اخبارطراحان و برندها

آشنایی با برند هرمس و هر چه باید در مورد آن بدانید

هرمس (Hermès) یکی از برندهای سوپر لاکچری دنیای مد است. این برند مشهور در زمینه تولید انواع کیف دستی، اکسسوری، ساعت، عطر و لباس فعالیت می کند. برند هرمس یکی از قدیمی ترین برندهای فعال در حوزه مد و لباس است. تاریخچه تاسیس این برند به قرن نوزدهم و سال 1837 بر می گردد. این برند در ابتدا تجهیزات سوارکاری و اکسسوری های مربوط به آن را تولید می کرد. با گذشت زمان و پیشرفت صنعت مد، برند هرمس هم آیتم های جدیدی را به سبد محصولات خودش اضافه کرد.

محصولات برند هرمس بسیار باکیفیت هستند. طراحان این برند از ابتدا با تکیه بر سبک کلاسیک محصولات خاص و زیبایی را به بازار عرضه کردند. از جمله مشهورترین محصولات هرمس می توان به کیف دستی های Birkin و Kelly اشاره کرد. این دو آیتم امروزه به عنوان نمادی از لوکس بوده شناخته می شوند و مورد توجه سلبریتی ها و افراد معروف زیادی در سراسر جهان قرار دارند. در این مطلب قصد داریم درباره برند هرمس و کالکشن های لباس آن صحبت کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

خرید پارچه سیلک

تاریخچه برند هرمس

برند هرمس برای اولین بار در سال 1837 توسط تیری هرمس (Thierry Hermès) در شهر پاریس تاسیس شد. هرمس در ابتدا به عنوان کارگاهی برای تولید تجهیزات و اکسسوری های مربوط به سوارکاری کار خود را شروع کرد. اولین محصولات هرمس شامل زین، افسار و دیگر لوازم سوارکاری بودند. این لوازم همه از چرم های باکیفیت تولید می شدند و به خاطر کیفیت بالایی که داشتند در بازار شناخته شدند. در اواخر قرن نوزدهم، برند هرمس محصولات جدیدی از جمله انواع کیف دستی را به سبد محصولات خود اضافه کرد. اولین کیف دستی هرمس در سال 1900 به بازار معرفی شد. این محصول به سرعت در بین علاقه مندان به مد محبوب شد و فروش بسیار خوبی داشت.

آشنایی با برند هرمس و هر چه باید در مورد آن بدانید

در قرن بیستم برند هرمس روی نوآوری و طراحی های خاص تمرکز کرد. کیف دستی های Birkin و Kelly از جمله محصولات خاص هرمس بودند که در این قرن طراحی و محبوب شدند. در همین سال ها هرمس مجموعه های لباس مختلفی را هم به بازار عرضه کرد. توجه به کیفیت مواد اولیه محصولات و همچنین طراحی های جذاب و چشم نواز از جمله دلایل موفقیت برند هرمس در طی سال های فعالیتش شناخته می شوند. این برند در نیمه دوم قرن بیستم وارد بازارهای بین المللی شد. در این دوره هرمس فروشگاه هایی در شهرهای بزرگ دنیا افتتاح کرد. امروزه هرمس یکی از برندهای لوکس و موفق در دنیای مد است که مورد توجه افراد زیادی از سراسر جهان است.


پیشنهاد ویژه: بررسی لباس کاروان های ورزشی در المپیک پاریس 2024


لوگو هرمس

لوگو برند هرمس یکی از نمادهای مشهور در صنعت مد است. این لوگو فلسفه و معنی خاصی دارد که به تاریخچه و ارزش‌ های مجموعه مرتبط است. لوگوی برند هرمس به صورت ساده و با تکیه بر سبک مینیمال طراحی شده است. این طراحی ساده نشان دهنده اصالت برند، بدون زمان بودن و دوام آن است. در طراحی این لوگو از فونت های کلاسیک استفاده شده که به مخاطب حسی از لوکس بودن و اعتبار را منتقل می کند. همچنین نمادی از اسب و سوارکار در این لوگو گنجانده شده که به تاریخچه هرمس اشاره می کند.

لوگو

برای طراحی لوگو هرمس از نارنجی به عنوان رنگ اصلی استفاده می شود. نارنجی نمادی از انرژی خلاقیت و گرما است. همچنین به خوبی با روحیه لوکس و مدرن برند هرمس همخوانی دارد. طراحی منحصر به فرد لوگو باعث می ‌شود که هرمس به راحتی قابل شناسایی باشد و در ذهن خریدارانش باقی بماند.

محصولات هرمس

هرمس به عنوان یک برند لوکس طیف گسترده ای از محصولات را به مشتریانش در سراسر جهان ارائه می کند. این برند در طول سال ها کالکشن های متنوعی از محصولات را ارائه کرده که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. گروه های مختلف محصولات هرمس عبارتند از:

  • کالکش های لباس زنانه: لباس های زنانه دسته ای از محصولات پرطرفدار هرمس به شمار می روند. این لباس ها به زیبایی و با رعایت دقیق ترین جزئیات طراحی می شوند و طرفداران زیادی دارند.
  • کالکشن های لباس مردانه: علاوه بر لباس های زنانه، هرمس لاین تولید لباس مردانه هم دارد. مدل های مختلف کت و شلوار و همچنین لباس های کژوال از جمله محصولات هرمس در این گروه به شمار می روند.

محصولات هرمس

  • کالکشن های فصلی: هرمس در هر سال کالکشن های فصلی جدیدی را معرفی می کند که شامل لباس، اکسسوری، کیف و … می شوند. این کالکشن ها معمولا تحت تاثیر ترندهای جدید و الهام گرفته از طبیعت یا هنر هستند.
  • اکسسوری: علاوه بر لباس، هرمس یکی از مشهورترین برندهای تولید کننده اکسسوری است. یکی از مشهورترین اکسسوری های هرمس روسری ابریشمی طرحدار است.
  • کیف دستی: بدون شک کیف دستی های هرمس شناخته شده ترین و پرطرفدارترین محصولات این برند به شمار می روند. کیف های هرمس بسیار زیبا و شیک هستند و امروزه نمادی از مد لاکچری محسوب می شوند.

خرید پارچه سیلک ابریشم

کالکشن‌ های لباس برند هرمس

کالکشن های لباس هرمس بسیار خاص و لاکچری هستند. لباس های زنانه تولیدی توسط برند هرمس به دو دسته کالکشن های اوت کوتور (Haute Couture) و کالکشن های لباس آماده (Ready-to-Wear) تقسیم می شوند. کالکشن های اوت کوتور شامل لباس های بسیار لوکسی هستند که جزئیات آن ها به صورت دستی تولید می شود. لباس های موجود در این کالکش های هرمس به صورت خاص توسط سلبریتی ها و افراد مشهور خریداری می شوند. آن ها از این محصولات هرمس برای حضور در جشنوارها و همچنین فرش قرمزهای مختلف استفاده می کنند.

کالکشن‌ های لباس برند هرمس

کالکشن های لباس آماده هرمس گروهی دیگر از محصولات این برند است. مدل های مختلف کت و دامن کلاسیک و مدرن، پیراهن های مجلسی، کت های چرمی و انواع بلوز و تیشرت ساده و شیک از جمله محصولات هرمس در این گروه هستند. هرمس به دلیل توجه به جزئیات، استفاده از رنگ‌ های ملایم و طراحی‌ های مینیمالیستی، لباس ‌هایی را ارائه می ‌دهد که همواره در دنیای مد مورد توجه قرار می‌ گیرند. این برند هر سال چندین کالکشن جدید برای لباس ‌های زنانه معرفی می‌ کند. تعداد دقیق این کالکشن ها ممکن است بسته به سال و ترندهای دنیای مد متفاوت باشد.

محبوب ترین پارچه ها در برند هرمس

برند هرمس برای تولید محصولات خود از مواد اولیه بسیار باکیفیت و لوکس استفاده می کند. در این برند برای تولید مدل های مختلف لباس از طیف گسترده ای از پارچه های خاص و لاکچری استفاده می شود. بعضی از محبوب ترین و پراستفاده ترین پارچه ها در برند هرمس عبارتند از:

  • سیلک: هرمس به خاطر استفاده از پارچه سیلک طبیعی در تولید شال و لباس های خود مشهور است. پارچه های سیلک مورد استفاده این برند معمولا دارای طرح های زیبا و منحصر به فردی هستند.
  • پشم: برند هرمس از پارچه پشمی برای تولید انواع کت، پالتو و لباس های زمستانی استفاده می کند. این پارچه ها معمولا بسایر نرم و لطیف هستند و لباس های تولید شده از آن ها بسیار گرم هستند.

محبوب ترین پارچه ها در برند هرمس

  • لینن: پارچه لینن یکی از محصولات محبوب برند هرمس در فصل های گرم سال است. این پارچه به دلیل خنکی و راحتی زیادی که دارد بسیار مورد توجه طراحان هرمس برای کالکشن های بهار و تابستان است.
  • چرم: پارچه چرم به عنوان امضای برند هرمس شناخته می شود. محصولات چرمی هرمس یکی از دلایل مشهور شدن این برند از ابتدا تا امروز بودند. امروزه از پارچه چرم در طراحی لباس های مختلفی مثل کت و پیراهن های بلند زنانه استفاده می شود.
  • ساتن: هرمس برای طراحی لباس های رسمی و مجلسی خود از پارچه ساتن استفاده می کند. این پارچه بسیار براق و نرم بوده و جلوه لوکسی به محصولات تولیدی این برند می دهد.

قیمت پارچه سیلک ابریشم

سلبریتی های طرفدار برند هرمس

هرمس یکی از برندهای محبوب بین سلبریتی ها و افراد مشهور در سراسر جهان است. آن ها از محصولات هرمس برای حضور در مراسم مهم و همچنین برای طراحی استایل های خیابانی خود استفاده می کنند. در ادامه بعضی از افراد مشهور طرفدار کالکشن های لباس هرمس را به شما معرفی می کنیم.

کلویی ژائو

یکی از سلبریتی های طرفدار برند هرمس، کلویی ژائو، فیلمساز چینی، است. او به محصولات مختلف هرمس علاقه زیادی دارد. یکی از مشهورترین استایل های او از برند هرمس، پیراهن A-line ساده ای بود که در مراسم اسکار سال 2021 به تن داشت. این پیراهن از پارچه ای خاص و ترکیبی از جنس کرپ حریر تهیه شده و دارای آستین بلند و یقه بسته است. او این پیراهن رنگ نود را با کفش های کتانی سفید ترکیب کرده بود و یک استایل بسیار راحت و زیبا داشت.

کلویی ژائو

آنجلینا جولی

یکی از مشهورترین افراد علاقه مند به برند هرمس، آنجلینا جولی است. او معمولا از کیف دستی های هرمس استفاده می کند. همچنین این بازیگر مشهور به لباس های هرمس هم علاقه زیادی دارد. یکی از جذاب ترین اوت فیت های آنجلینا جولی از هرمس، پیراهن وینتج دکلته بلندی بود که در مراسم جوایز انجمن بازیگران سینما در لس آنجلس به تن داشت. این پیراهن جذاب از پارچه حریر ابر و بادی دوخته شده بود و جلوه بسیار لوکس و جذابی داشت.

آنجلینا جولی

اولیویا وایلد

یکی دیگر از سلبریتی های طرفدار برند هرمس اولیویا وایلد، بازیگر و فیلمساز آمریکایی، است. او برای حضور در فستیوال بین المللی فیلم سانفرانسیسکو از یک پیراهن میدی جذاب هرمس استفاده کرد. پیراهن انتخابی اولیویا برش ساده و زیبایی داشت. این لباس دارای یک چاپ خاص از حیوانات در جلو بود که نشان دهنده الهام گرفتن طراحان از طبیعت برای طراحی این لباس است.

اولیویا وایلد

سخن پایانی

همان طور که دیدید، در این مطلب درباره برند هرمس و جزئیات آن صحبت کردیم. هرمس یکی از برندهای قدیمی و مشهور دنیای مد است که با محصولات لاکچری و خاصش شناخته می شود. این برند از قرن نوزدهم در حال فعالیت است و دفتر مرکزی آن در شهر پاریس قرار دارد. هرمس در ابتدا محصولات چرمی و اکسسوری های مورد استفاده در سوارکاری را تولید می کرد. این مجموعه با گذشت زمان محصولات جدید و متنوعی را به بازار عرضه کرد. در حال حاضر سبد محصولات برند هرمس شامل انواع لباس های زنانه و مردانه، کیف، کفش، اکسسوری، عطر و … است.

یکی از ویژگی های برجسته برند هرمس استفاده این برند از باکیفیت ترین مواد اولیه است. بنابراین این مجموعه برای تولید محصولاتش از پارچه های بسیار باکیفیت و خاصی استفاده می کند. انواع پارچه سیلک، ساتن، پارچه پشمی، چرم و … از جمله پر استفاده ترین مواد در طراحی های هرمس به شمار می روند. شما می توانید به مدل های مختلف این پارچه ها را در فروشگاه پارچه نگار دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید با استفاده از امکان خرید عمده پارچه، محصولات مورد نظرتان را به راحتی خریداری کنید.

منبع: https://saclab.com/the-history-of-hermes/

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا