اخبارسلبریتی ها

بررسی استایل سارا بهرامی، بازیگر سریال بازنده

استایل بازیگران همیشه مورد توجه مردم و هواداران آن ها بوده است. به خوبی می دانید که افراد معروف و سلبریتی ها در فضای مجازی دنبال کنندگان زیادی دارند. از طرفی رسانه ها و مجلات مد نیز معمولا آخرین اخبار افراد معروف را پوشش داده و در اختیار عموم قرار می دهند. از این رو افراد معروف مثل بازیگران همیشه به تیپ و استایل خود اهمیت زیادی می دهند. آن ها سعی می کنند با برندها و طراحان لباس معتبر همکاری کرده و زیباترین لباس ها را بپوشند. یکی از معروف ترین بازیگران زن که طرفداران زیادی داشته و افراد زیادی او را دوست دارند، سارا بهرامی است. سارا بهرامی یکی از خوش استایل ترین بازیگران سینما محسوب می شود. این بازیگر خوش چهره در آثار هنری زیادی ایفای نقش کرده است. او در این روزها به خاطر حضور در سریال بازنده در مرکز توجه قرار دارد.

خرید پارچه فوتر

سارا بهرامی کیست؟

سارا بهرامی بازیگر سینما و تلویزیون در تاریخ 2 بهمن سال 1361 در شهر اصفهان متولد شد. او در سال 1392 با بازی در سریال پروانه به شهرت زیادی دست پیدا کرد. سارا بهرامی در سال 1396 برای بازی در فیلم دارکوب موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین شد.

جنجالی ترین استایل سارا بهرامی کدام است؟

اگر شما هم از طرفداران سارا بهرامی و کارهای او هستید، بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. امروز و در اینجا قصد داریم زیباترین و بحث برانگیزترین استایل های این بازیگر بااستعداد را در کنار هم بررسی کنیم.


پیشنهاد ویژه: بررسی استایل سحر دولتشاهی، بازیگر پرکار سینمای ایران


استایل های سارا بهرامی در زمستان

با سرد شدن هوا مطمئنا بسیاری از شما در تکاپو هستید تا از خرید زیباترین آیتم های پاییزه و زمستانی عقب نمانید. به خوبی می دانید که این روزها ویترین مغازه ها به طوری کلی عوض شده و دیگر لباس های نازک و خنک متقضی ندارند. در این روزها آیتم هایی مثل پالتو، کت های ضخیم، پافر و … فروش بالایی دارند. اگر دوست دارید به سبک سلبریتی ها لباس بپوشید، سارا بهرامی می تواند الگوی خوبی باشد. به خوبی می دانید که در روزهای سرد سال جشنواره ها و مراسم های زیادی برگزار می شود. استایل سارا بهرامی در این مراسم ها معمولا با پالتو تکمیل می شود. او معمولا در جشنواره ها و اکران هایی که در این روزها برگزار می شود، پالتو بلند را به هر آیتم دیگری ترجیح می دهد.

استایل-های-سارا-بهرامی-در-زمستان-

خانم بهرامی در اکران فیلم آتابای که فیلمی از نیکی کریمی است با پالتو آبی رنگی حاضر شد. در این مراسم رسانه ها و خبرنگاران زیادی نیز دعوت شده بودند. اولین چیزی که در این استایل توجه افراد را جلب می کرد، آستین های آن است. به خوبی می دانید که آستین پفکی تا چه اندازه در بین مردم و طراحان لباس محبوبیت دارد. برای دوخت این پالتو سارا بهرامی از پارچه فوتر استفاده شده است. این پارچه آهار زیادی داشته و فرم آستین پفکی را حجیم تر نشان می دهد. در عکس سمت چپ این بازیگر را با پالتویی ساده و کژوال از جنس پارچه کشمیر می بینید. پارچه کشمیر یکی از پرفروش ترین پارچه های زمستانی است.

علاقه زیاد به مانتوهای بلند

به خوبی می دانید که مانتوهای بلند تا چه اندازه در بین خانم های ایرانی محبوبیت دارند. سلبریتی هایی مثل خانم بهرامی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. مانتو بلند نسبت به مانتو کوتاه حالت رسمی تر و لوکس تری دارد. برای همین معمولا افراد معروف در جشنواره ها از این آیتم بیشتر استفاده می کنند. سارا بهرامی نیز از مانتو بلند در جشنواره های فجر و جشن حافظ به فراوانی استفاده می کند. یکی از محبوب ترین استایل های این بازیگر مربوط به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر می شود. همانطور که در عکس سمت چپ ملاحظه می کنید، سارا بهرامی با مانتو جلو بسته شیکی حضور پیدا کرد. در نگاه اول این مانتو می تواند شما را شگفت زده کند. یکی از بزرگ ترین نقاط قوت این مانتو پارچه آن محسوب می شود. پارچه به کار رفته در این مانتو پارچه ژاکارد است.

علاقه-زیاد-به-مانتوهای-بلند

در عکس سمت راستی سارا بهرامی را با یک مانتو بلند مشکی رنگ می بینید. از محبوبیت مانتوهای بلند همگی آگاهی دارید. اما چیزی که این مانتو را به یک اثر هنری فوق العاده تبدیل کرده طراحی متفاوت آن است. همانطور که می بینید طراح لباس نهایت خوش سلیقگی را در طراحی این مانتو به کار برده و ترجیح داده است در قسمت کمر مانتو برش ایجاد کند. او با این کار مانتو را از حالت ساده و یکنواخت خارج کرده و به او روح تازه ای بخشیده است. پارچه پلیسه دامن این مانتو از دیگر نقاط قوت آن محسوب می شود. در قسمت دامن این مانتو از پارچه مخمل پلیسه کمک گرفته شده است. این انتخاب نه تنها شما را چاق نشان نمی دهد، بلکه حتی باعث ظریف تر نشان دادن اندام شما می شود. پارچه قسمت بالا تنه این مانتو از جنس کرپ کنزو مرغوب و پرطرفدار است.

قیمت پارچه فوتر پالتویی

استایل های زیبای سارا بهرامی با مانتو کتی

اگر بخواهیم یکی از آیتم های کاربردی و مشترک در کمد لباس خانم ها را به شما معرفی کنیم، بی شک مانتوهای کتی بهترین گزینه هستند. مانتو کتی به مدل مانتوهای رسمی و کوتاهی گفته می شود که معمولا یقه های برگردان دارند. بسیاری از افراد تصور می کنند که از این مدل مانتو تنها در استایل های رسمی استفاده می شود. اما این طرز فکر چندان صحیح نیست. امروزه از مانتو کتی در اکثر استایل ها می توانید بهره ببرید. این آیتم در بین بازیگران ایرانی نیز طرفداران زیادی دارد. سارا بهرامی یکی از افرادی است که با این مدل مانتو زیاد دیده می شود. او معمولا از مانتو کتی برای ایونت ها و مراسم افتتاحیه که حالت نیمه رسمی داشته و خبرنگاران کمتری در آن ها حضور دارند، استفاده می کند.

استایل-های-زیبای-سارا-بهرامی-با-مانتو-کتی

در هر دو عکس استایل های کژوال و شیکی را از سارا بهرامی می بینید که در آن ها از مانتو کتی استفاده شده است. هر دو این استایل ها مناسب قرارهای روزانه و مهمانی های دوستانه هستند و تقریبا آیتم های یکسانی دارند. با این تفاوت که مانتو سمت راست یقه بزرگ و خیره کننده ای داشته اما مانتو سمت چپ با یقه گرد ساده تکمیل شده است. همانطور که می دانید برای دوخت این مدل مانتو به پارچه ها آهاردار و خشک نیاز دارید. پارچه به کار رفته در هر مانتو پارچه ژاکارد است. پارچه ژاکارد مانتویی و پارچه ژاکارد ترک دو انتخاب بی نظیر برای دوخت مانتو کتی هستند. این پارچه ها چروک پذیری بسیار کمی دارند. در نتیجه در بلند مدت فرم و ظاهر خود را به خوبی حفظ می کنند.

کت و شلوارهای شیک و جذاب

زمانی که صحبت از استایل های رسمی می شود در ذهن بسیاری از شما کت و شلوار نقش می بندد. به خوبی می دانید که کت و شلوار تا چه اندازه در استایل خانم ها نقش دارد. بسیاری از بازیگران از این ست برای حضور در مقابل دوربین ها و مصاحبه های خود استفاده می کنند. سارا بهرامی نیز از همین دسته افراد است. سارا بهرامی به پوشیدن کت و شلوار علاقه زیادی دارد. در هر دو عکس زیر این بازیگر خوش چهره را با استایل های رسمی می بینید که در آن ها از ست کت و شلوار استفاده شده است. اما این دو استایل تفاوت هایی با هم دارند. در عکس سمت راست سارا بهرامی را با یک استایل رسمی و شیک می توانید ملاحظه کنید. در این استایل از یک کت بلند نامتقارن و شلوار راسته کمک گرفته شده است.

کت-و-شلوارهای-شیک-و-جذاب

نقطه قوت این استایل طراحی خاص آن است. همانطور که می بینید استفاده از پارچه پلیسه در یک کت زیبایی آن را چندین برابر می کند. برای طراحی این پلیسه ها شما به یک پارچه فرم پذیر نیاز دارید. پارچه ای که در این استایل سارا بهرامی به کار رفته پارچه کرپ کنزو است. این پارچه می تواند در بلند مدت به خوبی فرم پلیسه ها را حفظ کرده و از دفرمه شدن آن ها جلوگیری کند. در عکس سمت راست اما استایل سارا بهرامی کژوال بوده و در آن از کت کراپ و شلوار بگ استفاده شده است. در نتیجه می توان گفت امروزه از کت و شلوار در استایل های کژوال نیز به فراوانی استفاده می شود. پارچه ای که برای دوخت این کت و شلوار از آن کمک گرفته شده پارچه کرپ باربی است. این پارچه نسبت به کرپ کنزو ظریف تر بوده و ریزش بیشتری دارد.

خرید پارچه فوتر ساده

استایل های جذاب این بازیگر زیبا با وست

اگر به استفاده از کت و شلوار علاقه ای ندارید اما دوست دارید استایل های رسمی شیکی را برای خود رقم بزنید، بهتر است به سبک سارا بهرامی عمل کنید. ست های وست و شلوار هم می توانند مانند کت و شلوار استایل های رسمی و شیکی را برای شما به ارمغان بیاورند. تنها نکته ای که باید در اینجا به آن توجه زیادی داشته باشید، انتخاب پارچه است. همانطور که در عکس سمت راست می بینید پارچه به کار رفته در قسمت وست و شلوار یکسان نیست. در قسمت وست از پارچه ژاکارد و در قسمت شلوار از پارچه کرپ کنزو کمک گرفته شده است.

استایل-های-جذاب-این-بازیگر-زیبا-با-وست

طراح لباس سارا بهرامی برای استایل سمت چپ اما به گونه ای متفاوت عمل کرده است. او در این استایل ترجیح داده که از یک پارچه آهاردار با درخشش کم بهره ببرد. پارچه ای که از آن صحبت می کنیم، پارچه ساتن آمریکایی است. پارچه ساتن آمریکایی به عنوان یکی از معروف ترین و پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار شناخته می شود. این پارچه آهار بیشتری نسبت به سایر نمونه های ساتن داشته اما درخشش آن کمتر است.

نقش شلوار بگ در استایل های سارا بهرامی

یکی دیگر از آیتم های محبوب سارا بهرامی شلوار بگ است. اگر از طرفداران خانم بهرامی باشید به خوبی متوجه این موضوع هستید. این بازیگر پرطرفدار از شلوار بگ تاکنون به فراوانی در استایل های خود استفاده کرده است. شلوار بگ می تواند پایین تنه شما را خوش فرم تر و صاف نشان بدهد. معمولا از این آیتم در کنار کت های کوتاه و مانتوهای کتی استفاده می کنند. در استایل سمت چپ سارا بهرامی، آیتم های کت بلند، شلوار بگ کوتاه، بوت و کیف دستی بزرگ در کنار هم قرار گرفتند. ترکیب مانتو کتی و شلوار بگ می تواند اندام شما را یک دست تر و خوش فرم نشان بدهد. این ترکیب برای تمامی افراد با هر فرم بدنی که دارند مناسب است.

نقش-شلوار-بگ-در-استایل-های-سارا-بهرامی

در استایل سمت راست احتمالا اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند شلوار بگ پیله دار است. ترکیب کفش پاشنه بلند و شلوار بگ فاق بلند، قد سارا بهرامی را کشیده تر نشان می دهد. دومین نقطه قوت این استایل کت خوش رنگ و خوش دوخت آن است. به خوبی می دانید که پارچه نقش بسیار زیادی در خوش فرم ایستادن کت دارد. پارچه های زیادی در بازار وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای دوخت کت خود بهره ببرید. در استایل سمت راست از پارچه ژاکارد و در استایل سمت چپ از پارچه فوتر استفاده شده است. این دو پارچه آهار لازم برای این کار را دارند. در قسمت شلوار اما بهتر است از پارچه هایی با آهار کمتر بهره ببرید. پارچه های کرپ مثل کرپ کنزو، کرپ مازراتی و کرپ باربی برای این کار گزینه های فوق العاده ای محسوب می شوند.

منبع: https://www.gettyimages.com.au/search/2/image-film?phrase=sara+bahrami

4.6/5 - (8 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا