اخباررویدادها

در جشنواره ونیز 2024 چه خبر بود؟ + عکس

اگر از طرفداران دنیای مد باشید به خوبی می دانید که پرحاشیه ترین اخبار دنیای مد و فشن، مربوط به استایل سلبریتی های خارجی در فستیوال های بزرگ است. اخبار جشنواره هایی مثل اسکار، گرمی، جشنواره فیلم کن و جشنواره فیلم برلین به سرعت به داغ ترین و جنجالی ترین تیتر رسانه ها و مجلات مد تبدیل می شوند. به تازگی یکی دیگر از جشنوارهای خارجی نیز توانسته است توجه رسانه ها را به خود جلب کند. جشنواره ونیز 2024 و استایل حاضران در آن، این روزها به پرحاشیه ترین اخبار دنیای مد تبدیل شده است. ما نیز قصد داریم در این مقاله به طور کلی استایل افراد حاضر در جشنواره ونیز 2024 را بررسی کنیم.

تور-گلدوزی-شده

جشنواره ونیز 2024 و حواشی آن

جشنواره فیلم ونیز یکی از قدیمی ترین جشنواره های فیلم در جهان است. این فستیوال اولین بار در سال 1932 برگزار شد. این جشنواره در کشور ایتالیا و شهر ونیز برگزار می شود. امسال نیز هشتاد و یکمین جشنواره فیلم ونیز برگزار شد و هنرمندان مطرحی در آن حضور پیدا کردند. این جشنواره از تاریخ 28 اوت الی 7 سپتامبر ادامه دارد.

ایزابل هوپر در جشنواره ونیز 2024

ایزابل هوپر با نام کامل ایزابل آن مادلن هوپر بازیگر مشهور فرانسوی، یکی از حضار جشنواره ونیز 2024 است. این بازیگر در تاریخ 16 مارس 1953 در شهر پاریس چشم به جهان گشود. او از سال 1971 وارد دنیای بازیگری شد. تا به امروز ایزابل هوپر در بیش از 90 فیلم سینمایی و سریال ایفای نقش کرده است. ایزابل هوپر در جشنواره ونیز 2024 نه به عنوان مهمان، بلکه در نقش ریاست اعضای هیات داوران حضور دارد. او و همکارانش در این جشنواره وظیفه دارند جوایزی نظیر شیر طلایی بهترین فیلم، شیر نقره ای بهترین کارگردانی، شیر نقره ای هیات داوران، جایزه ویژه هیات داوران، جایزه بهترین بازیگر زن و مرد و بسیاری از جوایز دیگر را به نامزدهای جشنواره اهدا کنند. مطمئنا شما نیز دوست دارید با استایل این بازیگر محبوب فرانسوی در جشنواره ونیز 2024 بیشتر آشنا شوید.

ایزابلا-هوپر-در-جشنواره-ونیز-2024

ایزابل هوپر در زمان مصاحبه با خبرنگاران در روزهای اول جشنواره با یک ست غیر رسمی و ورزشی حضور پیدا کرد. برای دوخت ست های ورزشی معمولا از پارچه پلی استری استفاده می شود. این پارچه الیاف مصنوعی زیادی دارد. در نتیجه در اثر کشیدگی دچار پارگی نمی شود. ایزابل هوپر زمان حضور بر روی فرش قرمز اما با یک استایل کاملا متفاوتی در مقابل دوربین خبرنگاران حاضر شد. پیراهن قرمز رنگ او در نگاه اول توانست توجه همگان را به سمت خود جلب کند. یقه قایقی و ایستاده این پیراهن از مهم ترین نکات مثبت آن محسوب می شود. ایرابل هوپر به برند بالنسیاگا علاقه زیادی دارد. هر دو استایل او با محصولاتی از این برند تکمیل شده است. بالنسیاگا یکی از معروف ترین برندهای اروپایی محسوب می شود. پیراهن قرمز رنگ او نیز از محصولات بالنسیاگا بوده و پارچه به کار رفته در آن پارچه ساتن آمریکایی است.


پیشنهاد خواندنی: پارچه پشمی را چطور بشوییم؟


جنا اورتگا بر روی فرش قرمز جشنواره ونیز 2024

جانا ماری اورتگا که به اختصار او را جنا اورتگا خطاب می کنند نیز از دیگر افراد حاضر در این مراسم بود. جانا اورتگا بازیگر آمریکایی در سال 2002 در ایالت کالیفرنیا به دنیا آمده است. او از کودکی در دنیای سینما و بازیگری حضور داشت. جانا اورتگا با بازی در سریال «جین جوان» در بین مردم بیشتر شناخته شد. جانا در سال 2024 در جشنواره جوایز امی برای جایزه بهترین بازیگر زن کمدی کاندید بود اما موفق به دریافت این جایزه نشد. جنا اورتگا در مراسم عکاسی و مصاحبه با خبرنگاران از یک استایل رسمی و برازنده کمک گرفت. اگر از طرفدارن دنیای مد باشید، حتما با برند پاول اسمیت و محصولات آن آشنایی دارید. پاول اسمیت برای دوخت کت و شلوار این بازیگر جوان و آینده دار از پارچه کرپ کنزو در دو رنگ زرشکی تیره و روشن استفاده کرده است.

جنا-اورتگا-بر-روی-فرش-قرمز-جشنواره-ونیز-2024

جنا اورتگا در نخستین روز جشنواره توانست حاشیه های زیادی را با استایل خود ایجاد کند. او با یک پیراهن قرمز رنگ متفاوت در افتتاحیه فیلم «بیتل جوس»، ساخته تیم برتون حاضر شد. این پیراهن زیبا از محصولات برند دیور است. جدا از برند معروف و نام دار دیور این پیراهن نقاط قوت دیگری نیز دارد. دیور و طراحانش باز هم توانستند نمره قبولی را با استایل این بازیگر در جشنواره ونیز 2024 دریافت کنند. این پیراهن مشابه لباس عروسی قرمز وینونا رایدر در سریال «بیتل جوس» است. به همین دلیل زمانی که جنا اورتگا با این استایل بر روی فرش قرمز حضور پیدا کرد، توانست همه توجه ها را به سمت خود جلب کند. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید جنس پارچه این پیراهن تور ساده است. به همین دلیل تحلیلگران معتقدند برند دیور با استفاده از یک پارچه ساده توانست تحسین همگان را برانگیزد.

کیت بلانشت بازیگری محبوب و خوش چهره

اگر به سینمای هالیوود و اروپا علاقه داشته باشید، حتما تا امروز اسم کیت الیز بلانشت را شنیدید. کیت بلانشت بازیگر توانای دو رگه آمریکایی استرالیایی است. کیت بلانشت یکی از تواناترین بازیگران حال حاضر دنیای سینما است. جوایز بی شمار او نیز می تواند به خوبی این موضوع را تصدیق کند. کیت بلانشت تا به امروز موفق شده است دو بار برنده جایزه اسکار شود. او چهار جایزه گلدن گلوب و چهار جایزه فیلم بفتا را نیز از آن خود کرده است. بلانشت یکی از بازیگرانی است که در تمامی نقش های خود توانسته است خوب عمل کند. منتقدان هالیوود معتقدند کیت یک بازیگر همه جانبه و توانا است. در جشنواره ونیز 2024 نیز مانند سایر فستیوال ها نگاه های زیادی به سمت کیت و استایل های او خیره شده است. او نیز برای این مراسم ترجیح داده با برندهای بزرگی مثل لویی ویتون و موسکینو همکاری کند.

کیت-بلانشت-بازیگری-محبوب-و-خوش-چهره

لویی ویتون برندی است که تقریبا تمام افراد دنیا با آن آشنایی دارند. این برند در روز سوم جشنواره ونیز 2024 طراحی لباس کیت بلانشت را به عهده داشت. آن ها برای این بازیگر جسور پیراهن بلند دنباله داری را در نظر گرفتند که بر روی آن شنل کوچکی طراحی شده است. برای زمینه این پیراهن از پارچه کرپ باربی و از پارچه کار شده به عنوان خرجکار استفاده شده است. برند موسکینو اما با طراحی بسیار متفاوتی در این جشنواره خودنمایی کرد. موسکینو که به سرکش ترین برند لباس معروف است، ترجیح داد در مراسم معارفه و عکاسی، برای استایل کیت بلانشت از کت و شلوار مشکی با خال های بزرگ سفید استفاده کند. جنس این کت و شلوار کرپ طرحدار است.

خرید پارچه دانتل کار شده

استایل آنجلینا جولی در جشنواره ونیز 2024

آنجلینا جولی ویت که همه دنیا او را با اسم آنجلینا جولی یا جولیا می شناسند، یکی از سرشناس ترین بازیگران دنیا است. آنجلینا نه تنها در امر بازیگری که حتی در زمینه فیلم سازی نیز سر رشته دارد. او این روزها به عنوان یکی از گرانقیمت ترین بازیگران هالیوودی شناخته می شود. آنجلینا جولی تاکنون توانسته است جوایز زیادی را در جشنواره های مختلف از آن خود کند. از مهم ترین این جوایز می توان به یک جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلوب او اشاره کرد. جولیا نه تنها به خاطر استعدادش در بازیگری که حتی برای استایل های زیبا و بی نقصش هم طرفداران زیادی دارد. او از معدود بازیگرانی است که به پوشیدن لباس های عجیب و غریب علاقه زیادی نداشته و معمولا سعی می کند آراسته ظاهر شود. در جشنواره ونیز 2024 نیز می توانید این موضوع را به خوبی در استایل های او متوجه شوید.

استایل-آنجلینا-جولی-در-جشنواره-ونیز-2024

آنجلینا جولی به خوبی متوجه است که چشم های زیادی بر روی جشنواره ونیز 2024 زوم شده است. او تا این لحظه توانسته است زیباترین ورژن از خود را به دنیا نشان بدهد. استایل او با پیراهن حریر قهوه ای رنگش بهترین انتخاب برای روز عکاسی و مصاحبه با خبرنگاران بود. حریر از جمله پارچه های مجلسی است که شاین دار نیست و حس تجملاتی در مخاطب ایجاد نمی کند. این پیراهن توسط برند معروف ایو سن لورن که به اختصار (YSL) گفته می شود طراحی شده بود. در روز افتتاحیه اما استایل جولیا کاملا متفاوت بود. او با پیراهنی بلند که در آن از دو پارچه حریر و پارچه خز در کنار هم استفاده شده بود بر روی فرش قرمز حاضر شد. ترکیب این دو پارچه به جسارت زیادی نیاز دارد که تنها از تامارا رالف طراح معروف استرالیایی ساخته است.

نیکول کیدمن، بانویی زیبا و خوش استایل

اگر لیست زنان بازیگر با بیشترین دستمزد را در طی سال های اخیر چک کنید در تمامی آن ها اسم نیکول مری کیدمن حضور دارد. نیکول مری کیدمن که به نیکول کیدمن بیشتر شناخته می شود در سال 1967 در ایالت هاوایی آمریکا به دنیا آمد. او تاکنون موفق شده است یک جایزه اسکار و شش جایزه گلدن گلوب را با خود به خانه ببرد. نیکول کیدمن در زمینه بازیگری استعداد غیر قابل انکاری دارد. اما بی شک استایل های بی نقص و لبخند همیشگی و زیبای نیکول نیز به معروفیتش کمک زیادی می کنند. نیکول کیدمن در تمام جشنواره ها و فستیوال های مهم سعی می کند با زیباترین لباس ها در مقابل دوربین ها حاضر شود. این همان چیزی است که توانسته نیکول کیدمن را تا این اندازه در دل مخاطبانش محبوب کند. در جشنواره ونیز 2024 هم هم این موضوع به چشم می خورد.

نیکول-کیدمن،-بانویی-زیبا-و-خوش-استایل

اگر اخبار این جشنواره و استایل حاضران در آن را بررسی کنید، می بینید که نیکول کیدمن یکی از شیک پوش ترین سلبریتی های حاضر در این فستیوال است. او در اولین مصاحبه خود در جشنواره ونیز 2024 پیراهن میدی مشکی رنگی با یقه هفت ساده به تن داشت. ظاهر ساده اما شیک این پیراهن باعث می شود برند بوتگا ونتا که طراحی این استایل را به عهده داشت، نمره قبولی را بگیرد. نیکول کیدمن در زمان حضور بر روی فرش قرمز جشنواره ونیز 2024 نیز بار دیگر متانت و ظرافت را در کنار هم به نمایش گذاشت. طراحی این استایل به عهده السا شیاپرالی طراح مد ایتالیایی بوده است. پیراهن بلند و ماکسی نیکول در عین سادگی طراحی منحصر به فردی دارد. شیاپرالی برای استایل نیکول در این مراسم از یک پیراهن بلند دو رنگ با ترکیب پارچه های مجلسی کار شده و مخمل کمک گرفته است.

قیمت پارچه تور گلدوزی

مونیکا بلوچی در جشنواره ونیز 2024

مونیکا بلوچی نامی آشنا برای تمام دنیا است. مونیکا آنا ماریا بلوچی یا همان مونیکا بلوچی معروف در سال 1963 در کشور ایتالیا به دنیا آمد. او در ابتدا کار خود را با مدلینگ شروع کرد. مونیکا در کارنامه خود سابقه همکاری با برندهای معروفی مثل دولچه گابانا را دارد. او در ابتدا با چند کارگردان ایتالیایی همکاری کرد و بعد از آن به دنیای هالیوود وارد شد. مونیکا در سال 2005 موفق شد جایزه گلدن گلوب اروپا را برای خود کند. او در جشنواره ونیز 2024 به همراه نامزدش تیموتی برتون کارگرانی معروف و سرشناس، حضور پیدا کرد. مونیکا بلوچی و تیم برتون نیز از جمله حاشیه ساز ترین افراد این مراسم بودند. عکس منتشر شده از آن دو در فرودگاه نشان می دهد که مونیکا بلوچی نیز از جمله افرادی است که به استایل های رسمی علاقه زیادی دارد.

مونیکا-بلوچی-در-جشنواره-ونیز-2024

مونیکا بلوچی در فرودگاه با کت و شلواری خوش دوخت از جنس پارچه کرپ باربی دیده شد. این استایل انتخاب مناسبی برای اولین برخورد با خبرنگاران بود. پارچه کرپ باربی از زیر مجموعه های کرپ بوده و بافت لطیفی دارد. در نتیجه برای استفاده در طول پرواز و مراسم های طولانی افراد را خسته نمی کند. پیراهن بلند مونیکا با طراحی بی نظیرش بر روی فرش قرمز جشنواره ونیز 2024 اما سر و صدای بیشتری به پا کرد. این پیراهن شاهکاری از برند بالمان است. برند بالمان یک برند فرانسوی بوده و از دل مهد مد و فشن می آید. در این پیراهن از پارچه ساتن آمریکایی استفاده شده است. آستین های پیراهن مونیکا در جشنواره ونیز 2024 از جمل نقاط قوت استایلش است. پارچه ساتن آمریکایی آهار لازم برای دوخت آستین های پفدار این پیراهن را دارد.

منبع: https://www.vogue.com/slideshow/2024-venice-film-festival-red-carpet-celebrity-fashion

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا