اخبارطراحان و برندها

آشنایی با برند رالف لورن (Ralph Lauren) و موسس آن

رالف لورن (Ralph Lauren) یکی از برندهای مشهور و پرطرفدار در صنعت مد و پوشاک است. این برند در سال 1967 توسط یک طراح مد آمریکایی-ایتالیایی به همین نام تاسیس شد. موسس این برند توانست با توسعه نام تجاری خود حول تصویر سبک زندگی آمریکایی، یکی از موفق ترین امپراطوری های مد دنیا را بسازد. این برند از ابتدای تاسیسش طراحی های خاص و لوکسی را ارائه کرد که مورد توجه بسیاری از افراد مشهور دنیا قرار گرفت.

برند رالف لورن که به عنوان پولو (Polo) هم شناخته می شود، در حال حاضر یکی از مجموعه های شاخص در دنیای فشن است. طیف گسترده ای از سلبریتی ها و افراد مهم در رویدادهای متنوع جهانی از محصولات این برند استفاده می کنند. این مجموعه طراحی های خاص و جذاب را با پارچه های باکیفیت و ارزشمند ترکیب می کند. بنابراین محصولات آن به کیفیت بی نظیر و ظاهر لوکس مشهور هستند. در این مطلب قصد داریم درباره برند رالف لورن و موسس آن صحبت کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

خرید پارچه سیلک

رالف لورن کیست؟

قبل از اینکه درباره محصولات و تاریخچه برند رالف لورن صحبت کنیم، بهتر است با موسس این امپراطوری مد آشنا شویم. رالف لورن یک طراح مد آمریکایی-ایتالیایی است. او در 14 اکتبر سال 1939 در شهر نیویورک متولد شد. رالف بعد از گذراندن دوران دبیرستان به کلاس های بازرگانی در مدرسه شبانه رفت. او در همین دوره به عنوان فروشنده هم کار می کرد. او زمانی که برای شرکت تولید کراوت Beau Brummell کار می کرد، تصمیم گرفت که برند کراوات خود را راه اندازی کند. سرانجام در سال 1967 برای خودش وارد تجارت شد و خط منحصر به فرد تولید کراوات خود را با نام تجاری پولو به بازار عرضه کرد.

ralph laouren

این طراح مطرح از بدو تاسیس برندش، خلاقیت خود را با سبک اشرافی ترکیب کرد. رالف اولین مجموعه لباس مردانه خود را در سال 1968 وارد بازار کرد. این مجموعه شامل کت و شلوارهای کلاسیک دوخته شده از پارچه توییت بود. او همچنین اولین مجموعه لباس زنانه را در سال 1971 معرفی کرد. این مجموعه به سبک کلاسیک طراحی شده بود و نشان دهنده ظرافت های زنانه بود. در سال 1972 لورن محصولی را به بازار عرضه کرد که به امضای او در صنعت مد تبدیل شد. این محصول یک پیراهن ورزشی آستین کوتاه بود که در 24 رنگ مختلف وارد بازار شد. این لباس که به پولوشرت مشهور است، نمادی از اشرافی ‌ترین ورزشکاران و بازیکن های ورزش چوگان است. رالف در سال های بعدی فعالیتش مجموعه ها و محصولات جذاب و متنوعی را به دنیای مد معرفی کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفتند.


پیشنهاد ما: آشنایی با برند گوچی و چیزهایی که در مورد آن نمی دانستید


تاریخچه تاسیس برند رالف لورن

برند رالف لورن از سال 1967 با نام رسمی پولو تاسیس شد. کراوات اولین محصولی بود که توسط این برند به بازار عرضه شد. این برند مشهور به مرور مجموعه های لباس زنانه و مردانه متنوعی را وارد بازار کرد. تا سال 1969، فروشگاه بزرگ منهتن Bloomingdale’s به طور انحصاری لباس های مردانه لورن را می فروخت. در سال 1971، شرکت رالف لورن خط تولید لباس های زنانه را راه ‌اندازی کرد. او در این مجموعه لوگوی پولو را روی سرآستین پیراهن معرفی کرد. این برند مطرح در طی سال های فعالیتش لباس فیلم های مشهوری از جمله گتسبی بزرگ را طراحی کرد. همچنین با معرفی محصولات متنوعی از جمله انواع اکسسوری، عینک، عطر و لوازم آرایشی جایگاه خود را در صنعت مد محکم کرد.

تاریخچه تاسیس برند رالف لورن

رالف لورن با افتتاح اولین فروشگاه مستقل خود در غرب شهر لندن، وارد بازار اروپا شد و فعالیت بین المللی خود را شروع کرد. این مجموعه وب سایت و فروشگاه آنلاین خود را در سال 2000 با نام polo.com توسط RL Media (همکاری رالف لورن و NBC) راه اندازی کرد. در سال 2007، لورن سهم NBC را خریداری کرد. بنابراین توانست وب سایت خود را با نام ralphlauren.com مجددا راه اندازی کند. در حال حاضر این شرکت 483 فروشگاه را در سراسر دنیا اداره می کند.

لوگوی برند رالف لورن

اسم رالف لورن مترادف با برتری، میراث و قدرت است. رالف لورن یک برند قدرتمند است که فروشگاه‌ ها و مراکز خرید را در سراسر جهان در کنار هم قرار می دهد. این شرکت دائما در حال رشد و نوآوری است. این مجموعه بزرگ برندهای بی ‌شماری از جمله پولو رالف لورن، کلکسیون رالف لورن، لورن رالف لورن، دابل RL، لباس‌ های کودکان، چپس و کلاب موناکو را در اختیار دارد.

لوگوی برند رالف لورن

یکی از قدرتمندترین عناصر این برند، نماد بصری آن است. لوگوی این برند متشکل از یک بازیکن چوگان است. بنیانگذار این برند در مورد این لوگو می گوید: برای من، بازیکن چوگان دارای ظرافت و تخیل است. این تجسمی لوکس، پیچیده و سبکی جاودانه است. این لوگو بر روی پیراهن های پولو، ویترین فروشگاه ها و سایر محصولات این مجموعه قرار می گیرد.

خرید پارچه سیلک

پرفروش ترین محصولات رالف لورن

برند رالف لورن در طول سال های فعالیتش محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده است. هر کدام از این محصولات طرفداران خاص خود را دارند. اما بعضی از آن ها بیشتر مورد استقبال مشتریان سراسر جهان قرار گرفته اند. از پیراهن های آستین کوتاه پولو می توان به عنوان پرفروش ترین محصول این برند یاد کرد. این پیراهن ها با استفاده از پارچه نخی جودون بسیار باکیفیت تولید می شوند. از جمله ویژگی های ظاهری این پیراهن های جذاب می توان به یقه برگردان، آستین های کوتاه و لوگوی زیبای پولو روی آن ها اشاره کرد. این محصول اسپرت بوده و هم برای خانم ها و هم برای آقایان تولید می شود.

پرفروش ترین محصولات رالف لورن

علاوه بر پیراهن های آستین کوتاه، این برند محصولات پرفروش دیگری هم دارد. انواع سویشرت و هودی های پولو و همچنین لباس های مجلسی زنانه از جمله محصولات پرفروش این برند به شمار می روند. برند رالف لورن این محصولات را با استفاده از بهترین پارچه ها و همچنین کیفیت بالای دوخت تولید کرده و به بازار عرضه می کند.

محبوب ترین پارچه ها در برند رالف لورن

رالف لورن برای تولید محصولات خود از طیف گسترده ای از پارچه های باکیفیت و خاص استفاده می کند. در ادامه بعضی از پرکاربردترین پارچه ها که در مجموعه رالف لورن استفاده می شوند را به شما معرفی می کنیم. پارچه نگار با فراهم کردن امکان خرید عمده پارچه، کار شما را برای خرید این پارچه ها برای تولید محصولات مختلف ساده تر کرده است.

  • پارچه نخی جودون: یکی از پر استفاده ترین پارچه های مورد استفاده در برند رالف لورن، پارچه نخی جودون است. این پارچه برای تولید پولوشرت های زنانه و مردانه استفاده می شود. از جمله ویژگی های خاص این پارچه می توان به سطح بافت دار، دوام بالا و همچنین تنوع طرح و رنگ در آن اشاره کرد.
  • پارچه پنبه پلی استر: یکی دیگر از پارچه های محبوب این برند پارچه بافته شده از ترکیب پنبه و پلی استر است. از این پارچه به صورت عمده برای تولید لباس های ورزشی زنانه و مردانه استفاده می شود.

محبوب ترین پارچه ها در برند رالف لورن

  • پارچه توییت: یکی از لوکس ترین پارچه های مورد استفاده در برند رالف لورن پارچه توییت است. از این پارچه جذاب و خاص برای تولید انواع کت و دامن، کت و شلوار و پالتو در این برند استفاده می شود.
  • پارچه سیلک: سیلک یکی از پارچه های بسیار خاص و گرانقیمتی است که در محصولات رالف لورن استفاده می شود. از پارچه سیلک برای دوخت طیف گسترده ای از لباس های مجلسی زنانه استفاده می شود.
  • پارچه جین: پارچه جین هم یکی از پراستفاده ترین پارچه ها در برند رالف لورن است. این مجموعه از پارچه جین برای تولید مدل های مختلف شلوار، بلوز و سایر آیتم های شیک زنانه استفاده می کند.

سلبریتی های طرفدار برند رالف لورن

رالف لورن به عنوان یک برند لوکس مورد توجه سلبریتی های مختلفی است. این برند به صورت خاص حامی مالی رویدادهای ورزشی مختلف از جمله مسابقه تنیس ویمبلدون است. بنابراین ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات از لباس های تولیدی آن استفاده می کنند. علاوه بر این، افراد مشهور زیادی در از محصولات این برند برای حضور در فرش قرمزها و مراسم های مهم استفاده می کنند. در ادامه سه سلبریتی طرفدار برند رالف لورن را به شما معرفی خواهیم کرد.

قیمت پارچه سیلک ابریشم

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت، خواننده و ترانه سرای مشهور آمریکایی، یکی از طرفداران برند رالف لورن است. او در مراسم های مختلف و موزیک ویدئوهای خود از محصولات این برند استفاده می کند. یکی از جذاب ترین استایل های خیابانی تیلور سوئیفت از رالف لورن، ست کراپ تاپ و دامن میدی سفید تولید شده از پارچه نخی خامه دوزی شده است.

تیلور سوئیفت

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز هم یکی دیگر از افراد مشهوری است که از محصولات رالف لورن استفاده می کند. این هنرمند معروف در موقعیت های مختلف از لباس های خاص و جذاب این برند استفاده کرده است. او حتی لباس عروس خود را هم از همین برند انتخاب کرد. این لباس زیبا به صورت چسبان طراحی شده بود. همچنین دامن آن از قسمت زانو حالت لایه لایه و دنباله دار پیدا کرده است.

جنیفر لوپز

بلا حدید

یکی دیگر از سلبریتی های طرفدار رالف لورن بلا حدید است. او به عنوان سفیر این برند هم شناخته می شود. این سوپر مدل مشهور در موقعیت های مختلف روزمره و همچنین در مراسم های متنوع از لباس های این برند استفاده می کند. یکی از جذاب ترین لباس های بلا حدید از این برند لاکچری پیراهن بلند دکته قرمز رنگی است که در شوی لباس بهار و تابستان 2018 آن به تن داشت. بالاتنه این لباس از پارچه براق قرمز دوخته شده است. همچنین دامن آن با استفاده از چند لایه پارچه حریر طراحی شده است.

بلا حدید

سخن پایانی

همان طور که دیدید، در این مطلب درباره رالف لورن و برند او صحبت کردیم. رالف لورن یک طراح مد ایتالیایی-آمریکایی است که کار خود را از سال 1967 آغاز کرد. او در ابتدا با فروش کراوات با نام تجاری پولو وارد بازار مد شد. رالف بعد از مدتی با طراحی و عرضه مجموعه های لباس زنانه و مردانه توانست جایگاه خود را در صنعت مد و فشن جهان محکم تر کند. یکی از مشهورترین محصولات این برند، پیراهن آستین کوتاه پولو، یا به اصطلاح پولوشرت، است. این محصول به عنوان امضای این برند شناخته می شود و در رنگ های متنوع موجود است.

علاوه بر پولوشرت، برند رالف لورن لباس های مجلسی و کژوال زنانه مختلفی را هم تولید می کند. یکی از نقاط قوت این لباس ها، پارچه های باکیفیتی است که در تولید آن ها به کار می رود. برند رالف لورن از پارچه های خاص و مرغوبی از جمله پارچه نخی جودون، سیلک، توئیت، جین و … استفاده می کند. شما می توانید از طریق مراجعه به فروشگاه پارچه نگار و استفاده از امکان خرید عمده پارچه در این فروشگاه، به طرح های مختلف این پارچه ها دسترسی داشته باشید.

منبع: https://aviator.shop//

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا