استایلمهمانی و مجلسی

شومیز مجلسی با پارچه پولکی + 10 ایده دوخت و استایل

بسیاری از خانم ها در طول ماه یا حتی هفته، به مهمانی های متعددی دعوت می شوند. برای بسیاری از این مهمانی ها نیز به استایل رسمی و مجلسی نیاز دارند. علاه بر این، همانطور که می دانید، یک خانم ترجیح می دهد در مناسبت های مختلف لباس تکراری بر تن نکند. در نظر داشتن همین فاکتورها می تواند فرآیند خرید و انتخاب یک لباس مجلسی شیک و کاربردی را دشوار نماید. به همین دلیل ما به شما شومیز مجلسی را توصیه می کنیم. شومیزهای مجلسی مدل های متنوعی دارند و می توانند کاربردی ترین آیتمی باشند که در کمد خود دارید. البته در این مطلب ما قصد داریم به شکل اختصاصی به معرفی چند مدل شومیز مجلسی با پارچه پولکی بپردازیم.

درخشندگی این پارچه به همراه ایستایی فوق العاده ای که دارد، باعث شده هر مدل لباسی با آن، تبدیل به لباسی خیره کننده و جذاب شود. اگر اهل حضور در مهمانی های متعدد هستید، به شما توصیه می کنیم یک شومیز پولکی به کمد خود اضافه کنید. این شومیز را می توانید با لباس های مختلفی بپوشید. به این ترتیب استایل های متنوعی خواهید داشت و دیگر نگران پوشیدن لباس های تکراری نخواهید بود. اگر قصد خرید شومیز مجلسی را دارید یا به دنبال بهترین پارچه برای دوخت یک شومیز هستید، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید. زیرا در ادامه علاوه بر آشنایی با پارچه پولکی، با مدل های جذابی از شومیز مجلسی و نحوه استفاده کردن از آنها در استایل خود آشنا می شوید.

خرید پارچه پولکی

شومیز و شلوار ست با پارچه پولکی

قصد داریم در ابتدا معرفی شومیزهای مجلسی که می توانید با پارچه پولکی داشته باشید را با ست های شومیز و شلوار آغاز نماییم. همانطور که می دانید، پارچه پولکی ظاهری بسیار درخشان دارد و تقریبا با هیچ یک از پارچه های مجلسی از نظر ظاهری قابل مقایسه نیست. اینکه برای تمام استایل خود این پارچه را انتخاب نمایید، می تواند بسیار جسورانه باشد. اما به این ترتیب می توانید سلیقه متفاوت و جذاب خود را به اطرافیان نشان دهید. علاوه بر این، می توانید هر تکه از این ست را بارها و بارها به روش های متفاوت بپوشید و از زیبایی آن لذت ببرید.

شومیز-و-شلوار-ست-با-پارچه-پولکی1

نکته مهمی که باید برای طراحی چنین ستی در نظر بگیرید، فرم اندام شماست. با توجه به درخشندگی پارچه، توصیه نمی شود ستی کاملا چسبان تهیه کنید. مخصوصا اگر اضافه وزن دارید و مایلید لاغرتر به نظر برسید، این ترکیب براق برای شما چندان مناسب نیست. البته با انتخاب یک شومیز اورسایز و شلوار دم پا گشاد می توانید تناسب فوق العاده ای به استایل مجلسی خود بدهید. اگر لاغر اندام هستید، دست شما کاملا برای انتخاب مدل این شومیز مجلسی و شلوار باز خواهد بود. رنگ های تیره انتخاب بهتری برای این ست خواهند بود.


پیشنهاد ما: 6 مدل لباس مجلسی با پارچه وال خامه دوزی


شومیز مجلسی یقه ایستاده

شومیز-مجلسی-یقه-ایستاده

بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند یک شومیز بسیار ساده و کاملا پوشیده برای مهمانی ها داشته باشند. اگر اندام لاغر و گردن کشیده ای دارید، شومیز مجلسی یقه ایستاده را به شما توصیه می کنیم. طراحی این شومیز با پارچه پولکی، آن را به یک آیتم خاص تبدیل خواهد کرد. برای انتخاب مدل آستین توصیه می شود از مدل های ساده استفاده نمایید. به این ترتیب می توانید از این شومیز جذاب در زیر کت استفاده کنید. این شومیز را می توانید همراه شلوارهای کرپ واید لگ بپوشید و در هر جمعی بدرخشید.

شومیز مجلسی آستین پفی

مدل های مختلفی از پارچه پولکی در بازار موجود است. مدل های مختلف این پارچه با توجه به پارچه ای که برای زمینه آنها به کار رفته است، ویژگی های مختلفی دارد. در نتیجه اگر قصد دارید یک شومیز مجلسی آستین پفی با پارچه پولکی طراحی کنید، به پارچه زمینه آن توجه کنید. زیرا آستین های پفی برای حفظ ایستایی خود، نیاز به پارچه ای با ایستایی متوسط دارند. هرچند پولک های سطح پارچه تا حد زیادی ایستایی ایجاد می کنند. شومیز مجلسی با آستین پفی را به خانم های ریز نقشی توصیه می کنیم که مایلند با ایجاد خطای دید، بالاتنه خود را بزرگتر نشان دهند.

شومیز-مجلسی-آستین-پفی

فراموش نکنید، ترکیب آستین پفی با پارچه پولکی، ظاهری فانتزی به استایل شما می بخشد. در نتیجه می توانید این شومیز را با انواع دامن های کوتاه و بلند بپوشید. دامن های توری، شلوارهای جین و کتان نیز گزینه هایی هستند که برای خانم های طرفدار استایل کژوال بسیار مناسب است. البته برای داشتن ظاهری مجلسی و رسمی، تنها به یک دامن یا شلوار کرپ به همراه کفش پاشنه بلند نیاز دارید.

خرید پارچه پولکی مجلسی

شومیز مجلسی دراپه با پارچه پولکی

یقه دراپه یکی از شیک ترین مدل های یقه است. البته این مدل با عنوان یقه شل نیز شناخته می شود. اگر بالاتنه ریز نقشی دارید، این دراپه ها می تواند جذابیت فوق العاده ای به ظاهر شما بدهد. یکی از مدل هایی که می توانید با پارچه پولکی طراحی کنید و بدرخشید، شومیز یقه دراپه است. البته در طراحی شومیز مجلسی، دراپه را می توانید در بخش های مختلف آن به کار ببرید. دراپه را می توانید در قسمت کمر و زیر سینه اعمال کنید تا برجستگی شکم را بپوشانید. به این ترتیب کمر شما باریک تر دیده می شود.

اگر به طور کلی بالا تنه درشتی دارید و مایلید شکم خود را به طور کامل بپوشانید، می توانید دراپه را به بخش های پایینی شومیز منتقل نمایید. یکی از جذابیت های شومیز دراپه این است که با هر پارچه ای می تواند جلوه ای مجلسی و شیک به استایل شما بدهد. استفاده از پارچه پولکی برای طراحی این پارچه، همه چیز را جذاب تر می کند. زیرا این پارچه به طور ناخواسته سایه روشن هایی روی چین و دراپه ها ایجاد می کند. به این شکل جلوه ای بسیار متفاوت تر به استایل خود می دهید.

شومیز چپ و راستی شیک

یکی از بهترین مدل هایی که می توانید با آن کمر باریک تری داشته باشید، شومیزهای چپ و راستی است. زیرا این شومیز دو لایه دارد و این دو لایه روی هم قرار گرفته و با یک کمربند روی کمر شما بسته می شود. یقه شومیزهای چپ و راستی نیز معمولا فرمی به شکل هفت دارد. اگر اضافه وزن دارید، این فرم یقه می تواند با ایجاد یک خط عمودی شما را کشیده تر نشان دهد. اضافه شدن یک کمربند در زیر سینه یا روی کمر، این کشیدگی را با تاکید بر خط کمر میتوانید بیشتر نمایید. این شومیز مجلسی برای کسانی که در ناحیه شکم برجستگی دارند نیز بسیار مناسب است. زیرا بالا تنه تنگ و دور کمر خاص، باعث ایجاد خطای دید در ناحیه شکم خواهد شد.

شومیز-چپ-و-راستی-شیک

شما می توانید این شومیز مجلسی پولکی را، با انواع دامن ها بپوشید. مخصوصا اگر ران های برجسته ای دارید، یک دامن با فرم A LINE می تواند تناسب فوق العاده با کمر این شومیز ایجاد نماید. برای خانم های ریز نقش نیز توصیه می کنیم این شومیز مجلسی را با دامن های ماکسی بپوشید. شلوارهای تنگ و اسکینی نیز انتخاب خوبی برای ست کردن با این شومیز پولکی جذاب هستند.

شومیز کراپ، ترندی و جذاب

یکی از مدل هایی که در یک سال اخیر بسیار پرطرفدار شده است، شومیز، تاپ و کت های کراپ است. در نتیجه شومیز کراپ با پارچه پولکی، می تواند یک انتخاب جذاب برای شما باشد. به این صورت استایلی مجلسی و مطابق با مد روی دارید. شومیزهای کراپ و نیم تنه را اگر با پارچه پولکی بدوزید، ظاهری متفاوت خواهید داشت. البته این مدل شومیزها بیشتر مناسب دختران جوان و خانم های کشیده و لاغر است. در انتخاب رنگ پارچه پولکی برای این شومیز مجلسی دست شما کاملا باز خواهد بود.

شومیز نیم تنه

رنگ روشن این شومیزها را برای جمع های دوستانه می توانید با شلوار جین یا کتان بپوشید. برای مهمانی به شما دامن های پرنسسی را توصیه می کنیم. دامن های پرنسسی و پف دار ظاهر دخترانه و فانتزی به شما می بخشد. اما برای داشتن استایلی رسمی و مجلسی، دامن های تنگ چرم یا کرپ را به شما توصیه می کنیم. یک دامن مشکی با یک شومیز کراپ پولکی قرمز، سبز یا حتی مشکی، استایلی خیره کننده برای شما خواهد ساخت.

شومیزهای پاپیون دار مجلسی

اکسسوری ها در هر حالتی می توانند به لباس های شما جلوه ای دو چندان بدهند. هرچند شاید با خود بگویید یک شومیز مجلسی با پارچه پولکی نیازی به اکسسوری ندارد. بله، پارچه پولکی با درخششی که دارد می تواند یک انتخاب کافی برای شما باشد. اما برای جذاب تر شدن ظاهر شومیزتان، توصیه می کنیم از جزئیات ترند روز غافل نشوید. یکی از این اکسسوری های ترند، پاپیون ها هستند که در سال جدید غوغایی به پا کردند. شما می توانید از پاپیون با پارچه های مختلف یا از جنس پارچه پولکی، برای تزئین بیشتر شومیز مجلسی خود استفاده نمایید.

بلوز پولکی

این پاپیون ها می تواند کمربند شومیز شما را تشکیل دهد. اگر شومیز شما یقه خاصی مانند آف شولدر یا قایقی دارد، با اضافه کردن یک پایپون بر سر شانه می توانید جلوه ای زیباتر به آن بدهید. پاپیون را حتی می توانید برای شومیزهای یقه ایستاده نیز استفاده کنید. اگر پشت شومیز مجلسی شما باز است، یک پاپیون بزرگ می تواند به بهترین شکل طراحی پشت شومیز شما را تکمیل نماید.

شومیز یقه هفت با پارچه پولکی

یقه هفت یا V یک یقه بسیار متداول در طراحی شومیز مجلسی است. این یقه ها که بخش بیشتری از گردن شما را به نمایش می گذارند، جلوه ای خاص به شومیز شما می دهند. به همین دلیل شما می توانید از این مدل شومیزها در مراسم رسمی استفاده نمایید. تنها کافی است با انتخاب اکسسوری مناسب، مانند گردنبند یا گوشواره، ظاهری لوکس تر به استایل خود بدهید.

شومیز-یقه-هفت-با-پارچه-پولکی

فراموش نکنید پارچه پولکی درخشندگی زیادی در مراسم های شبانه دارد. دوخت هر مدل شومیزی با این پارچه می تواند برای داشتن یک استایل مجلسی کافی باشد. با انتخاب پارچه ای که پولک های ریز دارد، استایلی رسمی خواهید ساخت. با انتخاب پارچه با پولک های درشت، استایل شما به استایلی فانتزی و مطابق مد روز تبدیل می شود. پارچه پولکی هرگز قدیمی نمی شود، با ترکیب این شومیز با انواع شلوار و دامن، می توانید استایلی متنوع در طولانی مدت داشته باشید.

قیمت پارچه پولکی ریز

شومیز مجلسی با یقه رومی و آستین یک طرفه

یقه اهمیت زیادی در طراحی شومیز مجلسی دارد. یقه رومی یکی از متفاوت ترین مدل هایی است که می توانید با انتخاب آن یک شومیز متفاوت داشته باشید. برای طراحی این یقه معمولا یکی از آستین ها حذف می شود. اگر دستان کشیده و بازوان خوش تراشی دارید، این مدل شومیز با پارچه پولکی برای شما ایدئال خواهد بود. می توانید برای تنها آستین این شومیز از مدل های مختلفی استفاده کنید. به عنوان مثال آستین پفی، کلوش، آستین های بسیار بلند و سه ربع و ساده گزینه هایی هستند که می توانید در طراحی این شومیز یقه رومی از آنها استفاده نمایید.

شومیز پولکی

با انتخاب یک پارچه پولکی با رنگ مناسب، می توانید استایلی فاخر و مجلسی داشته باشید. برای مهمانی های رسمی معمولا رنگ های نقره ای، طلایی و قرمز توصیه می شود. رنگ مسی یا رزگلد نیز می تواند انتخابی منحصر به فرد برای شما باشد. شما می توانید جواهرات و اکسسوری های خود را با رنگ پارچه پولکی ست نمایید. به خصوص تناسب میان رنگ شومیز و کفش شما می تواند استایلی بسیار زیبا برای شما بسازد.

پارچه پولکی بهترین خرجکار شومیز مجلسی

یکی از مزایای پارچه پولکی این است که با پارچه های متعدد دیگر به راحتی ست می شود. در واقع به همین دلیل است که تا این حد این پارچه برای طراحی و دوخت شومیز مجلسی توصیه می شود. با توجه به جلوه براقی که پارچه پولکی دارد، شاید بعضی از خانم ها تمایل نداشته باشند لباسی تماما پولکی بر تن کنند. به این خانم ها توصیه می کنیم برای داشتن یک شومیز مجلسی جذاب، از پارچه پولکی به عنوان خرجکار استفاده نمایند.

خرجکار پارچه پولکی

شما می توانید بدنه اصلی شومیز را با پارچه پولکی بدوزید و برای یقه و آستین از پارچه های ساده و تک رنگ استفاده نمایید. البته این ترکیب به صورت بالعکس نیز نتیجه فوق العاده ای خواهد داشت. برای دوخت یک شومیز ترکیبی با خرجکار پارچه پولکی، می توانید از پارچه کرپ استفاده نمایید. ایستایی و جلوه مات این پارچه در کنار درخشش پولک ها، ظاهر متفاوتی برای شما می سازد. گزینه دیگری که می توانید با پارچه پولکی ترکیب کنید، پارچه ساتن ال ایکس یا پارچه استات است. درخشندگی خاص و اندک این پارچه ها در کنار پولک ها می تواند جلوه ای زیبا به لباس شما بدهد. البته در ترکیب پارچه پولکی، از پارچه مخمل نیز غافل نشوید.

منبع: https://busbeestyle.com/sequin-tops-for-new-years-eve/

4.7/5 - (132 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر و خسته نباشین بسیار عالی بود متشکرم👌👌👌🌹🌹🌹🙏🙏🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا