استایلروزمره و کاربردی

پارچه لینن نچرال برای دوخت کت و شلوارهای مد ۱۴۰۳

لینن نچرال یکی از پارچه های بهاره و تابستانه پرطرفدار و پرفروش است. این پارچه به صورت صد درصد از الیاف کتان تهیه شده و زیردست بسیار نرم و لطیفی دارد. تنفس پذیری عالی و راحتی پوشش از جمله ویژگی های بارز لینن نچرال به شمار می روند. این ویژگی ها همه به دلیل ساختار الیاف طبیعی تشکیل دهنده این پارچه، به وجود آمدند. این پارچه تابستانه خنک و راحت یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی استایل های روزمره و کژوال به شمار می رود.

شما می توانید با استفاده از پارچه لینن نچرال طیف گسترده ای از لباس های بهاره و تابستانه را بدوزید. مدل های مختلف کت و شلوار از جمله جذاب ترین لباس هایی هستند که با پارچه لینن نچرال دوخته می شوند. این پارچه جذاب ایستایی خوبی دارد و بنابراین تنخور آن در لباس هایی مثل کت و شلوار بسیار زیبا است. در این مطلب قصد داریم درباره پارچه لینن نچرال و مدل های مختلف کت و شلوارهایی که می توان با آن دوخت صحبت کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

خرید پارچه لینن

پارچه لینن نچرال چیست؟

قبل از این که درباره خصوصیات و کاربردهای پارچه لینن نچرال صحبت کنیم، بهتر است با ماهیت آن آشنا شویم. به طور کلی، پارچه لینن یکی از قدیمی ترین پارچه های دنیا است. الیاف کتان اصلی ترین متریال برای تولید پارچه لینن به شمار می روند و امروزه به پارچه های لیننی که صد درصد از الیاف کتان بافته شده اند، لینن نچرال گفته می شود. تاریخچه استفاده از این پارچه جذاب به قرن ها قبل و مصر باستان بر می گردد. به تدریج و با گسترش صنعت نساجی در دوره های تاریخی، استفاده از این پارچه هم گسترش پیدا کرد.

پارچه لینن نچرال چیست؟

امروزه می توان پارچه لینن را با استفاده از الیاف طبیعی و یا ترکیب آن با سایر الیاف تولید کرد. همچنین در حال حاضر مدل های مختلف لینن کار شده، از جمله لینن سوزن دوزی و لینن طرحدار در بازار به فروش می رسند. از پارچه لینن نچرال می توان برای طراحی و دوخت طیف گسترده ای از لباس های بهاره و تابستانه استفاده کرد. اکثر استایل های طراحی شده با این پارچه حالت مینیمال دارند و حس طبیعی بودن را به شما القا می کنند. شما می توانید از پارچه لینن نچرال برای دوخت انواع کت و شلوار، دامن، پیراهن و شومیز استفاده کرده و از زیبایی و راحتی آن لذت ببرید.


پیشنهاد خواندنی: 7 مدل مانتو دخترانه برای بهار و تابستان 1403


ویژگی های پارچه لینن نچرال

همان طور که اشاره کردیم، پارچه لینن نچرال یک پارچه صد درصد طبیعی است. بنابراین ویژگی های آن تا حد زیادی تحت تاثیر ساختار ارگانیک آن هستند. لینن نچرال از الیاف سلولزی کتان بافته می شود. بنابراین جذب رطوبت بسیار بالایی دارد. این جذب رطوبت بالا باعث می شود که لباس های دوخته شده با آن راحتی پوشش بسیار زیادی داشته باشند. همچنین به خاطر اینکه به سرعت رطوبت بدن را جذب می کنند، یکی از بهترین گزینه ها برای فصل تابستانه به شمار می روند.

ویژگی های پارچه لینن نچرال

لینن نچرال بسیار مقاوم و بادوام است. این ویژگی به دلیل استفاده از الیاف کتان با طول نسبتا زیاد در ساختار آن است. بنابراین شما می توانید لباس های دوخته شده با این پارچه را سال های طولانی استفاده کنید. همچنین زیردست این پارچه بسیار نرم و لطیف است. بنابراین در زمان استفاده و تماس با بدن احساس ناراحتی ایجاد نمی کند. رنگ این پارچه زیبا با توجه به نحوه پردازش و تولیدش ممکن است متفاوت باشد. اغلب پارچه هایی که امروزه در بازار به فروش می روند رنگی بین سفید تا بژ روشن دارند. شما می توانید از طریق مراجعه به فروشگاه پارچه نگار به رنگ های مختلف این پارچه ارگانیک دسترسی داشته باشید.

کت و شلوارهای لینن نچرال مد 1403

پارچه لینن نچرال یکی از پرکاربردترین پارچه های بهاره و تابستانه است. این پارچه را می توان برای طراحی و دوخت طیف گسترده ای از لباس های مناسب برای روزهای گرم سال استفاده کرد. شما می توانید با استفاده از این پارچه جذاب مدل های مختلف کت، مانتو، شومیز، دامن، شلوار و پیراهن را بدوزید. این پارچه ها به دلیل رنگ خنثی و روشنی که دارند باعث می شوند که استایل شما مینیمال به نظر برسد و زیبایی را در عین سادگی به شما هدیه می دهند. پارچه لینن نچرال یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت مدل های مختلف کت و شلوار است. ایستایی مناسب این پارچه باعث می شود که کت و شلوارهای دوخته شده با آن بسیار جذاب بوده و تنخور مناسبی داشته باشند. در ادامه مدل های مختلف کت و شلوار قابل دوخت با این پارچه را به شما معرفی می کنیم.

خرید پارچه لنین

کت و شلوار کلاسیک

کت و شلوارهای کلاسیک از آیتم های پرطرفدار بین خانم های شیک پوش به شمار می روند. این کت و شلوارها را می توان با پارچه های مختلفی از جمله لینن نچرال دوخت. از آن جایی که کت و شلوارهای کلاسیک دوخته شده با پارچه لینن نچرال رنگ طبیعی و خنثی دارند، می توانید برای تکمیل استایل خود از آیتم های رنگی و شیک استفاده کنید.

کت و شلوار کلاسیک

کت و شلوار کژوال

پارچه لینن نچرال یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی استایل های کژوال و خیابانی به شمار می رود. در واقع ظاهر طبیعی این پارچه برای شما یک استایل راحت و ساده را به همراه می آورد. شما می توانید از این پارچه برای دوخت کت و شلوارهای کژوال استفاده کنید‌. همچنین می توانید با انتخاب آیتم های کژوال دیگر مثل کفش های کالج و کیف دوشی های متوسط استایل خودتان را تکمیل کنید.

کت و شلورا کژوال

کت و شلوار اورسایز

کت و شلوارهای اورسایز یکی از جذاب ترین ترندهای امروز بازار هستند. این کت و شلوارها را می توان برای استفاده در موقعیت های مختلف روزمره انتخاب کرد. برای این که کت و شلوار اورسایز شما تنخور راحت و مناسبی داشته باشد، انتخاب پارچه متناسب برای دوخت آن ضروری است. لینن نچرال یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت این مدل کت و شلوار است. شما می توانید کت و شلوار اورسایز لینن نچرال خود را با آیتم هایی مثل کفش های کتانی تخت و کیف‌ دستی ها کوچک ست کرده و استایل خود را تکمیل کنید.

کت و شلوار اورسایز

قیمت پارچه لنین

ترکیب کت لینن نچرال با شلوار جین

کت یکی از آیتم های محبوب و کاربردی در کمد خانم ها است. شما می توانید با استفاده از پارچه لینن نچرال مدل های مختلف کت های کلاسیک یا کژوال را طراحی کنید. همچنین می توانید این کت ها را با آیتم های مختلفی ست کنید. شلوار جین یکی از بهترین گزینه ها برای ست شدن با کت لینن نچرال است. شما می توانید با ترکیب شلوار جین و کت لینن نچرال یک استایل خیابانی زیبا و راحت طراحی کنید. همچنین می توانید با به کاربردن آیتم های رنگی ‌و جذاب در کنار این ترکیب، استایل خود را تکمیل کنید.

کت لینن نچرال با شلوار جین

چگونه از پارچه لینن نچرال مراقبت کنیم؟

لینن نچرال یکی از پراستفاده ترین پارچه های طبیعی بازار است. این پارچه مقاومت زیادی دارد و یکی از بادوام ترین پارچه های تابستانه به شمار می رود‌. شما می توانید با رعایت چند نکته ساده در هنگام شستشو و استفاده از این پارچه، از آن برای سال های طولانی استفاده کنید.

چگونه از پارچه لینن نچرال مراقبت کنیم؟

بعضی از مهم ترین نکات برای مراقبت از پارچه لینن نچرال عبارتند از:

  • لباس لینن نچرالتان را با دست بشویید و از شستشوی آن با ماشین لباسشویی خودداری کنید.
  • برای شستشوی این پارچه از شوینده های ملایم استفاده کرده و از به کاربردن سفید کننده ها خودداری کنید.
  • برای خشک کردن این پارچه، آن را روی یک سطح صاف و دور از نور مستقیم خورشید پهن کنید.
  • توجه داشته باشید که پارچه لینن نچرال بعد از شستشو چروک می شود. برای از بین بردن این چروک ها از اتو با دمای متوسط استفاده کنید.

سخن پایانی

همان طور که دیدید، در این مطلب درباره پارچه لینن نچرال و مدل های مختلف کت و شلواری که می توان با آن دوخت صحبت کردیم. به طور کلی، به پارچه لیننی که صد درصد از الیاف کتان بافته شده باشد، لینن نچرال گفته می شود. این پارچه ارگانیک دارای خصوصیات مثبت زیادی از جمله جذب رطوبت و راحتی پوشش، استحکام و دوام، ضد حساسیت بودن و … دارد. شما می توانید با استفاده از این پارچه جذاب لباس های تابستانه متنوع، از جمله مدل های مختلف کت و شلوار را بدوزید. استفاده از این پارچه برای دوخت کت و شلوار به شما کمک می کند تا یک استایل مینیمال با ظاهر طبیعی و راحت داشته باشید. فروشگاه پارچه نگار طیف گسترده ای از پارچه های لینن نچرال با رنگ های متنوع را در اختیار شما قرار خواهد داد.

منبع: https://www.moderndane.com.

3.9/5 - (40 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا