اخباررویدادها

بررسی استایل حاضران در مت گالا 2024

اگر از دنبال کنندگان اخبار مد و فشن باشید به خوبی می دانید که که این روزها در مورد مراسم مت گالا 2024 و استایل سلبریتی های حاضر در آن صحبت های زیادی می شود. این مراسم از بسیاری از شبکه های تلویزیونی پخش شده و افراد می توانند به صورت زنده از نحوه لباس پوشیدن مهمان ها و آخرین اخبار این مراسم آگاه شوند. مراسم مت گالا هر سال توسط موزه متروپولیتن در شهر نیویورک برگزار می شود. شاید برای شما سوال شود که چرا این مراسم تا این اندازه مهم است. در جواب این سوال باید بدانید که مت گالا یکی از مهم ترین مراسم ها در حوزه مد و فشن بوده و در این مراسم برندهای بزرگی مثل ورساچه، شنل، دیور و غیره حضور دارند. هر سال برای این مراسم تم مشخصی در نظر گرفته می شود. تم مت گالا 2024 نیز “باغ زمان” است.

پارچه مجلسی کار شده

مراسم مت گالا 2024 و استایل پرحاشیه سلبریتی ها در آن

اگر بخواهیم به یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در نحوه لباس پوشیدن افراد جامعه اشاره کنیم، بی شک استایل سلبریتی ها می تواند گزینه مناسبی باشد. معمولا عموم افراد یک جامعه سعی می کنند با دنبال کردن افراد معروف از نحوه لباس پوشیدن آن ها الهام بگیرند. آن ها معتقدند سلبریتی ها منبعی معتبر و در دسترس، برای آگاه شدن از آخرین اخبار مد و فشن هستند. به همین جهت است که اکثر برندها و طرحان لباس سعی دارند با استفاده از افراد معروف و سرشناس محصولات خود را به مردم معرفی کنند.

استایل سلبریتی ها در مراسم های بزرگ بیشتر از هر جای دیگری مورد توجه و استقبال قرار می گیرد. از آنجایی که از این مراسم ها عکس ها و فیلم های زیادی در رسانه ها منتشر می شود، توجه مردم به سمت آن ها جلب خواهد شد. یکی از مهم ترین مراسم ها در سراسر دنیا مراسم مت گالا است. به تازگی مت گالا 2024 سر و صدای زیادی کرده و اخبار آن در رسانه ها و شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. به همین دلیل امروز و در اینجا قصد داریم در مورد آخرین اخبار این مراسم و استایل سلبریتی های محبوب حاضر در آن بیشتر صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.


پیشنهاد ما: تاریخچه برند دیور (Dior) و هر چه باید در مورد آن بدانید


استایل زیبای جنیفر لوپز در مت گالا 2024

جنیفر لوپز نامی آشنا در سراسر دنیا است. او به خاطر فعالیت در حوزه بازیگری و خوانندگی به شهرت زیادی رسید. جنیفر لوپز با فروش 70 میلیون آلبوم در صدر جدول نسبت به دیگر خوانندگان قرار دارد. او یکی از چهره های آشنا و جنجالی در مراسم های مت گالا است. در مت گالا 2024 نیز جنیفر لوپز توانست توجه رسانه ها را با استایل خود جلب کند. به خوبی می دانیم که لباس سلبریتی های حاضر در مت گالا 2024 توسط برندها و طراحان لباس مطرح تهیه شده است. جنیفر لوپز نیز با یک برند معروف ایتالیایی برای شرکت در مت گالا 2024 در این زمینه همکاری کرد. لباس جنیفر لوپز در این مراسم توسط برند اسکاپرلی تولید شده است. این برند در اروپا شهرت بسیار زیادی دارد.

استایل-زیبای-جنیفر-لوپز-در-مت-گالا-2024

در نگاه اول به لباس جنیفر لوپز، پارچه این پیراهن توجه شما را به خود جلب می کند. پارچه پیراهن جنیفر لوپز، پارچه کار شده مجلسی است. به خوبی می دانیم این پارچه یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین پارچه ها برای دوخت پیراهن های مجلسی است. زیبایی پارچه کار شده مجلسی به قدری زیاد است که حتی با ساده ترین مدل ها نیز می تواند از شما یک ستاره بی نظیر بسازد. از این پارچه می توانید برای دوخت مدل های زیادی استفاده کنید. طراح لباس در پیراهن جنیفر لوپز از دامن ماهی و یقه دکلته استفاده کرده است. دامن دنباله دار این پیراهن از دیگر نقاط قوت آن است.

خرید پارچه کار شده مجلسی

جی جی حدید با پیراهنی زیبا و خاص

جی جی حدید از افراد سر شناس و محبوب در حوزه مدلینگ است. او اهل ایالت متحده آمریکا بوده و در سال 1995 و در شهر لس آنجلس به دنیا آمد. در دو سالگی کار خود را در عرصه مدلینگ با برند گس شروع کرد. جلینا نورا حدید یا همان جی جی حدید برای ادامه کار مدلینگ مجبور می شود از لس آنجلس به نیوییورک نقل مکان کند. او با برندهای بزرگی مثل ورساچه، میبلین و ویکتوریا سکرت تا کنون کار کرده است.

جی-جی-حدید-با-پیراهنی-زیبا-و-خاص

جی جی حدید در مت گالا 2024 با استایل خاص و متفاوتی که داشت به یکی از تیترها مهم خبری تبدیل شد. پیراهن جی جی حدید به معنای واقعی کلمه با تم مت گالا 2024 مطابقت داشت. گل های به کار رفته بر روی این پیراهن، نماد بسیار خوبی برای یادآوری دوباره طبیعت هستند. دامن پیراهن جی جی حدید جزو اولین چیزهایی است که توجه مخاطب را به خود جلب می کند. برای دوخت این پیراهن از ساتن آمریکایی استفاده شده است. این پارچه در بین دیگر پارچه های ساتن نسبتا مات بوده و ایستایی بالایی دارد. پارچه ساتن آمریکایی با آهار بالایی که دارد توانسته است ظاهر این مدل دامن و چین های آن را به خوبی نشان دهد.

پیراهن عجیب اما جذاب کاردی بی در مت گالا 2024

اگر بخواهیم لیستی از افراد پرمخاطب در شبکه های مجازی تهیه کنیم، بی شک اسم کاردی بی در این لیست وجود دارد. کاردی رپر، ترانه سرا و خواننده ای اهل آمریکا است. او با انتشار آلبوم بوداک یلو به شهرت زیادی دست پیدا کرد. کاردی بی عادت دارد با استایل های عجیب اما زیبای خود همیشه مردم و رسانه ها را شگفت زده کند. او نشان داده است که به لباس های ساده و تکراری علاقه ای ندارد. به همین دلیل برندها و طراحان لباسی که با او کار می کنند همیشه سعی دارند زیباترین و در عین حال متفاوت ترین استایل ها را برای او رقم بزنند.

پیراهن-عجیب-اما-جذاب-کاردی-بی-در-مت-گالا-2024

معمولا اکثر افراد تصور می کنند که برای خلق یک استایل متفاوت باید به سراغ پارچه های عجیب و غریب بروند. اما این تصور خیلی درست نیست. بسیاری از لباس ها با پارچه هایی ساده اما خاص مث تور زونیکس تولید می شوند. تور زونیکس پارچه ای ساده با ویژگی های متفاوت است. پارچه تور زونیکس پارچه ای مشبک با آهار بسیار زیاد است. با لمس این پارچه به خوبی متوجه خشک بودن و ایستایی بالای آن می شوید. پارچه تور زونیکس به شما این اجازه را می دهد که اکثر مدل های مختلف را با آن تهیه کرده و بدوزید. تور زونیکس زیر دست زبری دارد. به همین دلیل باید از آستری برای آن بهره ببرید. در غیر این صورت ممکن است پوست شما در زمان لمس آن احساس خوبی نداشته باشد. برای لباس کاردی بی و دامن متفاوت آن نیز از این پارچه استفاده شده است.

قیمت پارچه تور پولک دوزی

کیم کاردشیان، ستاره مت گالا 2024

یکی از پرحاشیه ترین سلبریتی های آمریکایی که از معروفیت بسیار زیادی برخوردار می باشد، کیم کاردشیان است. کیم کاردشیان معمولا با اخبار و استایل های خود تیتر اول روزنامه ها را به خود اختصاص می دهد. او با پیراهن جذاب و زیبای خود در مراسم مت گالا 2024 باز هم موفق شد این کار را انجام دهد. کیم با پیراهن بلند و نقره ای رنگ خود موفق شد مانند ستاره ای در بین سلبریتی های حاضر در مت گالا 2024 بدرخشد. در پیراهن کیم کاردشیان از یک پارچه استفاده نشده است. پیراهن او از قسمت کمر برش خورده و در قسمت بالایی آن از پارچه لمه استفاده شده است. پارچه لمه یکی از نرم ترین و منعطف ترین پارچه های موجود در بازار است. طراح لباس کیم ترجیح داده است از پارچه لمه برای دوخت یقه آف شولدر استفاده کند.

کیم-کاردشیان،-ستاره-مت-گالا-2024

اما در قسمت دامن این طراح لباس تشخیص داده است از پارچه متفاوتی استفاده کند. از پارچه دانتل پولکی در قسمت دامن پیراهن کیم کاردشیان استفاده شده. دانتل یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین پارچه های موجود در بازار است. معمولا از این پارچه در دوخت پیراهن های مجلسی و مانتوهای رسمی استفاده می شود. پارچه دانتل ظاهر متفاوتی نسبت به سایر پارچه ها دارد. این پارچه از تخلخل های زیادی در بین الیاف خود برخوردار است. در بیشتر مواقع دوزندگان مجبور می شوند از آستری برای این پارچه استفاده کنند. پارچه دانتل می تواند به خوبی استایل افراد را متفاوت و شکیل تر کند. در پیراهن کیم کاردشیان نیز این موضوع را می توانید به خوبی ببینید.

نیکول کیدمن با ظاهری متفاوت

نیکول کیدمن را می توان به عنوان یک سلبریتی جسور و شیک پوش معرفی کرد. او معمولا از استایل های فاخر و لوکسی برای زیباتر دیده شدن استفاده می کند. او همیشه سعی می کند استایل های جذاب و در عین حال موقری داشته باشد. نیکول کیدمن همیشه با این تکنیک توانسته است به یکی از درخشان ترین ستاره های هالیوود تبدیل شود. در مراسم مت گالا 2024 نیز او با استایلی به همان شکل دیده شد. از نکات جذابی این استایل، دامن و دستکش های آن است. برند بالینسیاگا توانست با این پیراهن از یک شاهکار هنری دیگر در استایل نیکول کیدمن رونمایی کند.

نیکول-کیدمن-با-ظاهری-متفاوت

در مراسم مت گالا 2024 نیکول کیدمن با پیراهنی بلند با ترکیب رنگی سفید و مشکی دیده شد. پیراهنی که تا قسمت کمر تنگ و از کمر به پایین به یکباره گشاد شده است. این پیراهن عروسکی توانست ظاهر زیبا و شیکی را برای نیکول کیدمن فراهم کند. اما دامن نیکول اینبار به شکل متفاوت و خاصی طراحی شده است. برش هلالی شکلی که در دامن لباس نیکول ایجاد شده، این امکان را برای طراح لباس فراهم کرده که از دو پارچه متفاوت در آن استفاده کند. در بدنه و قسمت پشتی لباس نیکول از پارچه ساتن آمریکایی استفاده شده است. در قسمت جلویی اما از پارچه تور استفاده شده که توانسته است یک ظاهر با مزه و خاص را برای لباس نیکول کیدمن بسازد.

ظاهر لوکس و فاخر کندال جنر در مت گالا 2024

استایل کندال جنر آخرین استایل از مراسم مت گالا 2024 است که قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم. استایل آخر شاید زیباترین و خاص ترین استایلی باشد که تا اینجا دیدیم. پیراهن کندال جنر با تمام پیراهن های افراد حاضر در مراسم مت گالا 2024 تفاوت داشت. پیراهن او طراحی عجیب و غریبی نداشت اما در عوض پارچه ای در آن به کار رفته که زیبایی بی نظیری را برای آن به ارمغان آورده است. پیراهن کندال توسط برند ژیوانشی که یک برند فرانسوی می باشد، طراحی شده است.

ظاهر-لوکس-و-فاخر-کندال-جنر-در-مت-گالا-2024

پارچه این پیراهن از جنس پارچه کار شده مجلسی است. این پارچه ابهت و شکوه بی نظیری دارد. شاید تصور کنید که برای داشتن یک استایل زیبا به طراحی های عجیب و غریبی نیاز دارید. اما استایل کندال جنر به شما ثابت می کند که اینطور نیست. پارچه کار شده مجلسی به قدری زیبایی و جلال دارد که حتی ساده ترین مدل ها را هم زیباتر کرده و برای شما یک استایل شیک و منحصر به فرد مانند استایل کندال جنر فراهم می کند.

منبع: https://www.vogue.com/slideshow/met-gala-2024-red-carpet-see-every-celebrity-look-outfit-and-dress

3.8/5 - (117 امتیاز)

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا