پارچه شناسی

پارچه فاستونی چه کاربردهایی دارد + ایده دوخت

حتما شما نیز تجربه این را داشتید که برای پیدا کردن لباس مورد نظر خود ساعت ها زمان صرف کنید و در آخر مجبور به پرداخت هزینه های گزاف شوید. برای حل این مشکل خانم های شیک پوش و خوش سلیقه به جای خرید لباس های موجود در بازار، خودشان اقدام به دوخت لباس مورد نظر می کنند. مطمئنا با پرداخت هزینه کمتر، نتیجه کار آن ها بهتر و استایلشان جذاب تر خواهد بود. برای این کار تنها کافی است از یک پارچه باکیفیت، زیبا و کاربردی استفاده کنید. یکی از پارچه های پرطرفدار در بین خانم ها پارچه فاستونی است. این پارچه به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالا طرفداران زیادی دارد. امروز و در اینجا قصد داریم با این پارچه بیشتر آشنا شویم. پس اگر قصد دارید با کاربردهای پارچه فاستونی و نحوه استفاده از آن بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.

کاربردهای پارچه فاستونی برای داشتن یک استایل زیبا

حتما تاکنون اسم پارچه فاستونی به گوش شما خورده است. به فراوانی می توانید محصولاتی که با این پارچه تولید شده است را در بازار پیدا کنید. در ادامه با کاربردهای این پارچه و آیتم هایی که می توانید با آن تهیه کنید بیشتر آشنا خواهید شد.

کاربردهای پارچه فاستونی

پیراهن های کوتاه

پیراهن های کوتاه همیشه در بین خانم های جوان و دختران شیک پوش طرفدار مخصوص به خود را داشته است. ظاهر فانتزی و زیبای این پیراهن ها می تواند استایل شما را متحول کند. اگر قصد شرکت در مراسم های خودمانی مانند تولد و یا دورهمی های دوستانه را دارید، پیراهن های کوتاه می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. بسته به سلیقه خود می توانید پیراهنی را طراحی کنید. برای دوخت پیراهن های کوتاه دست شما در طراحی مدل آستین و دامن باز است. از طرفی ست کردن پیراهن های کوتاه کار بسیار راحتی است. بسته به سلیقه خود می توانید آن ها را با کتونی، صندل و یا کفش های پاشنه بلند ست کنید.

پیراهن-های-کوتاه-فانتزی-و-زیبا

برای دوخت این پیراهن ها می توانید بسته به سلیقه خود از پارچه های مختلفی بهره ببرید. اما بهتر است به کیفیت و جنس پارچه انتخابی خود توجه زیادی داشته باشید. پارچه های بی کیفیت بعد از مدتی استفاده دچار پرزدهی و خرابی می شوند. یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت پیراهن کوتاه دخترانه پارچه فاستونی است. پارچه فاستونی نه تنها از کیفیت بالایی برخوردار است، بلکه دست شما را در انتخاب مدل پیراهنتان باز می گذارد. پارچه فاستونی در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود. از این رو می توانید بسته به سلیقه خود پارچه مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید.


پیشنهاد ما: 6 ایده برای استفاده از دامن جین در استایل بهاری + عکس


ترنچ کت های کاربردی با پارچه فاستونی

ترنچ کت یا همان بارانی یکی از آیتم های پرفروش در مزون های لباس است. بسیاری از خانم ها از ترنچ کت در استایل خود استفاده می کنند. معمولا ترنچ کت ها به صورت بلند و تا زیر زانو طراحی می شوند. جذابیت این مدل کت زیبا می تواند یک استایل متفاوت و خاص را برای شما فراهم کند. ترنچ کت ها بیشتر برای ساخت استایل کلاسیک کاربرد دارند. بسته به سلیقه خود می توانید از یقه های دیپلمات، مردانه، انگلیسی و غیره برای دوخت ترنچ کت خود استفاده کنید. استفاده از کمربند می تواند باعث جمع شدن لباس در قسمت کمری ترنچ کت شما شود و اندام شما را زیباتر نشان دهد.

ترنچ-کت-های-کاربردی-با-پارچه-فاستونی

برای دوخت ترنچ کت ها بهتر است مستقیما به سراغ پارچه ای بروید که در کنار داشتن کیفیت و دوام بالا از ایستایی خوبی نیز برخوردار باشد. دوخت ترنچ کت با پارچه های ریزش دار نمی تواند ظاهر جذابی را برای شما فراهم کند. پارچه ای مثل پارچه فاستونی یک گزینه ایدئال برای دوخت این مدل کت است. از طرفی پارچه ای که برای دوخت ترنچ کت انتخاب می کنید باید چروک پذیری کمی داشته باشد. پارچه هایی که چروک پذیری زیادی دارند به سرعت استایل شما را خراب می کنند. اما با استفاده از پارچه فاستونی شما نگرانی از بابت چروک شدن ترنچ کت خود نخواهید داشت. این پارچه چروک پذیری بسیار کمی دارد و می تواند برای مدت طولانی از زیبایی استایل شما مراقبت کند.

دامن های شیک و خاص با پارچه فاستونی

دامن یکی از پرکاربردترین آیتم های موجود در کمد لباس خانم ها است. به طوری که می توان گفت در کمد لباس هر خانم شیک پوشی می توانید چند دامن زیبا پیدا کنید. ست کردن دامن کار بسیار راحتی است. برای تکمیل استایلتان کافی است از یک شومیز و یا کت استفاده کنید. برای دوخت دامن می توانید از مدل های مختلف بسته به سلیقه خود بهره ببرید. دامن های کلوش از پرفروش ترین دامن های موجود در بازار هستند. اگر به دنبال یک مدل دامن فانتزی و خاص هستید، بهتر است دامن های دوبل را امتحان کنید. همچنین طراحان لباس توصیه می کنند که برای داشتن یک استایل رسمی بهتر است مستقیما به سراغ دامن های ماکسی بروید.

دامن-های-شیک-و-خاص-با-پارچه-فاستونی

همانطور که گفته شد مدل دامن های زیادی وجود دارد که می توانید در بین آن ها دامن مورد علاقه خود را انتخاب و اقدام به دوخت آن کنید. اما باید پارچه انتخابی شما این آزادی عمل را به ما بدهد. همه پارچه امکان دوخت مدل دامن های متنوع را به شما نمی دهند. یکی از پارچه هایی که می توانید با آن انواع مدل دامن ها را بدوزید و از زیبایی آن لذت ببرید، پارچه فاستونی است. پارچه فاستونی به دلیل خوش دوخت بودن یکی از پارچه های مورد علاقه طراحان لباس است. این پارچه فرم پذیری بالایی دارد. به همین دلیل می توانید بر روی آن انواع پیله ها را بدوزید، بدون اینکه نگرانی از بابت خراب شدن یا دفرمه شدن آن ها داشته باشید.

قیمت پارچه فاستونی مانتویی

کت و شلوار، آیتمی کاربردی و همه پسند

اگر به دنبال یک استایل رسمی و در عین حال شیک هستید بهتر است مستقیما به سراغ کت و شلوار بروید. کت و شلوار یکی از کابردی ترین آیتم ها برای خانم های شیک پوش است. همانطور که می دانید از این ست زیبا می توانید برای شرکت در جلسات، مراسم های مهم و قرارهای کاری خود بهره ببرید. کت و شلوار می تواند برای شما یک استایل رسمی و فاخر را فراهم کند. کت و شلوار نیز یکی از آیتم هایی است که تنوع زیادی دارد و بسته به سلیقه خود می توانید مدل آن را طراحی کنید. از یقه های آمریکایی و آرشال بیشترین استفاده برای دوخت کت و شلوار می شود. آستین های کتی و جذب می توانند استایل شما را شیک تر و رسمی تر جلوه دهند.

کت-و-شلوار،-آیتمی-کاربردی-و-همه-پسند

پارچه های طرحدار که در آن ها از خطوط موازی و یا طرح های چهارخانه استفاده شده است برای دوخت کت و شلوارهای زنانه به فراوانی استفاده می شود. این پارچه ها می توانند در عین حال که استایل شما را رسمی جلوه می دهند، زیبایی منحصر به فردی را نیز برای شما به ارمغان آورند. یکی از پارچه هایی که می توانید انواع طرح های چهارخانه را در بین مدل های آن پیدا کنید، پارچه فاستونی است. پارچه فاستونی آهار مناسب برای دوخت کت و شلوار را دارد. از طرفی به دلیل چروک پذیری بسیار کم این پارچه نگرانی از بابت چروک شدن شلوارتان نخواهید داشت. این پارچه می تواند استایل شما را به خوبی حفظ کند و باعث بدفرم شدن آن نمی شود.

کت و دامن های دخترانه شیک با پارچه فاستونی

کت و دامن همیشه به عنوان یک ست زیبا در بین خانم ها جای داشته است. انتخاب بسیاری از خانم های شیک پوش برای شرکت در مراسم های مهمی مثل عروسی، مهمانی، تولد و غیره کت و دامن است. کافی است یک بار مدل های کت و دامن را در اینترنت سرچ کنید. شما با انبوهی از مدل های زیبا و شیک مواجه می شوید که دوست دارید اکثر آن ها را داشته باشید. اما بعضا هزینه های زیاد، مرغوب نبودن پارچه و عدم دسترسی به آن ست باعث می شود که از تصمیم خود پشیمان شوید. در این مواقع بهترین تصمیم انتخاب مدل کت و دامن، تهیه پارچه و دوخت آن است. با این کار دست شما در انتخاب مدل ها باز است و می توانید مطابق سلیقه خود پارچه دلخواهتان را انتخاب کنید.

کت-و-دامن-های-دخترانه-شیک

برای انتخاب پارچه کت و دامن باید دقت زیادی به خرج دهید. همه پارچه ها برای دوخت کت و دامن مناسب نیستند. پارچه شما باید ایستایی متوسطی داشته باشد. با داشتن ایستایی متوسط، پارچه شما می تواند برای دوخت مدل کت های آهاردار مناسب باشد. از طرفی به دلیل اینکه ایستایی این پارچه خیلی زیاد نیست، می توانید انواع مدل های دامن را با آن بدوزید. پارچه فاستونی یکی از پارچه هایی است که با داشتن آهار متوسط و خوب از پس این کار به خوبی بر می آید. به راحتی می توانید از یک شومیز یا کراپ تاپ برای زیر کت خود استفاده کنید. در نظر داشته باشید که برای ست کردن کت و دامن، کفش های پاشنه بلند در مراسم های رسمی و کفش های پاشنه کوتاه برای دورهمی ها بهترین انتخاب هستند.

خرید پارچه فاستونی

مانتوهای یقه انگلیسی زیبا با پارچه فاستونی

یکی از پرکاربردترین لباس ها برای خانم های ایرانی مانتو است. در فصل بهار و تابستان مانتو کاربرد بیشتری دارد. پیدا کردن مانتویی که پارچه، مدل و رنگ دلخواه شما را داشته باشد کار آسانی نیست. با خرید پارچه داخواه و دوخت مدل مورد نظرتان می توانید صاحب یک مانتو زیبا و شیک شوید. بسته به سلیقه خود می توانید انواع مدل آستین و یقه ها را بر روی مانتو خود پیاده کنید. اما برای اینکار باید به دنبال پارچه ای باشید که اجازه دوخت مدل های متنوع را به شما بدهد. دقت داشته باشید که پارچه هایی که آهار خیلی زیادی دارند برای دوخت تعداد محدودی از مدل ها مناسب هستند. از طرفی پارچه های ریزش دار نیز نمی توانند مدل یقه ها را به خوبی نشان دهند.

مانتوهای-یقه-انگلیسی-زیبا-با-پارچه-فاستونی

برای دوخت یک مانتو شیک و زیبا باید به دنبال پارچه ای باشید که در درجه اول کیفیت بالایی داشته باشد. یکی از باکیفیت ترین پارچه های موجود در بازار پارچه فاستونی است. این پارچه از الیاف مرغوبی تهیه شده و از پوست شما به خوبی مراقبت می کند. از طرفی پارچه فاستونی اجازه دوخت انواع مدل مانتو را به شما می دهد. به عبارتی با خرید این پارچه دست شما باز است و می توانید مطابق سلیقه خود مانتو دلخواهتان را طراحی کنید. از آنجایی که پارچه فاستونی یک پارچه طرحدار است، بهتر است از اکسسوری زیادی برای تزئین آن استفاده نکنید. یکی از چیزهایی که می تواند استایل شما را متحول کند، کمربند است. استفاده از کمربندها بزرگ و پهن می تواند شما را خوش فرم تر و لاغرتر نشان دهد.

منبع: https://fabricfofar.com/top-fastoni-fabric-sellers/

4.7/5 - (102 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا