استایلپاییز و زمستان

بهترین پارچه ها برای دوخت شلوار پاییزه را بشناسید

داشتن یک استایل جذاب در تمام فصول از واجبات است. از آنجایی که با ورود به فصل جدید کلیه آیتم های کمد لباس شما باید عوض شود در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از ضروری ترین لباس های پاییزه صحبت کنیم. شلوار یکی از اصلی ترین آیتم های مشترک در بین خانم ها و آقایان است. از این آیتم در همه استایل ها استفاده می شود. با این حال پارچه هایی که برای دوخت شلوارهای خنک یا گرم استفاده می شوند، با هم تفاوت هایی دارند دارند. برای دوخت شلوار پاییزه در درجه اول به پارچه ای احتیاج دارید که بتواند گرمای شما را تامین کند. در درجه دوم پارچه انتخابی شما برای دوخت شلوار پاییزه، باید استحکام کافی را نیز داشته باشد. ویژگی های گفته شده در همه پارچه های شلواری پاییزه وجود دارد. در ادامه بهترین پارچه ها برای دوخت شلوار پاییزه آورده شده است.

پارچه-دورس

چه پارچه ای برای دوخت شلوار پاییزه بهتر است؟

زمانی که برای خرید پارچه شلواری به بازار مراجعه می کنید با حجم عظیمی از پارچه ها مواجه می شوید. اما همه این پارچه ها برای دوخت شلوار پاییزه مناسب نیستند و بعد از مدتی دیگر قابل استفاده نیستند. اگر به دنبال یک پارچه باکیفیت برای شلوار پاییزه خود هستید، خواندن این مقاله می تواند به شما کمک کند.

استایل های اسپرت با پارچه دورس

یکی از محبوب ترین استایل ها در دنیای مد که خانم ها به آن علاقه زیادی دارند، استایل اسپرت است. از استایل اسپرت برای زمان های ورزش، پیاده روی و طبیعت گردی می توانید استفاده کنید. در فصل پاییز این استایل می تواند کمک حال شما باشد. ترکیب هودی، شلوار و پالتوهای اورسایز بهترین انتخاب برای روزهای سرد پاییز است. شلوار در این ست نقش بسیار مهمی دارد. معمولا از شلوارهای جاگر در ست های اسپرت استفاده می شود. بسته به سلیقه خود می توانید از کش بافت های آماده یا کش های عادی در لبه پایینی شلوار خود استفاده کنید. در نظر داشته باشید که شلوارهای جاگر به شکل گشاد طراحی می شوند. در نتیجه می توانند به خوبی راحتی استایل اسپرت را برای شما فراهم کنند.

استایل-های-اسپرت-با-پارچه-دورس

به خوبی می دانید که انتخاب پارچه برای دوخت این ست در ایام پاییز اهمیت زیادی دارد. معمولا برای ست های ورزشی از پارچه هایی با الیاف مصنوعی استفاده می شود. این انتخاب به دلیل این است که طول عمر ست تولید شده بیشتر باشد. الیاف مصنوعی نسبت به الیاف طبیعی مقاومت بیشتری داشته و دیرتر دچار خرابی می شوند. یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت این ست پارچه دورس است. درصد بالایی از پارچه دورس را الیاف مصنوعی تشکیل می دهند. به همین دلیل می توانید بابت استحکام آن اطمینان خاطر داشته باشید. از طرفی این پارچه ضخامت زیادی داشته و جزو پارچه های زمستانی دسته بندی می شود. در نتیجه می تواند به خوبی در فصل پاییز شما را گرم نگهدارد. در نظر داشته باشید که پارچه دورس کمی کشسانی دارد. با توجه به نکات گفته شده این پارچه بهترین انتخاب برای دوخت شلوار پاییزه اسپرت است.


بیشتر بخوانید: استایل پاییزه جذاب با لباس جین + عکس


شلوار پاییزه کشمیر، انتخابی پرطرفدار

اگر از شلوارهای پاییزه ساده خسته شدید و به دنبال یک آیتم متفاوت هستید، این قسمت برای شما است. شلوارهای پاییزه طرحدار می توانند به شما در ست کردن لباس کمک کنند. شما می توانید با رنگ های موجود در زمینه پارچه شلوار خود سایر آیتم ها را ست کنید. شلوارهای طرحدار معمولا به شکل بگ یا نیم بگ طراحی می شوند. به بیانی می توان گفت ترکیب شلوارهای گشاد با پارچه های طرحدار می تواند عیوب اندام شما را برطرف کرده و شما را شیک پوش تر نشان بدهد. از شلوار پاییزه بگ می توانید در کنار کت کوتاه و پانچو بهره ببرید.

شلوار-پاییزه-کشمیر،-انتخابی-پرطرفدار

در بین پارچه های طرحدار پاییزه، پارچه کشمیر معروف ترین آن ها است. این پارچه امروزه در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود. بسته به سلیقه خود می توانید با این پارچه انواع شلوارهای پاییزه را تهیه کنید. در نظر داشته باشید که پارچه کشمیر به خودی خود ضخامت مطلوبی دارد. در نتیجه نگرانی از بابت سرمای پاییز نخواهید داشت. پارچه کشمیر در بین افراد مبتدی از محبوبیت بالایی برخوردار است. علت این امر خوش دوخت بودن این پارچه است. در نتیجه اگر بابت دوخت شلوار پاییزه نگرانی دارید، پارچه توییت بهترین انتخاب برای شما محسوب می شود. در نظر داشته باشید که این پارچه به هیچ عنوان کشسانی ندارد. پس بهتر است در صورت انتخاب پارچه کشمیر دور شلوارهای جذب را خط بکشید. شلوارهای پیله دار و گشاد می توانند بهترین گزینه برای طراحی با پارچه کشمیر باشند.

استایل های کژوال با شلوار پاییزه جین

اگر از استایلیست ها و طراحان لباس بخواهید کاربردی ترین و پرطرفدارترین استایل در دنیای مد را به شما معرفی کنند، بی شک انتخاب بسیاری از آن ها استایل کژوال است. در استایل کژوال از آیتم های ساده و بدون زرق و برق استفاده می شود. یکی از کاربردی ترین آیتم ها در این استایل، شلوار جین است. شلوار جین به عنوان یک شلوار پاییزه به راحتی با سایر آیتم ها ست می شود. در نتیجه می توانید از آن در استایل های مختلف بهره ببرید و آن را با لباس های مختلف ست کنید. در استایل های کژوال پاییزه، شلوار جین می تواند به عنوان آیتم دائمی عمل کند. این شلوار پاییزه را می توانید با شکت، پالتو، کاپشن و حتی کت ست کنید. در نتیجه دست شما در رابطه با انتخاب سایر آیتم ها باز است.

استایل-های-کژوال-با-شلوار-پاییزه-جین

پارچه جین یکی از باکیفیت ترین پارچه های موجود در بازار است. این پارچه طول عمر بالایی داشته و می توانید سال های سال از آن استفاده کنید. پارچه جین به دلیل چروک پذیری کمی که دارد، استایل شما را تا لحظه آخر مرتب حفظ خواهد کرد. ویژگی های مثبت پارچه جین به همین جا ختم نمی شود. پارچه جین به هیچ عنوان آبرفت و اتو رفت ندارد. از اینرو می توانید بدون هیچ نگرانی از آن برای دوخت یک شلوار پاییزه بهره ببرید. در نظر داشته باشید که دوخت پارچه جین مانند سایر پارچه ها ساده نیست. برای دوخت شلوار پاییزه جین باید چند نکته مهم را مد نظر داشته باشید. برای مثال در زمان دوخت این پارچه، سوزن های نازک کاربرد نداشته و باید به سراغ سوزن های ضخیم بروید. در غیر این صورت در حین دوخت ممکن است سوزن بشکند.

خرید پارچه دورس دو نخ

شلوار پاییزه چرم، انتخابی لوکس و فاخر

زمانی که صحبت از پارچه های گرم و پاییزه می شود در ذهن بسیاری از افراد پارچه چرم نقش می بندد. این پارچه انواع متفاوتی دارد. کافی است برای خرید این پارچه به بازار مراجعه کنید تا متوجه شوید تنوع پارچه چرم تا چه اندازه زیاد است. در نظر داشته باشید که کیفیت تمام این پارچه ها یکسان نیست. بعضی از پارچه های چرم به سرعت ترک خورده و سریعا خراب می شوند. در نتیجه بهتر است این پارچه را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. بسته به نوع پارچه چرمی که خریداری می کنید، مدل لباس هایی که می توانید با آن تهیه کنید، متفاوت خواهد بود. با پارچه های چرمی که نرم بوده و انعطاف پذیری بیشتری دارند می توانید انواع مدل ها را بدوزید. پارچه های چرم ضخیم اما برای دوخت آیتم هایی مثل شلوار پاییزه مناسب تر هستند.

شلوار-پاییزه-چرم،-انتخابی-لوکس-و-فاخر

از پارچه چرم در تولید بسیاری از محصولات استفاده می شود. برای تولید شلوار پاییزه نیز می توانید از این پارچه استفاده کنید. در نظر داشته باشید که دوخت پارچه چرم کار آسانی نیست. در نتیجه در زمان دوخت آن باید نکات مهمی را مد نظر داشته باشید تا بتوانید نتیجه بهتری دریافت کنید. پارچه چرم برای دوخت شلوار پاییزه راسته یک گزینه ایدئال محسوب می شود. این پارچه به هیچ عنوان کشسانی ندارد. در نتیجه دوخت شلوارهای جذب با این پارچه کار هوشمندانه ای نیست. یکی از نکات مثبت پارچه چرم که آن را به یک گزینه ایدئال برای دوخت شلوار پاییزه تبدیل می کند، عدم چروک پذیری آن است. در نتیجه نگرانی از بابت خراب شدن استایل خود نخواهید داشت.

قیمت پارچه دورس پنبه

استایل کلاسیک با پارچه فاستونی

استایل کلاسیک یکی از قدیمی ترین استایل های موجود در دنیای مد است. استایل کلاسیک در حال حاضر توانسته است به یکی از محبوب ترین استایل ها در میان قشر جوان تبدیل شود. در این استایل از آیتم هایی استفاده می شود که ظاهر آن ها مشابه لباس های دهه 90 میلادی است. جلیقه، کروات، کفش پاشنه بلند، کت و شلوار از جمله پرکاربردترین آیتم ها در این استایل هستند. بسته به مدل شلوار، سایر آیتم های استایل شما متفاوت خواهد بود. برای مثال در کنار شلوارهای راسته باید از کت های بلند استفاده کنید. این ترکیب در بین سلبریتی های خارجی طرفداران زیادی دارد. این استایل در فصل پاییز یکی از بهترین انتخاب ها برای خانم های شیک پوش است.

استایل-کلاسیک-با-پارچه-فاستونی

برای دوخت شلوار پاییزه در استایل کلاسیک باید از پارچه های فاخر و شیک استفاده کنید. پارچه های آهاردار می توانند گزینه های مناسبی برای این کار باشند. برای مثال پارچه فاستونی به دلیل آهار بالا برای ساخت یک استایل کلاسیک می تواند به شما کمک کند. ضخامت پارچه فاستونی می تواند شما را در روزهای خنک پاییز گرم نگهدارد. در نتیجه این پارچه برای استایل کلاسیک پاییزه یک گزینه ایدئال محسوب می شود. این پارچه می تواند شلوار پاییزه شما را به بهترین شکل نشان بدهد. شلوار پاییزه فاستونی برای خانم های شاغل و جسور یک آیتم ضروری در کمد لباس هایشان است. پارچه فاستونی جزو پارچه های خوش دوخت و خوش اتو طبقه بندی می شود. در نتیجه جزو بهترین گزینه ها برای افراد مبتدی و تازه کار است.

استایل های رسمی با پارچه مخمل کبریتی

زمانی که صحبت از استایل های رسمی می شود، ذهن افراد به سمت پارچه های کلاسیک و همیشگی مثل پارچه کرپ، پارچه فاستونی و … معطوف می شود. اکثر افراد تصور می کنند که تنها از این پارچه ها در ست های رسمی مثل کت و شلوار استفاده می شود. این طرز فکر در دنیای مد و فشن امروزه جایگاهی ندارد. طراحان لباس ثابت کردند که از پارچه های دیگری نیز می توان به جای پارچه های تکراری در استایل های رسمی استفاده کرد. این کار باعث می شود تا استایل شما نسبت به بقیه متفاوت و جذاب تر جلوه کند. برای این کار باید در زمان خرید پارچه تمرکز بیشتری را صرف کنید. زمانی که برای خرید پارچه به بازار مراجعه می کنید باید به ایستایی، چروک پذیری و ضخامت پارچه توجه داشته باشید. پارچه های ظریف، چروک پذیر و ریزش دار در استایل های رسمی جایگاهی ندارند.

استایل-های-رسمی-با-پارچه-مخمل-کبریتی

پارچه مخمل کبریتی یکی از بهترین انتخاب ها برای ساخت استایل رسمی پاییزه است. این پارچه برای دوخت شلوار پاییزه به فراوانی استفاده می شود. این بار می توانید شلوار پاییزه مخمل کبریتی خود را با کت آن ست کرده و یک استایل رسمی متفاوت را برای خود رقم بزنید. این پارچه آهار لازم برای دوخت شلوار پاییزه و کت آن را دارد. پارچه مخمل کبریتی نسبت به پارچه مخمل ساده حالت رسمی تری داشته و می تواند از شما در چشم مخاطبتان یک فرد جسور و شیک پوش بسازد. پارچه مخمل کبریتی نسبت به ویژگی های منحصر به فردش، قیمت بسیار مناسب و معقولی دارد. با این حال می توانید در جهت کاهش هزینه های خود برای خرید عمده پارچه از پارچه نگار اقدام کنید. خرید عمده پارچه از پارچه نگار به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین محصولات را با کمترین قیمت در اختیار داشته باشید.

منبع: https://www.fabricsgalore.co.uk/collections/autumn-winter-fabric?srsltid=AfmBOooYLm12mWRDXRHFi2C2Os6VJFonIOxcDJ061zD0wn-ATxcYMjBr

1.8/5 - (238 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا