اخبارسلبریتی ها

بررسی استایل کیارا فرانی، بلاگر معروف و صاحب برند کیارا

نحوه لباس پوشیدن افراد معروف همیشه برای طرفداران آن ها اهمیت زیادی داشته است. عموم جامعه با نگاه کردن به استایل این افراد سعی در تقلید و الگوبرداری از آن ها را دارند. از آنجایی که سلبریتی ها معمولا با بهترین برندها و طراحان لباس کار می کنند، استایل های جذابی را می توانند برای خود فراهم کرده و در معرض دید همگان قرار دهند. بلاگرها و اینفلوئنسرها نیز در این امر یکه تاز هستند. آن ها به طور مستقیم از طریق صفحات مجازی با طرفدارانشان در ارتباط هستند و به همین خاطر به راحتی می توانند آن ها را از آخرین اخبار مد و فشن و محصولات برندها آگاه کنند. کیارا فرانی نامی آشنا در صنعت مد و فشن بوده و افراد زیادی در صفحات مجازی او را دنبال می کنند. امروز و در اینجا قصد داریم با این مدل زیبا و نحوه لباس پوشیدن آن بیشتر آشنا شویم.

پارچه نخی طرح دار

کیارا فرانی کیست؟

اگر از شما بخواهند یک کشور مهم در زمینه مد و طراحی لباس نام ببرید، بی شک انتخاب بسیاری از شما ایتالیا است. به همین دلیل امروز تصمیم داریم تا با یکی از خوش استایل ترین مدل های این کشور آشنا شویم. یکی از معروف ترین و زیباترین مدل های کشور ایتالیا که امروز قصد داریم با استایل آن آشنا شویم کیارا فرانی است. کیارا فرانی، مدل و اینفلوئنسر است. کیارا صاحب برند کیارا فرانی بوده و یکی از موفق ترین بلاگرها محسوب می شود. این مدل جذاب در سال 2017 در لیست قوی ترین اینفلوئنسرهای مد مجله فوربز قرار گرفت. از آنجایی که نحوه لباس پوشیدن و استایل کیارا فرانی در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد، قصد داریم تا به طور کامل با استایل های مختلف او آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.

استایل های اسپرت، با شلوار جین

استایل اسپرت برای همه خانم ها جذابیت فوق العاده ای دارد. معمولا انتخاب قشر جوان و نوجوان برای استفاده روزانه، استایل اسپرت است. در استایل اسپرت معمولا از آیتم های اورسایز استفاده می شود. ویژگی اصلی آیتم های استایل اسپرت سادگی و راحتی آن ها است. در استایل اسپرت معمولا از تیشرت و هودی استفاده می شود. کیارا فرانی نشان داده است که برای استفاده روزانه استایل اسپرت را به سایر استایل ها ترجیح می دهد. مخصوصا در روزهای سرد سال معمولا او را با هودی، شلوار جین و کتونی در صفحه اینستاگرامش می بینید.

استایل-های-اسپرت،-با-شلوار-جین

همانطور که گفته شد شلوارهای بگ، مام استایل و راسته نقش مهمی را در استایل های اسپرت ایفا می کنند. اما چرا شلوار جین تا این اندازه برای استایل های اسپرت محبوبیت دارد. از آنجایی که از استایل اسپرت به فراوانی در تمامی روزهای سال استفاده می شود، باید در آیتم های این استایل پارچه های باکیفیت و بادوامی به کار رفته باشد. پارچه جین یکی از مقاوم ترین پارچه های موجود در بازار است. این پارچه طول عمر بسیار بالایی دارد. پارچه جین به سرعت دچار خرابی یا نخکش شدن نمی شود. به همین دلیل می توانید به راحتی از آن استفاده کرده و نگرانی از بابت خرابی شدن آن نداشته باشید. پارچه جین آبرفت ندارد و در اثر شستشو نیز کیفیت رنگ خود را از دست نمی دهد. اگر از سفیدکننده ها در زمان شستشو استفاده نکنید، شلوار جین شما کیفیت اولیه خود را حفظ خواهد کرد.


پیشنهاد ما: بررسی استایل هیلی بیبر، همسر جاستین بیبر


علاقه زیاد کیارا فرانی به کت های کرپ

کت کرپ یکی از لباس هایی است که به راحتی می توان آن را در کمد لباس اکثر خانم ها پیدا کرد. از آنجایی که شما می توانید این آیتم جذاب را در استایل های مختلف به کار ببرید، بهتر است چند نمونه از آن را در کمد لباس خود داشته باشید. اکثر سلبریتی ها نیز از کت کرپ در استایل های رسمی خود استفاده می کنند. جالب است بدانید یکی از لباس های محبوب کیارا فرانی، کت کرپ است. چیزی که در این بین توجه مخاطب را به خود جلب می کند این است که کیارا فرانی از از کت در استایل های مختلف، حتی استایل های اسپرت نیز استفاده می کند.

علاقه-زیاد-کیارا-فرانی-به-کت-های-کوتاه-کرپ

در بین خانم های ایرانی نیز کت های کرپ از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. ظاهر جذاب این کت می تواند از شما خانمی با وقار و جسور بسازد. اگر قصد دارید از کت کرپ خود در استایل های رسمی بهره ببرید بهتر است پارچه کرپ کنزو را انتخاب کنید. پارچه کرپ کنزو ایستایی بی نظیری دارد. اگر برای کرپ کنزو آستری در نظر بگیرید، می توانید از آن در فصل پاییز نیز بهره ببرید. اما برای استایل های اسپرت بهتر است به سراغ پارچه کرپ باربی بروید. پارچه کرپ باربی ایستایی و ضخامت کمتری دارد. به همین دلیل می توانید از آن در استایل های اسپرت و فصل تابستان نیز استفاده کنید. پارچه کرپ باربی ایستایی کمتری در بین کرپ های دیگر دارد. همانطور می بینید کیارا فرانی برای ست کردن کت کرپ باربی خود از شلوار جاگر و کتونی استفاده کرده است.

خرید پارچه نخی گلدار

استایل های مجلسی کیارا فرانی با پارچه پولکی

یکی از مهم ترین فضاهایی که سلبریتی ها سعی می کنند در آن خوش استایل و خاص به نظر برسند زمانی است که به یک مراسم بزرگ و فستیوال مهم دعوت می شوند. کیارا فرانی نیز تاکنون زیباترین استایل های مجلسی را در مراسم های بزرگ داشته است. از جمله آیتم هایی که کیارا فرانی در استایل های مجلسی به فراوانی استفاده می کند، اورال است. اورال برای خانم های شیک پوشی است که از پیراهن های بلند تکراری خسته شدند. نحوه ست کردن اورال نیز بسیار راحت است. معمولا کیارا فرانی از کفش های پاشنه بلند برای تکمیل استایل خود استفاده می کند. ترکیب اورال و کفش پاشنه بلند باعث می شود اندام شما کشیده تر به نظر برسد.

استایل-های-مجلسی-کیارا-فرانی-با-پارچه-پولکی

معمولا در اکثر لباس های مجلسی از پارچه ها یا اکسسوری های براق استفاده می شود. یکی از محبوب ترین پارچه ها در این بین پارچه پولکی است. کیارا فرانی نیز به این پارچه برای استایل های مجلسی علاقه زیادی دارد. همانطور که در عکس ها می بینید در هر دو اورال او از پارچه پولکی استفاده شده است. پارچه پولکی دوخت دشواری دارد. با این حال نتیجه کار به قدری زیبا است که اکثر طراحان لباس از آن در محصولات خود استفاده می کنند. پارچه پولکی به خودی خود شکوه بی نظیری دارد. در نتیجه برای زیباتر شدن اورالتان به هیچ اکسسوری اضافه ای احتیاج ندارید.

پارچه چرم و نقش آن در استایل های کیارا فرانی

یکی دیگر از آیتم های مورد علاقه کیارا فرانی پارچه چرم است. این علاقه را نه تنها در کیارا فرانی که در اکثر سلبریتی ها می توانید پیدا کنید. پارچه چرم از دیرباز تا به امروز به عنوان یکی از باکیفیت ترین و لوکس ترین پارچه های تاریخ معرفی شده است. در گذشته خانواده های سلطنتی از این پارچه به فراوانی در استایل های خود استفاده می کردند. امروزه نیز اکثر سلبریتی ها به این پارچه علاقه زیادی نشان می دهند. کیارا فرانی نیز در بیشتر استایل های پاییزه و زمستانی خود از پارچه چرم استفاده می کند.

پارچه-چرم-و-نقش-آن-در-استایل-های-کیارا-فرانی

یکی از استایل های کیارا فرانی که سروصدای زیادی به پا کرد ترکیب بوت های چرم بلند او با سارافون چرم مشکی بود. پارچه چرم انواع متفاوتی دارد. بعضی از آن ها ایستایی بیشتر و بعضی دیگر فرم پذیرتر هستند. پارچه چرمی که در سارافون کیارا فرانی به کار رفته است ایستایی به نسبت زیادی دارد. پارچه چرم چروک نمی شود. به همین دلیل نگرانی از بابت خراب شدن استایل خود نخواهید داشت. در کت چرم او نیز از پارچه چرم دو رنگ استفاده شده است. پارچه چرم دوخت به نسبت سختی دارد. با این حال از آنجایی که قیمت نمونه های آماده محصولات چرم به شدت زیاد است، افراد ترجیح می دهند به جای استفاده از نمونه های آماده، برای دوخت آن اقدام کنند.

قیمت پارچه نخی طرحدار

پالتوهای خز گرم و دوست داشتنی

یکی از آیتم های ترند و پرفروش سال 2024 پالتو بلند و اورسایز است. پالتو با انواع پارچه های زمستانی تهیه و در بازار ارائه می شود. یکی از محبوب ترین مدل پالتوها از نظر کیارا فرانی پالتو با پارچه خز است. پالتو با پارچه خز برای افراد لاغر اندام یک گزینه ایدئال است. ظاهر بامزه این مدل پالتو می تواند یک استایل کژوال و شیک را برای شما فراهم کند. کیارا فرانی معمولا از پالتو خز در کنار کیف دستی های بزرگ و شلوار مام استایل استفاده می کند.

پالتو-های-خز-گرم-و-دوست-داشتنی

پارچه خز را اکثر افراد می شناسند. حتی بسیاری از شما تاکنون از این پارچه استفاده کردید. خز زیر دست و سطح بسیار نرم و لطیفی دارد. این پارچه در انواع طرح ها و رنگ ها امروزه تولید می شود.

استایل های کژوال با پیراهن کوتاه نخی گلدار

یکی از لباس هایی که در فصل تابستان به شدت مورد استقبال قرار می گیرد، پیراهن های کوتاه نخی و خنک است. از آنجایی که پارچه نخی بسیار خنک است و از الیاف طبیعی تهیه می شود، می تواند یک انتخاب ایدئال برای ایام تابستان باشد. پیراهن های کوتاه نخی برای استفاده روزانه به شدت کاربردی و مفید هستند. کیارا فرانی همانقدر که به استایل های فاخر و لوکس علاقه دارد از آیتم های کژوال و ساده نیز در استایل خود استفاده می کند.

استایل-های-کژوال-با-پیراهن-کوتاه-نخی-گلدار

پارچه نخی دوخت بسیار آسانی دارد. شما می توانید با حداقل مهارت در خیاطی نیز برای دوخت یک پیراهن نخی تابستانه اقدام کنید. در نظر داشته باشید که پارچه نخی طرحدار کمی آبرفت دارد. به همین دلیل بهتر است قبل از استفاده بر روی این پارچه تست آبرفت را انجام دهید. پارچه نخی طرحدار، چروک پذیری زیادی دارد. در نتیجه معمولا از آن در استایل های کژوال و روزانه استفاده می شود. از این پارچه می توانید برای دوخت آیتم های متفاوتی بهره ببرید.

منبع: https://www.chiaraferragnibrand.com/en-eu

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا