اخباررویدادهاسلبریتی ها

بررسی استایل سلبریتی ها در مراسم Fashion Awards 2023

صنعت مد و فشن یکی از پویاترین و البته جذاب ترین صنایع دنیا به حساب می آید. افراد مشهور زیادی در سراسر دنیا در این صنعت فعالیت می کنند. علاوه بر این هر ساله مراسم ها و جشنواره های مختلفی در این حوزه برگزار می شود که توجه افراد زیادی را به خود جلب می کند. مراسم Fashion Awards 2023، یکی از مراسم های مهم صنعت مد است که به برترین طراحان و مدل های این بخش جوایزی را اهدا می کند.

مراسم اهدای جوایز مد 2023 (Fashion Awards 2023)، در روز دوشنبه 4 دسامبر 2023 (13 آذر 1402) برگزار شد. این مراسم که توسط پاندورا در رویال آلبرت هال لندن برگزار شد، میزبان تعداد زیادی از سلبریتی ها با استایل های مختلف بود. برگزار کنندگان این مراسم توانستند فعالان صنعت مد دنیا را با موفقیت دور هم جمع کنند و از نسل بعدی استعدادهای خلاق در این حوزه حمایت نمایند. علاوه بر این، این رویداد به عنوان منبع اصلی جمع آوری کننده کمک مالی برای بنیاد BFC عمل می ‌کند. این بنیاد از رشد و موفقیت آینده صنعت مد بریتانیا از طریق تمرکز بر آموزش، اعطای کمک‌ های مالی و راهنمایی تجاری حمایت می‌ کند. در این مطلب قصد داریم استایل سلبریتی ها در مراسم Fashion Awards 2023 را بررسی کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

پارچه-مجلسی-کار-شده

مراسم Fashion Awards 2023 و استایل افراد مشهور

قبل از اینکه درباره استایل افراد مشهور Fashion Awards 2023 صحبت کنیم، خوب است که با این مراسم بیشتر آشنا شویم. اولین دوره برگزاری مراسم Fashion Awards در سال 1989 برگزار شد. پرنسس دایانا، پرنسس وقت ولز، مهمان افتخاری این مراسم بود. او با یک پیراهن سفید مروارید دوزی شده و یک کت کوتاه با یقه ای به سبک الویس پریسلی در این مراسم حاضر شد. لباس دایانا در اولیم دوره از Fashion Awards توسط طراح لندنی کاترین واکر طراحی شده بود. این مراسم مهم سال ها است که با حضور طراحان، مدل ها و سلبریتی های مطرح با همان شور و شوق قبلی برگزار می شود.

مراسم Fashion Awards 2023 و استایل افراد مشهور

مراسم Fashion Awards 2023 که در روز 13 آذر 1402 برگزار شد، میزبان استایلیست ها و سلبریتی های موفقی از سراسر دنیا بود. سارا برتون، مدیر خلاق برند الکساندر مک کوئین نیز در این رویداد حضور داشت. همچنین در این مراسم به والنتینو گاروانی 91 ساله، برای قدردانی از سهم برجسته‌اش در صنعت مد دنیا ادای احترام ویژه ای شد. بازیگران و مدل های مشهور با استایل هایی از معروف ترین برندهای دنیا در این مراسم حضور پیدا کردند. در ادامه استایل سلبریتی های حاضر در این مراسم جذاب را بررسی خواهیم کرد.

استایل جذاب نیلام گیل در مراسم Fashion Awards 2023

نیلام گیل یکی از مدل های مشهور بریتانیا است. این مدل 28 ساله هندی-بریتانیایی در مراسم Fashion Awards 2023 با یک پیراهن مشکی بلند از برند alaïa ظاهر شد. بخش بالایی لباس این مدل مشهور به صورت جذب و بلند طراحی شده است. بنابراین بالاتنه او بسیار کشیده به نظر می رسد. همچنین دامن لباس به شکل پف دار و از پارچه ساتن آمریکایی طراحی و دوخته شده است. چین های زیاد و پف دامن نیلام بر جذابیت استایل او در فرش قرمز مراسم Fashion Awards 2023 اضافه کرده است.

استایل جذاب نیلام گیل

این مدل جوان بریتانیایی، برای تکمیل استایل خود از جواهرات درشت و چشمگیر برند Chopard استفاده کرده است. سادگی لباس او باعث شده بود تا این جواهرات لوکس بیشتر جلب توجه کنند.


بیشتر بخوانید: 9 مدل لباس با پارچه کار شده مجلسی + عکس و ایده استایل


استایل خاص تیلور راسل

تیلور راسل، بازیگر مشهور کانادایی، یکی از سلبریتی هایی است که روی فرش قرمز مراسم Fashion Awards 2023 حضور داشت. این بازیگر 29 ساله برای شرکت در این مراسم یکی از لباس های جذاب برند Loewe را انتخاب کرده است. بالاتنه لباس این بازیگر با گل های سه بعدی تزئین شده است. لباس تیلور به دلیل طراحی خاص در بالاتنه یکی از جذاب ترین استایل های این مراسم به شمار می رود.

استایل خاص تیلور راسل

دامن این پیراهن بلند با استفاده از پارچه ساتن طراحی و دوخته شده است. رنگ پارچه ساتن استفاده شده برای دامن با رنگ گل های سه بعدی در بالاتنه هارمونی بسیار زیبایی دارد و باعث زیبایی دوچندان این پیراهن Loewe شده است.

استایل میا ریگان در مراسم Fashion Awards 2023

میا ریگان یکی دیگر از سلبریتی های حاضر در فرش قرمز Fashion Awards 2023 بود. این مدل 21 ساله بریتانیایی در این مراسم لباسی از برند Ellie Misner را به تن داشت. به نظر می رسد که لباس این مدل مشهور از ترکیب پارچه کرپ، ساتن استات و حریر دوخته شده باشد. بخش پایینی دامن میا ریگان از پارچه حریر و بالاتنه لباس با استفاده از پارچه کرپ طراحی و دوخته شده است. میا ریگان این لباس مشکی خاص را با جواهراتی از برند Beers ترکیب کرده است.

استایل میا ریگان در مراسم Fashion Awards 2023

 

جیلین اندرسون با یک پیراهن مخمل جذاب

جیلین اندرسون، بازیگر آمریکایی-بریتانیایی، یکی دیگر از مهمانان فرش قرمز مراسم Fashion Awards 2023 بود. او برای حضور در این مراسم یک لباس دوخته شده از پارچه مخمل از برند والنتینو را انتخاب کرده بود. نقطه عطف طراحی پیراهن جیلین، یقه دراپه باز و دنباله بلند آن است. جیلین اندرسون پیراهن مخمل بلند خود را با گوشواره هایی با نگین مشکی رنگ از برند Boucheron هماهنگ کرده بود.

جیلین اندرسون با یک پیراهن مخمل جذاب

استایل مگ بلامی در فرش قرمز Fashion Awards

در فرش قرمز مراسم Fashion Awards 2023 هنرمندان و مدل های زیادی حضور داشتند. مگ بلامی، بازیگر اهل انگلستان، یکی از هنرمندان حاضر در این رویداد بود. مگ برای حضور در این رویداد یک کت جواهر دوزی شده بلند از برند Huishan Zhang را انتخاب کرده بود.

استایل مگ بلامی در فرش قرمز Fashion Awards

به نظر می رسد که کت مگ از پارچه کرپ مازراتی بسیار با کیفیتی دوخته شده است. او همچنین زیر این کت از یک پیراهن سفید ساده و کراوات مشکی استفاده کرده و یک استایل کلاسیک جذاب را طراحی کرده است.

قیمت پارچه مجلسی کار شده

استایل پلاس سایز لینا دانم

لینا دانم، هنرپیشه، کارگردان، فیلم ‌نامه ‌نویس و تهیه ‌کننده بریتانیایی، یکی دیگر از افرادی است که در مراسم Fashion Awards 2023 حضور داشت. لینا با یک استایل پلاس سایز بسیار جذاب روی فرش قرمز این مراسم حاضر شد. این سلبریتی بریتانیایی برای این رویداد یک پیراهن مشکی بلند از برند سیمون روشا را انتخاب کرده بود.

استایل پلاس سایز لینا دانم

پیراهن ساده لینا با یک طرح جواهر دوزی جذاب تزئین شده است. همچنین در بخش پایینی دامن این لباس از پارچه دانتل مشکی استفاده شده که باعث جذابیت بیشتر آن می شود. این هنرمند مشهور، از جواهرات مروارید سفید و مشکی برای تکمیل استایل خود استفاده کرده است.

استایل وینی هارلو در مراسم Fashion Awards

وینی هارلو، سوپر مدل کانادایی، یکی از سلبریتی هایی است که می خواهیم استایل او را در مراسم Fashion Awards 2023 بررسی کنیم. این مدل 29 ساله یکی از درخشان ترین چهره های مد دنیا است. وینی هارلو برای شرکت در این مراسم، یک پیراهن دانتل بلند از برند ریچارد کویین را انتخاب کرده است. پیراهن وینی از ترکیب پارچه ژاکارد مشکی و دانتل شانتیه طراحی و دوخته شده است. نقطه عطف طراحی این پیراهن دامن و یقه چین دار آن هستند. این مدل مشهور برای تکمیل استایل خود از جواهرات برند Messika استفاده کرده است.

استایل وینی هارلو در مراسم Fashion Awards

خرید پارچه سنگ دوزی شده

رینا لیپا با پیراهن مشکی کوتاه

رینا لیپا، اینفلوئنسر بریتانیایی، یکی دیگر  از مهمانان حاضر در فرش قرمز مراسم Fashion Awards است. این سلبریتی مشهور برای حضور در این مراسم یک پیراهن کوتاه از برند ورساچه انتخاب کرده است. همچنین برای تکمیل استایل خود یک جفت بوت بلند، تا بالای زانو، از برند جیمی چو را انتخاب کرده است. پیراهن این سلبریتی با پارچه ساتن آمریکایی طراحی و دوخته شده است. دامن این پیراهن، پف دار طراحی شده است. همچنین در قسمت کمر آن جواهردوزی های بسیار زیبایی قرار دارد.

رینا لیپا با پیراهن مشکی کوتاه

سخن پایانی

همان طور که دیدید، در این مطلب استایل سلبریتی ها در مراسم Fashion Awards 2023 را بررسی کردیم. این مراسم در روز 4 دسامبر، توسط پاندورا در رویال آلبرت هال لندن برگزار شد. افراد مشهور زیادی از سراسر دنیا در فرش قرمز این مراسم حضور داشتند. این سلبریتی ها استایل های مختلفی از طراحان و برندهای مطرح دنیا را برای حضور در مراسم اهدای جوایز مد 2023 انتخاب کرده بودند. شما می توانید در این مطلب، چند استایل برتر و خاص حاضر در این رویداد را بررسی کنید.

منبع: https://www.vogue.co.uk/gallery/fashion-awards-2023-red-carpet 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا