استایلبهار و تابستان

بهترین گزینه ها برای لباس سفر تابستانه شما

با شروع فصل تابستان تعداد سفرهای داخلی و خارجی افزایش چشم گیری پیدا می کنند. اکثر خانواده ها ترجیح می دهند از این فرصت استفاده کرده و ایام تابستان را در سفر باشند. موضوعی که در این روزها ممکن است ذهن شما و سایر خانم های ایرانی را به خود مشغول کرده باشد، لباس سفر مناسب و زیبا است. مطمئنا همه شما دوست دارید در ایام سفر زیباتر و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید. به همین دلیل مدام به دنبال آیتم ها و لباس هایی هستید که بتوانید از آن ها در روزهای گرم تابستان استفاده کنید. ما امروز و در اینجا قصد داریم این کار را برای شما ساده تر کنیم. در این مقاله آیتم هایی را در کنار هم بررسی خواهیم کرد که هر کدام به تنهایی می توانند یک انتخاب فوق العاده برای لباس سفر تابستانی باشند.

خرید موسلین

زیباترین لباس سفر تابستانی کدام است؟

لباس سفر به یک مدل و نوع خاص محدود نمی شود. شما می توانید با کمی خوش سلیقگی چندین آیتم زیبا برای سفرهای آینده خود تهیه کنید. در ادامه با زیباترین و پرطرفدارترین لباس های مناسب برای سفرهای تابستانه آشنا خواهید شد.

مانتو پیراهنی، لباس همیشگی سفر

زمانی که صحبت از لباس سفر می شود یکی از اولین آیتم هایی که در ذهن شما می آید، مانتو پیراهنی است. مانتو پیراهنی یا همان پیراهن های بلند آستین دار، از لحاظ خنکی و زیبایی رتبه بالایی دارند. این پیراهن ها به راحتی با انواع صندل های زنانه و کتونی های اسپرت ست می شوند. مانتو پیراهنی ظاهری فانتزی و زیبایی دارد. برای طراحی این لباس سفر زیبا بهتر است از آیتم های فانتزی مثل دامن کلوش یا آستین پفکی استفاده کنید. دامن کلوش گشادی مانتو پیراهنی شما را بیشتر کرده و باعث خنک تر شدن آن می شود.

پیراهن-های-ساحلی،-لباس-همیشگی-سفر

طراحی و دوخت مانتو پیراهنی کار دشواری نیست. شما می توانید انواع مدل های دلخواه خود را بر روی مانتو پیراهنی خود پیاده کنید. به عبارتی دست شما در طراحی این مدل لباس سفر تابستانه باز است. اما باید دقت داشته باشید که از پارچه ای برای دوخت آن استفاده کنید که اجازه پیاده سازی مدل های مختلف را به شما بدهد. یکی از جذاب ترین پارچه ها برای دوخت مانتو پیراهنی فانتزی، پارچه لینن محبوب است. پارچه لینن دیگر نیازی به معرفی ندارد. این پارچه بسیار خوش دوخت بوده و اتوکشی آن راحت است. پارچه لینن تنفس پذیری بالایی دارد و از تعریق زیاد شما جلوگیری می کند. یکی دیگر از محبوب ترین پارچه های تابستانی پارچه نخی طرحدار است. پارچه نخی طرحدار برای افرادی که به استایل های شاد و هنری علاقه دارند، بسیار مناسب است. این پارچه نیز دوخت راحتی دارد اما چروک پذیری آن کمی زیاد است.


پیشنهاد ما: 5 مدل مانتو کوتاه اسپرت + عکس


شومیز خنک، انتخابی بی نظیر برای لباس سفر

یکی دیگر از آیتم هایی که می تواند به عنوان یک لباس سفر بسیار کارآمد باشد، شومیز جلو بسته است. اگر تجربه استفاده از شومیز جلو بسته را داشته باشید به خوبی می دانید که چقدر این آیتم راحت و جذاب است. شومیزهای جلو بسته معمولا به شکل اورسایز طراحی می شوند. بسته به سلیقه خود می توانید در قسمت یقه از یقه های شکاری یا مردانه بهره ببرید. به جیب های بزرگ می توانید به عنوان یک تزئین لباس برای این آیتم جذاب نگاه کنید. در نظر داشته باشید که برای ست کردن شومیزهای جلو بسته و اورسایز به هیچ عنوان از شلوارهای جذب استفاده نکنید. این کار باعث بدفرم نشان دادن اندام شما می شود. در عوض می توانید از یک دامن جین یا شلوار بگ برای تکمیل استایلتان استفاده کنید.

شومیز-خنک،-انتخابی-بی-نظیر-برای-لباس-سفر

شومیزهای جلو بسته و اروسایز دوخت بسیار راحتی دارند. کافی است از یک پارچه خنک و خوش دوخت مثل پارچه لینن برای دوخت شومیزتان استفاده کنید. آنگاه می توانید با کمترین هزینه صاحب یک لباس سفر جذاب و در عین حال مقرون به صرفه بشوید. اگر قصد دارید هزینه های خود را از این هم پایین تر بیاورید، بهتر است این بار خرید عمده پارچه از پارچه نگار را تجربه کنید. خرید عمده پارچه از پارچه نگار یک انتخاب هوشمندانه و مناسب برای افرادی است که می خواهند پارچه های مد نظر خود را باکیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری کنند.

دامن های فانتزی و جذاب با شومیز سفید

دامن یکی از لباس هایی است که آن را می توانید در کمد اکثر خانم ها پیدا کنید. همه خانم در تمام رده های سنی به دامن و پوشیدن آن علاقه زیادی دارند. راحتی و زیبایی این آیتم از دلایل محبوبیت آن است. اگر شما هم چند دامن زیبا و تابستانه دارید، کارتان برای سفر پیش رو بسیار راحت است. شما می توانید با دامن هایی که دارید، چند استایل دخترانه و ترندی را برای خود رقم بزنید. یکی از بهترین گزینه ها برای لباس سفر همین دامن های کلوش و فانتزی هستند. معمولا در ایام تابستان دامن های گلدار با رنگ های تند و جیغ فروش بالایی دارند. در نظر داشته باشید که بهترین گزینه برای ست کردن این دامن ها، شومیز سفید است.

دامن-های-فانتزی-و-جذاب-با-شومیز-سفید

دامن به خودی خود بسیار خنک بوده و باعث ایجاد آسیب های پوستی و عرق سوز نمی شود. با این وجود بهتر است برای دوخت این آیتم تابستانی زیبا از پارچه هایی خنک با تنفس پذیری بالا استفاده کنید. برای مثال دوتا از بهترین پارچه ها که می توانید از آن ها برای دوخت دامن های تابستانی گلدار استفاده کنید، پارچه نخی گلدار یا پارچه کرپ حریر طرحدار هستند. این دو پارچه هر دو ضخامت کمی داشته و برای استفاده در تابستان فروش بالایی دارند. در نظر داشته باشید که الیاف طبیعی پارچه نخی گلدار بیشتر بوده و به همین دلیل چروک پذیری بیشتری دارد. اگر به دنبال ساخت یک استایل کژوال هستید، بهتر است به سراغ پارچه های ساده ای مثل پارچه لینن بروید.

قیمت پارچه وال بوندینگ

ست های خنک، لباس سفر مخصوص تابستان

آیتمی که در این قسمت قرار است در مورد آن صحبت کنیم ست های شومیز و شلوار کاربردی و خنک هستند. اگر به دنبال یک لباس سفر راحت برای مسیر سفرتان هستید، این ست ها می توانند کمک زیای به شما بکنند. ست های شومیز و شلوار را این روزها می توانید در اکثر فروشگاه ها و مزون های لباس پیدا کنید. تقاضای بالا برای این آیتم، طراحان لباس را تشویق می کند تا نهایت خلاقیت خود را برای این ست های جذاب به خرج دهند. معمولا برای مدل این شلوار از شلوارهای بگ یا نیم بگ استفاده می شود. این امر کاملا واضح است که در فصل تابستان تعریق به شدت افزایش می یابد. به همین دلیل شلوارهای جذب و تنگ باعث آزار و اذیت شما می شوند. اما مدل شلوارهای گشاد می توانند به شما کمک کنند تا میزان تعریق را به حداقل برسانند.

ست-های-خنک،-لباس-سفر-مخصوص-تابستان

برای قسمت شومیز می توانید از شومیزهای یقه مردانه کژوال یا پانچوهای آستین کیمونو، بسته به سلیقه خود استفاده کنید. به بیانی می توان گفت دست شما در انتخاب مدل باز است. بسته به سلیقه خود می توانید از انواع مدل آستین ها و یقه ها برای شومیز خود بهره ببرید. نکته ای که باید به آن دقت کنید انتخاب پارچه است. پارچه انتخابی شما تاثیر زیادی در زیبایی نهایی استایل شما خواهد داشت. به جرات می توان گفت انتخاب پارچه از انتخاب مدل برای این لباس سفر تابستانی مهم تر است. پارچه انتخابی شما باید الیاف طبیعی و ضخامت کمی داشته باشد. در عین حال باید فرم پذیری این پارچه زیاد بوده و ریزش دار باشد. پارچه وال بوندینگ و پارچه نخی تمامی این ویژگی ها را دارند. پارچه های نام برده دو گزینه بی نظیر برای دوخت این مدل لباس سفر هستند.

استایل سفر شیک با مانتوهای فانتزی و جذاب

به خوبی می دانید که قسمت اعظمی از کمد لباس خانم ها را مانتو تشکیل می دهد. مانتو نقش بسیار زیادی در زیباتر به نظر رسیدن استایل شما خواهد داشت. یکی از محبوب ترین مدل مانتوها، مانتوهای فانتزی دخترانه هستند. از مانتوهای فانتزی می توانید به عنوان یک لباس سفر جذاب نیز استفاده کنید. معمولا در مانتوهای فانتزی یک آیتم جذاب و منحصر به فرد وجود دارد. این آیتم خاص باید بتواند توجه مخاطبان و دوستان شما را به خود جلب کند. برای مثال شما می توانید از آستین های پفکی یا دامن های چند طبقه در مانتو خود استفاده کنید. ظاهر بامزه و زیبای این مدل ها می تواند سن شما را کمتر نشان دهند.

استایل-سفر-شیک-با-مانتوهای-فانتزی-و-جذاب

در نظر داشته باشید که یکی از مهم ترین ویژگی های لباس سفر باید این باشد که بتوانید آن را با سایر لباس ها به راحتی ست کنید. برای مثال اگر شما بخواهید هر مانتو را تنها با یک شال، شلوار و کفش ست کنید، باید وسایل زیاد تهیه کرده و چندین چمدان لباس جمع کنید. اما اگر از مانتوهایی استفاده کنید که به راحتی با سایر لباس ها ست شوند، کار شما آسان تر است. به همین دلیل بهتر است به جای استفاده از پارچه های ساده به سراغ پارچه طرحدار بروید. پارچه باتیک یک گزینه جذاب برای دوخت مانتوهای فانتزی است. الیاف این پارچه باکیفیت بوده و از ایجاد بوی بد جلوگیری می کند. از دیگر پارچه های محبوب و طرحدار تابستانی، پارچه لینن بخارادوزی است. زمینه این پارچه لینن بوده و تنفس پذیری بی نظیری دارد. چروک پذیری این پارچه نیز بسیار کم است.

خرید پارچه موسلین

شلوار دامنی خنک برای ایام تابستان

بعضی از افراد تصور می کنند که تنها بخشی که در استایل اهمیت دارد مانتو است. آن ها در بسیاری از موارد مانتوهای مناسب زیادی دارند اما نحوه ست کردن آن ها را بلد نیستند. در قدم اول لازم است بدانید که شلوار در فصل تابستان اهمیت بسیار زیادی پیدا می کند. در همه مکان ها و موقعیت ها شما امکان استفاده از دامن را ندارید. به همین دلیل باید به دنبال مدل شلوارهایی باشید که در فصل گرم تابستان شما را به دردسر نیاندازند. شلوار دامنی یک لباس سفر است که در تابستان فروش چندین برابری نسبت به سایر شلوارها دارد.

شلوار-گشاد-و-خنک-برای-ایام-تابستان

برای دوخت شلوار دامنی به پارچه ای احتیاج دارید که چروک پذیری کمی داشته باشد. در غیر این صورت شلوار شما از قسمت ران ها و زانو سریع چروک شده و فرم بدی پیدا می کند. یکی از پارچه هایی که می توانید از آن برای دوخت شلوار دامنی استفاده کنید، پارچه لینن است. پارچه لینن چروک پذیری کمی دارد. این پارچه از الیاف طبیعی با درصد بالا تهیه شده است. به همین دلیل از ایجاد بوی بد جلوگیری کرده و به پوست شما آسیبی وارد نمی کند. الیاف مصنوعی که در آن به کار رفته است نیز چروک پذیری این پارچه را به شدت کم می کند. این پارچه آهار لازم برای دوخت دامن شلواری را نیز دارد.

منبع: https://www.travelandleisure.com/summer-fashion-trends-travel-clothes-2024-8647663

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا