استایلمهمانی و مجلسی

پیراهن ژاکارد مجلسی و معرفی 14 مدل جذاب برای نوروز

پارچه های بسیار متنوع و جذابی برای طراحی و دوخت پیراهن مجلسی در بازار موجود است. اغلب این پارچه ها بسیار شیک و لوکس هستند. معمولا پارچه های مجلسی از قیمت بالایی برخوردار هستند، مانند انواع گیپور ساده و کار شده. اما یکی از پارچه هایی که در چند سال گذشته به خوبی توانسته در میان پارچه های مجلسی طرفداران خاص خود را پیدا کند، پارچه ژاکارد است. پارچه ژاکارد علاوه بر گستردگی طرح و جنس، محدوده قیمت مختلفی نیز دارد. به همین خاطر پارچه ژاکارد هم شیک و لوکس است و هم کاملا مقرون به صرفه است.

ایستایی کتی و آهاردار و تنوع زیاد این پارچه باعث شده تا برای تمامی سلیقه ها و گروه های سنی جذاب و خواستنی باشد. اگر قصد دوخت لباس مجلسی شیک و خاصی را دارید، پیراهن های مجلسی که در ادامه در موردشان صحبت خواهیم کرد را بررسی کنید. حتما در این مقاله ایده یا مدل مورد پسندتان را خواهید یافت.

پیراهن کوتاه با پارچه ژاکارد، جذاب برای جوانان

پیراهن کوتاه با پارچه ژاکارد

پیراهن مجلسی کوتاه یکی از اولویت های دختران و زنان برای نشان دادن نشاط و جوانی است. پیراهن های کوتاه که از کمر چین و پیلی دارند معمولا به اسم پیراهن عروسکی شناخته می شوند. پیراهن عروسکی با پارچه ژاکارد برای دختران نوجوان و جوان کاملا مناسب است. برای دوخت این مدل پیراهن می توان از پارچه ژاکارد تافته و ژاکارد ارگانزا که آهار بیشتری دارند استفاده کرد. مدل آف شولدرز یا رافل دار برای پیراهن مجلسی کوتاه جذابیت بیشتری به استایل شما می دهد.

خرید پارچه ژاکارد مجلسی در پارچه نگار

پیراهن مجلسی پوشیده و استایل حجاب

یکی از مهم ترین گزینه هایی که همیشه بین زنان ایرانی پر اهمیت است، پیراهن مجلسی پوشیده است. به بیان دیگر پیراهن هایی که مطابق حجاب اسلامی باشند و به هیج وجه بدن نما نباشند. این سبک از پیراهن معمولا آستین های بلند و قدی ماکسی دارد. اندک محدودیتی که طراحی و دوخت این پیراهن ها دارند، باعث شده تا پارچه ژاکارد بهترین انتخاب باشد. طرح های متنوع و رنگ های شاد باعث می شود تا استایل حجاب بسیار چشمگیر و دیدنی شود. پیراهن مجلسی پوشیده برای سنین مختلف کاربردی و مناسب است. فقط باید هنگام خرید توجه کرد که پارچه متناسب سن و شخصیت افراد باشد. انواع پارچه ژاکارد تافته، ژاکارد ویسکوز، ژاکارد لمه، ژاکارد شاین و ژاکارد داماسک برای دوخت این پیراهن مناسب هستند.

استایل حجاب

پارچه ژاکارد نقره ای رنگ، انتخابی کلاسیک

در میان طیف گسترده رنگ ها، برخی از رنگ ها کاملا بی زمان به شمار می آیند. استفاده از این رنگ ها برای افرادی که سلیقه کلاسیک دارند توصیه می شود. در میان رنگ های کلاسیک، رنگ نقره ای، رنگی روشن و درخشان است که برای پوشاک مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه ژاکارد نقره ای رنگ برای دوخت پیراهن مجلسی نتیجه ای بسیار شیک و جذاب دارد. پیراهن کوتاه و بلند ژاکارد نقره ای برای تمامی دختران و زنان مناسب است. فقط باید به این نکته دقت کرد که رنگ های درخشان و پارچه های براق باعث درشت دیده شدن اندام می شوند. جذاب ترین پارچه ژاکارد نقره ای را می توان در بین پارچه های ژاکارد تافته، ژاکارد شاین و ژاکارد داماسک یافت.

تنوع بی نظیر پارچه ژاکارد طرحدار

پارچه ژاکارد ارگانزا و پیراهن اورسایز

لباس های اورسایز در میان نوجوانان و جوانان بسیار محبوب و ترندی است. اما برخلاف آنچه تصور می شود، از لباس های اورسایز برای استایل مجلسی نیز می توان استفاده کرد. پیراهن مجلسی اورسایز که با پارچه ژاکارد ارگانزا طراحی شده است، گزینه هیجان انگیزی برای دختران به شمار می آید. پارچه ژاکارد ارگانزا را می توان با آستر و بدون آستر برای دوخت این پیراهن های پفی جذاب استفاده کرد. البته دوخت پیراهن اورسایز با پارچه ژاکارد تافته نیز نتیجه جذابی در پی دارد. انواع سیلوئت های اغراق شده و مدل های پفی برای طراحی پیراهن اورسایز مناسب هستند.

پیراهن مجلسی اورسایز


حتما بخوانید: پارچه ژاکارد ارگانزا و ویژگی های آن


پیراهن ژاکارد پشت باز

پیراهن ژاکارد

هرگاه صحبت از پیراهن مجلسی باشد، یکی از پرطرفدارترین مدل ها، مدل پشت باز است. پیراهن های با یقه باز در پشت اغلب مورد پسند خانم های جوان و میانسال است. این مدل پیراهن با پارچه ژاکارد تافته یا ژاکارد شاین و دامن های بلند استایلی بسیار شیک برای خانم ها رقم می زند. این سبک از پیراهن های مجلسی برای عروسی و مهمانی های رسمی بسیار مناسب است.

پیراهن ژاکارد جلو دکمه دار

مدل جلو دکمه دار

پیراهن های جلو دکمه دار غالبا جزو لباس های کژوال به حساب می آیند. اما دوخت این مدل پیراهن با پارچه ژاکارد مخصوصا ژاکارد لمه و ژاکارد شاین باعث شده تا تبدیل به لباس مجلسی جذابی شود. پیراهن مجلسی جلو دکمه دار چسبان برای دختران نوجوان تا زنان میانسال مناسب است. برای استایل ترندی می توان این پیراهن را به عنوان سارافون به همراه شومیز سفید رنگ پوشید. قد مینی پیراهن جلو دکمه دار برای نوجوانان و جوانان و قد میدی برای زنان میانسال پیشنهاد می شود.

قیمت پارچه ژاکارد پفکی

 

آستین پفی، انتخابی همیشگی با پارچه ژاکارد

آستین پفی ژاکارد

همانطور که قبلا به این نکته اشاره کردیم، مدل پفی و اورسایز متناسب ایستایی آهاردار پارچه ژاکارد است. به همین خاطر دوخت مدل ترندی و جذاب آستین پفی در پیراهن های مجلسی ژاکارد پیشنهاد می شود. این مدل آستین با قدهای کوتاه، سه ربع و بلند قابل اجرا است. همچنین از مدل پفی می توان برای آستین های آف شولدرز نیز استفاده کرد. جذابیت آستین پفی با پارچه ژاکارد تافته، ژاکارد لمه و ژاکارد ارگانزا دو چندان می شود. به دلیل سبک ترندی این آستین ها، معمولا برای لباس مجلسی جوانان استفاده می شود.


مقاله مرتبط: پارچه ژاکارد ساده شاین و نکات خرید آن


پیراهن و سرهمی دامن دار

دو مدل آخر که برای دوخت لباس مجلسی با پارچه ژاکارد پیشنهاد می شود، معمولا به روی فرش قرمز بسیار دیده می شود. پیراهن دارای دو لایه دامن یا سرهمی دامن دار هر دو به یک اندازه خاص و جذاب هستند. این سبک از لباس مجلسی با استفاده از پارچه ژاکارد تافته، ژاکارد ویسکوز و ژاکارد لمه بسیار چشم نواز است. این دو مدل لباس مجلسی برای افرادی که طرفدار مد هستند و در انتخاب لباس ریسک پذیر هستند توصیه می شود.

لباس مجلسی خاص

این سبک از لباس مجلسی ظرافت شانه ها را به خوبی نشان می دهد. همچنین برای افرادی که پایین تنه درشتی دارند نیز مناسب است. اگر سرهمی دامن دار ژاکارد توجهتان را جلب کرده است، پیشنهاد می کنیم که مجموعه حسین بزاز، طراح این لباس را مشاهده کنید.

3/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا