سلبریتی ها

محبوب ترین پارچه ها در استایل کیت میدلتون

کاترین الیزابت کیت میدلتون یا همان کیت میدلتون همسر ویلیام شاهزاده ولز است. کاترین در سال  1982 در شهرستان باشکر انگلستان به دنیا آمد. او در سال 2010 با پرنس هری ازدواج کرد و عروس خانواده سلطنتی شد. علاقه او به مد و خوش لباسی کیت از همان ابتدا مورد توجه همه قرار گرفت. از زمان ازدواج این دو، کیت میدلتون در بسیاری از مراسم های سطح بالای سلطنتی شرکت کرده است. کیت میدلتون به دلیل سلیقه خوبش در مد مورد تحسین زیادی قرار گرفته است. استایل کیت میدلتون مورد علاقه بسیاری از مردم قرار گرفته و افراد زیادی به تقلید از او لباس می پوشند. وی همچنین در لیست خوش پوشان قرار دارد. کیت میدلتون یک نماد واقعی مد است.

الهام از استایل افراد معروف مورد علاقه امری بسیار طبیعی است. کیت میدلتون یکی از افراد مورد علاقه و محبوب اکثر خانم هاست. ما به مراتب دیدیم استایل کیت میدلتون هم در لباس های خیابانی و هم در مراسم های بزرگ با لباس های گران قیمت به طور حرفه ای طراحی شده است. هدف از تهیه این پست آشنایی استایل کیت میدلتون و طراحان لباس او است. همچنین قصد داریم تا در این مقاله در مورد محبوب ترین پارچه از نظر این شاهدخت زیبا با شما صحبت کنیم. پس اگر قصد دارید بیشتر با استایل کیت میدلتون و پارچه های محبوب او اشنا شوید با ما همراه باشید.

استایل کیت میدلتون با پالتوهایی از جنس پارچه فوتر

استایل کیت میدلتون با پارچه فوتر | پارچه نگار

سرخابی ممکن است اولین انتخاب شما برای پالتو نباشد. برای تهیه پالتو رنگ های تیره کمی کلاسیک و تکراری شدند. استایل کیت میدلتون در پالتو سراخی جذابش ثابت کرده است رنگ های تند می توانند انتخاب فوق العاده ای برای فصل سرد سال باشند. از نظر روانشناسی، پوشیدن رنگ های تند باعث می شود در نگاه دیگران با اعتماد به نفس تر به نظر بیایید.

اکثریت افراد تصور می کنند، پوشیدن پالتوی بلند برای آنها مناسب نیست. پوشیدن یک پالتوی شتری بلند جسارت و اعتماد به نفس بالایی می خواهد. این کار فقط از کیت میدلتون ساخته است. او با پوشیدن سارافون و پالتوی بلند شتری رنگش ثابت کرد پوشیدن یک پالتوی بلند با رنگ نود و روشن می تواند از او یک ستاره جذاب هالیوودی بسازد. استایل مینیمال کیت میدلتون در این پالتو جذاب، نظر همه افراد را به خود جلب کرده بود. زیبایی استایل کیت میدلتون با یک کمربند چرم خردلی کامل می شود. به همین سادگی می توانید یک ست جذاب زمستانی به سبک کیت میدلتون داشته باشید.

خرید پارچه فوتر

کیت و طراحان لباس او برای پالتو های جذاب کیت، پارچه فوتر را انتخاب کردند. انواع مختلف یقه ها با پارچه فوتر قابل اجرا هستند. پارچه فوتر یکی از با کیفیت ترین پارچه های گرم و مناسب زمستان است. شما میتوانید این پارچه را با پارچه های دیگر مثل مخمل، همانند کیت ترکیب کنید. پارچه فوتر درصد پشم بالایی دارد و الیاف مصنوعی کمی در آن به کار رفته است. همین امر موجب شده است که این پارچه غیر قابل نفوذ باشد و گرمای مطلوبی را در فصل زمستان برای شما ایجاد کند. نکته ای که باید برای تهیه این پالتو جذاب به آن دقت کنید، پارچه آن است. پارچه پالتو شما باید از ایستایی خوبی برخوردار باشد و در مدت طولانی چروک نشود.

استایل کیت میدلتون با پیراهن های خوش رنگ کرپ

 

فقط برازنده ی یک پرنسس است که با پیراهن خوش رنگ سبز در یک جشن بزرگ شرکت کند. پوشیدن رنگ های روشن و منحصر به فرد در استایل کیت میدلتون بسیار زیاد به چشم می خورد. شاهدخت عموما برای فستیوال هال و جشن ها از پیراهن های بلند و خوش دوخت استفاده می کند. استفاده از جواهرات و اکسسوری های همرنگ با پیراهن سبز او زیبایی کیت را چند برابر کرده است. خوش سلیقگی طراح لباس کیت را به خوبی می توان در استفاده از یقه قایقی پیراهن کیت مشاهده کرد.

استایل کیت میدلتون با پیراهن های خوش رنگ کرپ

پارچه کرپ استفاده شده در این پیراهن، استایل کیت میدلتون را درخشان تر کرده است. پارچه کرپ به دلیل ایستایی و کیفیت بالا برای تهیه پیراهن های بلند جز اولین انتخاب ها است. کرپ یکی از اجزا جدا نشدنی برای پیراهن های بلند زنانه و لباس های رسمی است. همیشه استفاده از پارچه های پر زرق و برق شما را شیک پوش تر نشان نمی دهد. کیت میدلتون ثابت کرده است که در کنار پارچه کرپ جذاب و همیشه زیبا می توان یک استایل جذاب و فوق العاده داشت. استفاده از دو پارچه کرپ با طیف رنگی یکسان یا متضاد مانند سفید و مشکی برای پیراهن های بلند یک ایده خلاقانه محسوب می شود. پیراهن یقه قایقی کیت به ترکیب دو پارچه سفید و مشکی به خوبی گویای این موضوع هست.


در مورد انواع استایل بیشتر بدانید: با پرطرفدارترین استایل ها در دنیای مد آشنا شوید


کیت میدلتون با پیراهن های بلندی از پارچه حریر

 

پیراهن های بلند انتخاب بسیاری از خانم ها برای مراسم های مهم و مهمانی ها است. کیت نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد. این ملکه جذاب برای بسیاری از مراسم های مهم از پیراهن های بلند حریر استفاده می کند. پیراهن حریر برند گوچی که ترکیبی از طیف های مختلف صورتی است، انتخاب او برای یکی از مراسم های مهم بوده است. اگر کمی به عکس دقت کنید متوجه خوش سلیقگی کیت می شوید. کمربند مخمل قرمز که به زیبایی بر روی پیراهن او قرار گرفته است. او این کمربند را با یک کیف مخمل قرمز ست کرده، که زیبایی استایلش را چند برابر کرده است.

از دیگر استایل های جذاب کیت میدلتون با پارچه حریر، پیراهن حریر سبز یشمی او در دوران بارداری است. پارچه حریر به دلیل لختی و راحتی که دارد برای خانم های باردار بهترین انتخاب می تواند باشد. او پیراهن سبز تیره خود را با یک کمربند باریک مخمل مشکی و کیف مخمل هم رنگ آن کامل کرده است. پارچه حریر در انواع ساده و گلدار تولید می شود. اکثر مدل های دامن زنانه نیازمند پارچه لخت و سبک است. پارچه حریر به خوبی از پس این مسئولیت بر می آید.

استایل کیت میدلتون با کت های گرم از پارچه پشمی

 

در استایل کیت میدلتون سادگی حرف اول را می زند. اما گاهی در لباس های این شاهدخت زیبا با اکسسوری هم مواجه می شوید. استایل متفاوت و زیبای کیت این بار با کت یقه انگلیسی و نوار تزئینی آن بی نظیر بود. در این کت جذاب طراح لباس ترجیح داده بود به جای استفاده از اکسسوری های روتین، از دکمه های کوچک و بزرگ برای زیبایی کت او استفاده کند. او برای بیس استایل خود از پارچه پشمی استفاده کرده بود. دیگر استایل کیت میدلتون با پارچه پشمی کت و دامن های شیک او است. کیت در فصلهای سرد سال نشان داده است که به پارچه های پشمی علاقه زیادی دارد. پیراهن کوتاه کیت با پارچه پشمی طوسی و یقه مشکی آن یک استایل فانتزی و در حال زیبا را برای او ساخته است. کمربند نچندان نازکش استایل او را تکمیل کرده است.

کیت میدلتون با پیراهن های نخی خنک

 

در فصل تابستان یکی انتخاب های کیت پیراهن های خنک نخی است. در روزهای گرم تابستان یکی از استایل های کیت میدلتون پیراهن های بلند نخی با دامن های فون یا کلوش گشاد است. او به استایل های سفید و مشکی علاقه زیادی دارد. پیراهن سفید مشکی نخی او سوژه خبرنگاران انگلیس شد.

کیت میدلتون با پیراهن های نخی خنک

یکی دیگر از استایل های کیت میدلتون با پارچه نخی پیراهن بلند او با ترکیب رنگ های پاستیلی سبز و صورتی است. راحتی و خنکی پارچه نخ تنها دلایل انتخاب کیت نیست. پارچه نخی یکی از متنوع ترین پارچه های موجود در بازار است. همین امر پارچه نخی را به پارچه ای پرفروش و پرطرفدار در بین خانم ها تبدیل کرده است.


حتما بخوانید: پارچه نخی گلدار و نکات مهم در هنگام خرید


استایل مجلل و باشکوه با پیراهن های پولکی و سنگ دار

 

اسم پیراهن شب و مجلسی که بیاید اولین چیزی که در ذهن مخاطب ایجاد می شود پیراهن های پرزرق و برق است. در سراسر دنیا حتی میان زنان انگلستان که به ساده و شیک پوشی معروف هستند این مسئله وجود دارد. پارچه های سنگدار و پولکدار یکی از پرطرفدارترین پارچه ها محسوب می شوند. استایل کیت میدلتون در فیلم جدید جیمز باند، یک پیراهن خیره کننده و جذاب با پارچه پولکی طلایی رنگ است. زیبایی این پیراهن به راستی از او یک سوپر استار هالیوودی ساخته است. او پیراهن طلایی خود را با گوشواره های بلند و سنگ دار خود ست به همراه پرنس ویلیام در این مراسم شرکت کرد.

استایل مجلل و باشکوه با پیراهن های پولکی و سنگ دار

استایل کیت میدلتون برای ضیافت شام که در سفارت بریتانیا در پاریس برگزار شده بود نیز پیراهن نقره ای بلندی بود که با اکسسوری های فلزی و سنگهای زینتی تزئین شده بود. در جشن خیریه که سال گذشته برگزار شد نیز، کیت را با استایل مشابهی می دیدیم. کیت برای این مراسم، پیراهن بلند نباتی رنگی با پارچه پولکی در کنار آستین های چیندار حریر را انتخاب کرده بود.

کیت میدلتون و کت های بلند یقه انگلیسی کلاسیک

کیت میدلتون و کت های بلند یقه انگلیسی کلاسیک

 

ساده پوشی و شیک بودن از ویژگی های تمامی شاهدخت ها و ملکه های انگلیس بوده است. اما کت های بلند در استایل کیت میدلتون جایگاه ویژه ای دارد. کت های بلند با یقه های انگلیسی، یک استایل کلاسیک جذاب می سازد. یک کت سوارکاری آبی آسمانی در کنار شومیز با پارچه حریر و لبخند جذاب کیت میدلتون از او ستاره ای جذاب ساخته است. پارچه کرپ کنزو انتخاب هوشمندانه ای برای کت و شلوار است. ایستایی فوق العاده این پارچه در کنار کیفیت بالای آن بی نظیر است. پارچه کرپ کنزو از تنوع رنگ بالایی برخوردار بوده و هر سبک و سلیقه ای را پوشش می دهد.

پارچه تور، انتخاب دیگر طراحان لباس کیت

 

نام پارچه تور حتما تا کنون به گوش شما خورده است. رنگ های متنوع این پارچه را می توانید در پشت ویترین مغازه ها نیز پیدا کنید. این پارچه ظرافت فوق العاده ای دارد که برای دوخت پیراهن بی نظیر است. ملکه جذاب انگلستان نیز نشان داده است که به این پارچه علاقه خاصی دارد. پیراهن تور سفید با گل های درشت استایل کیت میدلتون، برای مسابقات اسب دوانی رویال اسکات بود. کلاه فانتزی او در کنار دامن چیندار پیراهن کیت، زیبایی او را چند برابر کرده است.

پارچه تور، انتخاب دیگر طراحان لباس کیت

از دیگر استایل های کیت میدلتون با پارچه توری پیراهن بلند سبز یشمی او برای مراسم گالا پرتره در شهر لندن است. پارچه های توری به خودی خود طرح و نقش زیادی دارند. کمربند باریک ساتن پیراهن او تنها آیتم تزئینی استایل کیت میدلتون محسوب می شود. یکی دیگر از استایل های کیت میدلتون با پارچه توری، پیراهن بلند و زرشکی رنگ او در شب افتتاحیه خیابان 42 لندن است. پرنسس کیت این پیراهن خوش رنگ و زیبا را با گوشواره های بلند زرشکی و کیف جیر هم رنگ کامل کرده بود.

منبع: https://www.instyle.com/fashion/clothing/kate-middletons-most-memorable-outfits-ever

2/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا