استایلروزمره و کاربردی

با پارچه کتان کریستال چی بدوزیم + عکس

داشتن یک استایل خاص آرزوی هر خانم باوقار و آراسته ای است. این دسته از افراد به خوبی می دانند که چقدر نحوه لباس پوشیدن آن ها در روابط اجتماعیشان تاثیرگذار است. از این رو همیشه در تلاش هستند تا با داشتن یک استایل زیبا در چشم مخاطبشان بهتر جلوه کنند. اما اینکه این دسته از افراد به چه مواردی در انتخاب لباس توجه می کنند، سوالیست که ممکن است ذهنتان را به خود درگیر کند. جالب است بدانید برای داشتن یک استایل لوکس و متفاوت باید به آیتم های زیادی توجه داشته باشید. برای مثال پارچه نقش بسیار زیادی در نتیجه کار شما دارد. اگر به استایل های ساده علاقه دارید بهتر است به سراغ پارچه های مات بروید. اما اگر دوست استایل شما کمی درخشان باشد بهتر است از پارچه های شاین دار استفاده کنید. یکی از پارچه های شاین دار پرفروش پارچه کتان کریستال است.

چرا باید از پارچه کتان کریستال در استایل خود بهره ببرید؟

برای داشتن یک استایل جذاب و منحصر به فرد مطمئنا پارچه های شاین دار انتخاب بهتری نسبت به پارچه های مات هستند. اما همه شما به خوبی می دانید که برای استایل های روزانه و ملاقات های دوستانه نمی توان از پارچه های مجلسی که در آن ها از تزئینات زیاد استفاده شده است، بهره برد. اما این به معنای آن نیست که نمی توانیم از پارچه های شاین دار برای استایل های روزانه بهره ببریم. در میان پارچه های براق پارچه هایی نیز وجود دارند که در آن ها از اکسسوری استفاده نشده اما سطح خود پارچه براق است. یکی از این پارچه ها، پارچه کتان کریستال است. این پارچه انتخابی بی نظیر برای فصل بهار و تابستان می تواند باشد. ویژگی های منحصر به فرد پارچه کتان کریستال آن را به یک پارچه ایدئال برای خانم ها تبدیل کرده است.

چگونه از این پارچه در استایل خود بهره ببرید؟

پارچه کتان کریستال یکی از فرم پذیرترین و خوش دوخت ترین پارچه های موجود در بازار است. از این رو این پارچه اجازه دوخت آیتم های مختلف را به شما می دهد. پس می توانید بسته به سلیقه و استایل خود لباس های مختلف را با پارچه کتان کریستال بدوزید. الیاف مرغوب این پارچه از پوست شما به خوبی محافظت کرده و از ایجاد بوی بد جلوگیری می کند. در ادامه با زیباترین و جدیدترین لباس هایی که می توانید با این پارچه برای خود تهیه کنید آشنا خواهید شد.


بیشتر بخوانید: 8 مدل مانتو عید با پارچه لینن سوزن دوزی + ایده دوخت و استایل


بلوز و شلوار دخترانه و زیبا

یکی از ست های کاربردی که از واجبات کمد همه خانم خوش لباس می باشد، بلوز و شلوار است. به خوبی می دانید که از ست بلوز و شلوار می توان در استایل های مختلف استفاده کرد. از این رو با داشتن یک ست بلوز و شلوار زیبا می توانید چندین استایل خاص را برای خود رقم بزنید.

بلوز-و-شلوار-دخترانه-و-زیبا

همانطور که گفته شد شما با خرید یا دوخت یک ست بلوز و شلوار می توانید از آن به دفعات زیادی بهره ببرید. پس بهتر است پارچه ای که برای آن انتخاب می کنید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. در غیر این صورت پارچه شما به سرعت خراب می شود و مجبور به تعویض آن خواهید شد. یکی از پارچه های باکیفیت و مرغوب موجود در بازار پارچه کتان کریستال است. مزون ها و طراحان لباس از این پارچه به فراوانی در محصولات خود بهره می برند. زیبایی ظاهری پارچه کتان کریستال در کنار کیفیت فوق العاده آن می تواند یک ست بلوز و شلوار شیک را برای شما به ارمغان آورد.

ترکیب پارچه کتان کریستال با پارچه های دیگر

ترکیب کردن پارچه ها با یکدیگر و طراحی مدل های مختلف با آن ها یکی از کارهای مورد علاقه طراحان لباس است. این کار باعث می شود لباس شما جذاب تر شود و رنگ و بوی تازه ای پیدا کند. اگر به پارچه های طرحدار علاقه ای ندارید و ترجیح می دهید از دو پارچه برای دوخت یک آیتم استفاده کنید این قسمت برای شما است.

ترکیب-پارچه-کتان-کریستال-با-پارچه-های-دیگر

ترکیب پارچه ها با هم شاید به نظر کار آسانی به نظر بیاید. اما باید توجه داشته باشید که پارچه های شما باید قابلت ترکیب شدن را داشته باشند. یعنی این پارچه از نظر ایستایی و استحکام باید با پارچه مکمل مطابقت داشته باشد. یکی از پارچه های مورد علاقه طراحان لباس برای ترکیب با سایر پارچه ها، پارچه کتان کریستال است. این پارچه ایستایی متوسطی دارد. از این رو می تواند به راحتی با بسیاری از پارچه ها ترکیب شود. پارچه کتان کریستال به دلیل کیفیت و استحکام بالایی که دارد در ترکیب با سایر پارچه ها دچار خرابی و پارگی نمی شود و می تواند به خوبی از پس اینکار بربیاید. پارچه کتان کریستال را می توانید با پارچه ژاکارد یا پارچه لینن سوزندوزی ترکیب کنید و از زیبایی آن ها لذت ببرید.

خرید پارچه کتان کریستال شاین دار

مانتوهای یقه پهن و زیبا با پارچه کتان کریستال

مانتو یکی از آیتم های مورد علاقه خانم ها است. برای داشتن یک مانتو زیبا باید کمی خلاقیت به خرج دهید. همانطور که می دانید مدل مانتوهای زیادی در فروشگاه ها و مزون های لباس وجود دارد. اما شاید آن ها نتوانند توجه شما را به خوبی به خود جلب کنند. پیدا کرد مانتویی که از نظر مدل، پارچه و رنگ کاملا با سلیقه شما مطابقت داشته باشد، کار آسانی نیست. از این رو بهتر است برای داشتن مانتو دلخواه و مد نظر خود این بار دست به کار شوید و یک پارچه زیبا و باکیفیت تهیه کرده و مدل دلخواه خود را با آن بدوزید. یکی از مدل های ترند و جدید، مدل مانتو با یقه های پهن و بزرگ است. این مدل مانتو می تواند ظاهر شما را زیباتر و شیک تر جلوه دهد.

مانتوهای-یقه-پهن-و-زیبا-با-پارچه-کتان-کریستال

از آنجایی که از مانتو در استایل های مختلفی استفاده می شود، طبیعی است که شما هزینه و زمان زیادی را برای داشتن یک مانتو زیبا و خاص صرف کنید. اما این بار نیازی به صرف هزینه های گزاف ندارید. پارچه کتان کریستال زیبایی و ظاهر بی نظیری دارد. در کنار این ظاهر فوق العاده پارچه کتان کریستال قیمت بسیار مناسب و معقولی دارد و می تواند یک انتخاب مناسب برای خانم های شیک پوش باشد. از مانتوهای یقه پهن بیشتر برای استایل های رسمی استفاده می شود. پارچه کتان کریستال بسیار خوش دوخت بوده و چروک پذیری بسیار کمی دارد. از این رو می توانید با آن یک مانتو شیک با یقه پهن را طراحی کنید و نگرانی از بابت دفرمه شدن و چروک شدن آن نداشته باشید.

شومیزهای جذاب، مخصوص شیک پسندان

از جمله کاربردی ترین آیتم های موجود در کمد لباس خانم ها شومیز است. حتما به خوبی می دانید که از شومیز می تواند در استایل های مختلف بهره برد. از این رو داشتن چندین شومیز زیبا و جذاب برای تمامی خانم ها ضروری است. برای داشتن یک شومیز زیبا و جذاب می توانید از مدل های مختلف استفاده کنید. آستین های پفکی می توانند یک ایده مناسب برای دوخت شومیز باشند. استفاده از یقه های مردانه و هفت برای دوخت شومیز بسیار پرکاربرد هستند. به طور کلی برای دوخت شومیز با محدودیتی رو به رو نیستید و می توانید بسته به سلیقه خود آن را طراحی کنید.

شومیزهای-جذاب،-مخصوص-شیک-پسندان1

همانطور که گفته شد شما می توانید بسته به سلیقه خود شومیز مورد نظرتان را طراحی کنید. اما باید دقت داشته باشید که پارچه انتخابی شما باید اجازه این کار را به شما بدهد. پس باید پارچه ای که تهیه می کنید خوش دوخت و فرم پذیر باشد و اجازه دوخت مدل های مختلف را به شما بدهد. یکی از خوش دوخت ترین و فرم پذیرترین پارچه های موجود در بازار پارچه کتان کریستال است. با این پارچه می توانید انواع مدل شومیزها را تهیه کنید و از زیبایی آن ها لذت ببرید. دانه های کریستالی موجود بر روی این پارچ می تواند ظاهر شاین دار و مجلسی را به استایل شما ببخشد.

قیمت پارچه کتان کریستال

مانتوهای عبایی شیک و هیجان انگیز

بسیاری از لباس های برای مدت کوتاهی در بین مردم جا باز می کنند و به سرعت هم از بین می روند. اما در این میان لباس هایی وجود دارند که برای بلند مدت در بین خانم ها وجود داشته و طرفدار مخصوص به خود را همیشه داشتند. یکی از این آیتم ها مانتوهای عبایی هستند. از این مانتوها برای استفاده روزانه، مراسم ها بزرگ و غیره می توانید بهره ببرید. ظاهر زیبا و متفاوت این مانتوها می تواند شما را قد بلندتر و شکیل تر جلوه دهند. این مدل مانتو را می توانید با دامن و یا شلوار جذب ست کنید.

مانتوهای-عبایی-شیک-و-هیجان-انگیز

برای داشتن یک مانتو عبایی زیبا قبل از مدل مانتو باید به جنس پارچه توجه داشته باشید. پارچه های لوکس و براق نقش زیادی در زیباتر دیده شدن مانتوی عبایی شما خواهند داشت. پارچه کتان کریستال از ظاهر زیبایی برخوردار بوده و به دلیل کریستال های ریزی که دارد برای استایل های مجلسی بسیار مناسب است. احتمال چروک شدن مانتوهای عبایی بسیار زیاد است. پس دقت داشته باشید که پارچه هایی با چروک پذیری بالا برای این مدل مانتو مناسب نیستند. پارچه کتان کریستال چروک پذیری کمی دارد و می تواند ظاهر مانتو شما را به خوبی حفظ کند.

پیراهن های خاص و ترند با پارچه کتان کریستال

اگر به دنبال یک آیتم زیبا و در عین حال راحت هستید بهتر است پیراهن های اورسایز و بلند را امتحان کنید. زیبایی این پیراهن ها می تواند استایل شما را متحول کند. از طرفی راحتی این پیراهن ها می تواند بهترین گزینه برای روزهای گرم تابستان باشد. این پیراهن ها را می توانید به شکل ساده و یا مدل دار طراحی کنید. پیراهن های بلند و اورسایز یکی از بهترین گزینه ها برای مسافرت های طولانی و روزهای گرم تابستان است.

پیراهن-های-خاص-و-ترند-با-پارچه-کتان-کریستال

دوخت پیراهن ها بلند و تابستانه بسیار راحت است. شما با حداقل مهارت خیاطی باز هم می توانید این پیراهن ها را برای خود تهیه کنید. تنها نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید پارچه زیبا و باکیفیت است. اگر از یک پارچه خوش دوخت برای دوخت پیراهن های تابستانه استفاده کنید راحتی دوخت آن چندین برابر خواهد شد. پارچه کتان کریستال یکی از خوش دوخت ترین پارچه های تابستانه است. از طرفی الیاف طبیعی که در این پارچه به کار رفته است از ایجاد بوی بد جلوگیری می کند. بهتر است برای تابستان پیش رو این پیراهن ها تهیه کنید و از راحتی و زیبایی آن ها لذت ببرید.

مانتو کتی ترند و شیک با پارچه کتان کریستال

زیبایی مانتوهای کتی بر هیچکس پوشیده نیست. این مدل مانتو در بین قشر جوان و خانم های شیک پوش جایگاه ویژه ای دارد. از این رو مانتوهای کتی را می توانید در پشت ویترین اکثر فروشگاه ها پیدا کنید. برندها و طراحان لباس نیز از این میزان علاقه خانم ها آگاه هستند. از این رو همواره سعی دارند این مدل مانتو را در بین محصولات خود قرار دهند.

مانتو-کتی-ترند-و-شیک-با-پارچه-کتان-کریستال

یکی از مشخص ترین ویژگی مانتوهای کتی ایستایی مناسب آن ها است. با پارچه های ریزش دار نمی توانید یک مانتو کتی زیبا تهیه کنید. پارچه کتان کریستال یکی از پارچه های تابستانی زیبا با آهار مناسب است. از این رو می توانید از این رو می توانید با این پارچه مانتوهای کتی زیبا و جذابی را تهیه کنید. یکی از کاربردی ترین یقه ها برای دوخت مانتوهای کتی یقه انگلیسی است. پارچه کتان کریستال برای دوخت یقه انگلیسی بسیار مناسب بوده و می تواند ظاهر آن را به خوبی نشان دهد. برای برجسته تر شدن یقه مانتو خود می توانید از تکنیک نواردوزی بهره ببرید. با اینکار جلوه یقه مانتوی شما چندین برابر خواهد شد.

منبع: https://vonbrachttextiles.com/Linen-Marie-Uni-crystal-grey

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا