استایلپاییز و زمستان

ایده استایل پاییزی با رنگ آلبالویی ترند 1403 + عکس

موسسات تخصصی مختلف به طور معمول یک رنگ را به عنوان رنگ سال در نظر می گیرند. برندهای مشهور نیز هر ساله بر اساس رنگ سال اقدام به طراحی جدیدترین تولیدات خود می کنند. اما یکی از مهمترین نکات در تعیین رنگ سال و تبدیل شدن آن به مد، استقبال مخاطب است. در واقع سلیقه عمومی اولین اصلی است که می تواند جهت مد را مشخص نماید. با اینکه رنگ سال 2024/1403 رنگ هلویی بود اما در پاییز و زمستان امسال شاهد محبوب شدن یک رنگ دیگر هستیم. این رنگ در زبان انگلیسی با عنوان Cherry Red یا قرمز گیلاسی شناخته می شود. در زبان فارسی اما این قرمز تیره طیف گسترده تری دارد. این روزها این رنگ با عنوان شرابی، زرشکی، جگری و آلبالویی در ایران ترند شده است. ما هم قصد داریم در ادامه این مطلب چند ایده استایل هیجان انگیز با رنگ آلبالویی به شما پیشنهاد کنیم.

این رنگ می تواند برای هر فردی با هر رنگ پوستی مناسب باشد. با توجه به اینکه رنگ قرمز یک رنگ گرم و جذاب است، یقینا یکی از بهترین انتخاب های شما در روزهای سرد پیش رو خواهد بود. اگر نگران این هستید که رنگ آلبالویی را با چه رنگی ست کنید، در ادامه این مطلب می توانید ایده های جذابی بیابید. این رنگ می تواند در تمام آیتم های استایل شما کاربرد داشته باشد. البته شما می توانید با اضافه کردن اکسسوری های ظریف به رنگ آلبالویی به سادگی استایل خود را تبدیل به یک استایل ترندی نمایید. اگر در مورد رنگ آلبالویی و استفاده از آن در لباس های خود کنجکاو هستید، مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید.

خرید پارچه فوتر

کت های جذاب با رنگ آلبالویی

همه خانم چه طرفدار استایل کلاسیک باشند و چه طرفدار استایل کژوال، به کت علاقه دارند. کت ها آیتم هایی بسیار کاربردی هستند. شما می توانید یک کت را با لباس های مختلفی مانند شلوار جین، دامن، پیراهن و شلوارهای پارچه ای بپوشید. به این ترتیب بی نهایت استایل متنوع خواهید داشت. یک کت با رنگ آلبالویی نیز می تواند در تمام فصل پاییز و زمستان لباس محبوب شما باشد. به طور معمول از پارچه کرپ برای طراحی کت های زنانه استفاده می شود. شما می توانید با اضافه کردن یک آستر مناسب ایستایی این کت را افزایش دهید. اضافه شدن آستر تا حد زیادی می تواند بر میزان گرما بخشی کت شما موثر باشد.

کت-های-جذاب-با-رنگ-آلبالویی

اما اگر برای برای روزهای سرد به دنبال یک کت گرم به رنگ آلبالویی هستید، به شما استفاده از پارچه های پاییزه را توصیه می کنیم. به عنوان مثال پارچه شانل یا پارچه کشمیر می تواند انتخاب فوق العاده ای برای شما باشد. اگر نمی دانید این کت آلبالویی را با چه چیزی ست کنید، به شما شلوار جین و رنگ های تیره و خنثی مانند خاکستری را توصیه می کنیم.


بیشتر بخوانید: مانتو بارونی را این شکلی بپوشید + ایده استایل


بارانی های کاربردی

ترندها بر اساس نیازها تغییر می کنند. در سال های اخیر بارانی تبدیل به یکی از آیتم های ثابت استایل پاییزه شده است. این آیتم را شما می توانید جایگزین مانتو کرده و در تمام طول پاییز و زمستان از پوشیدن آن لذت ببرید. بارانی معمولا بلند و ساده بوده و استایلی کلاسیک دارد. پارچه کتان زارا یکی از محبوب ترین پارچه ها برای طراحی بارانی است. همانطور که می دانید این پارچه ضد آب بوده و دوام بسیار بالایی دارد. در نتیجه اگر یک بارانی با رنگ آلبالویی تهیه کنید، می توانید تا سال ها از آن در استایل خود استفاده نمایید.

بارانی-های-کاربردی

اگر این سوال برای شما مطرح است که بارانی را چطور ست کنید، باید بگوییم دست شما در انتخاب استایل کاملا باز است. شما می توانید یک بارانی را هم با شلوار جین و هم با شلوار پارچه ای بپوشید. علاوه بر این ها، در روزهای گرم پاییزی تنها کافی است از یک شومیز همراه با بارانی خود استفاده نمایید. در روزهای سرد با اضافه کردن چند لایه لباس مانند شومیز و پلیور، یک استایل گرم و جذاب خواهید داشت.

پالتو فوتر با رنگ آلبالویی

پالتو فوتر یکی از ساده ترین و کاربردی ترین آیتم هایی است که می توانید برای پاییز و زمستان داشته باشید. این پالتو معمولا ساده طراحی شده و بلند است. اما نمونه های کوتاه آن نیز طرفداران بسیاری دارد. استفاده از پارچه فوتر در طراحی این پارچه باعث شده این پارچه تبدیل به بخشی از هویت این پالتو شود. پارچه فوتر یک پارچه پشمی، ساده و سبک است. در حقیقت این پارچه یکی از سبک ترین و کاربردی ترین مدل های پارچه پشم محسوب می شود. در بافت این پارچه معمولا از الیاف ترکیبی طبیعی و مصنوعی استفاده می شود. به این ترتیب مدل های مختلفی از این پارچه در بازار موجود است. تفاوت مدل های مختلف این پارچه می تواند در وزن، ضخامت و دوام آن باشد.

پالتو فوتر با رنگ آلبالویی

پارچه فوتر معمولا ساده و تک رنگ است. به همین دلیل یکی از محبوب ترین پارچه ها برای افرادی است که به استایل مینیمال علاقه دارند. همانطور که می دانید سادگی همیشه مد است. در نتیجه اگر به دنبال یک آیتم ترندی و کاربردی برای سال های طولانی هستید، به شما توصیه می کنیم امسال یک پالتو فوتر با رنگ آلبالویی تهیه کنید. این پالتو دوست داشتنی و بادوام را می توانید تا سال های سال با کیفیت روز اول بر تن کنید. علاوه بر این به دلیل سادگی و رنگ زیبایی که دارد، به راحتی با لباس های مختلف ست می شود. یک پالتو فوتر با رنگ آلبالویی می تواند استایلی منحصر به فرد برای دانشگاه یا محل کار برای شما بسازد.

خرید پارچه فوتر ترک

شومیزهای جذاب

شومیز یکی از محبوب ترین لباس ها برای خانم ها به حساب می آید. یک شومیز مناسب را شما می توانید همراه با مانتو بپوشید. این شومیز می تواند یک انتخاب ایدئال برای پوشیدن همراه با انواع کت، کاپشن و پالتو باشد. شومیز شما اگر قد بلندی داشته باشد می تواند برای شما جایگزین مانتو شود. مخصوصا اگر آن را با پارچه های پاییزه مانند کشمیر طراحی کنید. به این ترتیب یک مانتو پاییزه جذاب خواهید داشت. از آنجایی که رنگ آلبالویی یک رنگ خاص و خیره کننده است، یک شومیز ساده با این رنگ می تواند به استایل شما در موقعیت های مختلف جلوه ای متفاوت بدهد.

شومیزهای-جذاب

شما می توانید شومیز خود با رنگ آلبالویی را با رنگ های مختلفی ست کنید. این رنگ در کنار رنگ های تیره مانند خاکستری و سورمه ای قابل استفاده است. اگر به رنگ های روشن علاقه دارید به شما توصیه می کنیم رنگ آلبالویی را با رنگ های بژ که این روزها به شدت مورد توجه هستند ست نمایید.

استایل مونوکروم با رنگ آلبالویی

برای بسیاری از خانم های طرفدار مد تنها استفاده از رنگ های ترند کافی نیست. آن ها مایلند علاوه بر این که مطابق مد روز به نظر می رسند، سلیقه متفاوت خود را نیز به رخ دیگران بکشند. به این خانم های زیبا و جسور استایل مونوکروم را توصیه می کنیم. استفاده از رنگ های مشکی و کرم در طراحی استایل مونوکروم بسیار رایج است. در واقع ممکن است در طول روز خانم های بسیاری را ببینید که سر تا پا مشکی یا بژ پوشیدند. اما استفاده از رنگ های خاص و جیغ برای داشتن یک استایل مونوکروم نیاز به جسارت زیادی دارد.

استایل-مونوکروم-با-رنگ-آلبالویی

اما یکی از جذاب ترین استایل هایی که این روزها مشاهده می کنید، استایل مونوکروم با رنگ آلبالویی است. به طور کلی اضافه کردن رنگ قرمز به استایل نیاز به روحیه ای شاد و جسور دارد. اینکه سر تا پا آلبالویی بپوشید می تواند نگاه هر کسی را به شما جلب نماید. توجه کنید که باید در این استایل از پارچه های ساده استفاده کنید. برای جذاب تر کردن استایل مونوکروم خود می توانید از پارچه های متنوع به رنگ آلبالویی استفاده کنید. به عنوان مثال ترکیب چرم و خز می تواند بسیار چشم نواز باشد. برای چنین استایلی به شما اکسسوری های طلایی رنگ را توصیه می کنیم.

قیمت پارچه فوتر ترک

اکسسوری های خیره کننده

اکسسوری-های-خیره-کننده

همانطور که اشاره کردیم، استفاده از رنگ آلبالویی در استایل به جسارت نیاز دارد. بسیاری از خانم ها که معمولا رنگ های تیره و خنثی می پوشیدند، نمی توانند به راحتی از رنگ آلبالویی در استایل خود استفاده نمایند. به این دسته از خانم های توصیه می کنیم اکسسوری هایی به این رنگ انتخاب کنند. به این ترتیب می توانند با کمترین میزان ریسک و هزینه، یک استایل ترندی و جذاب داشته باشند. از آنجایی که رنگ آلبالویی بسیار خیره کننده است، شما می توانید با انتخاب یک شال با این رنگ به طور کلی استایل خود را دگرگون کنید. انتخاب کیف و کفش با رنگ آلبالویی نیز می تواند بسیار هوشمندانه باشد.

منبع: https://www.lofficielusa.com/shopping/cherry-red-color-trend-shopping-beauty-fashion

3.3/5 - (12 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا