استایلپاییز و زمستان

7 مدل استایل زنانه جذاب با هودی مشکی + عکس

یکی از کاربردی ترین لباس ها در روزهای پاییز و زمستان هودی است. هودی به عنوان نامی آشنا در بین خانم ها و آقایان شناخته می شود. امروزه از این آیتم در استایل های زیادی می توان استفاده کرد. از آنجایی که تنوع این آیتم زیاد است، دست افراد در انتخاب مدل و پارچه باز بوده و محدودیتی در این زمینه ندارند. یکی از پرفروش ترین زیر مجموعه های هودی، هودی مشکی است. از آنجایی که رنگ مشکی به راحتی با سایر آیتم های استایل ست می شود، افراد زیادی برای خرید آن تمایل دارند. ممکن است شما نیز این آیتم کاربردی را در کمد لباس خود داشته و یا دوست داشته باشید برای خرید آن اقدام کنید. از اینرو قصد داریم امروز و در اینجا زیباترین و پرطرفدارترین استایل های زنانه با هودی مشکی را بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید و این فرصت را از دست ندهید.

پارچه-دورس

هودی مشکی را چگونه ست کنیم؟

اگر شما هم دوست دارید از هودی مشکی در استایل خود استفاده کنید اما نحوه ست کردن آن را بلد نیستید این مقاله می تواند برای شما مفید باشد. پس بهتر است تا انتها با ما همراه باشید.

استایل های اسپرت، مناسب باشگاه

استایل اسپرت یکی از محبوب ترین و معروف ترین استایل هایی است که در دنیای مد دیده می شود. معمولا از این استایل برای استفاده روزمره، گردش، طبیعت گردی و باشگاه استفاده می شود. اگر جزو افراد ورزشکار هستید، حتما به یک ست هودی مشکی و شلوار در کمد لباس خود احتیاج دارید. شما می توانید از این ست ها در باشگاه و یا برای کوهنوردی بهره ببرید. این ست در عین راحتی بسیار شیک بوده و می تواند از شما یک فرد خوش پوش بسازد. از طرفی با داشتن یک هودی مشکی و شلوار آن دیگر نگرانی از بابت ست کردن استایل خود نخواهید داشت. بسته به سلیقه خود می توانید از جیب در قسمت هودی و شلوار استفاده کنید.

استایل-های-اسپرت،-مناسب-باشگاه

به خوبی می دانید که برای تولید لباس های ورزشی و باشگاه باید از پارچه های بادوام و محکم بهره ببرید. پارچه های بی کیفیت و بعضا نامرغوب به سرعت دفرمه شده و یا کیفیت اولیه خود را از دست می دهند. از طرفی کشسانی پارچه انتخابی شما نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. از جمله پارچه هایی که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند، می توان به پارچه دورس و پارچه پلی استری اشاره کرد. این دو پارچه نه تنها کشسانی و کیفیت بالایی دارند بلکه به ندرت دچار پرزدهی و خرابی می شوند.


بیشتر بخوانید: مدل مانتو جدید با پارچه چهارخونه کشمیر


استایل لش با هودی مشکی

یکی از استایل هایی که به تازگی به دنیای مد وارد شده و در همین مدت کم طرفداران خود را پیدا کرده، استایل لش است. استایل لش به استایل هایی گفته می شود که در آن از لباس های گشاد استفاده می شود. معمولا آیتم هایی که در استایل لش استفاده می شود اورسایز است. این استایل اولین بار در آمریکا و توسط رپرهای آمریکایی معرفی شد. یکی از کاربردی ترین آیتم ها در این استایل هودی مشکی است. معمولا اکثر هودی های مشکی اورسایز هستند. در نتیجه می توانید با آن ها استایل های لش مختلفی را بسازید. برای مثال می توانید بسته به سلیقه خود هودی مشکی را با شلوار کارگو یا شلوار بگ ست کنید. این استایل در بین قشر نوجوان طرفداران بیشتری دارد.

استایل-لش-با-هودی-مشکی

برای دوخت هودی مشکی اورسایز بهتر است از پارچه های کشسان و ریزش دار استفاده کنید. این انتخاب باعث می شود چاق به نظر نرسید. از طرفی پارچه های کشسان دیرتر دچار پارگی می شوند. از جمله بهترین پارچه هایی که می توانید از آن ها برای دوخت هودی مشکی اورسایز استفاده کنید، می توان به پارچه ریون ضخیم، پارچه دورس و پارچه پلی استری اشاره کرد. این پارچه ها طول عمر بسیار زیادی دارند. در نظر داشته باشید که آیتم هایی که در استایل های روزانه استفاده می شوند بیشتر در معرض آسیب بوده و ممکن است در اثر شستشو خراب شوند. در نتیجه کیفیت و دوام پارچه اهمیت زیادی دارد. پارچه ریون و پارچه های پلی استری این ویژگی را دارند.

ترکیب زیبای هودی مشکی و پالتو

شاید تصور کنید که از هودی مشکی فقط باید در استایل های اسپرت و تینیجری استفاده کرد. اما این طرز فکر خیلی درست نیست. امروزه از هودی مشکی در استایل های کلاسیک و کژوال نیز استفاده می شود. کافی است ست کردن درست این آیتم را بلد باشید تا بتوانید استایل های مختلف را با آن تجربه کنید. برای مثال اگر از هودی مشکی در کنار یک پالتو بلند و بوت استفاده کنید می توانید یک استایل کلاسیک شیک را برای خود رقم بزنید. اگر کفش اسپرت را جایگزین بوت کنید در نهایت صاحب یک استایل کژوال جذاب خواهید شد.

ترکیب-زیبای-هودی-مشکی-و-پالتو

هودی مشکی به دلیل سادگی و رنگ خنثی خود به راحتی با سایر آیتم ها ست می شود. در نتیجه می توانید به راحتی آن را با پالتوهای بلند مختلف ست کنید. در نظر داشته باشید از آنجایی که قرار است این آیتم را در زیر پالتوی خود استفاده کنید، بهتر است هودی خود را خیلی اورسایز طراحی نکنید. از آنجایی که در این استایل به صورت مدام پالتو و هودی شما در تماس است باید به دنبال پارچه هایی باشید که به سرعت دچار پرزدهی نشوند. پارچه پلی استری و پارچه مخمل بهترین گزینه ها برای دوخت این مدل هودی ها هستند. این پارچه ها معمولا به ندرت دچار خرابی و پرزدهی می شوند.

خرید پارچه دورس

استایل زمستانه با هودی مشکی

بیشترین استفاده از هودی مشکی در روزهای سرد سال است. از این آیتم می توانید در کنار آیتم های دیگر استفاده کرده و برای خود استایل های پاییزه و زمستانی جذاب بسازید. اگر قصد دارید از این آیتم در روزهای زمستانی سال استفاده کنید، بهتر است هودی مشکی خود را با لباس هایی مثل پافر و کاپشن ست کنید. با ترکیب هودی مشکی و پافر می توانید استایل های اسپرت زمستانی را تجربه کنید. برای زیباتر شدن استایل خود بهتر است قد هودی شما با کاپشن یا پافرتان متفاوت باشد. با این انتخاب دو آیتم از هم تفکیک شده و استایلتان زیباتر به نظر می آید.

استایل-زمستانه-با-هودی-مشکی

برای دوخت یک هودی مشکی زمستانه بهتر است به سراغ پارچه های ضخیم تر بروید. در قدم اول پارچه انتخابی شما باید بتواند شما را گرم نگهدارد. پارچه پلی استر می تواند همان پارچه ای باشد که به دنبال آن هستید. این پارچه نفوذ پذیری بسیار کمی دارد. در نتیجه جلو ورود هوای سرد و رطوبت را به لباس شما می گیرد. از دیگر پارچه هایی که می تواند در این زمینه به شما کمک کند، پارچه مخمل و پارچه مخمل کبریتی هستند. این دو پارچه ضخامت زیادی داشته و از جمله پرفروش ترین پارچه های زمستانی هستند. از آنجایی که پرزدهی پارچه پلی استری، پارچه مخمل و پارچه مخمل کبریتی بسیار کم است، نگرانی از بابت اصطکاک هودی مشکی خود با کاپشن یا پافرتان ندارید.

استایل کژوال با کت های شیک

همانطور که گفته شد هودی مشکی به راحتی با سایر آیتم های استایلتان ست می شود. در نتیجه اگر قصد دارید استایل های تکراری و همیشگی خود را به شکل متفاوتی جلوه بدهید، بهتر است هودی مشکی را به آن اضافه کنید. برای مثال این روزها در کمد لباس اکثر خانم ها کت چرم و کت جین به راحتی پیدا می شود. شما می توانید با هر دوی این کت ها هودی مشکی را ست کرده و در نهایت چندین استایل کژوال زیبا برای پاییز امسالتان رقم بزنید. اگر قصد استفاده از این ست را برای روزهای زمستانی دارید، بهتر است از کت هایی که در آن ها از آستری خز استفاده شده است بهره ببرید. برای تکمیل استایل خود می توانید از بوت یا کتونی استفاده کنید.

استایل-کژوال-با-کت-های-شیک

برای ایجاد هارمونی بیشتر بهتر است کت چرم را با شلواری از همین پارچه ست کرده و در کنار آن از یک هودی مشکی با پارچه پلی استر یا پارچه دورس بهره ببرید. از آن جایی که پارچه چرم ظاهر نیمه براقی دارد، بهتر است برای قسمت هودی از پارچه های مات استفاده کنید. اگر قصد دارید در پاییز تجربه استفاده از هودی مشکی و کت جین را برای خود رقم بزنید، باز هم بهترین انتخاب شلوار جین است. برای قسمت هودی اما می توانید بسته به سلیقه خود از پارچه های مختلف مثل پارچه دورس، پارچه تریکو، پارچه مخمل کبریتی، پارچه مخمل و … استفاده کنید.

قیمت پارچه دورس دو نخ

استایل پاییزه با هودی مشکی بلند

اگر به دنبال یک استایل شیک با تعداد آیتم های کم هستید، این قسمت برای شما است. شاید تصور کنید که از هودی مشکی حتما باید در کنار یک آیتم دیگر استفاده کنید تا بتوانید یک استایل جذاب برای خود رقم بزنید. در این قسمت به شما نشان خواهیم دارد که می توانید از هودی مشکی به تنهایی استفاده کرده و یک استایل شیک برای خود فراهم کنید. به تازگی آیتمی به دنیای مد اضافه شده است که طرفداران زیادی داشته و فروش بالایی دارد. این آیتم هودی بلند است. هودی مشکی بلند می تواند فرم بدن شما را بهتر نشان بدهد. اگر اندام توپری دارید و جزو افراد پلاس سایز هستید، بهتر است به سراغ مانتوهای جذب نروید. به طور کلی مانتوهای راسته می توانند شما را لاغرتر و کشیده تر جلوه بدهند. هودی بلند و اورسایز بهترین گزینه برای شما در روزهای سرد پاییز است.

استایل-پاییزه-با-هودی-مشکی-بلند

ست کردن هودی مشکی بلند از چیزی که فکر می کنید راحت تر است. این آیتم معمولا با کتونی یا بوت ست می شود. معمولا در قسمت سر آستین این مدل هودی از کشبافت استفاده می کنند. برای قسمت انتخاب پارچه بهتر است دقت زیادی به خرج بدهید. استفاده از پارچه های چروک پذیر به هیچ عنوان برای این کار مناسب نیست. از طرفی پارچه انتخابی شما نباید سنگین باشد. در غیر این صورت ممکن است با این مدل هودی احساس سنگینی داشته باشید و خسته شوید. از جمله بهترین پارچه ها برای دوخت این مدل هودی مشکی پارچه دورس و پارچه پلی استری است. این پارچه ها وزن و چروک پذیری بسیار کمی دارند. در نتیجه برای استفاده روزانه بسیار مناسب بوده و استایل شما را به خوبی حفظ می کند.

استایل کلاسیک جذاب و متفاوت

یکی از محبوب ترین استایل ها که معمولا در بین تمامی افراد با هر رده سنی و هر جنسیتی طرفدار دارد، استایل کلاسیک است. از این استایل برای قرارهای ملاقات دوستانه یا کاری و حتی مهمانی ها نیز استفاده می شود. اگر به دنبال یک استایل کلاسیک جذاب برای مهمانی های خود هستید این قسمت را با دقت بیشتری مطالعه کنید. برای ساخت یک استایل کلاسیک زیبا که مناسب مهمانی ها نیز باشد، باز هم می توانید از هودی مشکی کمک بگیرید. کافی است از هودی مشکی در کنار یک شلوار فاق بلند استفاده کنید. آنگاه می توانید جذاب ترین استایل کلاسیکی که تاکنون دیدید را تجربه کنید. بهتر است برای ایجاد مرز بین هودی و شلوار خود از یک کمربند باریک نیز بهره ببرید.

استایل-کلاسیک-جذاب-و-متفاوت

همانطور که می دانید معمولا برای دوخت شلوارهای فاق بلند و کلاسیک از پارچه کرپ کنزو، پارچه کرپ باربی و پارچه فاستونی استفاده می شود. بهتر است رنگ پارچه شلوار را متفاوت با هودی انتخاب کنید تا استایل شما در چشم مخاطب جذاب تر باشد. برای قسمت هودی می توانید از پارچه هایی مثل تریکو یا پلی استر استفاده کنید. اگر دوست دارید هودی شما آهار بیشتری داشته باشد از کرپ باربی یا کرپ مازراتی نیز می توانید کمک بگیرید.

منبع: https://m.witchery.com.au/style-tips/how-to-style-hoodies/

4.9/5 - (62 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا