استایلبهار و تابستان

استایل با دامن شلواری و دامن برای روزهای گرم تابستان 1403

با شروع فصل تابستان و گرمای هوا، لباس های آزاد و خنک هم طرفداران زیادی پیدا می کنند. دامن و دامن شلواری از جمله آیتم هایی هستند که برای روزهای گرم تابستان مناسب خواهند بود. شومیز و تیشرت های ساده بهترین گزینه برای ترکیب با این آیتم ها به شمار می روند. همچنین ترکیب تاپ و بلوزهای مجلسی با این دو آیتم به شما کمک می کند تا در مهمانی ها و مجالس بدرخشید.

برای دوخت این آیتم های تابستانه می توان از انواع پارچه های ظریف و نازک استفاده کرد. پارچه های نخی، لینن و یا جین کاغذی مناسب ترین گزینه ها برای دوخت آن ها هستند. همچنین اگر دوست دارید ظاهر لباستان رسمی تر باشد، می توانید از پارچه کرپ یا حریر هم استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم استایل های جذابی که می توانید با انواع دامن و شلواردامنی طراحی کنید را به شما معرفی کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

لینن-نچرال

پارچه های مناسب برای دوخت دامن و دامن شلواری

پارچه مناسب برای دوخت دامن باید ریزش مناسبی داشته باشد و روی تن به خوبی بنشیند. به طور کلی، انتخاب پارچه مناسب، به کاربرد لباس و محلی که می خواهید از آن استفاده کنید وابسته است. اگر می خواهید دامن یا شلواردامنی خود را به صورت روزمره بپوشید، پارچه لینن گزینه بسیار خوبی برای شما است. اما اگر قصد دارید این آیتم ها را در مهمانی ها استفاده کنید، بهتر است به سراغ پارچه های مجلسی مثل کرپ یا حریر بروید. در ادامه بعضی از پارچه های مناسب برای دوخت آن ها را به شما معرفی می کنیم.

پارچه نخی

پارچه نخی ساده و طرحدار از جمله مناسب ترین مواد برای دوخت انواع شلواردامنی به شمار می روند. این پارچه ها بسیار خنک، نرم و لطیف هستند. تن خور پارچه های نخی بسیار راحت و زیبا است و ریزش مناسبی هم دارند. یکی از مشکلاتی که این پارچه ها دارند چروک پذیری بالای آن ها است. اما این چروک ها با یک اتوی ملایم کاملا از بین می روند. شما می توانید با استفاده از پارچه نخی ساده انواع دامن کژوال و راحت را بدوزید. همچنین می توانید با استفاده از پارچه نخی طرحدار یک استایل تابستانه شاد و رنگی را برای خود طراحی کنید.

پارچه نخی

پارچه لینن

یکی دیگر از مناسب ترین پارچه های تابستانه مناسب برای دوخت مدل های مختلف دامن و شلواردامنی، پارچه لینن است. این پارچه بسیار نازک و خنک است. زیردست پارچه لینن بسیار نرم و لطیف است. همچنین لباس های دوخته شده با این پارچه تن خور بسیار زیبایی دارند.

پارچه لینن

توجه داشته باشید که ایستایی این پارچه تا حدودی خشک است. بنابراین برای دوخت دامن های A-line و شلواردامنی های راسته بسیار مناسب است. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه پارچه نگار و استفاده از امکان خرید عمده پارچه، انواع پارچه لینن ساده و طرحدار را خریداری کنید.


پیشنهاد خواندنی: بهترین پارچه ها برای دوخت کت و شلوار زنانه تابستانی


پارچه جین کاغذی

جین کاغذی یکی دیگر از پارچه هایی است که برای دوخت مدل های مختلف شلواردامنی مناسب است. استفاده از این پارچه به استایل تابستانه شما حالت اسپرت و راحتی می دهد. پارچه جین هم مثل لینن ایستایی نسبتا خشکی دارد. بنابراین برای دوخت لباس هایی که نیاز به ریزش زیاد دارند مناسب نیست. شما می توانید با استفاده از رنگ های مختلف پارچه جین کاغذی انواع مختلف شلواردامنی های تابستانه شیک را بدوزید.

پارچه جین کاغذی

پارچه کرپ

کرپ یکی دیگر از پارچه های مناسب برای دوخت مدل های مختلف شلواردامنی است. این پارچه ظاهر شیک و رسمی دارد. بنابراین برای دوخت مدل های مجلسی مناسب است. علاوه بر این، پارچه کرپ ریزش خوبی دارد و برای دوخت دامن و شلوار دامنی هایی که مدل های خاص دارند بسیار مناسب است.

پارچه کرپ

مدل های مختلف دامن تابستانه

دامن یکی از آیتم های پرطرفدار در کمد لباس خانم ها است. این لباس راحت و زیبا برای روزهای گرم تابستانی بسیار مناسب بوده و استایل شما را از حالت یکنواخت و عادی خارج می کند. دامن های راسته، پلیسه، چین دار، کلوش، A-line و چند لایه از جمله بهترین مدل ها برای طراحی استایل های روزمره تابستانه به شمار می روند. شما می توانید این آیتم ها را با انواع شومیز، تیشرت و بلوز ست کنید. همچنین می توانید از انواع کراپ کت و وست برای استایل کردن آن ها استفاده کرده و از زیبایی آن ها لذت ببرید.

مدل های مختلف دامن تابستانه

مدل های مختلف دامن شلواری

شلواردامنی یکی از آیتم های تابستانه پرطرفدار است. این لباس خاص و زیبا بسیار راحت است و برای حضور در موقعیت های مختلف روزمره مناسب است. همچنین این آیتم برای افراد مختلف با فرم بدنی متفاوت مناسب بوده و همه می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. در ادامه مدل های مختلف شلواردامنی را به شما معرفی می کنیم.

  • راسته : شلواردامنی راسته یکی از ساده ترین و پراستفاده ترین مدل های بازار است. این مدل جذاب برای افرادی که دوست دارند کشیده تر به نظر برسند بسیار مناسب است.
  • کلوش: شلواردامنی کلوش از کمر به پایین برش آزاد و چین داری دارد. بنابراین برای افرادی که می خواهند پایین تنه آن ها پرتر به نظر برسد بسیار مناسب است. انواع پارچه های نخی، لینن یا کرپ برای دوخت این لباس مناسب هستند.

مدل های مختلف دامن شلواری

  • پلیسه: دامن و شلواردامنی های پلیسه از جمله مشهورترین آیتم های تابستانه به شمار می روند. شلواردامنی پلیسه را می توان با استفاده از پارچه پلیسه حریر یا ساتن طراحی کرد. مدل های مختلف شومیز مینیمال، بلوزهای ساده و یا یقه اسکی های تک رنگ آیتم های مناسبی برای ست کردن با این لباس هستند.
  • شلواردامنی مجلسی: شلواردامنی یک آیتم همه کاره است. شما می توانید آن را هم در مجالس و هم در موقعیت های مختلف روزمره استفاده کنید. مدل های چند لایه، چاکدار و یا کار شده، برای استفاده در مهمانی ها مناسب هستند.

خرید پارچه لینن کجراه

5 استایل جذاب با دامن و دامن شلواری برای روزهای گرم تابستان 1403

دامن و شلوار دامنی را می توان با طیف گسترده ای از لباس ها ست کرد. بسته به این که می خواهید دامن و شلواردامنی خود را در خیابان بپوشید و یا در یک مهمانی مهم، می توانید آیتم های مناسبی را برای ست کردن با آن انتخاب کنید. در ادامه 5 استایل جذاب با این آیتم ها را به شما معرفی می کنیم.

ترکیب دامن شلواری و شومیز

استفاده از دامن یا شلواردامنی به همراه شومیز، یک استایل خیابانی خاص و راحت را برای شما می سازد. اگر دوست دارید یک استایل مینیمال داشته باشید، از شومیزهایی که فرم پیراهن مردانه دارند استفاده کنید. همچنین اگر دوست دارید استایلتان فانتزی تر باشد، از مدل های مختلف شومیز جلوبسته فانتزی استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از کفش های کتانی ساده و کیف های مینیمال و کوچک استایل خود را کامل کنید.

ترکیب دامن شلواری و شومیز

استایل خیابانی مناسب با دامن و مانتو

یکی از پرطرفدارترین استایل های خیابانی تابستانه، ترکیب کت یا مانتوهای کوتاه و دامن شلواری یا دامن است. اگر دامن یا شلواردامنی که انتخاب می کنید، برش خیلی آزاد دارد، از مانتوهای کوتاه و نسبتا جذب استفاده کنید. شما می توانید با ترکیب این آیتم ها با کتانی و کیف کژوال یک استایل خیابانی راحت داشته باشید. همچنین می توانید با انتخاب مانتوهای کار شده و کیف و کفش مجلسی، یک استایل مجلسی شیک داشته باشید.

استایل خیابانی مناسب با دامن و مانتو

قیمت پارچه لینن نچرال

استایل اسپرت با دامن شلواری و تیشرت

تیشرت یکی از آیتم های همه کاره کمد شما است. شما می توانید تیشرت های ساده یا چاپدار را با انواع دامن، شلوار و یا شلواردامنی ست کنید. توجه داشته باشید که تیشرت های جذب گزینه های بهتری برای ست کردن با دامن شلوارهای آزاد به حساب می آیند. اما اگر دوست دارید استایل تابستانه خاصی داشته باشید می توانید این آیتم ها را با تیشرت اورسایز هم ترکیب کنید.

استایل اسپرت با دامن شلواری و تیشرت

ترکیب دامن شلواری و کراپ کت های بهاره و تابستانه

کراپ کت هم یکی دیگر از آیتم هایی است که می توان با دامن و دامن شلواری ست کرد. استفاده از کراپ کت های دوخته شده با پارچه های خاصی مثل ژاکارد، باتیک یا سوزن دوزی به شما کمک می کند تا استایل شیکی داشته باشید. این استایل برای موقعیت های مختلف روزمره و یا کافه گردی و گردش با دوستان بسیار مناسب خواهد بود.

ترکیب دامن شلواری و کراپ کت های بهاره و تابستانه

ترکیب دامن شلواری با شومیز مجلسی

شومیزهای مجلسی گزینه های بسیار مناسبی برای ترکیب با مدل های مختلف دامن و دامن شلواری به حساب می آیند. شما می توانید با انتخاب یک شومیز زیبا با تزئینات خاص مثل گلدوزی یا جواهر دوزی و ترکیب آن با دامن شلواری کرپ یا حریر یک استایل مجلسی خاص داشته باشید. همچنین می توانید استایل خود را با یک جفت کفش پاشنه بلند شیک و یک کیف دستی زیبا تکمیل کنید.

ترکیب دامن شلواری با شومیز مجلسی

سخن پایانی

همان طور که دیدید، در این مطلب درباره استایل هایی که می توان با مدل های مختلف دامن و دامن شلواری طراحی کرد صحبت کردیم. مدل های مختلف دامن و دامن شلواری از جمله مناسب ترین آیتم ها برای فصل تابستان به شمار می روند. شما می توانید این لباس ها را با استفاده از انواع پارچه های تابستانه مثل پارچه نخی، لینن یا جین بدوزید. همچنین می توانید مدل های مجلسی آن ها را با استفاده از پارچه های حریر یا کرپ نازک طراحی کنید.

با استفاده از این آیتم های تابستانه جذاب می توان استایل های کژوال و مجلسی متنوعی را طراحی کرد. با ترکیب یک شلواردامنی راسته با مدل های مختلف تیشرت یا شومیز می توان به راحتی در موقعیت های مختلف روزمره ظاهر شد. همچنین می توانید با ترکیب دامن یا دامن شلوارهای مجلسی با شومیزهای فانتزی و کار شده در مهمانی ها و مجالس بدرخشید. اگر تولید کننده مدل های مختلف دامن یا دامن شلواری هستید، می توانید با استفاده از امکان خرید عمده پارچه از پارچه نگار، پارچه های مناسب برای دوخت این آیتم ها را مشاهده و خریداری کنید.

منبع: https://innermod.com/

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا