استایلمهمانی و مجلسی

انواع مدل بلوز های مناسب با پارچه ارگانزا ساده

پارچه ارگانزا یکی از جذاب ترین ترند های چند سال اخیر است. این پارچه به خاطر شفاف بودن و آهاری که دارد به خوبی با سبک لباس های امروزی هماهنگ می شود. به خاطر بافت ظریف و حساس پارچه ارگانزا، معمولا از آن برای دوخت لباس های اور سایز و چین دار استفاده می شود. دوخت لباس های جذب و تنگ ممکن است باعث کم شدن دوام و ماندگاری لباس شما شود. در ادامه مدل های بلوزی که برای دوخت با پارچه ارگانزا مناسب هستند را خواهیم دید.

مشاهده رنگبندی کامل پارچه ارگانزا

رویه های مجلسی زیبا با پارچه ارگانزا

پارچه ارگانزا به خاطر شفافیت و ترنسپرنت بودن برای دوخت لباس های رویه مجلسی بسیار قابل توجه است. این مدل لباس را می توانید هم به صورت بلوز کوتاه و هم به صورت پیراهن بدوزید. این رویه ها را می توانید به روی لباس های مجلسی ساده خود بپوشید و استایل جدیدی را برای خود آماده کنید.رویه با پارچه ارگانزا

بلوز هایی با یقه های برگردان

یقه های برگردان یا یقه های پایه دار به یقه های انگلیسی، آمریکایی و آرشال گفته می شود. این یقه ها معمولا برای کت و مانتو استفاده می شوند. پارچه ارگانزا به خاطر لیز بودن و برش و دوخت سختی که دارد برای این مدل یقه ها کاربرد چندانی ندارد. اما می توانید با دقت و مهارت زیاد از یقه های برگردان برای بلوز های با پارچه ارگانزا خود استفاده کنید.

بلوز با پارچه ارگانزا

بلوز های کمر دار و مدل چپ و راستی

کلمه کمر دار به صورت خلاصه برای لباس کمربند دار گفته می شود. بلوز های کمر دار یکی از گزینه های چشم نواز برای دوخت با پارچه ارگانزا است. این مدل بلوز کمر دار را هم به عنوان بلوز تک و هم به عنوان رویه مجلسی می توانید استفاده کنید. مدل چپ و راستی به خاطر نازک و شفاف بودن پارچه باعث جذابیت بیشتر لایه های روی هم آمده می شود.

مدل لباس چپ و راستی

کش دوزی به روی پارچه ارگانزا

پارچه ارگانزا گرچه پارچه ای حساس و ظریف است اما اگر کیفیت نخ و بافت آن مناسب باشد می توانید از کش دوزی به روی آن استفاده کنید. دوخت کش ماسوره امکان دوخت لباس های جذب را برای شما فراهم می کند. اما باید توجه داشته باشید که ممکن است بافت پارچه ارگانزا در قسمت کش دوزی آسیب ببیند و بافت آن از هم جدا شود.

بلوز کش دوزی

آستین های پفی متنوع

یکی از مدل بلوز هایی که با پارچه ارگانزا هماهنگی زیادی دارد، دوخت آستین های پفی است. آستین های پفی تنوع بسیار زیادی دارند. شما می توانید با استفاده از مدل های مختلف این آستین به لباس های خود تنوع دهید. می توانید قسمت پفی را فقط به پایین آستین خود بدوزید و یا حتی پایین آستین را بند بدوزید.در هر صورت دوخت آستین های پف دار انتخابی عالی است.

رنگبندی بینظیر پارچه ارگانزا

بلوز آستین پفی

4.8/5 - (17 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا