اخبارسلبریتی ها

با معروفترین مدل مسلمان جهان آشنا شوید

زمانی که صحبت از صنعت مد و مدل هایی که در این صنعت شرکت می کنند بشود، ذهن ما به سمت مدل های آمریکایی و اروپایی کشیده می شود. اکثر این مدل ها بدون حجاب هستند و شاید استایلشان در فرهنگ ما جایی نداشته باشد. اما باید بدانید صنعت فشن به همینجا محدود نمی شود و در دنیای امروزی این صنعت بسیار گسترده تر و پیچیده تر است. در دنیای امروزی زنان مسلمان و محجبه هم می توانند به خوبی در این زمینه فعالیت کنند. کافی است کمی در مجلات فشن جستجو کنید تا با مدل های حجاب و فستیوال هایی که در این زمینه برگزار شده است آشنا شوید. امروز و در اینجا قصد داریم در این زمینه بیشتر صحبت کنیم و در کنار هم با معروفترین مدل مسلمان جهان که چند سالی است سر و صدای زیادی به پا کرده است، آشنا شویم.

خرید پارچه پولکی مجلسی

مهم ترین جشنواره های مد و فشن معروف

امروزه جشنواره های مد حجاب زیادی در سراسر دنیا برگزار می شود. زنان مسلمان با پیگیری این جشنواره ها می توانند با آخرین مدل های حجاب آشنا شوند. همچنین می توانند از آن ها در استایل خود استفاده کنند. در ادامه دو جشنواره مهم که در سال های گذشته برگزار شده است و سر و صدای زیادی به پا کرده است را با هم بررسی خواهیم کرد.

مهم-ترین-جشنواره-های-مد-و-فشن-معروف

جشنواره جنجالی حجاب، در تورنتو

جشنواره بین المللی مد مسلمانان در سال 2017 در تورنتو برگزار شد. تعداد زیادی از طراحان مد اسلامی بین المللی، خبرنگاران و مدل های معروف در آن حضور داشتند. این جشنواره اولین فستیوال بین المللی مد مسلمانان بود که خبرنگاران زیادی پوشش خبری آن را برعهده داشتند. آنان با حضور در این جشنواره سعی داشتند شاهد رویدادی باشند که نشان دهنده رشد سریع مد مسلمانان است. خبرنگارانی چون سامان منیر، دینا توکیو، نورا لایلالوف و بسما کی استایلز که از خبرنگاران معروف هستند در این جشنواره حضور داشتند. بعد از پخش اخبار این جشنواره، همه افراد متوجه شدند که استایل های حجاب زیبا و فوق العاده ای وجود دارد که دنیای مد از آن ها غافل بوده است.

جشنواره جنجالی متفاوت، در نیویورک

خبر جشنواره مد مسلمانان در نیویورک شاید یکی از عجیب ترین اخباری بود که در دنیای فشن منتشر شد. این جشنواره در سال 2016 در شهر نیویورک برگزار شد و مورد توجه و استقبال همگان قرار گرفت.در کشور آمریکا که زنان مسلمان محدودیت زیادی دارند، خبر هفته مد حجاب، عجیب و باور نکردنی بود. اما باید قبول کنیم که امروزه استایل حجاب به عنوان یک استایل پرطرفدار قابل انکار نیست. پس دنیای مد این سبک از لباس را پذیرفته و در جهت گسترش آن قدم های مهمی نیز برداشته است. با برگزاری این جشنواره می توان گفت صنعت مد به ترویج سبک ها و استایل های حجاب علاقه مند شده است.


پیشنهاد خواندنی: جدیدترین عکس های آنجلینا جولی برای مجله وگ + بررسی استایل او


 

چه برندهایی از استایل حجاب حمایت کردند؟

چه-برندهایی-از-استایل-حجاب-حمایت-کردند؟

امروزه برندهای معروف زیادی از استایل حجاب استقبال می کنند و آن را در تولیدات خود جای دادند. علت این موضوع کاملا مشخص است دنیای امروزی متوجه شده است که تقاضا برای استایل حجاب بسیار زیاد است. همچنین در بین جوامع مسلمان این استایل جایگاه ویژه ای دارد. در دهه گذشته برند منگو، هر سال کالکشنی را با مضمون ماه رمضان منتشر می کند. سایر برند های مطرح جهانی مانند یونیکلو، اچ اند ام و دولچه گابانا نیز از این برند تقلید کرده و در تولیدات خود از آیتم های حجاب استفاده کردند. آن ها برای معرفی محصولات خود با مدل های مسلمان جهان همکاری می کنند. در ادامه با معروفترین مدل مسلمان جهان که بسیار محبوب است، آشنا خواهیم شد.

معروفترین مدل مسلمان جهان

حلیمه-عدن-مدل-مسلمان-جهان

اگر به استایل های حجاب علاقه داشته باشید، مطمئنا کم و بیش با مدل های معروف مسلمان آشنایی دارید. اما معروفترین مدل مسلمان جهان، حلیمه عدن در بین سایر مدل های مسلمان جایگاه ویژه ای دارد. این مدل زیبا و پرطرفدار با برندهای بزرگی تا کنون همکاری داشته است. در ادامه با معروفترین مدل مسلمان جهان که زیبایی منحصر به فردی دارد بیشتر آشنا خواهیم شد.

حلیمه عدن، معروفترین مدل مسلمان جهان کیست؟

حلیمه عدن نامی آشنا در دنیای مد، بخصوص مد حجاب و مسلمانان است. این مدل زیبا و دوست داشتنی دو رگه است. مردم جهان او را یک مدل سومالیایی-آمریکایی می شناسند ک در سال 1997 در کنیا به دنیا آمد. او اولین مدل شیک پوش با حجاب بود که بر روی استیج دیده شد. حلیمه عدن اولین بار با آی ام جی مادلز قرارداد امضا کرد. او بعد از حضورش بر روی استیج توجه رسانه ها و مجلات مد را به خود جلب کرد. مجلات بزرگی مانند ووگ، هارپرز بازار، ال و الورا به استایل های حلیمه عدن مدل مسلمان جوان علاقه زیادی نشان می دهند و سعی بر این دارند استایل های او را به بهترین شکل در مجله خود معرفی کنند.

حلیمه-عدن،-مدل-مسلمان-جهان-کیست؟

حلیمه عدن با چه برندهایی همکاری کرده است؟

حلیمه عدن تا کنون با شرکت های طراحی مد بزرگی مثل نایک، یزی و اچ اند ام همکاری داشته است. حلیمه عدن همچنین سابقه همکاری با طراحان بزرگ مثل شرکت طراحی مد مکس مرا را، در کارنامه خود دارد. جالب است بدانید حلیمه در طی این سال ها موفق شده است با بک طراح مد ایتالیایی بزرگی به نام آلبرتا فرتی همکاری کند.

استایل های معروفترین مدل مسلمان جهان، حلیمه عدن

بعد از آشنایی با این معروفتربن مدل مسلمان جهان که از زیبایی خاصی برخوردار است، مطمئنا کنجکاو شدید که با استایل های او بیشتر آشنا شوید. در این قسمت سعی داریم شما را با استایل های حلیمه عدن بیشتر آشنا کنیم.

استایل جدید معروفترین مدل مسلمان جهان، با کرپ

برای شروع بهتر است با جدیدترین استایل حلیمه عدن آشنا شویم. او به تازگی با استایل جدیدش روی فرش قرمز ظاهر شد. حلیمه کت و شلوار زیبا و جذابی به تن داشت که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کرد. طراحی این لباس از شاهکارهای برند راساریو است. شنل قرمز رنگی که برای تزئین بر روی کت حلیمه عدن دوخته شده، زیبایی آن را چند برابر می کند. جدای از طراحی چیزی که زیبایی کت و شلوار او را چند برابرکرده است، انتخاب درست پارچه لباس است.

جدیدترین-استایل-مدل-مسلمان-جهان،-با-پارچه-کرپ

طراح لباس حلیمه برای این کت و شلوار از پارچه کرپ کنزو استفاده کرده، که یکی از مرغوب ترین نوع پارچه کرپ است. پارچه کرپ کنزو ایستایی منحصر به فردی دارد و برای دوخت و کت و شلوار به فراوانی استفاده می شود. از طرفی در این پارچه از الیاف مرغوبی استفاده می شود که، این پارچه را به یک پارچه باکیفیت و بادوام تبدیل می کند.

مشاهده رنگبندی پارچه کرپ کنزو

پیراهن مجلسی معروفترین مدل مسلمان جهان، با ساتن

شاید تصور کنید که برای داشتن یک استایل حجاب، الزاما باید از کت و شلوار یا عبا استفاده کنیم. اما حلیمه عدن ثابت کرد که این تصور غلط است. او با پیراهن بلند مشکی رنگش به تمامی زنان جهان نشان داد که می توانند در حالی که حجاب دارند، از یک استایل مجلسی نیز برخوردار باشند. تنها کاری که باید انجام دهند این است که در انتخاب مدل و پارچه نهایت خوش سلیقگی خود را به کار ببرند. حلیمه و طراح لباس او برای ساخت یک استایل مجلسی از پارچه ساتن آمریکایی استفاده کردند.

پیراهن-مجلسی-مدل-مسلمان-جهان،-با-پارچه-ساتن

به خوبی می دانید که، ظاهر پارچه ساتن آمریکایی با سایر پارچه ها متفاوت است. شاین منحصر به فرد این پارچه باعث می شود که ظاهری متفاوت و پرزرق و برقی داشته باشد. از اینرو این پارچه برای دوخت لباس های مجلسی بهترین گزینه است. همچنین آهار متوسط پارچه ساتن آمریکایی باعث می شود دامن لباس حلیمه به خوش فرم ترین شکل ممکن قرار گیرد. در کنار انتخاب درست پارچه چیزی که استایل حلیمه را متفاوت کرده است، شنل روی پیراهن او است. برای پارچه این شنل از حریر کریستالی استفاده شده که، خشک و آهار دار است. پارچه حریر کریستالی می تواند پلیسه های ایجاد شده روی آن را به بهترین شکل حفظ کند.

استایل منحصر به فرد حلیمه عدن با پارچه چرم

یکی دیگر از استایل های معروفترین مدل مسلمان جهان که سر و صدای زیادی به پار کرد، کت و شلوار چرم او بود. او نشان داد که برای داشتن یک استایل خاص و منحصر به فرد الزاما نیازی به استفاده از پارچه های کار شده نداریم. کافی است تنها از پارچه ای استفاده کنید که ظاهری فاخر دارد و بعد از دوخت بتواند استایل شما را به خوبی حفظ کند. همانطور که می دانید پارچه چرم در انواع ساده و طرحدار تولید می شود. از مدل طرحدار پارچه چرم می توانید برای ساخت یک استایل خاص و متفاوت بهره ببرید. کافی است مانند حلیمه عدن برای خود یک کت و شلوار، با طراحی متفاوت، بدوزید. زیبایی و شکوه پارچه چرم باعث می شود در جمع دوستان خود بدرخشید.

استایل-منحصر-به-فرد-حلیمه-عدن-با-پارچه-چرم

پارچه های چرم در طرح ها و رنگ های متفاوت تولید می شوند. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که کیفیت همه آن ها یکسان نیست. برای داشتن یک استایل متفاوت باید به کیفیت پارچه چرم نیز توجه زیای داشته باشید. به این ترتیب می توانید بعد از اتمام کار نتیجه دلخواهتان را دریافت کنید و از آن لذت ببرید.

استایل های جنجالی حلیمه عدن، با پارچه پولکی

اگر به استایل های معروفترین مدل مسلمان جهان یعنی حلیمه عدن نگاهی بیندازید با استایل های پرزرق و برق زیادی روبرو می شوید. این موضوع برای خانم های مسلمان و محجبه بسیار ضروری و مفید است. همچنین باعث می شود که بتوانند از استایل های او الگوبرداری کنند. بسیاری از ما در زمان تهیه لباس های مجلسی، که حجاب دار نیز باشند، با مشکل مواجه می شویم. علت آن نداشتن اطلاعات کافی برای تهیه پارچه مناسب است. حلیمه عدن در یکی از جشنواره های حجاب که به تازگی برگزار شده است از استایل های حجاب زیادی رونمایی کرد. جالب است بدانید، در تمام این استایل ها از پارچه پولکی و پولک دوزی استفاده شده است.

استایل-پرزرق-و-برق-مدل-مسلمان-جهان،-با-پارچه-پولکی

اگر می خواهید با زیبایی پارچه پولکی روبرو شوید، کافی است یکبار این پارچه را در زیر نور چراغ یا خورشید قرار دهید. تلالو و درخشندگی پارچه پولکی واقعا خیره کننده و جذاب است. با تهیه این پارچه نیاز به دوخت مدل های عجیب و پیچیده ندارید. این پارچه به تنهایی می تواند استایل ساده شما را به یک استایل خاص و منحصر به فرد تبدیل کند.

پارچه خز و استایل های کلاسیک حلیمه عدن

اگر بخواهیم از یک پارچه زمستانی با ظاهری سلطنتی نام ببریم، بی شک پارچه خز بهترین انتخاب است. حلیمه عدن نیز در بسیاری از استایل های خود از این پارچه استفاده کرده است. او نشان داد که مانند سایر سلبریتی ها به پارچه خز علاقه زیادی دارد. علت آن نیز کاملا مشخص است. تمامی سلبریتی ها به خوبی می دانند که با پوشیدن پارچه خز می توانند توجه مخاطبان و رسانه ها را به خود جلب کنند. پس مطمئن باشید، ظاهر زیبا و متفاوت این پارچه می توانند برای شما نیز یک استایل فوق العاده فراهم کند.

پارچه-خز-و-استایل-های-کلاسیک-حلیمه-عدن

منبع: https://www.teenvogue.com/gallery/muslim-models-breaking-fashion-barriers

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا