استایلروزمره و کاربردی

استایل ترند 1403 با کراپ کت + عکس

برای داشتن ظاهر زیبا در درجه اول به آیتم هایی احتیاج دارید که بتواند خوش سلیقگی شما را به خوبی نشان دهد. اگر به دنبال یک لباس شیک و خاص هستید باید به ترندهای روز دنیا توجه کنید. با یک سرچ ساده در اینترنت متوجه می شوید که یکی از جدیدترین لباس هایی که به تازگی به دنیای مد اضافه شده کراپ کت است. کراپ کت نه تنها در ایران که در سراسر جهان طرفدارن زیادی دارد. معمولا قشر جوان به این آیتم علاقه بیشتری نشان می دهند. تمامی آیتم های کراپ حالت فانتزی و عروسکی دارند. به همین دلیل اکثر افراد ممکن است تصور کنند که از این آیتم تنها در استایل های اسپرت استفاده می شود. اما طراحان لباس ثابت کردند که این طرز فکر درست نیست. شما می توانید با انتخاب پارچه های متفاوت استایل های متفاوتی با این آیتم جذاب برای خود رقم بزنید.

خرید پارچه گاباردین

انواع استایل ها با کراپ کت

امروزه اکثر خانم ها تمایل دارند از کت های کراپ در استایل خود استفاده کنند. اگر شما هم دوست دارید چند نمونه از این آیتم جذاب را در کمد لباس خود داشته باشید، خواندن ادامه این مطلب می تواند به شما کمک زیادی بنماید. پس با ما همراه باشید تا با کت کراپ در استایل های مختلف و پارچه های مختلفی که می توانید از آن ها برای دوخت این آیتم استفاده کنید، آشنا شوید.

استایل اسپرت به همراه کراپ کت

بهتر است در ابتدا به معرفی معروف ترین استایلی که می توانید با کت کراپ برای خود تهیه کنید، بپرداریم. استایل اسپرت جزو محبوب ترین استایل ها در بین قشر جوان است. استایل اسپرت ویژگی های مشخصی دارد. این مشخصه ها آن را نسبت به دیگر استایل ها متمایز می کند. مهم ترین ویژگی این استایل، آیتم های راحت و ساده است. به عبارتی در استایل اسپرت زرق و برق و تجملات جایگاهی ندارد. در سال 1403 یکی از کاربردی ترین آیتم ها برای این استایل، کراپ کت است. ظاهر فانتزی و بامزه این آیتم می تواند استایل شما را جذاب تر و شیک تر جلوه بدهد. برای ست کردن کت های کراپ در استایل اسپرت می توانید از شلوارهای کارگو، بگ، نیم بگ و جذب، بسته به سلیقه خود استفاده کنید. همانطور که می دانید پایه ثابت استایل اسپرت کفش کتونی است.

استایل-اسپرت-به-همراه-کراپ-کت

همانطور که قبلا نیز گفته شد در استایل اسپرت معمولا از آیتم های ساده و مات استفاده می شود. در نتیجه شما نمی توانید برای دوخت کراپ کتی که قرار است از آن در استایل اسپرت استفاده کنید، به سراغ پارچه های شاین دار بروید. یکی از معروف ترین و پرفروش ترین پارچه ها برای استایل اسپرت پارچه جین است. از این پارچه برای دوخت شلوارها و کت های اسپرت به فراوانی استفاده می شود. پارچه جین چروک پذیری بسیار کمی دارد. در نتیجه می تواند در بلند مدت استایل شما را به خوبی حفظ کند. یکی دیگر از محبوب ترین پارچه ها برای این استایل، پارچه کتان است. پارچه کتان در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می شود. در نتیجه می تواند به خوبی تمامی سلیقه ها را پوشش بدهد.


بیشتر بخوانید: 5 ایده دوخت پیراهن جین برای خانم های شیک پوش


استایل های روزمره و کژوال

به خوبی می دانید که یکی از پرکاربردترین استایل ها برای خانم ها، استایل های روزمره هستند. پس طبیعی است که اکثر خانم ها وقت و هزینه زیادی را برای لباس های روزانه خود خرج کنند. معمولا برای این استایل از آیتم های کژوال و ساده استفاده می شود. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به استایل های روزمره و کژوال اهمیت زیادی می دهید و دوست دارید در ظاهر خود یک تغییر اساسی ایجاد کنید، این قسمت برای شما است. یکی از چیزهایی که می تواند در این زمینه کمک زیادی به شما کند، استفاده از ست های کت و شلوار است. مدل های مختلفی از این ست در بازار وجود دارد. اما ممکن است بسیاری از آن ها از نظر شما تکراری و خسته کننده باشند. جالب است بدانید یکی از پرفروش ترین ست های موجود در بازار ترکیب کراپ کت و شلوار است.

استایل-های-روزمره-و-کژوال

بسیاری از ست های کت و شلوار به دلیل ظاهر رسمی خود در بین قشر جوان محبوبیت زیادی ندارند. اما ست کراپ کت و شلوار در عین حال یک ترکیب کژوال و ساده است، می تواند باعث جسورتر نشان دادن شما شود. این ست جذاب می تواند استایل شما را به طور کلی متحول کند. معمولا برای کت این ترکیب جذاب از یقه انگلیسی استفاده می شود. پارچه لینن یک پارچه خوش دوخت با آهار بالا و چروک پذیری بسیار کم است. در نتیجه می توان گفت لینن یک پارچه تمام عیار برای دوخت ست کراپ کت و شلوار در روزهای تابستان است. اگر قصد دارید از این ست جذاب برای ایام عید نوروز یا در روزهای خنک پاییز استفاده کنید، بهتر است به سراغ پارچه ای بروید که ضخامت بیشتری دارد. به عنوان مثال پارچه کرپ باربی یک انتخاب هوشمندانه برای دوخت ست های کژوال است.

خرید پارچه گاباردین

استایل ترندی با ترکیب کراپ کت و سارافون

اگر به دنبال یک استایل ترندی و جدید هستید، این قسمت برای شما است. یکی از جدیدترین مدل مانتوهایی که می توانید این روزها در فروشگاه های لباس پیدا کنید، مانتوهای دو تکه هستند. در مانتوهای دو تکه یک سارافون در زیر و یک کت یا جلیقه کوتاه بر روی آن استفاده می شود. اگر از کت های بلند بر روی سارافون خود استفاده کنید، ممکن است استایل شما به هم ریخته و نامرتب به نظر برسد. در نتیجه بهترین گزینه برای این مدل مانتو دو تکه، کراپ کت است. ترکیب سارافون و پیراهن های بلند با کراپ کت، باعث قد بلندتر نشان دادن شما می شود.

استایل-ترندی-با-ترکیب-کراپ-کت-و-سارافون

از این مدل مانتو می توانید در استایل های روزمره و حتی استایل های مناسب مهمانی ها نیز استفاده کنید. در نتیجه بسته به مکانی که قصد استفاده از این مدل مانتو را در آن دارید، می توانید استایل خود را با استفاده از کفش پاشنه بلند یا کتونی تکمیل کنید. بسته به استایلی که دوست دارید داشته باشید، پارچه انتخابیتان نیز متفاوت خواهد بود. برای استایل های روزمره بهتر است از پارچه هایی با تنفس پذیری بالا و خنک استفاده کنید. برای قسمت سارافون مانتو خود می توانید از پارچه هایی مثل پارچه پوپلین یا پارچه شانتون بهره ببرید. برای قسمت کراپ کت، پارچه کتان یک گزینه ایدئال محسوب می شود. برای استایل های کژوال و مناسب مهمانی ها بهتر است به سراغ پارچه هایی لوکس و با چروک پذیری کم بروید. ترکیب پارچه لینن ساده و پارچه لینن طرحدار می تواند منجر به تولید یک شاهکار هنری بشود.

استفاده از کراپ کت در مهمانی ها

زمانی که به یک مهمانی و دورهمی دعوت می شوید، داشتن استایل زیبا برای حضور در این مراسم از واجبات است. همه خانم ها دوست دارند در جمع دوستان و آشنایان خود مانند یک ستاره بدرخشند. در نتیجه به دنبال آیتم هایی هستند که بتواند آن ها را زیبا و خوش سلیقه جلوه بدهد. یکی از لباس هایی که می تواند در این زمینه کمک زیادی به خانم های جوان و دختران شیک پوش بکند، کراپ کت است. کراپ کت را می توانید بسته به سلیقه خود با شلوار یا دامن ست کنید. اگر به مراسمی دعوت می شوید که در آن احساس راحتی زیادی دارید، بهتر است ترکیب کراپ کت، دامن و صندل را انتخاب کنید. این پکیج می تواند از شما در چشم مخاطبتان یک خانم شیک و خوش سلیقه بسازد.

استفاده-از-کراپ-کت-در-مهمانی-ها

اگر مهمانی که به آن دعوت هستید در روزهای گرم سال برگذار می شود، باید به خنکی پارچه انتخابی خود توجه زیادی داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است دچار تعریق زیاد شوید. یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت این ست، پارچه لینن است. پارچه لینن راه راه چروک پذیری بسیار کمی دارد. این پارچه به دلیل داشتن درصد بالای الیاف طبیعی از ایجاد بوی بد جلوگیری می کند. اگر دوست دارید لاغرتر به نظر برسید، بهتر است این خطوط را به شکل عمودی در لباستان در نظر بگیرید. اگر به دنبال یک استایل لوکس و فاخر برای روزهای بهار و پاییز هستید، بهتر است از پارچه هایی که آهار بالاتر دارند بهره ببرید. یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت ست کت و دامن، پارچه کرپ باربی است. این پارچه بسیار خوش دوخت بوده و اجازه دوخت مدل های مختلف را به شما می دهد.

قیمت پارچه گاباردین ترک

استایل کلاسیک با کراپ کت

حتما برای شما نیز پیش آمده است که با نگاه کردن به استایل هنرمندان دهه 90 میلادی از زیبایی و شکوه آن ها متعجب شوید. در این قسمت قصد داریم در مورد استایل کلاسیک که به استایل بدون تاریخ انقضا نیز معروف است، صحبت کنیم. در استایل کلاسیک معمولا از پارچه های مات و ساده استفاده می شود. پارچه های دیپلمات، چهارخانه یا راه راه نیز در این استایل کاربرد زیادی دارند. یکی از آیتم های پرکاربرد و به عبارتی پایه ثابت استایل کلاسیک، کت است. اگر به دنبال تلفیق استایل کلاسیک و استایل مدرن هستید، بهتر است به جای استفاده از کت های همیشگی و تکراری از کراپ کت استفاده کنید.

استایل-کلاسیک-با-کراپ-کت

یکی از پارچه هایی که می تواند به شما برای ساخت استایل کلاسیک کمک زیادی بنماید، پارچه فاستونی است. پارچه فاستونی راه راه از جمله پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار است. این پارچه به دلیل آهار بالا و ایستایی مطلوبی که دارد، به فراوانی برای دوخت جلیقه، کت و شلوار استفاده می شود. اگر به دنبال یک استایل کلاسیک و شیک برای حضور در مهمانی های خود هستید، بهتر است به جای استفاده از شلوار، دامن را انتخاب کنید. ترکیب جلیقه، کراپ کت و دامن، می تواند برای شما یک استایل متفاوت و جذاب را به ارمغان بیاورد. یکی دیگر از پارچه های محبوب برای ساخت استایل کلاسیک پارچه گاباردین است. این پارچه ضد آب بوده و به همین دلیل در مقابل لکه شدن به شدت مقاومت می کند.

استایل خاص با تلفیق آیتم های سنتی و مدرن

یکی از تکنیک های محبوب در بین طراحان لباس تلفیق آیتم های سنتی و مدرن است. آن ها سعی می کنند با این کار اصالت و زیبایی را در کنار هم قرار دهند. به خوبی می دانید که کراپ کت یک آیتم جدید و مدرن است. این مدل کت به قدری زیبا و خاص بود که به سرعت در دل مخاطبان جا باز کرد و در سراسر جهان به شهرت غیرقابل انکاری رسید. ترکیب این لباس جذاب با پارچه های طرحدار سنتی می تواند در نهایت یک شاهکار هنری خاص تولید کند.

استایل-خاص-با-تلفیق-آیتم-های-سنتی-و-مدرن

همانطور که احتمالا متوجه شدید، انتخاب پارچه در این قسمت اهمیت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل ممکن است برای شما سوال ایجاد شده باشد که چه پارچه هایی برای دوخت این مدل کراپ کت مناسب هستند. یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت کراپ کت های طرحدار سنتی پارچه بخارادوزی است. در این پارچه با ترکیب کردن رنگ ها و طرح های خاص، در نهایت پارچه ای تولید می شود که به پارچه های سنتی شباهت بسیار زیادی دارد. پارچه بخارادوزی آهار و ایستایی لازم برای دوخت کراپ کت را دارد. یکی از متنوع ترین پارچه های موجود در بازار، پارچه ژاکارد است. شما می توانید انواع مدل ها و رنگ های این پارچه را پیدا کنید. پارچه ژاکارد به دلیل دوام و طول عمر بالایی که دارد در بین خانم ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. این پارچه یک گزینه مطلوب برای دوخت کراپ کت محسوب می شود.

منبع: https://www.shutterstock.com/search/cropped-jacket

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا