استایلبهار و تابستان

تابستان 1403 با پارچه چهارخونه + عکس

با شروع فصل تابستان تکاپوی افراد برای داشتن یک استایل زیبا و خاص بیشتر می شود. استفاده از پارچه های ساده طرفداران مخصوص به خود را دارد. اکثر افراد ترجیح می دهند از پارچه های ساده و بدون طرح در استایل خود استفاده کنند. به طور کلی می توان گفت افراد بسیار کمی اعتماد به نفس و جسارت استفاده از پارچه های طرحدار را دارند. طرح ها و نقش ها متنوعی این روزها بر روی پارچه چاپ می شوند. اما بعضی از طرح ها و نقش ها در این بین هستند که افراد به سمت آن ها تمایل بیشتری دارند. یکی از پارچه های محبوب و پرفروش طرحدار، پارچه چهارخونه است. پارچه چهارخونه به دلیل طرح ساده و منیمالی که دارد در بسیاری از آیتم ها استفاده می شود. در ادامه راجب آیتم های جذابی که می توانید با این پارچه برای خود تهیه کنید، بیشتر صحبت خواهیم کرد.

خرید پارچه لینن گلدار

با پارچه چهارخونه چی بدوزیم؟

پارچه چهارخونه یکی از پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار است. شاید با شنیدن این جمله برای شما سوال ایجاد شود که چرا این پارچه تا این اندازه محبوب بوده و از آن در چه آیتم هایی می توان استفاده کرد. با خواندن این مقاله می توانید با انواع لباس های چهارخونه و نحوه ست کردن آن ها آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

پانچوهای خنک با پارچه چهارخونه

با فرارسیدن فصل تابستان تعداد دورهمی ها و قرارهای دوستانه افزایش پیدا می کند. معمولا در این روزها ضروری ترین چیز برای خانم ها داشتن چند آیتم خنک و در عین حال زیبا است. اگر شما هم به دنبال این آیتم ها هستید بهتر است برای یک بار هم که شده پانچوهای خنک تابستانی را امتحان کنید. مزون دارها و فروشندگان لباس معتقد هستند که فروش پانچو در فصل تابستان چندین برابر می شود. علت این امر کاملا مشخص است. پانچو در قسمت حلقه آستین فضای زیادی داشته و به همین دلیل باعث احساس خنکی بیشتر برای شما می شود.

پانچوهای-خنک-با-پارچه-چهارخونه

پارچه ای که برای دوخت پانچو انتخاب می کنید باید ویژگی های مهم و منحصر به فردی داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است نتواند به خوبی انتظارات شما را به عنوان یک آیتم خنک و تابستانی برآورده کند. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که پارچه پانچو شما باید داشته باشد، آهار کم آن است. در صورتی که پارچه پانچو شما آهار و ایستایی زیادی داشته باشد، حالت پف داری را بر روی بدن شما ایجاد می کند. یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت این آیتم تابستانه پارچه لینن چهارخونه است. پارچه لینن آهار و چروک پذیری کمی دارد. به همین دلیل نه تنها فرم زیبایی را برای شما ایجاد می کند بلکه این فرم و استایل جذاب را در بلند مدت حفظ خواهد کرد. برای ست کردن پانچو چهارخونه خود بهتر است از شلوارهای جذب یا مام استایل و کفش های اسپرت استفاده کنید.


پیشنهاد ما: 6 ایده استایل تابستانی متفاوت با شلوار گشاد + عکس


استایل کلاسیک با شلوارهای چهارخونه

یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین استایل ها در بین قشر جوان استایل کلاسیک است. در استایل کلاسیک معمولا از شلوارهای راسته یا گشاد در کنار کت استفاده می شود. اگر به این استایل علاقه داشته باشید به خوبی می دانید که پارچه های چهارخونه در استایل کلاسیک کاربرد فراوانی دارند. پارچه چهارخونه می تواند یک ظاهر زیبا و با وقار را برای شما فراهم کند. اگر به دنبال یک استایل جذاب و خاص هستید می توانید از پارچه چهارخونه برای دوخت شلوار خود استفاده کنید. شلوارهای چهارخونه می توانند به طور کلی استایل شما را متحول کرده و از شما یک فرد جسور و با اعتماد به نفس بسازند. شما می توانید سایر آیتم های استایل خود را با رنگ های به کار رفته در پارچه شلوار خود ست کنید.

استایل-کلاسیک-با-شلوارهای-چهارخونه

پارچه های زیادی وجود دارد که می توانید برای دوخت شلوار از آن ها استفاده کنید. اما باید در نظر داشته باشید که تمامی این پارچه ها برای استفاده در فصل تابستان مناسب نیستند. یکی از بهترین پارچه ها برای روزهای گرم سال پارچه کتان است. پارچه چهارخونه کتان می تواند به شما برای دوخت شلوارهای کلاسیک دم پا گشاد و راسته کمک کند. این پارچه ایستایی مناسب برای این کار را دارد. پارچه کتان چروک پذیری کم و قابل قبولی دارد. به همین دلیل نگرانی از بابت ایجاد چروک در قسمت ران و زانوهای خود نخواهید داشت. اگر به دنبال یک استایل کلاسیک برای دورهمی های خود هستید، می توانید شلوار چهارخونه خود را با تیشرت یا شومیز ست کرده و از زیبایی آن لذت ببرید.

شومیزهای زیبا و خنک

شومیز یکی از کاربردی ترین و ضروری ترین عناصر کمد لباس خانم ها محسوب می شود. از آنجایی که شما می توانید از شومیز در استایل ها و مکان های مختلف بهره ببرید، لازم است چند نمونه متفاوت از آن را در کمد لباس خود داشته باشید. شومیزها می توانند به شما در ساخت استایل های کلاسیک و کژوال کمک زیادی بکنند. انواع متفاوتی از این آیتم جذاب و کاربردی را می توانید در بازار و مزون های لباس پیدا کنید. اما در نظر داشته باشید که نمونه های آماده موجود در فروشگاه ها ممکن است کیفیت و زیبایی لازم را نداشته باشند. به همین دلیل بهتر است با خرید چند پارچه مرغوب اقدام به دوخت این شومیزها کرده و برای خود استایل های شیک و زیبایی را فراهم کنید.

شومیزهای-زیبا-و-خنک

به خوبی می دانید که مهم ترین ویژگی برای یک شومیز باکیفیت در فصل تابستان تنفس پذیری بالا و الیاف مرغوب آن است. در غیر این صورت به احتمال زیاد شومیز شما به سرعت بوی بد و نامطبوعی گرفته و مجبور به شستن آن می شوید. اما نگران نباشید. پارچه هایی وجود دارند که در آن ها از الیاف طبیعی استفاده شده و این مشکل را به طور کلی حل خواهند کرد. یکی از این پارچه ها، پارچه نخی طرحدار است. این پارچه از الیاف پنبه تولید شده و تنفس پذیری بسیار مناسبی دارد. پارچه چهارخونه نخی می تواند یک انتخاب فوق العاده جذاب برای دوخت شومیزهای تابستانی باشد.

خرید پارچه لینن طرحدار

بلوز و دامن فانتزی با پارچه چهارخونه

قشر جوان و نوجوان ممکن است به پوشیدن لباس های رسمی علاقه کمی نشان دهند. آن ها ترجیح می دهند بیشتر از لباس های فانتزی در استایل خود استفاده کنند. یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ست هایی که می توانید از آن در استایل ها فانتزی و دخترانه استفاده کنید، ترکیب بلوز و دامن یا بلوز و شلوارک است. شما می توانید برای دورهمی های دوستانه یا تولدهای خود از این ست های زیبا و دوست داشتنی به جای آیتم های رسمی استفاده کنید. معمولا طراحان لباس برای طراحی و دوخت این ست ها از دامن های کلوش و آستین های پفکی بهره می برند.

بلوز-و-دامن-فانتزی-با-پارچه-چهارخونه

همانطور که گفته شد آستین پفکی و دامن کلوش در ست های فانتزی به فراوانی استفاده می شوند. برای دوخت این دو آیتم شما به پارچه هایی احتیاج دارید که آهار متوسط یا بالایی داشته باشند. پارچه هایی که آهار کمی دارند نمی توانند فرم زیبایی را برای شما ایجاد کنند. یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت این ست های فانتزی، پارچه چهارخونه نخی است. این پارچه آهار متوسطی دارد. از طرفی پارچه نخی طرحدار الیاف باکیفیتی داشته و به همین دلیل می تواند از پوست شما به خوبی مراقبت کند. در نظر داشته باشید که الیاف طبیعی به کار رفته در پارچه چهارخونه نخی باعث چروک پذیری زیاد این پارچه می شوند. اما پارچه نخی اتوپذیری بیشتری دارد. به همین دلیل می توانید به راحتی بعد از شستشو این پارچه را اتو کشی کنید.

مانتو خنک تابستانی خاص و جدید

یکی دیگر از ضروری ترین آیتم ها برای خانم های ایرانی مانتو است. به جرات می توان گفت بخش عظیمی از کمد لباس خانم های ایرانی را مانتو تشکیل می دهد. در نتیجه منطقی است اگر بخواهید مدل مانتوهای شیک و منحصر به فرد زیادی را در ایام تابستان برای خود رقم بزنید. مدل مانتوهای بسیاری است که بخواهید در 1403 آن ها را تجربه کنید. یکی از کاربردی ترین مدل مانتوهای تابستانی، مانتوهای کوتاه و اورسایز هستند. این مدل مانتو می تواند برای ساخت یک استایل کژوال و راحت به شما کمک زیادی بکند. از دیگر مدل مانتوهای تابستانی که این روزها به شدت ترند شده، مانتو کفتان است.

مانتو-خنک-تابستانی-خاص-و-جدید

مانتو کفتان می تواند شما را قد بلندتر نشان بدهد. برای دوخت این دو مدل مانتو می توانید از پارچه های ساده و طرحدار بهره ببرید. پارچه چهارخونه لینن می تواند یک گزینه ایدئال برای دوخت این دو مدل مانتو باشد. این پارچه جزو خنک ترین پارچه های تابستانی دسته بندی می شود. چروک پذیری کم و اتوپذیری راحت این پارچه از دیگر نقاط قوت آن است. در نظر داشته باشید که پارچه لینن طرحدار قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. به همین دلیل خرید این پارچه و دوخت آن می تواند به شما کمک کند تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید. اگر دوست دارید این پارچه را با قیمت کمتر خریداری کنید، بهتر است یک بار خرید عمده پارچه از پارچه نگار را امتحان کنید. خرید عمده پارچه از پارچه نگار به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با هزینه کمتر استایل زیباتری داشته باشید.

قیمت پارچه لینن گلدار

اورال های دوست داشتنی و پرطرفدار

ممکن است شما به عنوان یک خانم شیک پوش به دنبال یک آیتم خاص و متفاوت باشید. شما حق دارید که بخواهید در مراسم ها و دورهمی های خود مثل یک ستاره بدرخشید. به همین دلیل در این قسمت قصد داریم شما را با آیتمی آشنا کنیم که می تواند به راحتی استایل شما را نسبت به سایرین متفاوت کند. اورال یا سرهمی همان آیتمی است که به دنبال آن می گردید. شما می توانید از این لباس جذاب در استایل های مختلف بهره ببرید. بسته به پارچه ای که برای دوخت اورال خود انتخاب می کنید استایل شما متفاوت خواهد بود.

اورال-های-دوست-داشتنی-و-پرطرفدار

همانطور که گفته شد، پارچه انتخابی شما تاثیر زیادی در استایل شما با اورال خواهد گذاشت. اگر به دنبال یک تیپ و ظاهر شیک و دخترانه هستید، بهتر است از پارچه چهارخونه لینن برای دوخت اورال خود استفاده کنید. اورال هایی با پارچه چهارخونه لینن ریز می توانند شما را لاغرتر نشان دهند. در نتیجه اگر اندام توپری دارید، در اورال هایی با پارچه چهارخونه لینن ریز لاغرتر به نظر می رسید. از طرفی اورال هایی با پارچه چهارخونه لینن درشت شما را کمی توپرتر جلوه می دهند. در نتیجه اگر فرد لاغر اندامی هستید، این اورال ها برای شما بهترین گزینه هستند.

دامن تابستانه زیبا با پارچه چهارخونه

در روزهای گرم سال دامن نسبت به شلوار محبوبیت بیشتری پیدا می کند. راحتی و خنکی این آیتم باعث می شود تا اکثر خانم ها برای تهیه چند دامن شیک و جدید مشتاق شوند. در نظر داشته باشید که دامن دوخت راحتی دارد. در نتیجه می توانید با تهیه یک پارچه مناسب و دوخت آن در هزینه های خود صرفه جویی کنید. در نظر داشته باشید که شما قرار است از دامن خود در طول تابستان استفاده کنید. در نتیجه برای دوخت دامن به پارچه ای باکیفیت و بادوام احتیاج دارید.

دامن-تابستانه-زیبا-با-پارچه-چهارخونه

اگر به دنبال یک پارچه راحت و خنک برای روزهای گرم تابستان هستید، بهتر است این بار پارچه چهارخونه نخی را امتحان کنید. دامن های فانتزی با پارچه چهارخونه نخی می توانند برای شما یک استایل متفاوت و دخترانه را فراهم کنند. همانطور که می دانید پارچه نخی کمی چروک پذیر است. اگر به دنبال پارچه ای هستید که تمامی ویژگی های پارچه نخی را داشته اما چروک پذیری آن کمتر باشد، بهتر است به سراغ پارچه چهارخونه لینن بروید. این پارچه یکی از پرفروش ترین پارچه های تابستانی بوده و تنفس پذیری ایدئالی دارد. از طرفی دامن چهارخونه لینن می تواند برای شما یک استایل خانمانه و شیک را فراهم کند. پارچه چهارخونه نخی و پارچه چهارخونه لینن هر دو بسیار خوش دوخت هستند. در نتیجه می توانید به راحتی برای خود دامن دلخواهتان را فراهم کنید.

منبع: https://www.stylist.co.uk/fashion/best-checked-dresses/693007

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا