اخبارسلبریتی ها

بررسی استایل هیلی بیبر، همسر جاستین بیبر

بررسی و آگاهی از استایل سلبریتی ها و ستارگان برای قشر جوان همیشه از جذابیت بالایی برخوردار بوده است. اکثر جوانان و نوجوانان با دنبال کردن اخبار و شبکه های اجتماعی این افراد سعی می کنند تا از نحوه لباس پوشیدن و استایل آن ها الهام بگیرند. آن ها تلاش می کنند با این روش استایل خود را به روز کرده و مطابق مد جهانی لباس بپوشند. هیلی بیبر یکی از افرادی است که بیشتر مردم دنیا او را می شناسند. او همسر جاستین بیبر است و در اکثر مراسم ها در کنار او حضور دارد. شهرت هیلی بیبر با ازدواجش چندین برابر شد. جدا از حواشی و اخبار زرد، نحوه لباس پوشیدن و استایل هیلی بیبر در معروفیت او تاثیر زیادی داشته است. امروز و در اینجا قصد داریم در مورد استایل های مختلف هیلی و پارچه های مورد علاقه او صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

پارچه ساتن آمریکایی

هیلی بیبر بیشتر چه سبک لباس هایی می پوشد؟

هیلی بیبر یکی از مدل های معروف در سطح جهانی است. او استایل منحصر به فرد و مخصوص خود را دارد. هیلی بیبر به عنوان یکی از سلبریتی های مطرح در زمینه مد و فشن شناخته می شود. او اغلب در رویدادهای مختلف با لباس های جذاب و جدید حضور پیدا می کند. می توان گفت هیلی بیبر استایل خود را همیشه چیزی مابین لباس های ساده و لوکس تنظیم می کند. چیزی که معمولا همیشه در استایل هیلی بیبر می توانید پیدا کنید، اکسسوری های ظریف و خاص است. به طور کلی او توانسته است به خوبی با مد جهانی همسو شود و مدام استایل خود را مطابق با آخرین ترندهای جهانی مد تغییر دهد. در ادامه آیتم ها، استایل ها و پارچه هایی که هیلی بیبر به آن ها علاقه نشان می دهد را در کنار هم بررسی خواهیم کرد.


پیشنهاد ما: 6 مدل لباس مجلسی ساتن آمریکایی بلند


استایل لوکس و فاخر هیلی بیبر

اگر بخواهیم به یکی از استایل های مورد علاقه هیلی بیبر برای مراسم های مهمی مثل جشنواره ها اشاره کنیم، بی شک استایل های لوکس و پرزرق و برق بهترین گزینه است. استایل هایی که در آن ها از پیراهن های کوتاه یا بلند با پارچه های مجلسی استفاده شده است. این آیتم ها را می توانید به فراوانی در بین استایل های هیلی بیبر پیدا کنید. حتما می دانید که در بین پارچه های کار شده و مجلسی، پارچه پولکی از محبوبیت بالایی برخوردار است. پارچه پولکی انواع مختلفی دارد. در بعضی از آن ها از پولک های ریز و متراکم و در بعضی دیگر از پولک های درشت استفاده شده است.

استایل-ها-لوکس-و-فاخر-هیلی-بیبر

همانطور که گفته شد پارچه پولکی تنوع بالایی دارد. به همین دلیل شما می توانید به راحتی پارچه مورد علاقه خود را در بازار پیدا کنید. استایل هیلی بیبر با پیراهن بلند مشکی رنگش که به تازگی سروصدای زیادی به پا کرده است از پارچه پولکی ریز و متراکم تهیه شده است. پارچه های پولکی متراکم برش سختی دارند. اما می توانید مطمئن باشید که بعد از اتمام کار صاحب یک پیراهن شیک و بی نظیر خواهید شد. در کنار این پیراهن بلند کت کوتاه و شیکی را می بینید که در آن نیز از پارچه پولکی استفاده شده است. پولک های این پیراهن نسبت به پیراهنی که در مورد آن صحبت کردیم، کمی تفاوت دارد. پولک های پارچه کت هیلی بیبر نسبتا درشت تر است. اگر به دنبال یک استایل لوکس و مجلسی هستید و پاهای کشیده ای دارید، این پیراهن های کوتاه می توانند گزینه های مناسبی باشند.

علاقه بیش از اندازه هیلی به پالتوهای خز

در بین سلبریتی های معروف و مطرح هالیوودی برخی آیتم ها محبوبیت بیشتری داشته و به نوعی نشانه شیک پوشی و لوکس پسندی محسوب می شوند. پالتو خز یکی از آن موارد است. در استایل سلبریتی های مطرح مثل لیدی گاگا و کیم کاردشیان می توانید علاقه و استفاده بیش از اندازه به پالتو خز را به خوبی ببینید. هیلی بیبر نیز یکی از سلبریتی هایی است که به پالتوهایی با پارچه خز علاقه بسیار زیادی دارد. در روزهای سرد سال عکس های زیادی از هیلی بیبر منتشر می شود که می توانید در بسیاری از آن ها پالتو و کت های خز را ببینید.

علاقه-بیش-از-اندازه-هیلی-به-پالتوهای-خز

پالتو خز قرمز رنگ هیلی بیبر یکی از آن پالتوهایی است که در زمان خود سروصدای زیادی به پا کرد. او زمانی که برای صرف شام در یکی از رستوران های شهر نیویورک حضور پیدا کرد با پالتو قرمز رنگش توانست توجه رسانه ها را به خود جلب کند. کت نسبتا کوتاه و قهوه ای رنگ آن نیز یکی دیگر از آیتم های مورد علاقه او است که چندین بار با آن دیده شده است. در این کت خز از چند رنگ استفاده شده که زیبایی و جذابیت آن را چندین برابر کرده است. به طور کلی هیلی بیبر چه در استایل های رسمی و چه در استایل های روزمره خود از پالتو خز استفاده می کند.

قیمت پارچه ساتن آمریکایی

پیراهن های مجلسی و شیک او

بیشترین عکسی که از افراد مشهور آمریکایی منتشر می شود برای زمان هایی است که آن ها به فستوال یا افتتاحیه مراکز مهم دعوت می شوند. به همین خاطر برای آن ها اهمیت زیادی دارد که در این زمان ها زیباتر و خوش استایل تر از همیشه به نظر برسند. همسر جاستین ببیر نیز از این قاعده مستثنی نیست. او معمولا سعی می کند در این مراسم ها از پیراهن های بلند و خاص استفاده کند. برای مثال زمانی که برای افتتاحیه مراسم تیفانی در کشور ژاپن حضور پیدا کرد، توانست با پوشیدن پیراهن بلند مشکی رنگی که در لبه های آن از نوارهای پردار استفاده شده بود، توجه رسانه ها و مجلات مد را به خود جلب کند. این پیراهن با پارچه ساتن آمریکایی که یکی از معروف ترین پارچه های ساتن است، طراحی شده بود.

پیراهن-های-مجلسی-و-شیک-او

از دیگر زمان هایی که دوربین رسانه ها به شدت هیلی و جاستین را تحت نظر دارند مواقعی است که آن ها برای برگزاری کنسرت در یک شهر یا کشور حضور پیدا می کنند. آن ها می دانند که در این روزها باید به شدت خوش پوش و خوش استایل باشند تا بتوانند توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کنند. یکی از استایل های بحث برانگیز هیلی بیبر زمانی که در نیویورک برای برگزاری کنسرت های همسرش حضور پیدا کرد، استایل او با پیراهن بلند قرمز رنگش بود. در این پیراهن نیز از پارچه ساتن آمریکایی استفاده شده است. پارچه ساتن آمریکایی نسبت به پارچه های دیگر شاین بسیار کمی دارد. این پارچه از آهار بالایی برخوردار است. این ویژگی می تواند به شما در طراحی استایل های لوکس و زیبا به شدت کمک کند.

استایل های گران قیمت این سلبریتی زیبا

اگر از طراحان لباس و استایلیست ها بخواهید که برای شما یک استایل گران قیمت و خاص بسازند، بی شک به شما می گویند که در استایل خود از یک یا دو آیتم چرم استفاده کنید. پارچه چرم یکی از خاص ترین و لاکچری ترین پارچه های موجود در بازار است. سلبریتی های خارجی و داخلی نیز به این پارچه توجه زیادی نشان می دهند. آن ها می دانند که چقدر با یک پالتو چرم می توانند توجه و تحسین مخاطبان خود را دریافت کنند. هیلی بیبر نیز به خوبی از این موضوع آگاه است. او هم سعی می کند در روزهای سرد آمریکا از این آیتم ها در استایل خود استفاده کند.

استایل-های-گران-قیمت-این-سلبیرتی-زیبا

پالتوهای چرم بلند از گذشته های دور در بین افراد ثروتمند و خانواده های سلطنتی جایگاه ویژه ای داشتند. این آیتم می تواند برای افراد یک استایل متفاوت نسبت به سایرین فراهم کند. معمولا افراد خوش پوش یک پالتو چرم در کمد لباس خود دارند. هیلی بیبر نیز بارها با پالتوهای چرم در مکان های عمومی حضور پیدا کرده است. او در کنار پالتوهای چرم به کیف و بوت های چرم نیز علاقه زیادی نشان می دهد. پارچه چرم انواع مختلفی دارد. کیفیت انواع مختلف این پارچه بسیار متفاوت است. در نتیجه بهتر است آن را از فروشگاه ها معتبر و بزرگ تهیه کنید.

خرید پارچه ساتن مات

استایل های رسمی و شیک هیلی بیبر

حتما تا الان متوجه شدید که هیلی به استایل های فاخر و آیتم های گران قیمت علاقه بسیار زیادی دارد. او همیشه سعی می کند در استایل های خود یک یا دو آیتم لوکس و لاکچری قرار دهد. با این حال او در بعضی مراسم ها و جشنواره ها از استایل های رسمی و ساده نیز استفاده کرده است. هیلی بیبر معمولا در استایل های رسمی از کت به عنوان یک آیتم شیک و مجلل استفاده می کند. کت انواع مختلفی دارد. بعضی از آن ها کوتاه و فانتزی بوده و بعضی دیگر بلند و رسمی هستند. معمولا کت و وست هایی که بلندتر هستند حالت رسمی و شیک تری دارند. اکثر افراد از این کت ها برای مراسم رسمی استفاده می کنند. هیلی معمولا از کفش های پاشنه بلند و کیف های دستی کوچک در این استایل ها بهره می برد.

استایل-های-رسمی-و-شیک-هیلی-بیبر-در-مراسم-ها

به خوبی می دانید که برای دوخت کت به پارچه های آهاردار نیاز دارید. پارچه هایی که آهار کمی دارند نمی توانند در پایان کار ظاهر کت شما را به خوبی جلوه دهند. یکی از پارچه هایی که هیلی برای استایل های رسمی به آن علاقه زیادی دارد، پارچه ژاکارد است. پارچه ژاکارد را می توان در بین پارچه های لوکس و رسمی طبقه بندی کرد. این پارچه به دلیل ایستایی بالایی که دارد برای دوخت کت و وست یک گزینه ایدئال است. از طرفی چروک پذیری این پارچه بسیار کم است. در نتیجه زمان هایی که به یک جلسه کاری یا افتتاحیه مهم دعوت می شوید این کت ها بهترین گزینه برای شما محسوب می شوند.

حضور پررنگ پالتوهای اورسایز و بلند در استایل هیلی بیبر

یکی از ترندهای سال 2024 پالتوهای بلند و اورسایز است. این موضوع را می توانید به خوبی در استایل سلبریتی هایی مثل هیلی بیبر به خوبی متوجه بشوید. هیلی بیبر به پالتوهای اورسایز و بلند علاقه زیادی نشان می دهد. معمولا از این پالتوها در استایل های کلاسیک استفاده می شود. از آنجایی که این پالتوها بخش عمده ای از استایل افراد را تشکیل می دهند، نیاز به آیتم های گران قیمت و خاص برای زیباتر کردن استایل خود ندارید. شما می توانید با انواع کیف دستی ها و کفش های پاشنه تخت استایل خود را تکمیل کنید. بهتر است از کفش های پاشنه بلند در کنار این پالتوها استفاده نکنید. کفش های پاشنه بلند و پالتوهای اورسایز می توانند شما را چاق نشان دهند.

حضور-پررنگ-پالتوهای-اورسایز-و-بلند-در-استایل-هیلی-بیبر

در دوخت این مدل پالتو می توانید از پارچه های زیادی استفاده کنید. اما یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت پالتوهای بلند و اورسایز پارچه فوتر است. شاید برای شما سوال ایجاد شود که چرا پارچه فوتر بهترین گزینه برای دوخت پالتوهای اورسایز و بلند است. در جواب این سوال باید بدانید که برای دوخت پالتوهای اورسایز به پارچه ای با آهار بالا و کیفیت خوب نیاز دارید. پارچه فوتر پرزدهی بسیار کمی دارد. به همین دلیل می توانید از آن سال های زیادی استفاده کرده و استایل های متفاوتی را با آن بسازید.

منبع: https://www.elle.com/uk/fashion/celebrity-style/articles/g31247/hailey-baldwin-fashion-style-file/

4.5/5 - (13 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا