استایلروزمره و کاربردی

بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو و شلوار اداری

در دنیای امروز خانم های شیک پوش در تلاش هستند تا برای حضور در جامعه بهترین استایل را برای خود فراهم کنند. یکی از مکان هایی که خانم های شاغل بیشتر زمان خود را در آن سپری می کنند، محل کار است. به خوبی می دانید که در محل کار بیشتر از استایل های رسمی استفاده می شود. یکی از کاربردی ترین ست ها برای داشتن یک استایل رسمی، مانتو و شلوار اداری است. این تصور که استایل های رسمی به مانتو و شلوارهای مشکی و ساده ختم می شوند و خانم ها آزادی عمل زیادی برای داشتن یک استایل اداری موجه را ندارند، خیلی درست نیست. اگر جزو افراد خوش سلیقه و شیک پوش باشید به خوبی می توانید چندین ست مانتو و شلوار اداری و زیبا را برای خود فراهم کنید. در ادامه با پرفروش ترین پارچه ها برای دوخت مانتو و شلوار اداری آشنا خواهیم شد.

خرید پارچه کرپ کنزو

پرفروش ترین پارچه ها برای دوخت ست های اداری

اما اینکه چه پارچه هایی می توانند در این زمینه به شما کمک کنند، سوالی است که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد. در ادامه با این پارچه و ویژگی های آن ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

مانتو و شلوار اداری با پارچه کرپ کنزو

کرپ یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار است. این پارچه زیر مجموعه های زیادی دارد. ویژگی زیر مجموعه های کرپ کاملا متفاوت بوده و همین ویژگی های متفاوت آن ها را از یکدیگر متمایز می کند. یکی از محبوب ترین زیر مجموعه های کرپ، پارچه کرپ کنزو است. کرپ کنزو به دلیل بافت خاص و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، یکی از پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار به شمار می آید. از جمله ویژگی هایی که پارچه کرپ کنزو را نسبت به سایر پارچه های کرپ متمایز می کنند، آهار بالای آن است. آهار بالای این پارچه باعث می شود که برای استایل های رسمی جزو اولین گزینه ها باشد. برای دوخت مانتو و شلوار اداری، هر چقدر پارچه مورد نظر شما آهاردارتر باشد، نتیجه کار زیباتر و بهتر خواهد بود.

مانتو-و-شلوار-اداری-با-پارچه-کرپ-کنزو

اکثر طراحان و دوزندگان لباس معتقدند که پارچه کرپ کنزو استایل خانم ها را سکه دار می کند. علت این موضوع به بافت جذاب این پارچه بر می گردد. کیفیت بی نظیر این پارچه نیز از جمله نکات مثبت آن محسوب می شود. شما می توانید از مانتو و شلوار اداری با پارچه کرپ کنزو سالیان سال استفاده کنید. از آنجایی که این پارچه پرزدهی و خرابی ندارد، طول عمر بالایی خواهد داشت. پارچه کرپ کنزو چروک پذیری بسیار کمی نیز دارد. در نتیجه در طی ساعت های طولانی استایل شما را به هم ریخته نشان نمی دهد.


پیشنهاد ما: با پارچه لینن کجراه و کاربردهای آن آشنا شوید


پارچه کرپ مازراتی، رسمی و شیک

یکی دیگر از زیر مجموعه های کرپ که احتمالا اسم آن را شنیدید و با آن آشنایی دارید، پارچه کرپ مازراتی است. اگر بخواهیم پارچه کرپ مازراتی و کرپ کنزو را با یکدیگر مقایسه کنیم، باید بدانید که کرپ مازراتی آهار کم تری دارد. این پارچه از ضخامت مناسب برای دوخت مانتو و شلوار اداری برخوردار است. با این حال کرپ مازراتی نسبت به کرپ کنزو ضخامت کمتری دارد. پارچه کرپ مازراتی نیز در بین دیگر نمونه های کرپ کیفیت بالایی دارد. اگر جزو خانم های شاغل باشید به خوبی می دانید که در فصل تابستان بارها مجبور می شوید که لباس های خود را بشوید. اما با خرید پارچه کرپ مازراتی و دوخت آن دیگر نگرانی نخواهید داشت. این پارچه به راحتی در زمان شستشو دچار پرزدهی و خرابی نمی شود. به همین دلیل می توانید با خیال راحت از آن بهره ببرید.

پارچه-کرپ-مازراتی،-رسمی-و-شیک

اگر قصد دارید از مانتو و شلوار اداری خود در فصل پاییز استفاده کنید، بهتر است در کنار پارچه کرپ مازراتی از آسترکشی نیز استفاده کنید. با این کار شما کمتر احساس سرما خواهید داشت. از طرفی زمانی که از آسترکشی استفاده می کنید، آهار پارچه شما بیشتر نشان داده می شود. در نظر داشته باشید که پارچه کرپ مازراتی نسبت به کرپ کنزو منعطف تر است. در نتیجه می توانید از دامن مانتو خود را کمی فون در نظر بگیرید. یکی از نکاتی که می تواند طول عمر مانتو و شلوار اداری شما را بیشتر کند، اتوکشی درست آن است. در زمان اتوکشی بهتر است اتوکشی را از پشت پارچه انجام داده و از یک پارچه واسطه استفاده کنید. این کار باعث می شود پارچه شما براق نشود.

مانتو و شلوار اداری با پارچه کرپ باربی

سومین پارچه ای که می خواهیم از زیر مجموعه کرپ به شما معرفی کنیم، پارچه کرپ باربی است. اگر دوست دارید یک استایل رسمی و در عین حال راحت داشته باشید این پارچه برای شما مناسب است. پارچه کرپ باربی نسبت به دو پارچه قبلی ضخامت کمتری داشته و خنک تر است. از دیگر ویژگی های پارچه کرپ باربی که آن را نسبت به سایر پارچه های کرپ متمایز می کند، آهار کم آن است. این پارچه نسبتا آهار کمی داشته و اجازه دوخت مدل های مختلف را به شما می دهد.

مانتو-و-شلوار-اداری-با-پارچه-کرپ-باربی

از آنجایی که پارچه کرپ باربی ضخامت کمی دارد، می توانید از آن برای دوخت مدل های دوبل نیز استفاده کنید. پارچه کرپ باربی فرم پذیری بیشتری نسبت دو پارچه قبلی دارد. همین امر باعث می شود بتوانید به راحتی انواع مدل یقه ها را بر روی آن پیدا کنید. پارچه کرپ باربی طول عمر بالایی دارد. به همین دلیل در صورت اصطکاک یا اتوکشی دچار خرابی نخواهد شد.

خرید پارچه کرپ کنزو اصل

استایل رسمی با پارچه فاستونی راه راه

پارچه فاستونی راه راه که به اسم پارچه دیپلمات شناخته می شود، یکی از پرکاربردترین پارچه ها برای دوخت مانتو و شلوار اداری است. در تهیه پارچه فاستونی از الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده شده است. با این حال می توان گفت الیاف مصنوعی به کار رفته در پارچه فاستونی نیز از پلی استر مرغوب و باکیفیت بوده و به پوست شما آسیبی وارد نمی کند. ظاهر راه و راه و جذاب این پارچه می تواند شما را کشیده تر و خوش اندام تر جلوه دهد.

استایل-رسمی-با-پارچه-فاستونی-راه-راه

پارچه فاستونی را اکثر خانم ها و آقایان می شناسند. از این پارچه نه تنها در استایل خانم ها که حتی برای تهیه کت و شلوارهای مردانه نیز استفاده می شود. آهار و ایستایی این پارچه متوسط است. با این حال زمانی که از آسترکشی در کنار پارچه فاستونی استفاده کنید، آهار فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد. مطمئنا خانم های شاغل تایم زیادی را با یک لباس سپری می کنند. به دلیل الیاف مصنوعی به کار رفته در این پارچه چروک پذیری آن بسیار کم است. در نتیجه می توانید مطمئن باشید در پایان روز کاری همچنان استایل شما زیبایی خود را حفظ کرده است.

کت و شلوار اداری با پارچه شانتون نخ

شاید تصور کنید که تنها با پارچه های ضخیم و رسمی می توان یک استایل اداری زیبا فراهم کرد. اما اگر این تصور درست بود، خانم های شاغل مجبور می شوند فصل تابستان را با لباس های گرم و نامناسب سپری کنند. در این قسمت باید این مژده را به شما بدهیم که حتی با پارچه های تابستانی و خنک هم می توانید یک مانتو و شلوار اداری شیک برای خود فراهم کنید. کافی است برای این کار به سراغ پارچه هایی با ضخامت کم اما آهار بالا بروید. یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو و شلوار اداری تابستانه پارچه شانتون است.

کت-و-شلوار-اداری-با-پارچه-شانتون-نخ

پارچه شانتون از الیاف طبیعی با درصد بالا تهیه شده است. همین امر باعث می شود تا این پارچه از ایجاد بوی بد جلوگیری کند. از دیگر نکات مثبت پارچه شانتون که آن را به یک پارچه مناسب تابستانی تبدیل می کند، تنفس پذیری مطلوب آن است. بافت پارچه شانتون به گونه ای است که در آن منافذ زیادی وجود دارد. این منافذ با چشم قابل رویت نیستند. اما اگر تجربه استفاده از این پارچه را در فصل تابستان داشته باشید به خوبی می دانید که به هیچ عنوان باعث ایجاد رطوبت بر روی پوست شما نمی شود. تمام این ویژگی ها پارچه شانتون نخ را به یک پارچه مناسب برای دوخت مانتو و شلوار اداری تابستانه تبدیل کرده است.

قیمت پارچه کرپ مانتویی

استایل شیک با پارچه کتان گاباردین

اگر به دنبال یک پارچه با طول عمر بالا برای دوخت مانتو و شلوار اداری هستید، پارچه کتان گاباردین برای شما است. پارچه کتان گاباردین از الیاف طبیعی مثل پنبه تهیه شده است. این پارچه طول عمر بسیار بالایی دارد. پارچه کتان گاباردین پارچه ای مقاوم در برابر اصطکاک و پوسیدگی است. همین امر باعث می شود تا طول عمر آن افزایش پیدا کند.

استایل-شیک-با-پارچه-کتان-گاباردین

کتان گاباردین پنبه ای نیز از جمله پارچه های محبوب تابستانی محسوب می شود و برای دوخت مانتو و شلوار اداری فروش بالایی دارد. پارچه کتان گاباردین ضد آب است. به همین دلیل جلوی نفوذ آب را می تواند بگیرد. در نتیجه از ایجاد لکه جلوگیری می کند. دوخت پارچه کتان گاباردین بسیار راحت است. شما می توانید با حداقل مهارت در خیاطی برای دوخت این پارچه اقدام کنید.

کت و شلوار اداری خنک با پارچه لینن

یکی دیگر از پارچه های تابستانی پرطرفدار برای دوخت مانتو و شلوار اداری، پارچه لینن است. کمتر کسی هست که تاکنون اسم پارچه لینن را نشنیده یا از آن استفاده نکرده باشد. پارچه لینن از مشهورترین و در عین حال پرفروش ترین پارچه های تابستانی است. این پارچه آهار بالایی داشته و برای استایل های رسمی نیز می تواند یک گزینه مناسب باشد. به همین دلیل می توانید از آن برای دوخت مانتو و شلوار اداری نیز بهره ببرید. در استایل های رسمی و اداری معمولا از یقه های انگلیسی یا آرشال استفاده می شود. دوخت این دو یقه کار به نسبت دشواری است. اما این کار با پارچه های خوش دوخت راحت تر می شود. تقریبا تمامی دوزندگان لباس بر سر این مسئله که پارچه لینن خوش دوخت است، اتفاق نظر دارند.

کت-و-شلوار-اداری-خنک-با-پارچه-لینن

پارچه لینن در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می شود. بسته به سلیقه خود می توانید از پارچه لینن طرحدار یا ساده برای دوخت مانتو و شلوار اداری خود بهره ببرید. پارچه لینن تنفس پذیری بی نظیری دارد. این پارچه می تواند در تابستان شما را خنک نگهدارد. به علت درصد بالای الیاف طبیعی در این پارچه جذب آن بسیار زیاد است. در نتیجه در صورت تعریق به هیچ عنوان احساس رطوبت نخواهید داشت. پارچه لینن نسبت به ویژگی هایی که دارد، بسیار مقرون به صرفه است. در نتیجه می توانید مطمئن باشید که با کمترین هزینه صاحب یک مانتو و شلوار اداری زیبا و کاربردی خواهید شد.

منبع: https://cpd.degroote.mcmaster.ca/student-services/mba-dress-code/business-formal-attire/

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا