استایلروزمره و کاربردی

استایل لش چیست؛ ۵ مدل لباس لش دخترانه را بشناسید

اگر به دنیای مد و فشن علاقه مند هستید، حتما تا به حال چیزهایی درباره استایل لش شنیدید. استایل یا تیپ لش یک مفهوم جدید است که بین نوجوانان و جوانان طرفدارهای زیادی دارد. یکی از مشخصه های اصلی بیشتر لباس های لش دخترانه راحتی و سادگی آن ها است. این لباس ها معمولا بسیار بلند و گشاد هستند و به هیچ وجه به بدن نمی چسبند. این استایل جذاب را می توان با استفاده از اکسسوری های خاص مثل گردنبندهای بلند یا بانداناهای چاپدار تکمیل کرد.

لباس های لش دخترانه و پسرانه قدمت خیلی زیادی ندارند. آن ها در ابتدا با الهام از پوشش خوانندگان سبک رپ و هیپ هاپ آمریکایی طراحی شدند. این آیتم ها بعد از مدتی جایگاه ویژه ای بین جوانان پیدا کردند. برای طراحی لباس های این سبک می توان از طیف گسترده ای از پارچه استفاده کرد. نکته کلی در دوخت این لباس ها ظاهر اورسایز، بلند و برش ساده آن ها است. در این مطلب قصد داریم درباره استایل لش و انواع لباس لش دخترانه صحبت کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

پارچه داکرون

استایل لش چیست؟

قبل از این که لباس های لش دخترانه را معرفی کنیم، بهتر است با مفهوم استایل لش بیشتر آشنا شویم. وقتی که از تیپ لش صحبت می شود، اغلب لباس های اورسایز چاپدار به ذهن ما می رسند. جالب است بدانید که استایل لش با الهام از عبارت lazy chic به بازار معرفی شده است. در واقع بر خلاف نظرات عموم، استایل لش به معنی کثیفی یا نامرتب بودن لباس ها نیست. بلکه در این سبک سعی می شود، با استفاده از آیتم های سایز بزرگ و راحت یک استایل شیک طراحی شود.

استایل لش چیست؟

لباس هایی که در این سبک انتخاب می شوند، با لباس های اورسایز عادی هم متفاوتند. در سبک اورسایز، لباس ها از ابتدا برش راحت و آزادی دارند. اما لباس های لش به صورت مشخص چند سایز از فردی که آن ها را می پوشد بزگتر هستند. در واقع این مسئله یکی از مشخصه های اصلی لباس های لش دخترانه است. خونندگان سبک رپ و هیپ هاپ آمریکایی را می توان به عنوان شروع کننده این استایل ها معرفی کرد. با محبوبیت این خواننده ها و گروه های موسیقی استایل آن ها هم مورد توجه قرار گرفت و گروه های سنی مختلف از آن ها الگو برداری کردند.


بیشتر بخوانید: انواع پارچه حریر و کابردهای آن را بشناسید


پارچه های مناسب برای دوخت لباس لش دخترانه

برای دوخت لباس های لش، می توان از طیف گسترده ای از پارچه ها استفاده کرد. توجه داشته باشید که پارچه های رسمی و مجلسی به هیچ وجه گزینه های خوبی برای این لباس ها نیستند. پارچه های تریکو گزینه ها خوبی برای دوخت لباس های لش گشاد و بلند هستند. این پارچه ها برای دوخت تیشرت و هودی های بلند که آیتم های اصلی این استایل هستند، استفاده می شوند.

پارچه های مناسب برای دوخت لباس لش دخترانه

علاوه بر پارچه تریکو، پارچه های دیگر مثل کتان، جین، لینن، ترگال، پوپلین و … هم گزینه های خوبی برای دوخت لباس های لش به شمار می روند. با استفاده از این پارچه ها می توان مدل های مختلف لباس های لش دخترانه از جمله تیشرت، شلوارهای کارگو، مانتو و شومیزهای لش را دوخت. شما می توانید با استفاده از امکان خرید عمده پارچه از فروشگاه پارچه نگار، پارچه های مخصوص برای دوخت لباس های لش دخترانه را خریداری کنید.

5 مدل لباس لش دخترانه

امروزه لباس های لش دخترانه زیادی در بازار به فروش می رسند. این لباس ها دارای طرح و رنگ های متنوعی هستند و طیف گسترده ای از سلیقه ها را پوشش می دهند. در ادامه چند آیتم کلی برای طراحی استایل های لش جذاب را به شما معرفی خواهیم کرد.

تیشرت بلند

وقتی که از استایل لش صحبت می شود، اولین چیزی که به ذهن ما می رسد، تیشرت بلند است. این تیشرت ها را می توان به عنوان آیتم اصلی استایل های لش معرفی کرد. اغلب تیشرت های لش از پارچه تریکو دوخته می شوند. قد این تیشرت ها بلند و اغلب تا بالای زانو است. همچنین آستین های تیشرت های لش بلندتر از تیشرت های عادی هستند.

تیشرت بلند

تیشرت های لش به صورت ساده و چاپدار تولید می شوند. به طور کلی، در طراحی استایل های لش آیتم های ساده بیشتر استفاده می شوند. اما تیشرت های چاپدار هم طرفداران خاص خود را دارند. طرح های چاپ شده روی تیشرت های لش بسیار متنوع بوده و پاسخگوی همه سبک ها و سلیقه ها است. شما می توانید این تیشرت های جذاب را با رنگ های مختلف شلوار کارگو یا جاگر ست کنید و یک استایل لش زیبا داشته باشید. همچنین می توانید از کفش های اسپرت با قالب درشت برای تکمیل استایل خود استفاده کنید.

خرید پارچه داکرون

دامن و شلوار کارگو

دامن و شلوارهای کارگو از جمله پرطرفدارترین لباس های لش دخترانه هستند. این سبک از دامن و شلوار در قسمت کمر فیت هستند و از کمر به پایین برش آزاد دارند. ظاهر این لباس ها بسیار متفاوت و جذاب است. شلوار کارگو مدل های مختلفی دارد. این شلوارها را می توان با انواع پارچه کتان و جین با رنگ های متنوعی دوخت.

دامن و شلوار کارگو

دامن های کارگو هم یکی دیگر از ترندهای دنیای مد به شمار می روند. این دامن ها کار شما را برای طراحی استایل های لش ساده تر می کنند. شما می توانید با استفاده از پارچه لینن یا کتان نازک مدل های مختلف دامن کارگو را بدوزید. همچنین می توانید این سبک دامن و شلوار را با انواع تیشرت لش و یا شومیزهای سایز بزرگ ست کنید.

کت و شلوار لش دخترانه

یکی از جذاب ترین آیتم های موجود در سبک لش، کت و شلوار ست دخترانه است. این کت و شلوارها گزینه های بسیار خوبی برای استفاده در مهمانی هستند. در واقع اگر به دنبال یک استایل لش و در عین حال مناسب برای حضور در مراسم یا مهمانی خاصی هستید، یک کت و شلوار لش دوخته شده از پارچه لینن یا کرپ بهترین گزینه برای شما است.

کت و شلوار لش دخترانه

در این سبک از کت و شلوار سعی می شود از شلوارهای گشاد و بلند همراه با کت هایی که یکی دو سایز بزرگتر از حالت عادی هستند استفاده شود. شما می توانید با استفاده از یک کمربند روی کت لش خود استایل خود را تکمیل کنید. همچنین می توانید با استفاده از اکسسوری های ماکسیمال مثل زنجیرهای درشت و گوشواره های بلند، جلوه جذاب تری به استایل لش خود بدهید.

قیمت پارچه داکرون

مانتو و شومیزهای لش

مانتو و شومیزهای لش از جمله آیتم های پرطرفدار بین دختر خانم های جوان هستند. این لباس ها را می توان در اغلب موقعیت های روزمره استفاده کرد. اغلب شومیز و مانتوهای لش جلوباز هستند و می توان آن ها را با تیشرت های ساده ترکیب کرد. شما می توانید این مدل مانتو و شومیزها را با طیف گسترده ای از پارچه های مانتویی مثل پارچه پوپلین، کتان یا ترگال بدوزید. همچنین می توانید از طریق ترکیب آن ها با مدل های مختلف دامن و شلوار یک استایل لش و راحت داشته باشید.

مانتو و شومیزهای لش

لباس ورزشی لش

لباس های ورزشی آزاد مثل انواع تیشرت، سویشرت یا شلوار جاگر هم از جمله گزینه های مناسب برای طراحی استایل های دخترانه لش به حساب می آیند. این لباس ها با استفاده از پارچه های مصنوعی مثل پلی استر یا نایلون تهیه می شوند. شما می توانید از این لباس ها برای طراحی استایل های خیابانی و یا استایل های مخصوص حضور در سالن ها و باشگاه های ورزشی استفاده کنید. همچنین می توانید با استفاده از کوله ورزشی یا کفش های اسپرت بزرگ استایل جذاب خود را کامل کنید.

لباس ورزشی لش

اصول کلی ترکیب آیتم های لش

طراحی استایل لش ممکن است در ابتدا چالش برانگیز باشد. اما شما می توانید با در نظر گرفتن چند اصل کلی استایل های لش جذابی را طراحی کنید. به طور کلی، برای طراحی یک استایل خاص با استفاده از لباس های لش دخترانه باید سه اصل کلی راحتی، ترکیب پذیری و سادگی را در نظر داشته باشید.

اصول کلی ترکیب آیتم های لش 

برای این که یک استایل لش خاص داشته باشید باید آیتم هایی را انتخاب کنید که در درجه اول راحت باشند. همچنین این آیتم ها باید به صورتی انتخاب شوند که بتوان آن ها بدون زحمت را با لباس های دیگر ترکیب کرد. برای این منظور استفاده از لباس های ساده با رنگ های خنثی یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود.

سخن پایانی

همان طور که دیدید، در این مطلب درباره استایل لش و لباس های لش دخترانه صحبت کردیم. وقتی که صحبت از استایل یا تیپ لش می شود، اکثر مردم به استایل های نامرتب و ژولیده فکر می کنند. اما این طور نیست. هدف از استفاده از لباس های لش دخترانه، طراحی استایل هایی است که در عین راحتی، شیک هم باشند. این سبک پوشش در حال حاضر بین خانم های جوان طرفداران بسیار زیادی دارد.

اغلب آیتم های مورد استفاده در این سبک پوشش بلند و گشاد هستند. در واقع لباس های لش حدود 2 یا 3 سایز از لباس های عادی بزرگترند و همین مسئله باعث جذابیت و خاص بودن این استایل می شود. تیشرت های بلند، شلوار و دامن های کارگو، کت و شلوارهای سایز بزرگ، لباس های ورزشی بزرگ و همچنین مانتو و شومیزهای ساده از جمله پراستفاده ترین لباس های لش دخترانه هستند. شما می توانید از طریق ترکیب این آیتم ها با همدیگر و استفاده از کیف و کفش های اسپرت و خاص استایل های لش جذابی را طراحی کنید. همچنین می توانید با مراجعه به فروشگاه پارچه نگار و خرید عمده پارچه های مناسب برای لباس های لش، این آیتم ها را به صورت عمده تولید کنید.

منبع: https://g3fashion.com//

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا