اخبارسلبریتی ها

بررسی استایل سحر دولتشاهی، بازیگر پرکار سینمای ایران

زمانی که صحبت از زنان شیک پوش و خوش استایل سینما می شود، انتخاب بسیاری از افراد سحر دولتشاهی است. این هنرمند زیبا در مراسم ها و جشنواره های مختلف همواره با ظاهری شیک و آراسته ظاهر می شود. آراستی ظاهر و استایل زیبای سحر دولتشاهی تنها به مراسم های مهم ختم نمی شود. او برای استایل های روزمره خود نیز نهایت خوش سلیقگی را به کار می گیرد. اگر از دنبال کنندگان این بازیگر باشید به خوبی می دانید که او این روزها به یکی از پرکارترین بازیگران زن سینمای ایران تبدیل شده است. نمی توان منکر شد که جذابیت و استایل زیبای او در این معروفیت تاثیر دارد. در ادامه قصد داریم زیباترین و پرحاشیه ترین استایل های این بازیگر را در کنار هم بررسی کنیم.

کرپ-حریر-ساده

سحر دولتشاهی کیست؟

سحر دولتشاهی در تاریخ 16 مهر سال 1358 در تهران متولد شد. رشته دانشگاهی او ادبیات نمایشی و زبان فرانسه بوده است. او کار حرفه ای خود را در سال 1384 با فیلم چهارشنبه سوری در سینما آغاز کرد. به تازگی او در سریال افعی تهران ایفای نقش کرده و توانست در این سریال نیز تحسین مخاطبان را برانگیزد.

زیباترین استایل های این بازیگر

در این قسمت می خواهیم جنجالی ترین استایل های سحر دولتشاهی را در کنار هم بررسی کنیم. اگر از طرفداران این بازیگر هستید و یا دوست دارید با سلیقه او در لباس پوشیدن بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.

علاقه سحر دولتشاهی به استایل اسپرت

استایل اسپرت یکی از محبوب ترین استایل ها در دنیای مد است. از این استایل برای استفاده روزانه، ورزش، طبیعت گردی و پیاده روی به فراوانی استفاده می شود. معمولا در استایل اسپرت از آیتم های ساده و بدون زرق و برق استفاده می کنند. یکی از مهم ترین ویژگی های آیتم ها در استایل اسپرت راحتی آن ها است. لباس های تنگ در این استایل جایگاهی ندارند. معمولا آیتم های اورسایز و گشاد بیشترین کاربرد را در استایل اسپرت دارند. مطمئنا می دانید که آیتم های این استایل در فصول مختلف متفاوت است. در روزهای گرم سال معمولا از تی شرت، شومیز، کت کوتاه و شلوار اورسایز استفاده می شود. برای فصل های سرد سال اما موضوع فرق می کند. در استایل اسپرت زمستانه می توانید از کاپشن، سوئیشرت، هودی و شلوار اورسایز بهره ببرید.

علاقه-سحر-دولتشاهی-به-استایل-اسپرت

یکی از استایل های محبوب سحر دولتشاهی استایل اسپرت است. اگر از دنبال کنندگان سحر دولتشاهی در صفحات مجازی باشید، می توانید به خوبی این موضوع را تصدیق کنید که این بازیگر به استایل اسپرت علاقه زیادی دارد. در عکس سمت راست استایل اسپرت زمستانه این بازیگر را ملاحظه می کنید. او در این استایل از یک کاپشن پفکی، هودی و شلوار اسپرت استفاده کرده است. برای دوخت کاپشن از پارچه پافری استفاده می کنند. برای قسمت هودی و شلوار اما بهترین پارچه، پارچه دورس است. استایل اسپرت سحر دولتشاهی در عکس سمت چپ شامل تیشرت، شومیز، کت کوتاه و شلوار می شود. در قسمت شومیز و شلوار این استایل از پارچه لینن استفاده شده است. کتی که در این استایل به کار رفته از جنس پارچه جین بوده که یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت کت های اسپرت محسوب می شود.


پیشنهاد ما: پارچه بوکله چیست و چه کاربردهایی دارد


پیراهن های ساده و در عین حال جذاب

اگر یک بار برای خرید لباس به مزون ها مراجعه کنید، متوجه می شوید که یکی از پرفروش ترین آیتم های آن ها پیراهن بلند است. از پیراهن های بلند بیشتر در استایل های مجلسی استفاده می شود. با توجه به پارچه، مدل و اکسسوری های به کار رفته در یک پیراهن استایل نهایی شما متفاوت خواهد بود. سحر دولتشاهی معمولا برای فستیوال های خارجی از یپراهن های بلند استفاده می کند. در عکس سمت چپ استایل این بازیگر را در جشنواره فیلم دبی می بینید. سحر دولتشاهی در این جشنواره به عنوان داور حضور داشت. او در این فستیوال از استایل های لوکس و فاخر استفاده کرد. ترکیب پیراهن آبی بلند با دستبند فیروزه ای او، یکی از زیباترین استایل ها در این جشنواره محسوب می شد. در این پیراهن از کرپ حریر استفاده شده است. این پارچه به هیچ عنوان بدن نما نیست و نیازی به آستری ندارد.

پیراهن-های-ساده-و-در-عین-حال-جذاب

نقطه قوت هر دو استایل بالا آستین های آن ها است. در طراحی این دو پیراهن تمرکز بر روی آستین ها قرار دارد. در پیراهن آبی رنگ از آستین شنلی استفاده شده است. پارچه کرپ حریر می تواند به زیبایی هرچه تمام تر این آستین را نشان بدهد. عکس سمت چپ مربوط به استایل سحر دولتشاهی در جشنواره کن است. در این پیراهن ترکیب آستین کیمونو و پارچه حریر را می بینید. اگر تجربه دوخت این مدل آستین را دارید به خوبی می دانید که پارچه های آهاردار به هیچ عنوان برای دوخت این مدل آستین مناسب نیستند. پارچه حریر نسبت به پارچه کرپ حریر نازک تر است. در نتیجه برای بدنه لباس باید حتما از آستری کمک بگیرید.

استایل های زمستانه سحر دولتشاهی

در این قسمت قصد داریم در مورد استایل های زمستانی سحر دولتشاهی صحبت کنیم. در نگاه اول به خوبی متوجه می شوید که این دو استایل با هم تفاوت زیادی دارند. قسمت اعظمی از این تفاوت مربوط به طراحی آیتم ها است. عکس سمت راست مربوط به استایل سحر دولتشاهی در جشنواره فیلم فجر است. در این استایل از ترکیب تونیک، شلوار، شنل و کفش پاشنه بلند استفاده شده است. در نگاه اول چیزی که توجه مخاطب را در این عکس جلب می کند، شنل رویی سحر دولتشاهی خواهد بود. در این شنل از پارچه فوتر و آستر ساتن کمک گرفته شده است. پارچه فوتر یکی از محبوب ترین و مطرح ترین پارچه های زمستانه محسوب می شود. استفاده از آستری تمیزی کار را چندین برابر می کند. معمولا مزون های لباس و برندهای مطرح از آستری برای پنهان کردن درزها کمک می گیرند.

استایل-های-زمستانه-سحر-دولتشاهی

همانطور که می بینید در قسمت تونیک از دو پارچه کمک گرفته شده که توانسته است جذابیت آن را چندین برابر کند. در قسمت بالا تنه پارچه کرپ و در قسمت پایینی پارچه ساتن آمریکایی به کار رفته است. پارچه ساتن آمریکایی آهار لازم برای دوخت شلوار را نیز دارد. طراح لباس برای یک تکه نشان دادن کمر و پاها و ایجاد هارمونی بیشتر از یک پارچه در این دو قسمت کمک گرفته است. در عکس سمت چپ اما یک استایل کژوال از سحر دولتشاهی می بینید. در این استایل دو برگ برنده وجود دارد. به عنوان آیتم اصلی این استایل می توان به کاپشن اشاره کرد. در این کاپشن از پارچه توییت با آستر خز استفاده شده که گرمای فوق العاده ای را در کنار هم می توانند ایجاد کنند. پارامتر مهم بعدی کیف جذاب او است. سحر دولتشاهی استایل خود را با  کیف زیبایی تکمیل کرده است.

خرید پارچه کرپ حریر

علاقه زیاد سحر دولتشاهی به کت های کلاسیک

از دیگر لباس های محبوب سحر دولتشاهی که می توانید آن را در بسیاری از استایل های او پیدا کنید، کت کلاسیک است. کت کلاسیک به کت های نسبتا کوتاه با یقه انگلیسی گفته می شود. معمولا از این کت در استایل های رسمی، کژوال و کلاسیک می توانید بهره ببرید. در عکس سمت راست اولین چیزی که در استایل سحر دولتشاهی توجه شما را به خود جلب می کند، کت کلاسیک کرمی رنگ است. یقه های برگردان باریک برای افرادی که بالاتنه درشتی دارند مناسب تر هستند. این کار باعث می شود در چشم مخاطب خطای دید ایجاد شده و قسمت بالاتنه کوچک تر به نظر برسد. طراح لباس سحر دولتشاهی نیز از این تکنیک استفاده کرده و برای این کت از یقه باریک انگلیسی بهره برده است. بعد از طراحی یقه، انتخاب پارچه اهمیت زیادی پیدا می کند. در این کت از پارچه فوتر استفاده شده است.

علاقه-زیاد-سحر-دولتشاهی-به-کت-های-کلاسیک

پارچه فوتر آهار مناسب برای دوخت این مدل کت را دارد. این پارچه به خوبی می تواند فرم کت را در بلند مدت حفظ کند. در نتیجه برای استایل های رسمی و مراسم های مهم یک گزینه ایدئال محسوب می شود. استایل سحر دولتشاهی در عکس سمت راست با کیفی از برند لویی ویتون تکمیل شده است. در عکس سمت چپ اما یک استایل رسمی و زیبا از این بازیگر خوش چهره را می بینید. سحر دولتشاهی در جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا برخلاف انتظارها با ست کت و شلوار کرپ خود حضور پیدا کرد. طراحی ساده اما شیک این استایل توانست توجه مخاطبان و رسانه ها را به سمت خود جلب کند. پارچه کرپ مازراتی یکی از محبوب ترین مدل کرپ های موجود در بازار است. این پارچه آهار و ایستایی لازم برای ساخت یک استایل رسمی باشکوه را داشته و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

قیمت پارچه کرپ حریر

پارچه مخمل، پارچه مورد علاقه این بازیگر زیبا

در این قسمت قصد داریم یکی از پارچه های محبوب از نظر سحر دولتشاهی را بررسی کنیم. با کمی دقت به استایل سلبریتی ها و افراد مشهور می توانید متوجه شوید که آن ها به چه پارچه هایی گرایش بیشتری دارند و از آن ها در استیل خود به فراوانی استفاده می کنند. این موضوع در مورد سحر دولتشاهی نیز صادق است. سحر دولتشاهی به پارچه مخمل علاقه بسیار زیادی دارد. او از این پارچه در فصل پاییز و زمستان به فراوانی استفاده می کند. پارچه مخمل ظاهر جذاب و متفاوتی نسبت به سایر پارچه های زمستانه دارد. اگر یک بار این پارچه را از نزدیک لمس کرده باشید به خوبی متوجه سطح نرم شدید. جدای از سطح لطیف، این پارچه زیر دست بسیار نرمی نیز دارد. در نتیجه برای دوخت این پارچه به هیچ عنوان به آستری نیازی ندارید.

پارچه-مخمل-پارچه-مورد-علاقه-این-بازیگر-زیبا

در عکس بالا دو استایل متفاوت از این بازیگر زیبا را می بینید. در عکس سمت چپ پیراهن مخمل بلند و مشکی رنگی را می بینید که جلو بسته بوده و آستین های آن به شکل افتاده و پفکی طراحی شده است. در عکس سمت چپ اما پالتو قرمز بلندی با یقه انگلیسی چشم نوازی می کند. پارچه مخمل فرم پذیری بسیار مناسبی دارد. در نتیجه برای دوخت آستین های فانتزی مثل آستین پفکی یک گزینه ایدئال است. از طرفی این پارچه از آهار بسیار خوبی نیز برخوردار بوده و می تواند یک گزینه جذاب برای دوخت یقه انگلیسی باشد. پارچه مخمل به خودی خود می تواند شما را گرم نگهدارد. با این حال برای افزایش ضخامت و ایستایی آن می توانید از آستری در کنار آن بهره ببرید.

منبع: https://www.gettyimages.com/photos/sahar-dolatshahi

4.2/5 - (86 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا