اخبارسلبریتی ها

بررسی استایل ادل (Adele)، خواننده محبوب و جذاب

بررسی استایل سلبریتی ها و افراد معروف همیشه برای قشر جوان و نوجوان جذابیت زیادی داشته است. آن ها به خوبی می دانند که خواننده ها و بازیگران با برندها و طراحان مطرح دنیا همکاری می کنند. در نتیجه با بررسی و الگوبرداری از استایل آن ها سعی می کنند استایل خود را مطابق آخرین ترندهای دنیای مد طراحی کنند. به همین دلیل امروز و در این مقاله قصد داریم استایل یکی از معروف ترین خواننده های دنیا را بررسی کنیم. ادل اسمی آشنا در دنیای موسیقی است که همواره سر تیتر مجله ها و اخبار دیده شده است. استایل ادل هم به اندازه خود او جنجالی بوده و اخبار زیادی به دنبال دارد. او سبک لباس پوشیدن مخصوص به خود را داشته و استایل او برای افراد زیادی جذابیت دارد. به همین دلیل در اینجا قصد داریم استایل ادل در مراسم و موقعیت های مختلف را بررسی کنیم.

خرید مخمل ونوس

ادل کیست و چرا استایل هایش تا این اندازه محبوب است؟

ادل، یکی از محبوب ترین خوانندگان زن در جهان است. او تا به امروز جوایز زیادی به خاطر آثار خود دریافت کرده است. مهم ترین جوایزی که او دریافت کرده شامل جایزه گرمی، موسیقی آمریکا، گلدن گلوب و اسکار می شود. استایل ادل و نحوه لباس پوشیدن او به اندازه آهنگ هایش خبرساز بوده و حواشی دارد. در بیشتر استایل های ادل سادگی اولین چیزی است که به چشم می آید. او برعکس بیشتر خواننده ها به جای استفاده از لباس های بدن نما، علاقه زیادی به لباس های پوشیده و ساده دارد. رنگ های تیره به ویژه رنگ مشکی برای او بسیار مطلوب بوده و در بیشتر استایل های خود از آن استفاده می کند. او معتقد است برای گوش ها می خواند نه برای چشم ها و به همین دلیل در بیشتر استایل ها از رنگ مشکی و آیتم های ساده استفاده می کند.

زیبایی استایل ادل، مدیون طراحی آستین ها

همانطور که گفته شد در استایل ادل آیتم های عجیب و غریب و زننده جایگاهی ندارند. اما این موضوع به این معنا نیست که طراحان لباس او خلاقیت و هنر خود را در استایل ادل نشان نمی دهند. طراحان لباس سعی می کنند در عین رعایت سادگی یک تابلوی هنری زیبا را در استایل ادل به نمایش بگذارند. یکی از قسمت های لباس که معمولا در استایل ادل به آن توجه زیادی می شود، آستین است. جالب است بدانید لباس های ادل معمولا آستین دار هستند. در بسیاری از مواقع از مدل آستین های خاص و شیک در استایل ادل استفاده می شود. برای مثال زمانی که او برای دریافت جایزه گرمی در جشنواره سال 2022 حاضر شد با پیراهنی بلند و زرشکی رنگ در مقابل لنز دوربین ها قرار گرفت.

زیبایی-استایل-ادل،-مدیون-طراحی-آستین-ها

اگر به عکس سمت راست کمی دقت کنید در نگاه اول متوجه می شوید در زمینه این پیراهن از پارچه مخمل زرشکی رنگ استفاده شده است. پارچه مخمل لختی زیادی دارد. این موضوع را می توانید با دقت به دامن پیراهن ادل متوجه شوید. طراح لباس برای قسمت بالا تنه و آستین ها از پارچه ساتن چرخکاری شده، کمک گرفته است. انجام چرخکاری روی این پارچه ایستایی آن را به مراتب بیشتر می کند. در نتیجه علاوه بر زیبایی، امکان دوخت آستین های فانتزی نیز فراهم می شود. در عکس سمت چپ اما از دو پارچه دیگر با ویژگی های مشابه استفاده شده است. در استایل سمت چپ ادل از پارچه ساتن آمریکایی به عنوان پارچه اصلی و از پارچه پولکی به عنوان خرجکار می توان نام برد.


بیشتر بخوانید: 15 مدل لباس مجلسی سایز بزرگ برای اینکه جذاب تر باشید


استایل های اسپرت و راحت ادل

استایل اسپرت نامی آشنا برای همه افراد است. هرچقدر هم که در زمینه مد مبتدی باشید، باز هم قطعا اسم استایل اسپرت را شنیدید. اولین چیزی که بعد از شنیدن اسم استایل اسپرت در ذهن افراد تداعی می شود، راحتی آیتم ها است. همه افراد معمولا با هر سن و جنسیتی به استایل اسپرت علاقه دارند. ادل نیز از این قاعده مستثنی نیست. برخلاف تصور بسیاری از افراد استایل ادل در بسیاری از مکان ها و موقعیت ها اسپرت و راحت است. برای مثال ادل در یکی از مسابقات جام بسکتبال ستارگان با استایل اسپرت حضور پیدا کرد. او در این استایل از یک ست طوسی رنگ کمک گرفت. معمولا برای ست های اسپرت از کلاه نیز استفاده می شود. در استایل ادل نیز از یک ست ورزشی به همراه کلاه و مچی های کشبافت استفاده شده که باعث کم سن تر نشان دادن او شده است.

استایل-های-اسپرت-و-راحت-ادل

معمولا در استایل اسپرت از طرح های چاپی یا اکسسوری های مینیمال استفاده می شود. در عکس سمت راست، استایل ادل باز هم اسپرت بوده اما این بار از اکسسوری های کوچکی در کنار هم استفاده شده که زیبایی این استایل را چندین برابر کرده است. همانطور که می بینید در استایل های اسپرت هم ادل جانب سادگی را به خوبی رعایت می کند. او به جای استفاده از رنگ های جیغ در این استایل هم از رنگ های نود و خنثی مثل طوسی و مشکی بهره برده است. در استایل های ورزشی دوام و ماندگاری آیتم ها اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل معمولا برای دوخت آن ها از پارچه پلی استری و پارچه دورس استفاده می شود. این پارچه ها به دلیل داشتن الیاف مصنوعی و بافت محکمی که دارند به ندرت دچار خرابی و پارگی می شوند.

استایل های شیک و جذاب

اگر به استایل سلبریتی های خارجی نگاه کنید، متوجه می شوید که آن ها تمام تلاش خود را می کنند تا در هر مراسم با یک لباس فاخر و جدید ظاهر شوند. تمام تمرکز آن ها بر روی این است که بتوانند توجه مخاطبان و رسانه ها را به سمت خود جلب کنند. ادل اما به این موضوع هیچ علاقه ای ندارد. او تمام تلاشش را می کند تا با ساده ترین و در عین حال زیباترین لباس ها ظاهر شود. او علاقه ای به جلب توجه و عجیب به نظر رسیدن ندارد. این موضوع را می توانید به خوبی از استایل های او در کنسرت هایش متوجه شوید. استایل ادل در اکثر کنسرت هایش با پیراهنی شیک و ساده تکمیل می شود. اما با کمی دقت متوجه ظرافت و خوش سلیقگی او و طراحانش می شوید.

استایل-های-شیک-و-جذاب

همانطور که گفته شد در استایل ادل سادگی و زیبایی در کنار هم قرار می گیرند. این دو پارامتر در کنار هم، یک شاهکار هنری را خلق می کنند. طراحان لباس به جای استفاده از لباس های بدن نما تمرکز خود را بر روی یک قسمت مثل یقه گذاشته و سعی می کنند طرح زیبایی را بر روی آن پیاده کنند. حال که صحبت از یقه شد جالب است بدانید یکی از محبوب ترین یقه ها در استایل ادل یقه آف شولدر است. آف شولدر به یقه هایی گفته می شود که سر شانه ندارند. برای دوخت این یقه به پارچه هایی با ایستایی بالا نیاز دارید. از جمله بهترین پارچه ها برای دوخت یقه آف شولدر، پارچه کرپ و پارچه پولکی هستند. برای پارچه هایی مثل پارچه کار شده مجلسی از آستری استفاده می شود. ایستایی این دو پارچه در کنار هم برای یقه آف شولدر مناسب است.

خرید پارچه مخمل مجلسی

استایل ادل با کت و شلوار

استایل رسمی یکی دیگر از استایل های شناخته شده و پرطرفدار است. از این استایل معمولا در جلسات کاری و دیدارهای رسمی استفاده می شود. از آنجایی که ادل به هیچ عنوان سنت شکن نیست، در بسیاری از مصاحبه های تلویزیونی، جلسات رسمی و جشنواره های مهم از این استایل استفاده می کند. به خوبی می دانید که یکی از پایه ثابت های استایل رسمی کت و شلوار است. کت و شلوار ظاهر شیک و باوقاری را برای خانم ها به ارمغان می آورد. در هر دو استایل ادل نیز از همین ست جذاب استفاده شده است.

استایل-ادل-با-کت-و-شلوار

یکی از پارچه های محبوب برای دوخت کت و شلوار پارچه فاستونی است. این پارچه انواع متفاوتی دارد. پارچه فاستونی دیپلمات یا همان راه راه از جمله پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار محسوب می شود. در عکس سمت راست نیز استایل ادل را با این پارچه می توانید مشاهده کنید. ترکیب کت کلاسیک، شلوار نیم بگ و پارچه فاستونی توانسته است استایل ادل را سکه دار کند. در عکس سمت چپ اما استایل متفاوتی را از این بازیگر خوش چهره می بینید. او در یکی از مصاحبه های تلویزیونی ترجیح دارد به جای استفاده از پارچه های تکراری از پارچه چرم کمک بگیرد. پارچه چرم از جمله پارچه های لوکس موجود در بازار است. در گذشته استفاده از این پارچه مختص طبقه ثروتمندان بود.

توجه به دامن و طراحی آن در استایل ادل

بخش مهمی از پیراهن مجلسی را دامن آن تشکیل می دهد. طراحان لباس و خود ادل نیز به خوبی از این موضوع آگاه هستند. در بسیاری از استایل های ادل متوجه این موضوع می شوید که در آن ها دامن هایی با طراحی های متفاوتی به کار رفته است. شما نیز به خوبی می دانید که مدل دامن تا چه اندازه در زیبایی لباس تاثیر می گذارد. استایل ادل نیز با طراحی های فاخر زبان زد خاص و عام است. به همین دلیل دور از انتظار نیست که در استایل او همیشه از مدل دامن های جذاب استفاده شده باشد. در عکس سمت راست این موضوع به خوبی صادق است. در این پیراهن دامن پفداری را می بینید که در نگاه اول توجه هر کسی را به سمت خود جلب می کند. دامن کلوش و فانتزی به کار رفته در این پیراهن جذابیت آن را چندین برابر کرده است.

توجه-به-دامن-و-طراحی-آن

برای دوخت دامن کلوش محدودیتی در انتخاب پارچه ندارید. اما اگر دوست دارید مشابه استایل ادل، دامن پیراهن شما هم فرم پف دار و فانتزی داشته باشد، باید به سراغ پارچه هایی مثل پارچه گیپور گل برجسته بروید. این پارچه در کنار پارچه آستری آهار مناسب و مطلوب برای دوخت دامن پفکی را دارد. از دیگر استایل های ادل که در آن دامن نقش اصلی و کلیدی را دارد، می توان به استایل او در کنسرت اخیرش اشاره کرد. در پیراهن او از یک دامن دو تکه دنباله دار استفاده شده است. پارچه پولکی ظاهر لوکس و خاصی دارد. به بیانی این پارچه سردمدار پارچه های مجلسی محسوب می شود. به همین دلیل در زمینه اصلی این پیراهن از پارچه پولکی استفاده شده است. در قسمت دامن اما پارچه کار شده مجلسی چشم نوازی می کند. ظاهر جذاب این پارچه زیبایی استایل ادل را چندین برابر نشان می دهد.

قیمت پارچه مخمل ونوس

سبک کژوال و ساده

اگر از طراحان لباس بخواهید پرکاربردترین استایل موجود در دنیای مد را به شما معرفی کنند، بی شک انتخاب بسیاری از آن ها استایل کژوال است. مشخصه اصلی استایل کژوال آیتم های راحت، ساده و بدون زرق و برق است. ادل نیز به این سبک لباس پوشیدن علاقه زیادی دارد. در بسیاری از عکس های حاشیه ای و روزمره که از ادل منتشر می شود، می توانید او را با استایل های کژوال و ساده ببینید. از جمله معروف ترین استایل های او مربوط به مسابقات والیبال است که ادل در آن به عنوان مهمان ویژه حضور پیدا کرده بود. او در این مراسم یک ست شومیز و شلوار جین به تن داشت که در عین سادگی زیبایی چشم نوازی را برای او به ارمغان آورده بود.

سبک-کژوال-و-ساده

از دیگر استایل های کژوال معروف و حاشیه ساز ادل می توان به ست بلوز و شلوار او با طرح اسکلت اشاره کرد. این عکس توسط عکاسان پاپاراتزی برای اولین بار منتشر شد و حواشی زیادی به دنبال داشت. ترکیب این بلوز و شلوار با پافر، ظاهر متفاوتی را برای ادل ساخته بود. اما زیباترین و خاص ترین استایل ادل به سبک کژوال را می توانید در عکس وسط ببینید. در این استایل از یک کت نارنجی و شلوار کرپ استفاده شده که در عین سادگی بسیار شیک و باوقار است. همانطور که متوجه شدید در استایل کژوال محدودیت انتخاب پارچه ندارید. شما می توانید از انواع پارچه ها مثل پارچه جین، پارچه پافری، پارچه کتان زارا، پارچه کرپ و … در این استایل بهره ببرید.

منبع: https://www.vogue.co.uk/gallery/adele-best-dresses

4.5/5 - (64 امتیاز)

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. ادل بسیار برازنده و خوش صدا
    کار خوبی میکنه که روی صداش تاکید داره ولی اینطور نیست که هنرمندانی که خوش استایل تر لباس میپوشند ،اشتباه میکنند …فکر میکنم ادل چون تغییر وزن زیادی داشته و خیلی لاغر شده بیشتر به خاطر اون بازوهاش و بدنشو پوشیده نگه میداره تا شل شدن پوستش معلوم نباشه
    ادل برازنده تر از هنرمندان ایرانی نیست چطور شده ادل مجازه اونا غیرمجاز …استایل مرحوم هایده و مهستی یا لیلا یا گوگوش … چه کنیم که غریبه پرست هستیم

  2. البته باید به اینم توجه کرد که بازوهایش رو میپوشونه چون بعد از کاهش وزن بازوها افتاده و بد میشن.من چون خودم این مشکل رو دارم همیشه بادی شیمینگ دارم و لباس پوشیده مخصوصا تو قسمت بازو میپوشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا