استایلپاییز و زمستان

مدل مانتو جدید با پارچه چهارخونه کشمیر

مانتو یکی از مهم ترین آیتم ها در کمد لباس خانم های ایرانی است. اگر از فروشندگان لباس بپرسید کدام یک از لباس ها فروش بیشتری دارد و به عبارتی تقاضا برای آن بالاتر است، بی شک بسیاری از آن ها مانتو را انتخاب می کنند. به خوبی می دانید که مدل مانتوها و کاربرد آن ها بسیار متفاوت است. بسته به پارچه ای که برای دوخت یک مانتو در نظر گرفته می شود، فصل استفاده از آن نیز متفاوت خواهد بود. برای دوخت مانتو پاییزه باید به سراغ پارچه هایی بروید که در قدم اول بتوانند شما را گرم نگهدارند. یکی از پارچه هایی که می تواند در این زمینه به شما کمک کند پارچه کشمیر است. پارچه چهارخونه کشمیر از پرفروش ترین پارچه های پاییزه محسوب می شود. امروز و در اینجا قصد داریم در مورد مدل مانتوهای جدید با پارچه چهارخونه کشمیر صحبت کنیم.

پارچه-کشمیر

جدیدترین مدل مانتوهای چهارخونه کشمیر

به خوبی می دانید که یکی از محبوب ترین مدل مانتوهای طرحدار مانتو چهارخونه است. پارچه هایی با طرح چهارخونه طرفداران زیادی داشته و افراد زیادی برای خرید آن ها متقاضی هستند. پس می توان نتیجه گرفت وجود چند مانتو چهارخونه در کمد لباس همه خانم ها اجباری است. از اینرو بهتر است این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و با جدیدترین مدل مانتوهای چهارخونه آشنا شوید.

مانتو کتی شیک با پارچه چهارخونه کشمیر

یکی از پرفروش ترین مدل مانتوهای زنانه مانتو کتی است. مانتو کتی را می توانید در مزون های بزرگ و فروشگاه های معروف پیدا کنید. از آنجایی که این مدل مانتو تقاضای زیادی دارد، طراحان لباس آن را در بین محصولات خود قرار می دهند. معمولا مانتوهای کتی به شکل اورسایز و گشاد طراحی می شوند. مانتو کتی به مدل مانتوهای کوتاه و مزونی گفته می شود که معمولا از یقه انگلیسی در طراحی آن ها استفاده می شود. از مدل مانتو کتی می توانید در استایل های رسمی و کژوال استفاده کنید. این مدل مانتو می تواند فرم اندام شما را بهتر نشان بدهد.

مانتو-کتی-شیک-با-پارچه-چهارخونه-کشمیر

برای دوخت مدل مانتو کتی به پارچه ای احتیاج دارید که بتواند فرم آن را به خوبی نشان دهد. به بیانی دوخت مدل مانتوهای کتی با پارچه های ریزش دار امکان پذیر نیست. برای دوخت این مدل مانتو باید به سراغ پارچه های آهاردار و خوش دوخت بروید. برای دوخت یک مدل مانتو کتی پاییزه می توانید از پارچه ای مثل پارچه چهارخونه کشمیر بهره ببرید. پارچه کشمیر ایستایی لازم برای دوخت این مدل مانتو را دارد. با استفاده از آستری می توانید این ایستایی را افزایش هم بدهید. یکی دیگر از دلایل انتخاب پارچه چهارخونه کشمیر برای دوخت این مدل مانتو، خوش دوخت بودن است. در نتیجه این پارچه یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت مدل مانتو کتی محسوب می شود.


پیشنهاد ما: پارچه بارانی چیست و چه کاربردهایی دارد


مدل مانتو بلند و جدید

یکی از کاربردی ترین مدل مانتوهای زنانه مانتو بلند است. عبارت جدیدترین مدل مانتوهای بلند، روزانه هزاران بار در صفحات مجازی و وبلاگ ها سرچ می شود. مانتو بلند یکی از محبوب ترین مدل مانتوها بوده و اجازه طراحی انواع استایل ها را به شما می دهد. برای ست کردن مانتوهای بلند اغلب باید به سراغ شلوارهای جذب یا راسته بروید. برای قسمت کفش بهتر است از بوت یا کفش پاشنه بلند استفاده کنید. در نتیجه می توان گفت ست کردن این مدل مانتو کار چندان سختی نیست و یکی از دلایل محبوبیت آن نیز همین موضوع است.

مدل-مانتو-بلند-و-جدید

مدل مانتو پاییزه بلند برای افراد توپر و پلاس سایز بهترین گزینه است. این مدل مانتو می تواند شما را لاغرتر و کشیده تر جلوه بدهد. با استفاده از پارچه چهارخونه این خطای دید را می توانید بیشتر کنید. پارچه چهارخونه کشمیر می تواند در این زمینه به کمک شما بیاید. این پارچه ایستایی لازم برای دوخت مدل مانتو بلند پاییزه را دارد. از طرفی چروک پذیری این پارچه بسیار کم است. در نتیجه نگرانی از بابت خراب شدن استایل خود نیز نخواهید داشت.

مانتو کفتان پاییزه با پارچه چهارخونه

اگر به پوشیدن مانتو بلند علاقه دارید اما ترجیح می دهید این بار تجربه جدیدی را برای خود رقم بزنید بهتر است به سراغ مانتوهای کفتان بروید. کفتان یکی از مدل مانتوهایی است که در سال 1403 به یکباره محبوبیت زیادی در بین قشر جوان پیدا کرد. این مدل مانتو به مرور زمان توانست جای پای خود را در بین رده های سنی مختلف محکم کرده و به یکی از پرفروش ترین آیتم ها در مزون های لباس تبدیل شود. یکی دیگر از دلایل محبوبیت کفتان در بین مزون دارها و طراحان لباس راحتی دوخت آن است.

مانتو-کفتان-پاییزه-با-پارچه-چهارخونه

در روزهای سرد پاییز می توانید به جای استفاده از مدل مانتوهای تکراری از مانتو کفتان در استایل خود استفاده کنید. در نظر داشته باشید که برای دوخت این مدل مانتو نمی توانید از پارچه های چروک پذیر و خشک استفاده کنید. پارچه های چروک پذیر به سرعت دفرمه شده و استایل شما را بهم ریخته نشان می دهند. از طرفی پارچه هایی که آهار بسیار زیادی دارند و به عبارتی انعطاف زیادی ندارند برای دوخت مانتوهای بلند و راسته مناسب نیستند. این پارچه ها می توانند شما را در حین حرکت اذیت کرده و باعث خسته شدن شما بشوند. مانتو کفتان با پارچه چهارخونه کشمیر می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. پارچه چهارخونه کشمیر انعطاف مناسبی داشته و بر روی تن شما می نشیند. از طرفی چروک پذیری این پارچه بسیار ناچیز و در حد صفر است.

خرید پارچه کشمیر ساده

شنل های جذاب و دوست داشتنی

شنل نامی آشنا برای همه خانم های ایرانی است. شنل به مدل مانتوهایی گفته می شود که زیر بغل نداشته و به شکل گشاد طراحی می شوند. میزان استفاده از این مدل مانتو در پاییز بیشتر از هر زمان دیگری است. این مدل مانتو به شما اجازه می دهد تا بتوانید در کنار آن از پولیور و بلوزهای بافت استفاده کنید. معمولا در مدل شنل های پاییزه از کلاه نیز استفاده می کنند. بسته به سلیقه خود می توانید از انواع مدل یقه ها برای طراحی و دوخت شنل خود بهره ببرید.

شنل-های-جذاب-و-دوست-داشتنی

به خوبی می دانید که به دلیل نداشتن آستین مجزا و اورسایز بودن شنل دوخت آن بسیار راحت است. اگر از یک پارچه خوش دوخت برای دوخت شنل خود بهره ببرید، این کار به مراتب راحت تر هم می شود. از طرفی پارچه انتخابی شما باید ایستایی کم یا متوسط داشته باشد تا بر روی تن شما بنشیند. در بین پارچه های پاییزه، پارچه چهارخونه کشمیر آهار کمتری دارد. این پارچه ریزش دار نیست اما فرم پذیری مطلوبی داشته و باعث چاق نشان دادن شما نمی شود. خوش دوخت بودن پارچه چهارخونه کشمیر یکی دیگر از دلایلی است که باعث می شود مزون دارها تمایل زیادی برای استفاده از آن داشته باشند.

ترکیب پارچه چهارخونه با پارچه های دیگر

داشتن خلاقیت و وقت گذاشتن برای طراحی یک لباس تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن آن دارد. شما می توانید با نگاه کردن و ایده گرفتن از محصولات برندهای معروف و طراحان برتر استایل خود را متفاوت تر طراحی کنید. یکی از تکنیک هایی که اکثر طراحان بزرگ دنیا از آن استفاده می کنند، تکنیک ترکیب پارچه ها با یکدیگر است. در صورت انتخاب درست پارچه ها می توانید یک شاهکار هنری زیبا خلق کنید.

ترکیب-پارچه-چهارخونه-با-پارچه-های-دیگر

در بین پارچه های پاییزه باید به دنبال پارچه ای باشید که آهار، انعطاف و چروک پذیری یکسانی داشته باشند. پارچه چهارخونه کشمیر توانایی ترکیب با اکثر پارچه های پاییزه را دارد. برای مثال می توانید پارچه چهارخونه کشمیر را پارچه کشمیر ساده، پارچه چرم و … ترکیب کنید. این پارچه به هیچ عنوان باعث کشیده شدن پارچه مکمل نشده و فرم لباس را خراب نمی کند.

قیمت پارچه کشمیر طرحدار

شومیزهای کشمیر پرطرفدار

یکی از پرکاربردترین استایل ها برای خانم ها استایل های کژوال و روزمره است. در استایل های کژوال و روزمره از آیتم های ساده و مینیمال استفاده می شود. به بیانی می توان گفت در این استایل ها آیتم های پرزرق و برق و عجیب و غریب جایگاهی ندارند. یکی از کاربردی ترین مدل مانتوهای زنانه، شومیزهای ساده است. به جرات می توان گفت بخش قابل توجهی از کمد لباس خانم ها را مانتوهای شومیزی تشکیل می دهند.

شومیزهای-کشمیر-پرطرفدار

همانطور که گفته شد مدل مانتوهای شومیزی بسیار ساده بوده و پیچیدگی زیادی ندارند. در نتیجه می توان گفت دست شما در طراحی آن ها خیلی باز نیست. برای دوخت این مدل مانتو بهتر است تمرکز خود را بر روی انتخاب پارچه بگذارید. در این زمینه و برای دوخت این مدل مانتو پارچه های طرحدار می توانند گزینه های مناسبی باشند. یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت این مدل مانتو، پارچه چهارخونه کشمیر است. پارچه چهارخونه کشمیر به دلیل بافت لطیف و نرمی که دارد می تواند به خوبی از پوست شما مراقبت کند. در نتیجه این پارچه نیازی به آسترکشی ندارد. به همین دلیل این مدل مانتو برای روزهای خنک سال مناسب تر بوده و باعث چاق نشان دادن شما نمی شود.

سارافون های دخترانه زیبا با پارچه چهارخونه

یکی از مدل مانتوهای محبوبی که کمتر به آن پرداخته می شود، سارافون است. ترکیب سارافون و شومیز بسیار جذاب بوده و می تواند استایل شما را نسبت به بقیه افراد متفاوت تر کند. در نتیجه اگر دوست دارید این بار با ظاهر متفاوتی در جمع دوستان و اطرافیان خود ظاهر شوید، بهتر است برای یک بار هم که شده از ترکیب سارافون و شومیز در نقش مانتو بهره ببرید.

سارافون-های-دخترانه-زیبا-با-پارچه-چهارخونه

یکی از مهم ترین ویژگی های این مدل مانتو این است که می توانید آن را در استایل های مختلف به کار برده و آن را با انواع شومیزها ست کنید. اگر دوست دارید صاحب یک مانتو جذاب و کاربردی شوید که بتوانید از آن در استایل های مختلف بهره ببرید بهتر است سارافون های چهارخونه را در اولویت خود قرار بدهید. پارچه چهارخونه کشمیر به راحتی با شومیزهای مختلف ست می شود. به علت وجود رنگ های مختلف در پارچه چهارخونه کشمیر می توانید آن را با آیتم های مختلف دیگر ترکیب کنید.

مدل مانتو جلو بسته جدید و شیک

بسیاری از افراد در زمان انتخاب مدل مانتو تمام تمرکز خود را بر روی راحتی آن می گذارند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، مدل مانتو جلو بسته برای شما است. با پوشیدن این مدل مانتو دیگر نگرانی از بابت خراب شدن استایل خود نخواهید داشت. بسیاری از افراد معتقدند که این مدل مانتو بسیار ساده بوده و جذابیت لازم را ندارد. در این موارد افراد سعی می کنند با طراحی جیب یا کمربند از این سادگی کاسته و زیبایی آن را بیشتر کنند.

مدل-مانتو-جلو-بسته-جدید-و-شیک

اگر دوست دارید تجربه یک مدل مانتو جلو بسته تابستانی را برای خود رقم بزنید، بهتر است از پارچه های طرحدار به جای پارچه های ساده استفاده کنید. از طرفی بسیاری از طراحان لباس معتقدند که برای دوخت پارچه های طرحدار بهتر است از مدل های ساده بهره ببرید. در نتیجه مدل مانتو جلو بسته بهترین گزینه برای این کار است. پارچه چهارخونه کشمیر می تواند در این زمینه به شما کمک زیادی بنماید. این پارچه طرح های ساده ای داشته و برای استفاده روزمره بسیار مناسب است.

منبع: https://www.masterclass.com/articles/fabric-guide-what-is-cashmere

4.6/5 - (71 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا