی را در کنار هم برای شما به ارمغان می آورند. بسته به سلیقه خود می توانید بلوز خود را به شکل جلو بسته یا جلو باز طراحی کنید. از این ست زیبا و دوست داشتنی می توانید برای استفاده در منزل بهره ببرید.

بلوز-و-شلوارهای-زیبا-و-دوست-داشتنی

همانطور که قبلا نیز گفته شد پارچه ریون یک پارچه زیبا با کشسانی زیاد است. اما برای استفاده روزانه بهتر است بلوز و شلوار خود را به شکل اورسایز بدوزید. شلوارهای بگ و نیم بگ می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. کیفیت بالای پارچه ریون طرحدار از دیگر ویژگی های مهم آن محسوب می شود. پارچه ریون طرحدار در استفاده بلند مدت و طولانی دچار خرابی و پرزدهی نمی شود. در نتیجه می توانید مطمئن باشید که با انتخاب این پارچه صاحب یک ست بلوز و شلوار شیک با طول عمر بالا می شوید.

قیمت پارچه ریون طرحدار

دامن شیک و جذاب با پارچه ریون طرحدار

در بسیاری از موارد برای شما نیز اتفاق افتاده است که شومیزهای زیادی در کمد لباس خود داشته باشید اما ندانید آن ها را چگونه استایل کنید. برای استفاده در مهمانی ها بهترین گزینه برای ست کردن شومیزهای ساده ، دامن طرحدار است. دامن نسبت به شلوار حالت فانتزی بیشتری دارد. در نتیجه می توانید از آن در جمع دوستان خود استفاده کنید. دامن های میدی بهترین گزینه برای استفاده در این مراسم ها است. مدل دامن های زیادی وجود دارد که بسته به سلیقه و پارچه ای که دارید می توانید از آن ها استفاده کنید. یکی از محبوب ترین مدل دامن های زنانه، دامن کلوش است. زیبایی و جذابیت این دامن می تواند شما را در چشم مخاطبانتان فردی شیک پوش و خوش سلیقه جلوه بدهد.

دامن-شیک-و-جذاب-با-پارچه-ریون-طرحدار

برای دوخت دامن کلوش باید به پارچه انتخابی خود توجه زیادی داشته باشید. پارچه ای برای دوخت دامن کلوش مناسب است که از ریزش و لختی مطلوبی برخوردار باشد. پارچه های خشک و آهاردار حالت پفداری را به دامن شما می بخشند که برای استفاده در دورهمی های خودمانی اصلا مناسب نیست. برای استفاده روزانه بهتر است به دنبال پارچه ای باشید که ایستایی زیادی نداشته باشد. پارچه ریون طرحدار این ویژگی را دارد. چروک پذیری کم این پارچه و عدم نیاز به اتوکشی زیاد نیز از دیگر ویژگی های این پارچه است که برای دوخت دامن کلوش کمک زیادی به شما می کند.

شلوار ریون، مناسب برای باشگاه و روزمره

اگر زمان استفاده از دامن احساس راحتی زیادی ندارید و ترجیح می دهید از شلوار استفاده کنید، این قسمت را از دست ندهید. بعد از دامن طرحدار بهترین گزینه برای ست شدن با یک شومیز ساده، شلوار طرحدار است. اگر در طراحی لباس سرشته داشته باشید به خوبی می دانید که امروزه از مدل شلوارهای زیادی در استایل خانم ها استفاده می شود. بسته به سلیقه و نظر خود می توانید شلوار خود را به شکل جذب یا اورسایز طراحی کنید. در نظر داشته باشید که شلوارهای اورسایز آزادی عمل بیشتری را برای شما فراهم کرده و احتمال تعریق را به حداقل می رسانند. برای استفاده در باشگاه نیز می توانید از این شلوارهای طرحدار در استایل خود استفاده کنید.

شلوار-ریون،-مناسب-برای-باشگاه-و-روزمره

برای زمان های طولانی استفاده از شلوارهای ضخیم ممکن است خسته کننده باشد. در نتیجه اکثر افراد ترجیح می دهند برای استفاده روزانه و دورهمی های خودمانی از شلوارهایی با ضخامت کم و خنک استفاده کنند. در نتیجه بهتر است در همین ابتدا دور پارچه های گرم و ضخیم را خط بکشید. یکی از بهترین پارچه های تابستانه برای دوخت شلوار زنانه پارچه ریون طرحدار است. این پارچه کشسانی بسیار زیادی دارد. در نتیجه احتمال خرابی و پارگی شلوار شما را به حداقل می رساند. پارچه ریون طرحدار از چروک پذیری بسیار کمی نیز برخوردار است. در نتیجه در بلند مدت نگرانی از بابت چروک شدن قسمت زانوها و فاق شلوار خود نخواهید داشت. پارچه ریون طرحدار جذب آب فوق العاده ای دارد. در نتیجه در زمان فعالیت های ورزشی از ایجاد رطوبت بر روی پوست شما جلوگیری می کند.

خرید پارچه ریون گلدار

شومیز دخترانه با پارچه ریون طرحدار

یکی از کاربردی ترین آیتم ها که می توانید در کمد لباس همه خانم ها آن را پیدا کنید، شومیز است. شومیز انواع متفاوتی دارد. بسته به پارچه ای که برای دوخت این آیتم پرفروش استفاده می شود، می توانید از آن در استایل های روزمره، کژوال، مجلسی و غیره بهره ببرید. در نتیجه انتخاب پارچه برای دوخت این آیتم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

شومیز-دخترانه-با-پارچه-ریون-طرحدار

اگر به دنبال پارچه ای خنک و سبک برای تابستان هستید، بهتر است پارچه ریون طرحدار را امتحان کنید. پارچه ریون طرحدار از جمله پارچه های خوش دوخت و منعطف تابستانه محسوب می شود. در نتیجه این پارچه اجازه دوخت مدل شومیزهای مختلفی را به شما می دهد. به خوبی می دانید که در فصل تابستان تعداد دورهمی ها افزایش پیدا می کند. داشتن چند شومیز شیک و زیبا می تواند در استایل های متنوع و منحصر به فرد کمک زیادی به شما بکند. با پارچه ریون طرحدار می توانید انواع یقه ها و آستین ها را برای شومیز خود طراحی کنید.

منبع: https://www.houseofu.com/en/blog/what-is-rayon-characteristics-of-rayon-fabric/

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا