استایلپاییز و زمستان

انواع کت با پارچه چرم + 30 استایل جذاب با کت چرم

پارچه چرم یکی از اولین پارچه هایی است که بشر از آن برای پوشاندن خود استفاده کرده است. چرم حیوانات اولین پارچه مقاومی بود که انسان برای در امان ماندن از سرما از آنها استفاده کرد. البته امروزه همچنان چرم طبیعی طرفداران بسیاری دارد. اما یکی از بهترین جایگزین های آن سالهاست به بازار عرضه شده است. پارچه چرم مصنوعی انتخابی شیک، مقرون بصرفه و بی ضرر برای طبیعت به حساب می آید. در نتیجه اگر به لباس های چرم علاقه دارید، نباید از دنیای متنوع پارچه چرم مصنوعی غافل شوید. پارچه چرم مصنوعی تنوع بسیاری زیادی در مقایسه با چرم طبیعی دارد. وزن آن نیز کمتر بوده و در نهایت قیمت بسیار مناسب تری دارد. به همین دلیل می توانید می توانید با آن مدل های مختلفی از کت با پارچه چرم را داشته باشید.

خرید پارچه چرم

پارچه چرم یکی از ماندگارترین پارچه ها در صنعت مد است. در واقع لباس چرم شما هرگز قدیمی نمی شود. علاوه بر این، شما می توانید بی نهایت لباس های مختلف با این پارچه داشته باشید. شلوار و دامن چرم جزو ترندهای محبوب سالهای گذشته بودند. اما پرفروش ترین محصول چرم در سراسر جهان، کت با پارچه چرم است. تنوع این کت ها بسیار بالاست و می تواند نقشی کاربردی در استایل پاییز و زمستان شما ایفا کند. به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی انواع کت با پارچه چرم بپردازیم. اگر مایلید با این کت های کاربردی استایل جذابی برای روزهای سرد داشته باشید، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

کت چرم موتور سواری زنانه

کت-چرم-موتور-سواری-زنانه

اگر عبارت Moto Jackets را جستجو کنید، مدل های متنوعی از آن می بینید. البته ابدا نیاز نیست اهل موتور سواری باشید تا بتوانید از این کت با پارچه چرم در استایل خود استفاده نمایید. تنها کافی است یک خانم خوش سلیقه و طرفدار استایل کژوال باشید. این کت ها معمولا در دو مدل کوتاه و تنگ و بلند و اورسایز طراحی می شوند. ویژگی که این مدل کت چرم را از سایر مدل ها متمایز می کند، استفاده بسیار از تزئینات فلزی در طراحی آن است. پاگون با پرچ های فلزی، زیپ های فلزی متعدد و برش های متعدد جزو ویژگی های این سبک کت چرم است. به طور معمول این کت با دو ردیف دکمه بسته می شود. البته مدل های زیپ دار آن نیز طرفداران بسیاری دارد.

اگر برای شما این سوال مطرح است که این کت چرم را چطور می توانید بپوشید، باید بگوییم انتخاب های بسیاری دارید. بهترین شلوار برای پوشیدن همراه با این کت، شلوار لگ چرمی است. به این ترتیب استایلی بسیار خاص و خیره کننده خواهید داشت. این کت را می توانید با دامن های راسته در مهمانی نیز بپوشید. با توجه به فرم اسپرتی که دارد، همراه با دامن و شلوار جین نیز استایل جذابی برای شما می سازد. می توانید این کت را روی مانتو، شومیز و پلیور بپوشید. اگر به استایل های مشکی و سفید علاقه دارید، ترکیب این کت را با یک شومیز بلند سفید به شما توصیه می کنیم. بوت های ارتشی، پاشنه بلند و کتانی کفش های ادئالی برای چنین استایلی هستند.


پیشنهاد ما: 7 مدل لباس پلاس سایز زنانه برای زمستان 1402 + عکس


کراپ کت با پارچه چرم

کراپ-کت-با-پارچه-چرم

در میان انواع کت با پارچه چرم، مدل های کوتاه و کراپ آن، یکی از ترندهای جذاب امسال هستند. کت های کوتاه به طور کلی استایل فانتزی و بامزه ای برای شما می سازند. به همین دلیل یکی از بهترین گزینه ها برای استایل روزمره و مهمانی هستند. می توانید از این کت ها با شلوار جین مام استایل در استایل روزمره استفاده نمایید. به دلیل فضای خالی که در ناحیه کمر ایجاد می کند، همراه با شلوار بگ و شلوارهایی که پاچه های گشاد دارند نیز فرم خوبی ایجاد خواهند کرد. برای مهمانی های مختلف نیز می توانید آن را با دامن های چین دار کوتاه یا ماکسی بلند بپوشید. برای مهمانی توصیه می شود از بوت های بلند چرمی غافل نشوید.

کت خلبانی چرم

کت-خلبانی-چرم

یکی از جذاب ترین کت ها در میان انواع کت با پارچه چرم، کت خلبانی است. این کت با داشتن یک آستر از جنس پارچه تدی، در مقایسه با سایر مدل ها، بسیار گرم است. همانطور که می دانید، پارچه چرم عایق فوق العاده ای در برابر رطوبت محسوب می شود. اما گرمای چندانی ندارد و در روزهای سرد باید آن را همراه با پلیور و لباس های گرم بپوشید. کت خلبانی اما با داشتن یک لایه اضافی از جنس پارچه تدی، یک نمونه گرم و دوست داشتنی است. پارچه تدی به کار رفته در آن، ظاهری بامزه و مناسب استایل روزمره برای آن می سازد. در نتیجه استثنا این مدل کت چرم، کاربرد چندانی در استایل رسمی نخواهد داشت. می توانید آن را با شلوار جین، کتان و شلوارهای چرم راسته بپوشید.

قیمت پارچه چرم مصنوعی

کاپشن پافر با پارچه چرم

کاپشن-پافر-با-پارچه-چرم

کاپشن چرم معمولا با یک آستر ساده دوخته می شود و حجمی ندارد. اما اگر به کاپشن های حجیم و پف دار علاقه دارید، همچنان پارچه چرم می تواند انتخاب خوبی برای دوخت این مدل کاپشن ها باشد. برای دوخت این مدل کاپشن ها به پارچه چرم مصنوعی و میزان زیادی پشم شیشه نیاز دارید. با توجه به ضد آب بودن چرم و گرما بخشی پشم شیشه، به این صورت کاپشنی عایق رطوبت و سرما خواهید داشت. این کاپشن ها هرگز از مد نمی افتند و تا سالها می توانید در استایل روزمره خود از آن استفاده کنید.

پالتو چرم بلند

پالتو-چرم-بلند

زمانی که صحبت از انواع کت با پارچه چرم می شود، پالتوهای بلند اولین گزینه ای هستند که به ذهن خانم ها می رسد. این مدل پالتوها، فرمی کلاسیک و معمولا ساده دارند. یقه انگلیسی، برشی راسته بدون کمربند و با دکمه ساده ترین فرم این مدل پالتو است. به مرور زمان پاگون هایی بر سر آستین و دوش این پالتوها اضافه شد. مدل های جدیدتر با تزئینات بیشتر را نیز می توانید در میان ترندهای امسال مشاهده کنید. اما به طور کلی، این مدل پالتوها قدیمی نمی شوند و در هر شرایط و استایلی نیز می توانید از آنها استفاده نمایید. اگر برای محیط کار خود به دنبال یک آیتم لوکس و شیک هستید، این پالتو می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

کت چرم خزدار

کت-چرم-خزدار

یکی از محبوب ترین پارچه هایی که به  عنوان خرجکار با پارچه چرم ترکیب می شود، پارچه خز است. یکی از از انواع کت با پارچه چرم که در میان خانم های برند پوش طرفداران بسیاری دارد، این مدل است. معمولا در طراحی این کت در قسمت های سر آستین و لبه کت از خز استفاده می شود. اگر کت شما کلاه داشته باشد، در لبه کلاه نیز خز استفاده می شود. اضافه کردن پارچه خز تنها به عنوان خرجکار و تزئین است. در نتیجه تاثیر در گرمای آن ندارد اما می تواند ظاهری به شدت لوکس به آن ببخشد. در فضاهای رسمی و مهمانی های خاص خود می توانید این کت را بپوشید.

خرید پارچه چرم پالتویی

کت و شلوار با پارچه چرم

کت-و-شلوار-با-پارچه-چرم

شاید بگویید در این مطلب قرار بود تنها به معرفی انواع کت با پارچه چرم بپردازیم. اما به نظر جای بررسی کت و شلوار چرم زنانه خالی بود. این کت و شلوار ست یکی از خاص ترین استایل ها را برای شما می سازد. اگر طرفدار ترندهای روز هستید و به استایل مونوکروم علاقه دارید، این کت و شلوار بهترین گزینه برای مهمانی های شما خواهد بود. البته اگر یک جلسه کاری در روزهای سرد پیش رو دارید، همچنان این استایل می تواند برای شما مناسب باشد.

کت اورسایز چرم

کت-اورسایز-چرم

یک مدل کتی که در هر استایلی برای شما کاربرد خواهد داشت، کت های کوتاه اورسایز است. این مدل یکی از بهترین کت هایی است که می توانید با پارچه چرم برای خود بدوزید. پارچه چرم مصنوعی وزن چندانی ندارد. آهار متوسطی داشته و با اضافه کردن یک آستر مناسب، کت شما فرم خوبی به خود می گیرد. این کت را می توانید با شلوارهای تنگ مانند شلوار لگ بپوشید. البته همراه با دامن پلیسه نیز استایل منحصر به فردی برای شما می سازد. اگر به دنبال جایگزینی برای مانتو در فصل سرما هستید، این کت ها کاملا قابلیت جایگزین شدن با مانتوهای روزمره را دارند.

کت کلاسیک یقه انگلیسی

کت-کلاسیک-یقه-انگلیسی

زمانی که صحبت از کت های چرم می شود، معمولا مدل های موتور سواری و خلبانی به ذهن خانم ها متبادر می شود. اما باید گفت این پارچه زیبا و دوست داشتنی، در طراحی کت های کلاسیک زنانه نیز به کار می رود. در واقع این کت ها با یقه های انگلیسی ظریف جزو بهترین گزینه هایی هستند که می توانید به عنوان یک خانم شیک پوش از آنها در استایل خود استفاده نمایید. این مدل کت با پارچه چرم را می توانید به عنوان یک آیتم مجلسی در نظر بگیرید. اگر به استایل رسمی علاقه دارید در پوشش روزمره شما نیز کاربرد خواهد داشت.

وست چرم

وست-چرم

در این مطلب قصد داشتیم به انواع کت با پارچه چرم بپردازیم. اما اگر وست را از این لیست کنار بگذاریم، یکی از بهترین آیتم های چرم را از دست خواهیم داد. وست چرم دقیقا فرم کت را دارد با این تفاوت که آستین ندارد. به همین دلیل یکی از خاص ترین لباس هایی است که می توانید در استایل پاییز و زمستان خود از آن استفاده کنید. یکی از مزایای اضافه کردن وست به استایل، جلوه خاصی است که ترکیب این آیتم با پولیور و یقه اسکی و حتی شومیز دارد. این آیتم های شیک را می توانید به صورت کراپ و نیم تنه یا بلند داشته باشید. یک شلوار لگ و بوت بلند به سادگی استایلی بی نظیر با وست چرم برای شما می سازد.

منبع: https://page.overland.com/buying-guides/womens-leather-jackets

3.9/5 - (17 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا