استایلبهار و تابستانروزمره و کاربردی

10 مدل تاپ با پارچه لینن

تاپ با پارچه لینن همیشه جزو پر فروش ترین پارچه های بهار و تابستان است. علت اصلی آن جذب رطوبت، خنک و راحت بودن، طول عمر زیاد آن است. پارچه های لینن موجود در بازار تنوع ضخامت و جنس زیادی دارند. با این حال از نازک ترین تا ضخیم ترین پارچه های لینن، همگی برای دوخت تاپ های خانگی راحت و حتی تاپ های مناسب دورهمی و مهمانی قابل استفاده هستند. جدای از تنوع در ضخامت پارچه لینن تنوع فوق العاده ای در رنگ بندی دارد. از این روی به راحتی می توانید مطابق با سلیقه خود پارچه لینن مورد نظر را فراهم و تاپ که یک انتخاب فوق العاده برای روزهای تابستان است را تهیه کنید.

خرید پارچه لینن کنفی

 

ترکیب پارچه لینن با گلدوزی

ترکیب پارچه لینن با گلدوزی

پارچه لینن بسیار مناسب برای گلدوزی و یا ترکیب با پارچه های گلدوزی شده است. به خاطر خوش دوخت بودن و اتو پذیری بسیار عالی پارچه لینن این پارچه را می توان با انوع پارچه های گلدوزی دار ترکیب کرد و دوخت. تاپ در نوع ساده و مینیمال هم زیبایی بخصوصی دارد. اما اگر کمی در طراحی یک تاپ خلاقیت به خرج دهید به راحتی می توانید با صرف هزینه کم تاپ با پارچه لینن زیبایی برای خود فراهم کنید. تاپ با یک طراحی زیبا برای مهمانی های خودمانی شما بهترین گزینه است. می توانید به جای استفاده از پارچه های گلدوزی شده از نوار های کتان بافت موجود در خرازی ها استفاده کنید. در قسمت سرشانه های تاپ خود به راحتی می توانید از این نوارهای تزئینی استفاده کنید.

تاپ های دکمه دار

اگر چه پوشیدن لباس های جلو بسته و آزاد بیشتر برای تابستان مناسب است. اما نباید از زیبایی تاپ های دکمه دار غافل شد. اضافه کردن دکمه به تاپ با پارچه لینن به چشم اکسسوری، یک آیتم فوق العاده برای زیباسازی آن است. دکمه های فلزی یا چوبی موجود در بازار زیبایی یک تاپ با پارچه لینن را چند برابر می کند. از این دکمه ها به منظور تزئین و زیباسازی در سرشانه ها نیز می توانید بهره مند شوید. اضافه کردن دکمه این امکان را به شما می دهد که هم تاپ های جذب و اسلیم فیت و هم تاپ های آزاد و اور سایز بدوزید.

تاپ های دکمه دار

تاپ و دامن زیبایی که در تصویر می بینید از همین آیتم استفاده کرده است. شما نیز می توانید در کنار تاپ با پارچه لینن دامن آن را نیز تهیه و استفاده کنید. این دو پارت جذاب در کنار هم یک استایل فوق اعاده برای روزهای گرم تابستان است. استفاده از دکمه در دامن این ست جذاب، زیبایی آن را به بهترین نحو به رخ می کشد. دوخت کراپ تاپ های جذاب با پارچه لینن نیز یک گزینه خاص و پرکاربرد است که برای روزهای گرم سال است که می توانید به آن فکر کنید.


حتما بخوانید: پارچه لینن و پیشنهاد هایی برای پلاس سایزها


یقه های مدل دار

یقه های مدل دار

هر چقدر از ویژگی های خوش دوختی و کارآیی پارچه لینن در مدل های مختلف صحبت کنیم حق مطلب به خوبی ادا نخواهد شد. خوش دوخت بودن تاپ با پارچه لینن دلیل محکمی برای تهیه این آیتم جذاب می باشد. از طرفی خوش اتو بودن و طول عمر بالای پارچه لینن نیز از ویژگی های مهم دیگر این پارچه می باشد. برای تهیه تاپ با پارچه لینن می توانید از یقه های ساده فاصله بگیرید. تاپ با پارچه لینن به شما این امکان را می دهد تا به سراغ یقه های پرکار و فانتزی تر بروید. دوخت انواع یقه های مدل دار با پارچه لینن،‌ لباس های با کیفیت مدل داری در اختیار شما خواهد گذاشت. مدل های گره ای و یقه های مدل هفت که انتهای تیزی دارند هم از این قاعده مستثنی نیستند تا تاپ با پارچه لینن شما زیبا به نظر آید.

تاپ های گره ای با پارچه لینن

پارت جذاب بعدی به تاپ با پارچه لینن، به سبک تاپ های گره ای تعلق می گیرد. تاپ که در پشت یا جلوی آن گره بزرگی قرار گرفته است برای جشن تولدها یا دورهمی های دوستانه یک انتخاب بی نظیر است. اگر طرفدار سبک های فانتزی و بامزه برای تاپ خود هستید این یک انتخاب ایده آل است. طراحی و دوخت این تاپ های شاید در نگاه اول سخت به نظر برسد. اما باید به شما این مژده را بدهم که دوخت تاپ به این شکل از چیزی که فکر می کنید راحت تر است. تنها کافی است پشت تاپ خود را به صورت باز طراحی کنید. سپس در پشت تاپ خود دسته های بلندی را در نظر بگیرید.

تاپ های گره ای با پارچه لینن

گره های پاپیونی یا ساده با این دسته ها زیبایی و جذابیت تاپ شما را چند برابر خواهد کرد. دسته های پاپیون خود را بنا به سلیقه خود می توانید بلند یا کوتاه انتخاب کنید. تاپ شما اگر با پاپیون طراحی شده باشد می تواند به صورت اور سایز و فیت تن قرار بگیرد. تنها با محکم و آزاد کردن پاپیون در پش تاپ با پارچه لینن خود می توانید آن را جذب یا آزاد کنید.

دیدن رنگ های جذاب پارچه لینن نخ

تاپ های کژوال نامتقارن با پارچه لینن

تاپ جذاب و شیکی که قصد داریم در این قسمت با شما بررسی کنیم مناسب خانم های شیک و ساده پسند می باشد. اگر طرفدار سبک های مینیمال و ساده می باشید، تاپ با پارچه لینن مخصوص شماست. این بار اما به شکلی متفاوت از تاپ قرار است استفاده کنیم. بهتر است برای اینکه کمی در استایل خود تنوع ایجاد کنید، به سراغ مدل های نامتقارن بروید. خاص و تکراری نبودن این مدل تاپ یکی از آپشن های آن به حساب می آید.

تاپ های کژوال نامتقارن با پارچه لینن

یکی از آیتم هایی که می توانید در طراحی تاپ با پارچه لینن خود به کار ببرید، یقه های نامتقارن است. در طراحی و دوخت این یقه ها سمت چپ و راست به دو شکل متفاوت در نظر گرفته می شود. یقه ای که در تصویر می بینید به شکل اوریب ایجاد شده است. در بالای آن یک یقه ایستاده پهن طراحی شده که زیبایی آن را دو چندان می کند. روی این یقه را برای زیبایی بیشتر و بولد کردن آن می توانید با دکمه های ریز تزئین کنید. از طرفی در نظر گرفتن اینه دکمه ها و امکان باز و بسته کردن یقه پوشیدن تاپ شما را راحت تر می کند.

تاپ های اور سایز با پارچه لینن

اور سایز بودن آیتم تاپ با پارچه لینن یک مزیت بزرگ محسوب می شود. بخصوص برای روزهای گرم تابستانی که این ویژگی بیشتر به چشم می آید. اما شاید تاپ به شکل  اور سایز و ساده، از جذابیت بالایی برای شما برخوردار نباشند. نگران نباشید، راه های زیادی برای فاصله گرفتن از این سادگی وجود دارد. یکی از پارت های جذاب تاپ با پارچه لینن، چین می باشد. بله درست است، طراحی چین های ریز در بدنه تاپ زیبایی بینظیری را به آن می بخشد.

تاپ های اور سایز با پارچه لینن

برای اجرای کردن این طرح تنها باید در بدنه تاپ خود برش هایی ایجاد کنید. طراحی دو یا سه ردیف چین در بدنه تاپ آن را به یک بخش جذاب در استایل شما تبدیل خواهد کرد. به عنوان یک پیشنهاد، اگر مایل باشید می توانید پشت تاپ خود را بلندتر و جلوی آن را کوتاه تر در نظر بگیرید.


مقاله مرتبط: پیشنهادهای برند مانگو با پارچه لینن


تاپ های چپ و راستی با پارچه لینن

تاپ های چپ و راستی در میان خانم های جوان طرفدار زیادی دارد. به احتمال زیاد در کمد اکثر خانم های جوان و شیک پوش یک تاپ چپ و راستی پیدا خواهید کرد. زیبایی تاپ که به سبک چپ و راستی دوخته شده است غیرقابل توصیف است. تنها باید یکی از این تاپ ها را در کنار خود داشته باشید تا متوجه جذابیت و زیبایی آن ها بشوید. این تاپ های جذاب اندام شما را زیباتر از همیشه به تصویر خواهند کشید.

به خاطر طراحی زیبا و جذابیت آن، تاپ که به سبک چپ راستی تهیه شده است، برای مهمانی ها گزینه مناسب و ایده آلی می تواند باشد. پس اگر در روزهای بهار و تابستان به مهمانی و دورهمی دعوت شدید تاپ با پارچه لینن را حتما در میان گزینه های اصلی خود قرار دهید. اگر تاپ با پارچه لینن خود را به شکل جلو باز طراحی می کنید می توانید برای آن از کمربندهای بلند در نظر بگیرید. گره پاپیونی در کناره تاپ شما زیباییث خاصی به آن خواهد بخشید.

تاپ های فانتری و دخترانه با پارچه لینن

آیتم های آماتور و تکراری موجود در بازار شاید برای خانم های جوان جذابیتی نداشته باشد. خانم ها و دختران جوان اصولا به دنبال استایل های خاص و جدید می گردند. پارچه لینن برای دوخت انواع مدل ها مناسب می باشد. از این رو تاپ با پارچه لینن این امکان را به شما می دهد تا طراحی های دلخواه خود را روی آن پیاده کنید. تاپ های فانتزی و دخترانه، که با پارچه لینن تهیه می شوند اندام شما را زیبا تر نشان خواهند داد. به علت حالت لَختی وسبک آن تاپ با پارچه لینن به زیبای هر چه تمام تر بر روی تن شما قرار خواهد گرفت.

تاپ های فانتری و دخترانه با پارچه لینن

یکی از مدل های جذابی که می توانید روی تاپ با پارچه لینن خود پیاده کنید مدل رومی می باشد. تاپ با پارچه لینن به سبک رومی می تواند با یک آستین یا بدون آستین دوخته شود. اگر مدل رومی را برای تاپ با پارچه لینن خود انتخاب کردید، برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم.  به شما پیشنهاد می کنیم پایین این تاپ جذاب را نیز به صورت اوریب در نظر بگیرید. سپس به کمک یک کمربند بلند، در پهلو آن را فیکس کنید. این مدل فانتزی و جذاب به راحتی با دامن و شلوار ست خواهد شد.

قیمت پارچه لینن ترک

نیم آستین با پارچه لینن

تاپ های بندی زیبایی و جذابیت خاصی دارند. اما اگر شما هم از این مدل همیشگی و پرتکرار خسته شده اید، می توانید تاپ خود را با نیم آستین های جذاب طراحی کنید. این نیم آستین های علاوه بر زیبایی بسیار راحت می باشند. اگر حلقه آستین خود را کمی گشادتر در نظر بگیرید خودتان متوجه این راحتی خواهید شد. در روزهای گرم تابستان تاپ با پارچه لینن که به سبک نیم آستین طراحی شده است، به هیچ عنوان به شما احساس گرما وخستگی نخواهد داد. برای تنوع در مدل لباس های خود حتما دوخت نیم آستین را در دستور کار خود قرار دهید.

تاپ نیم آستین با پارچه لینن

نیم آستین های کیمونو یا آستین جدا و پر از چین یا هر دو؟ نیم آستین چین دار و یا ساده تفاوتی ندارد. باید به شما بگویم هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. تصمیم گیری میان این دو بسیار سخت خواهد بود. با زمان کوتاهی که برای الگو و دوخت آن صرف خواهید کرد نتیجه بسیار رضایت بخشی می گیرید.

تاپ بندی

تاپ های بندی جز راحت ترین انتخاب ها برای تابستان می باشند. اما اگر این تاپ تهیه شود راحتی و زیبایی در کنار هم قرار خواهند گرفت. دوخت تاپ، با بندهای کوتاه و بلند جز ایتم های همیشه مد و پرطرفدار دنیای لباس است. از این رودوخت بند های بلند یا کوتاه چه به صورت تزئینی و چه به صورت کاربردی، جذابیت بصری لباس شما را افزایش می دهد.

تاپ بندی

 

بندهای نسبتا باریک در سرشانه ها که به صورت بلند طراحی شده اند در کنار دو ردیف چین در پایین تاپ زیبایی آن را بیشتر نمایش می دهد. طراحی لیفه در پایین تاپ محل مناسبی برای عبور یک بند باریک می باشد. با کشیدن این بند و جمع شدن پایین آن، تاپ با پارچه لینن شما شکل فانتزی تری پیدا خواهد کرد. دوخت بند های پهن برای سرشانه و یا بند باریک برای پایین لباس تنها دو مورد از موارد مصرف بند در تاپ است. هنگام گره زدن بند های تاپ خود پاپیون های زیبا را فراموش نکنید.

 

منبع: birdsnest.com

4.7/5 - (21 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا