استایلروزمره و کاربردی

۵ مدل لباس مناسب باشگاه + ایده استایل

انتخاب لباس مناسب باشگاه همیشه یک چالش جذاب برای خانم های ورزشکار است. آن ها به دنبال لباس هایی هستند که در عین زیبایی، راحت بوده و تنخور خوبی داشته باشند. امروزه لباس های مناسب برای باشگاه را با پارچه های مختلفی می دوزند. پارچه هایی مثل تریکو پنبه، پارچه نایلون، دورس و همچنین ترکیب پارچه های پنبه ای با اسپاندکس را می توان به عنوان مناسب ترین مواد برای دوخت لباس های ورزشی جذاب و راحت معرفی کرد.

لباس های مناسب باشگاه، مدل های مختلفی دارند. شما می توانید آیتم های ورزشی متنوع را با هم ترکیب کرده و استایل ورزشی شیکی برای حضور در باشگاه و یا محیط های ورزشی باز داشته باشید. از جمله پرطرفدارترین آیتم های ورزشی که امروزه مورد توجه خانم های شیک پوش قرار دارند می توان به لگ، تیشرت و نیم تنه های ورزشی اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم درباره لباس های مناسب باشگاه و همچنین استایل هایی که می توان با آن ها طراحی کرد صحبت کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

پارچه-دورس

لباس مناسب باشگاه چه ویژگی هایی دارد؟

لباس هایی که برای انجام فعالیت های ورزشی مناسب هستند، چند ویژگی بارز و مشخص دارند. این لباس ها در درجه اول برش و فرم راحتی دارند و حرکت فرد را محدود نمی کنند. بنابراین از پارچه هایی برای دوخت آن ها استفاده می شود که انطباق پذیری خوبی با سطح بدن داشته و اجازه می دهند تا ورزشکار به راحتی تمامی حرکات را اجرا کند.

لباس مناسب باشگاه چه ویژگی هایی دارد؟

علاوه بر این، لباس های مناسب باشگاه باید راحتی پوشش بالایی داشته باشند و پوست را اذیت نکنند. بنابراین برای دوخت این لباس ها از پارچه های آبدوست، با زیردست نرم استفاده می شود. انواع لگ، شلوار، شلوارک، تیشرت و نیم تنه را می توان از جمله مناسب ترین آیتم ها برای حضور در باشگاه های ورزشی معرفی کرد. همچنین تونیک های آستین بلند همراه با حجاب های ورزشی را می توان به عنوان لباس های باشگاه مناسب برای خانم های محجبه در نظر گرفت.


بیشتر بخوانید: لباس باشگاه زنانه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟


پارچه های مناسب برای دوخت لباس باشگاه

لباس مناسب باشگاه باید بسیار نرم، انعطاف پذیر و راحت باشد. بنابراین برای دوخت این لباس ها از پارچه های بسیار مرغوب و باکیفیت، با خصوصیات مطلوب استفاده می شود. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه پارچه نگار و استفاده از امکان خرید عمده پارچه، پارچه های ورزشی مورد علاقه خود را به راحتی خریداری کنید. ویژگی های مطلوبی که انتظار می رود پارچه های مناسب دوخت لباس باشگاه داشته باشند، عبارتند از:

  • جذب رطوبت و راحتی پوشش: پارچه های طبیعی از جمله پارچه تریکو پنبه ای، رطوبت زیادی را جذب می کنند. این ویژگی باعث می شود که زمانی که در حین ورزش کردن تعریق صورت می گیرد، لباس آن را جذب کند.
  • زیردست نرم و لطیف: زیر دست نرم باعث می شود که لباس در حین استفاده پوست بدن را اذیت نکند. این مسئله باعث می شود که پوشیدن لباس باشگاه احساس خوبی را در فرد ایجاد کند.

پارچه های مناسب برای دوخت لباس باشگاه

  • انعطاف پذیری و کشسانی مناسب: کشسانی و انعطاف پذیری یکی از مهم ترین ویژگی های مورد نیاز برای لباس های مناسب باشگاه است. معمولا لباس های ورزشی جذب و چسبان هستند. بنابراین استفاده از پارچه های منعطف مثل پارچه دورس یا تریکو که حرکت فرد را محدود نمی کنند، بهترین گزینه است.
  • دوام و استحکام بالا : لباس های مناسب برای باشگاه باید دوام مناسبی داشته باشند. این مسئله باعث می شود که بتوانید برای مدت طولانی از آن ها استفاده کنید.
  • ثبات شستشویی: معمولا لباس های ورزشی بعد از هر بار استفاده شسته می شوند. بنابراین استفاده از پارچه هایی که ثبات شستشویی خوبی دارند باعث می شود که ظاهر لباس شما در طول زمان تغییر زیادی نکند.

مناسب ترین آیتم ها برای باشگاه

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که مناسب ترین آیتم ها برای باشگاه کدامند؟ لباس های ورزشی تنوع بسیار زیادی دارند. بنابراین مدل های مختلف آن ها به خوبی پاسخگوی تمام سبک ها و سلیقه ها خواهند بود. بعضی از مناسب ترین آیتم ها برای حضور در باشگاه ورزشی عبارتند از:

تیشرت، نیم تنه و تاپ

بدون شک تیشرت را می توان به عنوان یکی از پرکاربردترین آیتم های ورزشی معرفی کرد. در حال حاضر مدل های مختلف تیشرت ورزشی تولید شده از پارچه تریکو پنبه ای، پلی استر، نایلون و … در بازار به فروش می رسند. علاوه بر تیشرت، نیم تنه و تاپ هم از جمله موارد پراستفاده در باشگاه هستند. تاپ و نیم تنه های ورزشی معمولا برش جذب دارند. همچنین از چاپ و خرجکارهای مختلفی برای جذاب تر شدن آن ها استفاده می شود.

تیشرت، نیمتنه و تاپ

لگ، شلوار و شلوارک

یکی از مهم ترین آیتم های لباس باشگاه، لباس مورد استفاده برای پایین تنه است. مدل های مختلف لگ، شلوار و شلوارک از جمله لباس های مناسب باشگاه به شمار می روند. شلوار و لگ های مناسب برای باشگاه باید کشسانی خوبی داشته باشند. این مسئله باعث می شود که در طی استفاده مکرر، ظاهرشان تغییر نکند.

لگ، شلوار و شلوارک

 

تونیک

یکی دیگر از آیتم های ورزشی مورد استفاده خانم ها تونیک است. تونیک های ورزشی اغلب آستین دار و بلند هستند. این لباس ها برای خانم های محجبه بسیار مناسب هستند.

تونیک

سرهمی ورزشی

سرهمی ورزشی یکی از آیتم های ترند شده در سال های اخیر است. این لباس با استفاده از پارچه های کشی دوخته می شود و تن خور بسیار زیبایی دارد. شما می توانید از این سرهمی ها برای ورزش هایی مثل یوگا و پیلاتس استفاده کنید.

قیمت پارچه دورس

سرهمی ورزشی

دورس و سویشرت

دورس و سویشرت هم از جمله لباس های مناسب باشگاه در فصل های سرد سال هستند. این لباس ها با پارچه دورس دوخته می شوند و بسیار نرم و راحت هستند.

دورس و سویشرت

 5 مدل لباس مناسب برای باشگاه

با استفاده از آیتم های پرطرفدار ورزشی می توان استایل های مختلفی را طراحی کرد. اگر دوست دارید استایل شیک و مناسبی برای باشگاه داشته باشید باید بتوانید این آیتم ها را به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید. در ادامه 5 استایل جذاب با لباس های مناسب باشگاه را به شما معرفی می کنیم.

ست نیم تنه و لگ پرطرفدارترین لباس مناسب باشگاه

ترکیب نیم تنه و لگ یکی از پرطرفدارترین استایل های ورزشی مناسب برای باشگاه است. شما می توانید مدل های مختلف نیم تنه یا کراپ تاپ را با لگ های ورزشی ست کنید و از راحتی و زیبایی آن ها لذت ببرید. امروزه لگ و نیم تنه های ورزشی موجود در بازار با استفاده از پارچه های تهیه شده از الیاف مصنوعی مثل نایلون یا پلی استر دوخته می شوند. همچنین در فرآیند تولید پارچه آن ها از نخ های اسپاندکس یا کشی هم استفاده می شود. این مسئله باعث می شود که لباس باشگاه کاملا کشسان و راحت باشد.

ست نیم تنه و لگ پرطرفدارترین لباس مناسب باشگاه

هودی و شلوار دورس لباس ورزشی فضای باز

ورزش کردن فقط منحصر به باشگاه و محیط بسته نیست. اگر اهل ورزش کردن در فضای باز هستید، هودی و شلوار یک گزینه ایدئال برای شما است. هودی و شلوارهای ورزشی اغلب از پارچه هایی مثل تریکو پنبه ای و یا ملانژ تهیه می شوند. علاوه بر این، اگر به دنبال هودی و شلوار مناسب برای روزهای سرد سال هستید، لباس های دوخته شده از پارچه دورس بهترین گزینه برای شما هستند.

خرید پارچه تریکو

هودی شلوار دورس لباس ورزشی مناسب فضای باز

استایل ورزشی مناسب باشگاه با تیشرت لش

اگر به تاپ یا تیشرت های جذب علاقه ندارید، می توانید از تیشرت های لش مناسب باشگاه استفاده کنید. شما می توانید این تیشرت ها را با انواع لگ و یا شلوارک جذب ست کنید. همچنین می توانید از بعضی مدل های تیشرت لش به عنوان رویی برای نیم تنه های خود استفاده کنید.

استایل ورزشی مناسب باشگاه با تیشرت لش

لباس باحجاب مناسب باشگاه

انتخاب لباس باشگاه پوشیده و زیبا یکی از دغدغه های خانم های ورزشکار محجبه است. اگر دوست دارید لباس باشگاهتان پوشیده باشد، می توانید از آیتم هایی مثل بلوزهای نیم زیپ آستین بلند و یا تونیک های ورزشی بلند استفاده کنید. این آیتم ها را می توان به راحتی با شلوارهای ورزشی آزاد و یا لگ ست کرد. علاوه بر این، می توانید استایل خود را با کلاه ها و یا مقنعه های حجاب ورزشی تکمیل کرده و به راحتی ورزش کنید.

لباس باحجاب مناسب باشگاه

سرهمی ورزشی و سویشرت، ترکیبی خاص و منحصر به فرد

سرهمی ورزشی یکی از محصولات جدیدی است که به تازگی بین خانم های ورزشکار ترند شده است. این سرهمی ها برش جذب و تنخور بسیار شیک و زیبایی دارند. شما می توانید آن ها را با مدل های مختلف سویشرت جلوباز یا جلو بسته ست کنید. ترکیب سویشرت با سرهمی ورزشی یکی از زیباترین استایل های ورزشی مناسب برای باشگاه است.

سرهمی ورزشی و سویشرت ترکیب خاص و منحصر به فرد

سخن پایانی

همان طور که دیدید، در این مطلب درباره لباس های مناسب باشگاه صحبت کردیم. به طور کلی، لباسی که برای باشگاه و فعالیت ورزشی استفاده می شود باید بسیار راحت باشد. این لباس ها باید تنفس پذیری خوبی داشته باشند. همچنین مدل دوخت و میزان کشسانی پارچه آن ها باید به شکلی باشد که در حین انجام فعالیت های ورزشی برای شخص مشکلی ایجاد نشود. انواع تیشرت، نیم تنه، تاپ، هودی، سویشرت، لگ، شلوارک و … از جمله مناسب ترین لباس ها برای باشگاه به شمار می ورند.

شما می توانید مدل های مختلف لباس باشگاه را با استفاده از پارچه های مختلفی بدوزید. این لباس ها به صورت عمده با استفاده از پارچه تریکو، نایلون، پارچه دورس، اسپاندکس و … دوخته می شوند. اگر قصد تولید لباس باشگاه را دارید، می توانید از طریق مراجعه به فروشگاه پارچه نگار و امکان خرید عمده پارچه، محصولا موردنظرتان را به راحتی خریداری کنید.

منبع: https://medium.com

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا