اخبارسلبریتی ها

بررسی استایل هدی زین العابدین، بازیگر جذاب این روزها

این روزها یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین بازیگران سینما و تلویزیون، هدی زین العابدین است. کمتر کسی هست که با این بازیگر خوش چهره آشنایی نداشته باشد. او در سال 1384 با بازی در سریال او یک فرشته بود به شهرت رسید. وی در طی این سال ها برای جوایز گوناگون در جشنواره های متفاوتی نامزد شده است. آخرین اثر او که در بین مردم سر و صدای زیادی به پا کرد، مربوط به سریال در انتهای شب می شود. این بازیگر جذاب به خاطر محبوبیت و شهرت زیادی که دارد، دائما زیر ذره بین منتقدان است. به همین دلیل همیشه سعی دارد آراسته و مرتب در مقابل دوربین ها ظاهر شود. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم استایل هدی زین العابدین را در شرایط و موقعیت های مختلف بررسی کنیم.

خرید مخمل ونوس

استایل هدی زین العابدین در موقعیت های مختلف

هدی زین العابدین از جمله افرادی است که استایل خود را به یک شکل خاص محدود نمی کند. او به استایل های مختلف علاقه دارد. به همین دلیل سعی می کند با توجه به شرایط مراسم یا مکانی که در آن حضور دارد، استایل خود را طراحی کند. اگر قصد دارید با سلیقه هدی زین العابدین در انتخاب لباس آشنا شوید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

استایل های اسپرت هدی زین العابدین

استایل های زیادی در دنیای مد وجود دارد. استایل اسپرت یکی از معروف ترین آن ها است. از این استایل معمولا برای استفاده روزمره، پاساژگردی، ورزش و پیاده روی استفاده می شود. ویژگی بارز در استایل اسپرت راحتی و سادگی آیتم ها است. از جمله آیتم هایی که در استایل اسپرت استفاده می شود می توان به هودی، شلوارهای ورزشی، کاپشن و … اشاره کرد. هدی زین العابدین بارها با این استایل در صفحه مجازی خود عکس منتشر کرده است. او به طرفداران خود نشان داده که برای استفاده روزانه به استایل اسپرت علاقه زیادی دارد. این بازیگر زیبا معمولا در روزهای سرد پاییز و زمستان بیشتر به سراغ این استایل می رود. در ادامه دو استایل اسپرت زمستانی هدی زین العابدین را با هم بررسی خواهیم کرد.

استایل-های-اسپرت-هدی-زین-العابدین

در عکس سمت راست استایل هدی زین العابدین شامل یک ست اسپرت ورزشی و یک کاپشن بلند می شود. ست های اسپرت گشاد و اورسایز بهترین گزینه برای روزهای سرد پاییز و زمستان محسوب می شوند. برای دوخت این ست ها از پارچه پلی استری یا پارچه دورس استفاده می کنند. الیاف مصنوعی در کنار ضخامت بالای این پارچه ها می توانند شما را گرم نگهدارند. برای دوخت کاپشن اما از پارچه کتان زارا و الیاف پشم شیشه می توانید بهره ببرید. استایل هدی زین العابدین در عکس سمت چپ اما کاملا متفاوت است. در این استایل خبری از کاپشن های پفکی نیست. آیتمی که بیشتر از همه در این استایل خودنمایی می کند، کت چرمی است که بر روی همان ست اسپرت به کار رفته است. پارچه چرم توانسته است ظاهری لوکس و شیک را به استایل اسپرت این بازیگر هدیه کند.


بیشتر بخوانید: 5 مدل کت بلند و شلوار زنانه مجلسی برای خانم های شیک پوش


علاقه زیاد این بازیگر به پارچه مخمل

اگر از طرفداران مد و فشن باشید و استایل سلبریتی های خارجی را دنبال کنید به خوبی می دانید که بعضی از سلبریتی ها به بعضی از پارچه ها علاقه بیشتری دارند. سلبریتی های داخلی و بازیگران ایرانی هم از این قاعده مستثنی نیستند. برای مثال هدی زین العابدین به پارچه مخمل علاقه زیادی دارد. این بازیگر در مراسم های مختلف مانند جشنواره فیلم فجر و جشنواره حافظ از لباس هایی با پارچه مخمل استفاده کرده است. پارچه مخمل یکی از پارچه های مجلسی جذاب و پرطرفدار محسوب می شود. این پارچه بافت نرم و لطیفی دارد. اگر یک بار با دست این پارچه را لمس کنید، متوجه می شوید که پارچه مخمل تا چه اندازه لطیف است. از دیگر ویژگی های محبوب این پارچه انعطاف پذیری بالای آن است. این پارچه به خوبی بر روی تن می نشیند و شما را خوش اندام تر نشان می دهد.

علاقه-زیاد-این-بازیگر-به-پارچه-مخمل

استایل هدی زین العابدین در اکران فیلم عرق سرد شامل یک اورال سبز رنگ و یک وست مشکی می شود. در اورال این بازیگر از پارچه مخمل کبریتی استفاده شده است. پارچه مخمل کبریتی انواع متفاوتی دارد. پارچه مخمل کبریتی به کار رفته در اورال این بازیگر از جنس مخمل کبریتی نازک است. در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر باز هم هدی زین العابدین با استایلی حضور پیدا کرد که در آن از پارچه مخمل کمک گرفته شده بود. پارچه مخمل چروک پذیری بسیار کمی دارد. انتخاب این پارچه توسط طراح لباس نیز به همین دلیل بوده است. پارچه مخمل به کار رفته در لباس خانم زین العابدین تا انتهای مراسم به همین شکل باقی ماند و توانست استایل او را حفظ کند.

نقش شلوار فاق بلند در استایل این بازیگر جذاب

اگر به قد و قامت بازیگران زن ایرانی توجه کنید متوجه می شوید که اکثر آن ها جزو افراد بلند قد جامعه محسوب می شوند. به بیانی داشتن قد بلند این روزها به یک معیار اصلی برای بازیگری تبدیل شده است. با این حال هدی زین العابدین با قد 167 سانتی متر جزو افرادی با قد متوسط طبقه بندی می شود. به همین دلیل طراح لباس او همیشه سعی می کند استایل هدی زین العابدین را به گونه ای طراحی کند تا قد او بلندتر به نظر برسد. یکی از تکنیک هایی که از آن در بیشتر استایل های هدی زین العابدین استفاده می شود، شلوار فاق بلند است. شلوار فاق بلند می تواند پاهای شما را کشیده تر و بلندتر نشان بدهد.

نقش-شلوار-فاق-بلند-در-استایل-این-بازیگر-جذاب

معمولا شلوارهای فاق بلند به شکل بگ یا نیم بگ طراحی می شوند. شلوارهای نیم بگ و بگ به خودی خود می توانند با ایجاد خطای دید پای افراد را بلندتر نشان بدهند. برای استایل کردن این مدل شلوار باید شومیز یا بلوز خود را به داخل شلوار خود هدایت کنید تا فرم آن مشخص تر باشد. شلوارهای فاق بلند اندام شما را اصلاح کرده و آن را به شکل ساعت شنی نشان می دهد. در دو استایل هدی زین العابدین در عکس از دو پارچه پولکی و پارچه کرپ مازراتی استفاده شده است. پارچه پولکی و پارچه کرپ مازراتی هر دو آهار زیادی داشته و برای دوخت شلوار گزینه های مناسبی هستند.

خرید پارچه مخمل مجلسی

استایل های هدی زین العابدین با کت و شلوار

یکی دیگر از استایل های شیک و پرطرفدار استایل رسمی است. زمانی که صحبت از استایل رسمی می شود، ذهن بسیاری از افراد به سمت کت و شلوار می رود. کت و شلوار از گذشته در بین خانم های شاغل و جسور طرفداران زیادی داشت. آن ها ترجیح می دادند در جلسات و محیط کار خود با کت و شلوار حاضر شوند تا بتوانند جسارت و شجاعت خود را به رخ مخاطبانشان بکشند. امروزه از این ست در استایل های روزمره نیز استفاده می کنند. هدی زین العابدین نیز یکی از کسانی است که به پوشیدن کت و شلوار علاقه زیادی دارد. او برای اکران فیلم دست انداز با کت و شلوار جین سرمه ای رنگی که بر روی آن طرح های گلدوزی کار شده بود، حضور یافت. او حالت زیبا و جذاب این کت و شلوار را مدیون پارچه جین به کار رفته در آن است.

استایل-های-هدی-زین-العابدین-با-کت-و-شلوار

هدی زین العابدین به پوشیدن استایل های رسمی در مراسم های مهم و فستیوال های بین المللی علاقه زیادی دارد. یکی از مهم ترین فستیوال هایی که با استایل رسمی در آن حضور یافت و سر و صدای زیادی به پا کرد مربوط به جشنواره دهوک می شود. او برای فیلم زالاوا در این جشنواره به همراه عوامل دیگر حضور پیدا کرده بود. استایل او در این جشنواره شامل یک کت مخمل و شلوار کرپ مشکی می شود. پارچه مخمل به خودی خود زیر دست نرمی داشته و نیازی به آسترکشی ندارد. با این حال برای اینکه ایستایی این پارچه به پارچه کرپ در قسمت شلوار نزدیک شود از آستری برای آن استفاده شده است. او در این استایل همانند سلبریتی های خارجی، کتش را کامل تن نکرد و تنها آن را بر روی شانه هایش انداخته بود.

استایل هدی زین العابدین با مانتوهای بلند

همانطور که گفته شد طراحان لباس هدی زین العابدین از تکنیک هایی استفاده می کنند تا با طراحی های خود او را قد بلندتر نشان بدهند. یکی از این تکنیک ها استفاده از مانتو بلند است. مانتو بلند می تواند اندام افراد را اصلاح کرده و فرم آن را بهتر نشان بدهد. مانتو بلند اندام افراد را به شکل یک تکه نشان می دهد. در نتیجه می تواند با ایجاد خطای دید افراد را بلند قامت تر جلوه بدهد. یکی از استایل های جنجالی هدی زین العابدین مربوط به استایل او در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر می شود. او در این استایل از یک مانتو بلند با پارچه مخمل استفاده کرده است. پارچه مخمل به دلیل ریزش دار بودن بر روی تن او نشسته و استایلش را بهتر جلوه می دهد.

استایل-هدی-زین-العابدین-با-مانتوهای-بلند

پارچه مخمل به خودی خود به خاطر درخشندگی که دارد می تواند استایل هدی زین العابدین را به اندازه کافی زیبا کند. با این حال بر روی این مانتو از اپلیکه دوزی هایی با رنگ متفاوتی استفاده شده که جذابیت آن را چندین برابر کرده است. در اکران فیلم جاده قدیم بار دیگر هدی زین العابدین را با مانتو بلندی می بینید که جزئیات آن در نگاه اول توجه شما را جلب می کند. پارچه ژاکارد به کار رفته در این مانتو باعث خلق یک استایل فاخر و شیک شده است. ست کردن سایر آیتم های استایل هدی زین العابدین با رنگ های به کار رفته در پارچه این مانتو باعث جذابیت بیشتر این استایل می شود. پارچه ژاکارد ایستایی لازم برای دوخت این مدل مانتو را دارد.

قیمت پارچه مخمل مجلسی

استایل های کژوال اما جذاب هدی زین العابدین

اگر از طراحان لباس بخواهید پرطرفدارترین استایل در دنیای مد را به شما معرفی کنند، بی شک انتخاب بسیاری از آن ها استایل کژوال است. این استایل برای استفاده روزانه و قرارهای دوستانه می تواند گزینه مناسبی باشد. استایل کژوال به سادگی و مینیمال بودن معروف است. در این استایل آیتم های عجیب و پرزرق و برق جایگاهی ندارند. هدف از این استایل جلب توجه نیست. افراد قصد دارند با یک استایل کژوال در جامعه فردی آراسته و خوش پوش به نظر برسند. هدی زین العابدین بازیگر سینما نیز به تازگی از این استایل به فراوانی استفاده می کند. در عکس پایین استایل های جدید این بازیگر را می توانید ببینید که در آن از سبک کژوال استفاده شده است. در عکس سمت راست او در جشنواره با انرژی به همراه پریناز ایزدیار و رعنا آزادی ور به عنوان داور حضور پیدا کرد.

استایل-های-کژوال-اما-جذاب-هدی-زین-العابدین

استایل هدی زین العابدین در این جلسه با کراپ وست، شومیز، دامن کلوش، شال و کفش اسپرت کامل می شود. در تمامی این آیتم ها از پارچه های ساده و رنگ های طوسی روشن و سفید استفاده شده است. طوسی و سفید جزو رنگ های نود بوده و برای استفاده کژوال کاربردی هستند. پارچه به کار رفته در وست و دامن پارچه کرپ باربی است. این پارچه به نسبت آهار کمی داشته و برای استفاده کژوال می تواند گزینه مناسبی باشد. اما برای قسمت شومیز از پارچه لینن ساده استفاده شده که برای تابستان بهترین انتخاب است. به تازگی هدی زین العابدین در یک ایونت نه چندان رسمی حضور داشت. او برای این مراسم از یک شومیز سفید راه راه نخی و شلوار کرپ کنزو فاق بلند استفاده کرد. استایل او را می توانید در عکس چپ مشاهده کنید.

منبع: https://en.ifilmtv.ir/Iran/Content/16717/Third%20day%20of%20FFF%202019%20in%20photos

2.9/5 - (93 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا