استایلمهمانی و مجلسی

دامن کرپ را با چه لباس هایی ست کنیم؟

همه افراد دوست دارند زمانی که در یک جمع قرار می گیرند، ظاهری موقر و در عین حال زیبا داشته باشند. این میل و علاقه در همه خانم ها وجود دارد. مورد تحسین دیگران قرار گرفتن تا حد زیادی به استایلی برمی گردد که شما برای خود انتخاب کردید. اگر به دنبال استایلی متفاوت با سایر افراد یک جمع هستید، باید به گونه متفاوتی هم عمل کنید. برای مثال استفاده از آیتم های همیشگی و تکراری نمی تواند یک ظاهر خاص برای شما فراهم کند. این جمله به معنای آن نیست که باید حتما به سراغ آیتم های گران قیمت و جدید بروید. شما می توانید با استفاده از لباس هایی که از قبل دارید و یا با تهیه لباس های مناسب و کاربردی چندین استایل ترندی برای خود فراهم کنید. یکی از آیتم هایی که می تواند در این زمینه به شما کمک زیادی بکند، دامن کرپ است.

خرید پارچه کرپ کنزو

دامن کرپ را چگونه استایل کنیم؟

همانطور که گفته شد، برای داشتن استایل های جذاب بهتر است از آیتم های همیشگی و پرزرق و برق فاصله گرفته و به سراغ چند آیتم کاربردی و شیک بروید. دامن کرپ یکی از همان آیتم هایی است که در مورد آن احتمالا زیاد شنیدید. کمتر کسی است که با کرپ آشنایی نداشته و یا از آن استفاده نکرده باشد. دامن کرپ نیز به عنوان یکی از آیتم های پرفروش در مزون های لباس شناخته می شود. ست کردن این آیتم جذاب نیاز به کمی مهارت دارد. شما می توانید با یک دامن کرپ ساده انواع استایل های جذاب را برای خود فراهم کنید. در ادامه با نحوه ست کردن دامن کرپ و استایل های متفاوتی که می توانید با آن بسازید صحبت خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو و شلوار اداری


تاپ و دامن کرپ، استایل دخترانه و شیک

یکی از مکان هایی که احتمالا برای حضور در آن به استایل و ظاهر خود اهمیت زیادی می دهید، مهمانی و تولد است. همه افراد دوست دارند در جمع دوستان و اطرافیان خود مانند یک ستاره بدرخشند. همین میل به زیبایی باعث می شود زمان و هزینه زیادی را برای داشن یک استایل زیبا صرف کنید. اما دیگر جای نگرانی نیست. در این قسمت قرار است با یک آیتم جذاب و در عین حال کاربردی آشنا شوید. تاپ و دامن یکی از ست های محبوب برای مراسم های این چنینی است. شما می توانید انواع مدل های مختلف از این ست جذاب را در فروشگاه های لباس پیدا کنید. تاپ و دامن می تواند یک استایل مجلسی و در عین حال دخترانه را برای شما فراهم کند. در نتیجه اگر از پیراهن های تکراری خود خسته شدید این ترکیب جذاب می تواند یک گزینه عالی برای شما محسوب شود.

استایل-دخترانه-و-شیک

همانطور که گفته شد مدل های زیادی از این ست دخترانه در بازار موجود است. با این حال تمامی آن ها زیبایی و کیفیت لازم برای یک استایل منحصر به فرد را ندارند. از طرفی همه شما به خوبی می دانید که نمونه لباس های مجلسی و آماده در بازار قیمت های بالا و بعضا غیر معقول دارند. به همین دلیل بهتر است به جای صرفه هزینه های زیاد این بار خودتان دست بکار شوید. برای داشتن یک ست تاپ و دامن خاص در قدم اول به پارچه ای باکیفیت نیاز دارید. پارچه کرپ کنزو می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. شاید برای شما سوال باشد که چرا کرپ کنزو یک انتخاب مناسب است. به خوبی می دانید که در استایل های فانتزی دخترانه بیشتر از دامن های پف دار استفاده می شود. پارچه کرپ کنزو آهار لازم برای دوخت این مدل دامن را دارد.

ترکیب زیبای تیشرت و دامن

اگر به دنبال یک استایل راحت و کژوال برای مهمانی های خود هستید و ترجیح می دهید از استایل های مجلسی فاصله بگیرید این قسمت برای شما است. آیتم های مختلف این استایل در کمد لباس همه خانم ها پیدا می شود. یکی از راحت ترین آیتم ها در بین خانم ها و آقایان تیشرت است. اکثر افراد تصور می کنند از تیشرت تنها در استایل های اسپرت می توانند بهره ببرند. اما این طرز فکر امروزه خیلی درست نیست. کافی است یک تیشرت ساده را با دامن ست کنید تا شاهد یک استایل متفاوت و بی نظیر باشید. از این ترکیب زیبا می توانید در کنار یک کت کوتاه نیز استفاده کنید. با این کار برای خود یک استایل روزانه و کاربردی فراهم خواهید کرد.

ترکیب-زیبای-تیشرت-و-دامن

در نظر داشته باشید که یکی از علت های محبوبیت تیشرت در بین خانم ها و آقایان راحتی آن است. از طرفی از آنجایی که تیشرت چروک پذیری بسیار کمی دارد، برای استفاده روزانه به شدت مناسب است. به همین دلیل برای آیتم های مکمل این استایل نیز باید به دنبال لباس هایی با چروک پذیری کم باشید. برای مثال شما می توانید دامن کرپ را در کنار تیشرت استفاده و از زیبایی آن لذت ببرید. کافی است یک بار این ترکیب جذاب را امتحان کنید. مطمئن باشید به یکی از پرکاربردترین استایل های شما تبدیل خواهد شد. پارچه کرپ باربی بهترین گزینه برای این استایل است. علت این امر به ویژگی های منحصر به فرد کرپ باربی برمی گردد. کرپ باربی الیاف فوق العاده ای داشته و از پوست شما به خوبی مراقبت می کند.

خرید پارچه کرپ مجلسی

کت با دامن کرپ، ترکیبی جذاب و متفاوت

از دامن کرپ می توانید برای استفاده روزانه خود نیز بهره ببرید. برای مثال ترکیب این آیتم جذاب با کت می تواند یک انتخاب فوق العاده برای خانم های شیک پوش باشد. در کمد لباس اکثر خانم ها به راحتی می توان چندین کت با پارچه های مختلف پیدا کرد. کافی است این کت های کژوال را با یک دامن کرپ ست کنید. آنگاه می توانید از نزدیک شاهد یک اثر هنری جذاب باشید. برای یک استایل اسپرت بهتر است به سراغ پارچه هایی مثل پارچه جین بروید. کراپ کت جین در کنار دامن کرپ می تواند یک استایل اسپرت و خاص را برای شما فراهم کند. اما اگر به استایل های رسمی علاقه بیشتری دارید، بهتر است دامن کرپ خود را با کتی از همین جنس ست کنید. ترکیب دامن کرپ و کت کرپ کوتاه می تواند انتخاب های مناسبی برای خانم های شیک پوش و خاص پسند باشد.

کت-با-دامن-کرپ،-ترکیبی-جذاب-و-متفاوت

دامن کرپ ماکسی می تواند شما را کشیده تر و لاغرتر نشان بدهد. بهتر است حداقل یک دامن کرپ ماکسی با رنگ خنثی در کمد لباس خود داشته باشید. برای دوخت این مدل دامن به پارچه احتیاج دارید که آهار مناسبی داشته باشد. اگر قرار است از این دامن در کنار کراپ کت جین استفاده کنید، بهتر است از پارچه کرپ مازراتی بهره ببرید. پارچه کرپ مازراتی آهار مناسب برای دوخت این مدل دامن را دارد. از طرفی چروک پذیری این پارچه بسیار کم بوده و برای استفاده روزانه مناسب است. اگر قصد دارید بر روی دامن کرپ خود از پیله یا پلیسه استفاده کنید، باز هم کرپ مازراتی گزینه ای ایدئال و مناسبی است. این پارچه فرم پذیری بسیار بالایی دارد. به همین دلیل به مروز زمان نگرانی از بابت دفرمه شدن پیله های روی دامنتان نخواهید داشت.

شومیز و دامن کرپ، جذاب و کاربردی

انتخاب بسیاری از خانم ها برای دورهمی های دوستانه شومیز است. شومیز را می توانید با شلوار ست کنید. حتما از این ترکیب زیبا و دوست داشتنی بارها استفاده کردید. به همین دلیل بهتر است این بار کمی متفاوت عمل کنید. برای این کار کافی است از یک دامن کرپ در کنار شومیز خود بهره ببرید. دامن هایی با کمری بلند می توانند کمر شما را باریک تر و اندامتان را ساعت شنی نشان بدهند. از آنجایی که از این ترکیب زیبا بیشتر برای دورهمی های خودمانی استفاده می شود، بهتر است کمی در طراحی دامن خود متفاوت عمل کنید. برای این کار می توانید از پیله های بزرگ در جلوی دامنتان بهره ببرید. از طرفی دامن های سرخپوستی با لبه های تیز این روزها ترند شده و می توانند یک گزینه مناسب برای شما باشند.

شومیز-و-دامن-کرپ،-جذاب-و-کاربردی

برای دوخت دامن کرپ فانتزی و مدل دار به پارچه ای احتیاج دارید که فرم پذیری زیادی داشته باشد. پارچه کرپ باربی در بین کرپ ها از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است. به همین دلیل می توانید انواع مدل ها را بر روی آن پیاده کنید. این پارچه ریزش بسیار مناسب و مطلوبی دارد. به همین دلیل برای دوخت مدل های کلوش بسیار مناسب است. پارچه کرپ باربی بسیار فرم پذیر بوده و می توانید بر روی آن پیله های ریز و درشت زیادی را بسته به سلیقه خود ایجاد کنید. پارچه کرپ باربی اتوکشی بسیار راحتی دارد. در نتیجه بعد از شستشو می توانید به راحتی این پارچه را اتوکشی کرده و نگرانی از بابت خراب شدن آن نداشته باشید.

قیمت پارچه کرپ کنزو

استایل کلاسیک و جذاب با وست و دامن

استایل کلاسیک یکی از محبوب ترین استایل ها در بین خانم های جوان است. در استایل کلاسیک از رنگ های خنثی و آیتم های ساده استفاده می شود. به طور کلی می توان گفت آیتم هایی با رنگ های جیغ و مدل های عجیب و غریب در این استایل جایگاهی ندارند. یکی از آیتم های پرکاربرد که می تواند به شما در ساخت یک استایل کلاسیک کمک زیادی بکند، دامن کرپ است. دامن کرپ خود را این بار بهتر است کمی متفاوت استایل کنید. شومیز و کت با اینکه از جذابیت زیادی برخوردار هستند، ممکن است برای شما آیتمی ساده محسوب شوند. به همین دلیل بهتر است به جای شومیزهای ساده یا کت های رسمی دامن کرپ خود را با وست ترکیب کنید.

استایل-کلاسیک-و-جذاب

اگر جزو افراد لاغر اندام هستید بهتر است از دامن های پیله دار استفاده کنید. این پیله ها می توانند در قسمت دامن پف ایجاد کرده و شما را توپرتر نشان بدهند. برای اینکه پف های دامن شما بهتر به نظر برسد بهتر است پارچه کرپ کنزو را امتحان کنید. این پارچه نسبت به دیگر نمونه های کرپ آهار بیشتری دارد. به همین دلیل می تواند پف های دامن شما را بهتر نشان بدهد. اگر دوست دارید دامن شما بر روی تنتان بهتر قرار بگیرد بهتر است به سراغ پارچه کرپ باربی بروید. این پارچه آهار کمی داشته و برای دوخت دامن های کلوش و ریزش دار مناسب است. کرپ کنزو و کرپ باربی هر دو برای دوخت وست مناسب بوده و می توانند جلیقه شما را به بهترین شکل نشان دهند.

منبع: https://www.pinterest.com/feyisayoonadipe/crepe-skirts/

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا