استایلپاییز و زمستان

چطور برای استایل پاییز 1403 آماده شویم

میل به داشتن تیپ و ظاهر زیبا در همه افراد وجود دارد. امروزه همه شما می دانید که چقدر داشتن یک استایل خاص و جذاب می تواند در اعتماد به نفس و روابط اجتماعی شما تاثیرگذار باشد. با نزدیک شدن به فصل پاییز دغدغه خانم ها برای داشتن یک استایل پاییزی جذاب چندین برابر می شود. قطعا همه شما دوست دارید در پاییز 1403 چندین استایل شیک و زیبا برای خود دست و پا کنید. لازمه این کار آشنایی با استایل های ترندی و روز دنیا است. شما می توانید با تهیه چند آیتم ساده اما شیک، استایل پاییز امسالتان را متفاوت تر طراحی کنید.

خرید-پارچه-فوتر

زیباترین استایل های پاییزی را از ما بخواهید

در بسیاری از موارد آیتم های زیادی در کمد لباس شما وجود دارد اما نمی دانید آن ها را چگونه ست کنید. امروز و در اینجا قصد داریم با استفاده از چندین آیتم ساده اما کاربردی، زیباترین استایل های پاییزی را به شما معرفی کنیم. پس اگر دوست دارید پاییز 1403 رو با ظاهری زیباتر سپری کنید با ما همراه باشید.

پیراهن بافت شیک و متفاوت

اگر به دنبال یک استایل با تعداد لباس کم هستید، این قسمت برای شما است. در بسیاری از مواقع برای شما نیز پیش آمده است که دوست داشته باشید استایل های ساده با تعداد آیتم کم را تجربه کنید. راحتی این استایل ها هر کسی را می تواند به سمت خود جلب کند. برای این استایل پاییزی جذاب شما می توانید از یک پیراهن بافت بلند کمک بگیرید. با این پیراهن می توانید انواع و اقسام استایل ها را برای خود فراهم کنید. استایل کژوال یکی از آن ها است. شما می توانید با یک کتونی و کیف کوچک استایل پاییزی خود را تکمیل کنید.

پیراهن-بافت-شیک-و-متفاوت

در نظر داشته باشید که این آیتم برای روزهای خنک سال مناسب بوده و در روزهای سرد ممکن است نتواند به خوبی شما را گرم نگهدارد. از طرفی در این استایل از یک لایه لباس استفاده می شود. پس باید پارچه انتخابی شما ضخامت مناسبی داشته باشد. پارچه بافت یکی از بهترین انتخاب ها برای دوخت این پیراهن ها است. این پارچه ضخامت مطلوب برای روزهای خنک پاییزی را دارد. پارچه بافت معمولا آهار کمی دارد. به همین دلیل شما نگرانی از بابت پف کردن پیراهنتان نخواهید داشت. پارچه بافت یکی از پارچه های پاییزه با چروک پذیری بسیار کم است. این پارچه می تواند در بلند مدت به خوبی استایل پاییزی شما را حفظ کند.


پیشنهاد ما: پارچه آستر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟


استایل پاییزی با پولیور و دامن

استایل پاییزی بعدی که قرار است راجع به آن صحبت کنیم تشکل شده از یک پولیور و دامن است. سال ها پیش بسیاری از افراد تصور می کردند که از دامن تنها در مهمانی ها می توانند بهره ببرند. اما امروزه طراحان لباس ثابت کردند که از این آیتم می توانید در استایل های روزمره نیز استفاده کنید. برای یک استایل پاییزی با دامن بسته به سلیقه خود می توانید از دامن های متفاوت بهره ببرید. اگر دامن های ماکسی را ترجیح می دهید باید حتما به کشسانی پارچه خود نیز توجه زیادی داشته باشد. پارچه بافت کشسانی مطلوبی داشته و می تواند در این زمینه به شما کمک کند. زمانی که دامن لباس خود را به شکل ماکسی و جذب در نظر می گیرید، بهتر است برای ست کردن آن به سراغ پولیورهای اورسایز بروید. پولیورهای آستین خفاشی یک انتخاب عالی برای این استایل پاییزی هستند.

استایل-پاییزه-با-پولیور-و-دامن

برای دوخت دامن کلوش اما دست شما بازتر است. تنها نکته ای که برای دوخت این مدل دامن باید مد نظر داشته باشید، ایستایی آن است. پارچه شانل با ایستایی مناسب خود می تواند فرم دامن شما را به بهترین شکل نشان دهد. در نظر داشته باشید که دامن کلوش با پارچه شانل می تواند به یکی از وفادارترین آیتم های کمد لباس شما تبدیل شود. پارچه شانل چروک پذیری بسیار کمی داشته و به همین دلیل نیاز به اتوکشی زیادی ندارد. همین ویژگی باعث می شود پارچه شانل طول عمر بیشتری نسبت به سایر پارچه ها داشته باشد. برای تکمیل استایل پاییزتان می توانید از پولیورهای دکمه دار استفاده کنید.

استایل پاییز فانتزی با کراپ کت

اگر به دنبال یک استایل پاییزی جذاب برای مهمانی های خود هستید، بهتر است از آیتم های جدید و ترندی بهره ببرید. کراپ کت یکی از جدیدترین لباس هایی است که به دنیای مد اضافه شده و طرفداران زیادی دارد. استفاده از کراپ کت می تواند شما را در جمع دوستانتان فردی جسور و خوش سلیقه جلوه بدهد. این آیتم را می توانید بسته به سلیقه خود با شلوار یا دامن ست کنید.

استایل-پاییز-فانتزی-با-کراپ-کت

در دوخت این مدل کت فانتزی نیز معمولا از یقه های کلاسیک مثل یقه انگلیسی استفاده می شود. در نتیجه پارچه هایی می توانند در این زمینه به شما کمک کنند که در عین زیبایی از آهار بالایی نیز برخوردار باشند. پارچه شانل از جمله پرکاربردترین پارچه ها در این زمینه است. پارچه شانل بافت برجسته و متفاوتی دارد. در نتیجه برای زیباتر شدن استایل پاییزی خود نیاز به هیچ اکسسوری اضافه ای نخواهید داشت. در نظر داشته باشید که پارچه شانل به طور مستقیم با پوستتان در تماس است. در نتیجه ممکن است به مرور زمان در اثر اصطکاک به پوست شما آسیب وارد کند. به همین دلیل دوزندگان لباس توصیه می کنند که در زمان دوخت حتما از آستری در کنار پارچه شانل بهره ببرید.

قیمت پارچه فوتر پالتویی

استایل کلاسیک و خاص

اگر به دنبال یک استایل پاییزی خاص و متفاوت هستید، بهتر است استایل کلاسیک را امتحان کنید. استایل کلاسیک مختص به افرادی است که دوست دارند یک ظاهر زیبا و همه پسند داشته باشند. معمولا در استایل کلاسیک از آیتم های ساده و در عین حال لوکس استفاده می شود. رنگ های خنثی نسبت به رنگ های جیغ برای ساخت این استایل اولویت دارند. یکی از چیزهایی که می تواند در این زمینه به شما کمک کند، سارافون است. سارافون ظاهر جذاب و شیکی دارد که آن را نسبت به سایر آیتم ها متفاوت می کند. بسته به سلیقه و مکانی که در آن حضور پیدا می کنید، می توانید از پولیور یا شومیز در زیر سارافون خود بهره ببرید. تکمیل کننده این استایل می تواند نیم بوت چرم یا مخمل باشد.

استایل-کلاسیک-و-خاص

حتما بعد از آشنایی با این استایل پاییزی شما نیز برای امتحان آن مشتاق شدید. با این حال ممکن است سوال هایی راجع به پارچه مناسب برای دوخت سارافون های گرم و ضخیم داشته باشید. یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت این آیتم دوست داشتنی پارچه کشمیر است. سارافون هایی که در استایل کلاسیک استفاده می شوند باید کمی خشک و آهار دار به نظر برسند. پارچه کشمیر ایستایی و آهار لازم برای دوخت سارافون را دارد. پارچه شانل نیز می تواند در این زمینه به شما کمک کند. این پارچه در صورت مراقبت و نگهداری درست به هیچ عنوان دچار پرزدهی و پارگی نخواهد شد.

استایل پاییزی متفاوت، برای خانم های خاص پسند

اگر دوست دارید در پاییز 1403 جسورتر از همیشه به نظر برسید بهتر است در طراحی استایل خود کمی متفاوت تر عمل کنید. در بسیاری از موارد خانم ها دوست دارند با استایلی متفاوت در بین دوستان و خانواده خود حاضر شوند. در این موارد تنها چیزی که می تواند به شما کمک کند، ایده پردازی و خلاقیت است. در پاییز امسال بهتر است به جای استفاده از آیتم های تکراری، رویه های زیبا و متفاوت را تجربه کنید. یک رویه پاییزه و گرم می تواند نقش مانتو پاییزه را به خوبی برای شما ایفا کند. در زیر این رویه ها بسته به سلیقه خود می توانید از پیراهن یا بلوز و شلوار بهره ببرید.

انتخابی-برای-خانم-های-خاص-پسند

برای دوخت رویه باید به سراغ پارچه هایی بروید که انعطاف پذیری بالایی دارند. در غیر این صورت شنل شما حالت پفدار و بدی را ایجاد می کند. یکی از پارچه هایی که می تواند در این زمینه به شما کمک کند، پارچه فوتر نازک است. به خوبی می دانید که بسیاری از پارچه های زمستانی به دلیل ضخامت زیاد، انعطاف پذیر بسیار کمی دارند. پارچه فوتر از این قاعده مستثنی است. این پارچه فرم پذیری بالایی داشته و شکل بسیار خوبی را برای رویه شما ایجاد می کند. یکی دیگر از پارچه هایی که می تواند در این زمینه به شما کمک کند، پارچه کشمیر است. پارچه کشمیر دوخت بسیار راحتی دارد. به همین دلیل برای افراد مبتدی و تازه کار یک گزینه ایدئال محسوب می شود.

خرید پارچه فوتر طرحدار

استایل پاییز با پافرهای دخترانه

به خوبی می دانید که درجه هوا در فصل پاییز متغیر است. در نتیجه باید از همین ابتدا پیش بینی روزهای سرد را نیز بکنید. ترکیب پولیور و پافر می تواند یک انتخاب مناسب برای روزهای سرد پاییز باشد. در این استایل پاییزی از دو لایه ضخیم در کنار هم استفاده می شود. به همین دلیل احساس سرمای کمتری با آن خواهید داشت. پافر نوعی کاپشن است که برای آن آستین در نظر گرفته نمی شود. با این حال به دلیل داشتن ضخامت زیاد این آیتم می تواند گرمای مناسبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

استایل-پاییز-با-پافرهای-دخترانه

همانطور که می دانید در لایه میانی پافر از پشم شیشه استفاده می شود. پشم شیشه به عنوان یک لایه عایق می تواند به خوبی مانع از عبور هوای سرد به درون لباس شما بشود. یکی دیگر از ویژگی های مهم پافر ضد آب بودن آن است. در این آیتم زیبا و پرطرفدار از پارچه هایی استفاده می شود که در برابر نفوذ آب مقاوم هستند. پارچه هایی مثل پارچه چرم پافری و پارچه خز می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

استایل پاییز با کت های کوتاه

استایل کژوال همیشه یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین استایل ها در دنیای مد بوده است. در این استایل آیتم های پر نقش و نگار جایگاهی نداشته و بیشتر از پارچه های ساده و مات استفاده می شود. اگر دوست دارید استایل پاییز 1403 خود را به شکل همه پسند و شیک طراحی نمایید، بهتر است این قسمت را با دقت بیشتری دنبال کنید. یکی از آیتم هایی که می تواند در ساخت یک استایل پاییزی کژوال به کمک شما بیاید، کت ها کوتاه و کلاسیک هستند. این مدل کت امسال به یکی از پرفروش ترین آیتم ها در مزون های لباس تبدیل شده است. ست کردن این مدل کت ها بسیار ساده است. شلوار بهترین گزینه برای تکمیل تیپ شما محسوب می شود.

استایل-پاییزه-با-کت-های-کوتاه

در دوخت این کت ها معمولا از یقه ها آرشال یا آمریکایی استفاده می شود. این مدل یقه ها به پارچه هایی خوش دوخت و آهاردار احتیاج دارند. پارچه فوتر و پارچه شانل از پرفروش ترین پارچه ها در این زمینه هستند. این مدل کت زنانه را می توانید در اکثر فروشگاه های لباس پیدا کنید. قیمت نمونه های آماده موجود در بازار معمولا زیاد بوده و صرفه اقتصادی ندارند. یکی از چیزهای که می تواند هزینه تولید این کت ها را به شدت کاهش دهد، خرید عمده پارچه است. با خرید عمده پارچه از پارچه نگار می توانید هزینه های خود را کمتر کنید. خرید عمده پارچه از پارچه نگار می تواند یک تجربه شیرین و به یادماندنی را برای شما به ارمغان بیاورد.

منبع: https://www.whowhatwear.com/uk/fashion/trends/fall

4.4/5 - (292 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا