سلبریتی ها

بررسی استایل جی جی حدید، سوپر مدل معروف

امروزه در دنیایی زندگی می کنیم، که صنعت مد و فشن به سرعت در حال پیشرفت و تغییر است. اگر بخواهیم یکی از عوامل تاثیرگذار بر این صنعت را مثال بزنیم، می توانیم از ستارگان محبوب هالیوودی نام ببریم. همه ما به خوبی می دانیم که چقدر استایل و طرز لباس پوشیدن آن ها می تواند بر نحوه لباس پوشیدن عموم جامعه، تاثیر گذار باشد. امروزه با گسترش رسانه ها و شبکه های اجتماعی به راحتی می توانیم سلبریتی محبوب خود را دنبال کنیم. پس در نتیجه می توانیم از تیپ و استایل آن ها نیز ایده برداری کنیم. در میان این ستارگان یکی از پرطرفدار ترین آن ها جی جی حدید است. جی جی حدید در طی این سال ها ثابت کرده است، که چقدر برای استایل خود ارزش قائل است. اگر شما نیز دوست دارید با استایل جی جی حدید بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

خرید پارچه کرپ کنزو

جی جی حدید کیست؟

جی جی حدید یا همان جلینا نورا حدید، در تاریخ 23 آوریل سال 1995 در کشور آمریکا به دنیا آمد. او از سن دو سالگی با برند گس وارد عرصه مدلینگ شد. جی جی حدید در سال 2011 به صورت جدی در این عرصه شروع به فعالیت کرد. او در همان سال، سه بار در کت واک فشن شوی برند گس حضور یافت. جی جی حدید در سال 2014، از دید سایت مدل دات کام، در بین 50 مدل برتر دنیا قرار گرفت. وی در سال 2016 جایزه بهترین مدل سال را دریافت کرد. جی جی حدید با برند های بزرگ و معروفی تا کنون همکاری داشته است. به طور مثال برند های میبلین، ورساچه و ویکتوریا سکرت از جمله برندهای معروفی هستند که با جی جی حدید همکاری داشتند.

جی جی حدید و تاثیر او بر دنیای مد

جی جی حدید پس از سال ها تلاش امروزه به یکی از تاثیرگذارترین و پرطرفدارترین افراد در دنیا تبدیل شده است. افراد زیادی از جمله دختران و خانم های جوان پیگیر اخبار و فشن شوهای او هستند. استایل جی جی حدید امروزه به یک ترند جهانی تبدیل شده است. علت آن نیز کاملا مشخص است. جی جی حدید با بهترین و بزرگ ترین برندها همکاری می کند. مسلما بعد از سال ها همکاری، او به استایل خود اهمیت بسیاری می دهد. پس دور از انتظار نیست اگر همیشه و همه جا به روزترین لباس ها و استایل ها را بر تن او ببینم. استایل جی جی حدید را می توانید از طریق برندهایی که با او همکاری می کنند، مجلات مد و فشن و صفحه شخصی او دنبال کنید. اما اگر قصد دارید به طور کامل و یکجا با استایل جی جی حدید آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.


بیشتر بخوانید: با استایل ویکتوریا بکام و برند او بیشتر آشنا شوید


استایل های مختلف جی جی حدید با پارچه های متنوع

امروز و در اینجا قصد داریم در کنار هم، استایل جی جی حدید با پارچه های مختلف را بررسی کنیم. جی جی حدید به عنوان یک مدل محبوب و پرطرفدار همیشه سعی کرده است از بهترین پارچه ها در استایل خود بهره ببرید.

استایل های اسپرت جی جی حدید با جین

اگر شما هم مثل جی جی حدید به استایل های اسپرت علاقه دارید، این آیتم برای شما است. پارچه جین یکی از بهترین انتخاب ها برای ساخت یک استایل اسپرت است. ظاهر زیبا و منحصر به فرد پارچه جین، نقش مهمی را در استایل شما ایفا می کند. ضخامت پارچه جین آن را به یک پارچه پاییز با گرمای مناسب تبدیل کرده است. اما استفاده از پارچه جین به استایل های پاییزه محدود نمی شود. از این پارچه در استایل های زمستانی نیز استفاده زیادی می شود. اصولا برای افزایش گرمای این پارچه از آسترکشی با پارچه های خز و پنبه ای استفاده می شود.

استایل-های-اسپرت-جی-جی-حدید-با-پارچه-جین

بیشترین استفاده از پارچه جین در دوخت شلوار و کت های جین است. جی جی حدید نیز به کت و شلوارهای ست جین علاقه زیادی تا کنون نشان داده است. اگر اخبار مربوط به مد و فشن را دنبال کرده باشید، بارها استایل جی جی حدید را با لباس های جین دیدید. ست کردن این کت و شلوارها کار بسیار راحتی است. برای داشتن یک استایل اسپرت اما زیبا، با این پارچه کافی است آن را با کفش های اسپرت خود ست کنید. برای تکمیل استایل خود می توانید از یک پولیور بافت یا شومیز استفاده کنید. همانطور که در استایل جی جی حدید می بینید، می توانید از نیم بوت نیز در استایل خود استفاده کنید. نیم بوت های قرمز او با شومیز قرمز رنگش هارمونی جذابی را در او ایجاد کرده است.

خرید پارچه چرم پالتویی

استایل های مونوکروم و تمام چرم او

هر چقدر ظاهر پارچه انتخابی شما لوکس تر باشد نتیجه آن باعث ایجاد استایلی فاخر و سلطنتی می شود. پس برای داشتن یک استایل لوکس و منحصر به فرد باید به عنوان اولین قدم در انتخاب پارچه آن نهایت دقت را داشته باشیم. پارچه چرم یکی از پارچه هایی است که ظاهر بسیار زیبایی دارد. از طرفی این پارچه دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ است. طرح های ساده و و پوست ماری پارچه چرم همگی در تولید پوشاک کاربرد دارند. نکته مهم در زمان خرید پارچه چرم توجه به کیفیت آن است. چرم را می توانید در اکثر فروشگاه ها پیدا کنید، اما همه آن ها کیفیت مطلوب و ارزش خرید را ندارند. پس سعی کنید پارچه چرم را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا پس از دوخت آن احساس رضایت کافی را داشته باشید.

استایل-های- مونوکروم- و-تمام-چرم-او

 

همانطور که گفته شد برای داشتن یک استایل زیبا و فاخر پارچه چرم یکی از بهترین گزینه ها است. جی جی حدید و طراحان لباس او نیز به خوبی متوجه این موضوع هستند. از اینرو جی جی حدید در بسیاری از مراسم ها و افتتاحیه های مهم با لباس هایی از جنس پارچه چرم حضور یافته است. نکته مهم و قابل توجهی که در استایل جی جی حدید با پارچه چرم به خوبی مشخص می باشد این است که او از این پارچه در تمام آیتم های استایل خود استفاده می کند. به راستی که بهترین انتخاب برای داشتن یک استایل جذاب کت و شلوارهای چرم در کنار چکمه هایی از همین جنس است.

استایل های کژوال جی جی حدید با خز

استایل های کژوال مناسب خانم های شیک پسند است که، به سادگی علاقه زیادی دارند. سادگی و در عین حال زیبایی این استایل ها چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. انتخاب پارچه برای این استایل یک نکته مهم است که به دقت زیادی نیاز دارد. پارچه ای که برای این استایل ها انتخاب می کند باید ظاهری زیبا، دوست داشتنی و در عین حال ساده داشته باشد. یکی از پارچه هایی که برای استایل های کژوال کاربرد زیادی دارد پارچه خز است. پارچه خز با پرزهای بلند و تنوع زیادی که در طرح و رنگ دارد برای دوخت پالتوها و کت های زمستانی بهترین گزینه می تواند باشد. توجه داشته باشید که اگر از پارچه های خز طرحدار برای دوخت این کت ها استفاده می کنید بهتر است سایر آیتم های استایل خود را بدون طرح و تک رنگ در نظر بگیرید.

استایل-های-کژوال-جی-جی-حدید-با-پارچه-خز

یکی از پارچه هایی که به فراوانی در استایل جی جی حدید می توانید ببینید پارچه خز است. جی جی حدید و طراحان لباس او ثابت کردند به پارچه های خز علاقه زیادی دارند. این علاقه در بین اکثر سلبریتی ها دیده می شود. شاید برای شما سوال ایجاد شود که چه چیزی باعث ایجاد این علاقه به پارچه خز، در بین سلبریتی ها می شود. جواب آن کاملا مشخص است. کیفیت، زیبایی و ظاهر جذاب این پارچه باعث این حجم استقبال در بین افراد مشهور می شود. از طرفی ست کردن پارچه خز کار بسیار راحتی است. کافی است کت خر خود را مانند آنچه که در استایل جی جی حدید مشخص است با یک شلوار جین و شومیزی با رنگ خنثی ست کنید.

ساتن و استایل های مجلسی او

یکی دیگر از پارچه هایی که برای ساخت استایل های مجلسی و پرزرق و برق کاربرد زیادی دارد، پارچه زیبا و جذاب ساتن است. کافی است تنها یکبار این پارچه را از نزدیک دیده باشید تا متوجه شاین و برق زیبای این پارچه بشوید. همین ظاهر منحصر به فرد در ساتن آن را به یک پارچه پرفروش تبدیل کرده است. از طرفی کیفیت  دوام بالای آن مثال زدنی است. لباس هایی که با ساتن مرغوب تهیه می کنید می توانند سالیان سال، با حفظ کیفیت اولیه برای شما کارایی داشته باشند.

استایل جی جی حدید با پارچه ساتن آمریکایی مشکی یکی از استایل هایی بود که سروصدای زیادی به پا کرد. این پیراهن بلند مشکی رنگ اثری هنری، از یک طراح لباس آمریکایی است. این استایل جی جی حدید طرفدار زیادی داشته و در مجله ووگ و هارپرز بازار نیز بازتاب خوبی پیدا کرد. او از این پیراهن ساتن مشکی در سال 2019 در مراسم رونمایی از تقویم پرلی که در شهر میلان برگذار شده بود استفاده کرد. دامن ماهی و دنباله دار این پیراهن یکی از نقاط قوت آن است. اما چیزی که در استایل جی جی حدید چشم نوازی می کند آستین های چین دار آن است.

ساتن-و-استایل-های-مجلسی-او

در کنار این پیراهن مشکی ساتن، اورال آبی رنگ زیبایی می بینید که دست کمی از آن ندارد. این اورال جذاب در استایل جی جی حدید، با پارچه ساتن تهیه شده است. طراح لباس جی جی حدید از شنل بلندی برای تزئین این اورال استفاده کرده است، که زیبایی آن را چند برابر می کند. خوش فرم ایستادن شنل روی لباس جی جی حدید را مدیون ریزش عالی پارچه ساتن هستیم. تکمیل کننده استایل جی جی حدید، یک جفت کفش پاشنه بلند پوست ماری به رنگ آبی است که زیبایی این استایل را چند برابر کرده است.

قیمت پارچه کرپ کنزو ژاپن

رسمی ترین استایل های جی جی حدید با کرپ

استایل های رسمی همیشه و همه جا به کمک ما می آیند. زمانی که به یک مهمانی رسمی یا یک جشنواره و افتتاحیه دعوت می شوید، استایل رسمی بهترین گزینه است. لازمه داشتن یک استایل رسمی پارچه ای زیبا با ظاهری با شکوه است. از طرفی پارچه شما باید چروک پذیری کم، ایستایی مناسب و کیفیت بالایی داشته باشد. نیازی نیست برای این پیدا کردن این پارچه زیاد جستجو کنید. تمامی این خصوصیات را می توانید در پارچه های کرپ پیدا کنید. پارچه کرپ کنزو و کرپ مازراتی از پرفروش ترین و معروف ترین پارچه های موجود در بازار هستند. بیشترین استفاده از این پارچه برای استایل های رسمی است.

رسمی-ترین-استایل-های-جی-جی-حدید-با-پارچه-کرپ

استایل های جی جی حدید با پارچه های کرپ از زیباترین استایل ها در کارنامه او هستند. او به عنوان یک مدل زیبا و باهوش به خوبی از این پارچه در استایل خود استفاده کرده و می کند. کت و شلوار یکی از آیتم هایی است که جی جی حدید از آن به فراوانی استفاده کرده است. اکثر کت و شلوارهای او نیز از جنس کرپ است. ظاهر رسمی استایل جی جی حدید با کرپ توجه طرفدارن او را به سمت این پارچه چندین برابر کرده است. همانطور که می دانید تکمیل کننده یک استایل رسمی کفش های پاشنه دار هستند. استایل جی جی حدید نیز زمانی که از کت و شلوارهای کرپ استفاده کرده باشد با کفش های پاشنه بلند تکمیل می شود.

منبع: https://www.harpersbazaar.com/uk/fashion/fashion-news/a27061102/gigi-hadid-caped-emilia-wickstead-jumpsuit/?epik=dj0yJnU9UlNBUy1vbDRhV0tvSUxvVTQ4VDIyUWwxMjYxZjRVOTQmcD0wJm49WWVTa21UYTFlY29UMXV4dWpad2RTdyZ0PUFBQUFBR1V5UjM4

4.7/5 - (57 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا