استایلپاییز و زمستان

لباس های ترند پاییز 2023 به سبک استایل های خیابانی شانگهای

شانگهای یکی از بزرگترین کلان شهرهای چین با جمعیتی 24 میلیون نفری است. این شهر پرهیاهو یکی از مراکز مهم و تاثیرگذار در صنعت مد به حساب می آید. سالانه رویدادها و فشن شوهای بسیاری در این شهر برگزار می شود. این شهر مرکز تلاقی دو فرهنگ شرق و غرب است. در نتیجه یکی از مهمترین شهرهای دنیا برای ارائه سبک ها و مدل های جدید در دنیای مد محسوب می شود. جوانان نابغه و خوش ذوق این شهر نیز علاقه زیادی به لباس و استایل های خاص دارند. اگر دوست دارید بدانید در خیابان های شانگاهای مردم چه می پوشند مطالعه ادامه این مطلب برای شما مفید خواهد بود. قصد داریم در ادامه با بررسی لباس های ترند پاییز 2023 در استایل خیابانی شانگهای، به شما کمک کنیم مطابق مد روز لباس بپوشید.

خرید پارچه فوتر پرینت

شلوار جین آبی بگ

در سالهای اخیر، شلوارهای بگ و گشاد به یکی از ترندها تبدیل شدند. این شلوارهای راحت و کاربردی را در میان لباس های ترند پاییز 2023 نیز می بینیم. این شلوارهای جذاب و دوست داشتنی، کاربردهای متعددی می توانند در استایل های مختلف داشته باشند. رنگبندی گسترده آن نیز باعث شد بیش از همیشه مورد استقبال قرار گیرد. در واقع مدل های کتان این شلوار با رنگ های مختلف، می تواند نظر هر کسی را به خود جلب کند. اما آن چیزی که به عنوان ترند در استایل های خیابانی شانگهای می بینیم، مدل جین این شلوار است.

شلوار-جین-آبی-بگ-2023

شلوار جین آبی، یک رنگ کلاسیک دارد. در واقع شلوار جین، با این رنگ آبی تقریبا تیره شناخته می شود. این رنگ کلاسیک و کاربردی را می توانید با لباس های مختلف ست کنید. از کت های بارانی بلند گرفته تا کاپشن های کوتاه با این شلوار قابل پوشیدن هستند. بسیاری از این شلوارها محدودیتی در استفاده برای خانم ها و آقایان ندارد. در نتیجه اگر به استایل های کژوال و استفاده از آیتم های زنانه/ مردانه علاقه دارید، به یک شلوار جین آبی بگ در کمد خود نیاز خواهید داشت.

کت های اورسایز، مینیمال ترین لباس ترند پاییز 2023

یکی از مدهای طولانی مدتی که در سالهای اخیر شاهد ظهور آن بودیم، کت های اورسایز بود. این آیتم کاربردی نیز مانند شلوارهای بگ، در استایل خانم ها و آقایان قابل استفاده است. این کت ها با تنوع گسترده ای در طرح و رنگ تولید می شود. در نتیجه شما نیز می توانید از آن در استایل های مختلفی استفاده نمایید. این کت کژوال معمولا با شلوار جین و کتان پوشیده می شود. البته می توانید آن را با شلوارهای بگ پارچه ای نیز ست نمایید. اگر با دقت به سبک استایل های خیابانی شانگهای نگاه کنید، می بینید در بسیاری از موارد، خانم ها این کت ها را با پیراهن و دامن نیز پوشیدند.

کت-های-اورسایز،-کلاسیک-ترین-لباس-ترند-پاییز-2023

کت های اورسایز چهارخونه یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای فصل پاییز است. می توانید این کت ها را با پلیور و شلوار جین به آسانی ست کنید. به این ترتیب، استایلی شیک و گرم مناسب پاییز خواهید داشت. برای انتخاب رنگ کت، می توانید از رنگ های موجود در طبیعت پاییز الهام بگیرید.


پیشنهاد ما: 5 ایده استایل کت بارونی برای روزهای پاییز + عکس


کت و پالتو خز

به طور معمول خانم ها تصور می کنند کت یا پالتو خز، تنها در استایل رسمی کاربرد دارد. اما در میان لباس های ترند پاییز 2023، کت و پالتوهای خز بسیار متفاوت و رنگارنگی را می بینیم. البته باید گفت این تصور صحیح است. زیرا بیشترین کاربرد کت های خز همچنان در استایل کلاسیک است. خانم هایی که مایلند استایل رسمی شیک و خاصی داشته باشند، هرگز کت خز را برای روزهای سرد فراموش نمی کنند. اما شما می توانید از این کت ها با توجه به طرح پارچه، در استایل رسمی و کژوال خود استفاده نمایید. اگر پارچه تدی را نیز در دسته پارچه های خز قرار دهیم، باید گفت پالتوهای تدی نیز جزو لباس های ترند پاییز 2023 محسوب می شوند.

کت-و-پالتو-خز

با توجه به اینکه پارچه خز و پارچه تدی در فرم پارچه و رنگبندی تنوع فوق العاده ای دارد، می توانید با این کت خاص و دوست داشتنی، استایل متفاوتی داشته باشید. اگر کمی در لباس پوشیدن جسور هستید، یک توصیه برای شما داریم. استفاده از رنگ های شاد و روشن مانند صورتی، سبز یا نارنجی به شما کمک می کند تا استایلی منحصر به خود بسازید. این ترکیب رنگ ها برای داشتن ظاهری فانتزی و بامزه بسیار مناسب است.

لباس های چرم

اگر طرفدار مد و پوشیدن لباس مطابق ترندهای روز هستید، حتما یک لباس از جنس چرم دارید. در میان لباس های ترند پاییز 2023، پارچه چرم جایگاه خاصی دارد. انواع کت، دامن، شلوار و حتی پیراهن های چرم را می توانید در استایل خانم ها در خیابان های شانگهای ببینید. پارچه چرم انواع مختلفی دارد. اما تقریبا می توان گفت همه مدل های آن ایستایی متوسط و رو به بالایی دارند. در نتیجه برای دوخت لباس های مختلف مانند کت یا شلوار کاملا مناسب هستند. این پارچه تنها عایق رطوبت است و اگر مایلید گرما بخشی بیشتری داشته باشد، نیاز به آسترکشی نیز خواهید داشت. پس از آستر کشی لباسی با ایستایی بهتر و گرم تر خواهید داشت.

لباس-های-چرم

پارچه چرم را به راحتی می توانید با لباس های مختلف ست کنید. در واقع معمولا به نظر می رسد این پارچه تنها در استایل رسمی یا سراپا چرم کاربرد دارد. اما باید بدانید لباس های چرم را می توانید با انواع جین، دامن و شلوار کتان یا حتی لباس های دارای تور و حریر بپوشید.

یک لباس ترند پاییز 2023، پالتو طرحدار

به طور کلی، لباس های طرحدار در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفتند. در میان لباس های ترند پاییز 2023 پالتوهای طرحدار، جایگاه ویژه ای دارند. به طور کلی، در جهان امروز، طراحان لباس تلاش می کنند با استفاده از پارچه های متنوع و رنگارنگ روحی دوباره به زندگی روزمره افراد بدهند. اگر حس می کنید لباس های شما بیش از اندازه کسل کننده شدند، توصیه می کنیم یک آیتم طرحدار به استایل خود اضافه کنید. از آنجایی که پالتو آیتم اصلی استایل است و معمولا بخش عمده ای از ظاهر شما را تشکیل می دهد، انتخاب یک پارچه جذاب برای آن می تواند بسیار هوشمندانه باشد.

یک-لباس-ترند-پاییز-2023،-پالتو-طرحدار

پارچه های کشمیر چهارخونه یا فوتر پرینت، جزو بهترین گزینه های ممکن برای دوخت پالتو طرحدار هستند. در میان طرح های متنوع این پارچه ها می توانید دنیایی از چهارخونه های رنگارنگ را ببینید. پارچه فوتر چاپی نیز بهترین گزینه برای انتخاب طرح های هندسی یا گلدار است. بسته به سلیقه و ذوق خود، می توانید چند آیتم طرحدار در این استایل با هم ست کنید. اگر در انتخاب لباس اهل سادگی و محافظه کاری هستید، به شما توصیه می کنیم تنها به پوشیدن یک پالتو طرحدار اکتفا نمایید.

خرید پارچه فوتر طرحدار

دامن های خاص

دامن-های-خاص

دامن به آسانی می تواند به استایل پاییزه شما جلوه ای متفاوت بدهد. زیرا معمولا افراد دامن را تنها در استایل خنک تابستانی استفاده می کنند. یکی از لباس های ترند پاییز 2023 که در استایل های خیابانی شانگهای به وفور دیده می شد، دامن بود. دامن های خاص با برش و پارچه های طرحدار به عنوان یک آیتم متفاوت در این استایل های جسورانه، می درخشید. شما نیز می توانید از دامن های جین ساده و طرحدار در استایل روزمره خود بهره ببرید. دامن های مخمل پلیسه نیز انتخاب مطمئنی برای استایل کژوال شما در پاییز خواهد بود.

پالتو فوتر ساده یکی از لباس های ترند پاییز 2023

پالتوها، آیتم های پرکاربرد و بی دردسری در استایل پاییزه به حساب می آیند. یک پالتو را می توانید به دفعات در استایل های مختلف بپوشید. برای ست کردن آن نیز نیاز به لباس خاصی ندارید، به همین دلیل آیتمی ایدئال برای استایل روزمره است. هرچند پالتو فوتر ساده هرگز از مد نمی افتد اما امسال نیز در میان لباس های ترند پاییز 2023 دیده می شود. پارچه فوتر در دسته پارچه های پشمی قرار می گیرد. ضخامت متوسط و گرما بخشی بسیار بالایی دارد. برای ایستایی و گرما دهی بهتر، معمولا آستر کشی نیز می شود. به این ترتیب پالتو شما ظاهر بهترین به خود می گیرد. آستر کشی نیز تا حد زیادی بر دوام و کیفیت لباس شما موثر خواهد بود.

پالتو-فوتر-ساده-یکی-از-لباس-های-ترند-پاییز-2023

این پالتوهای بلند در تمام فصل پاییز و حتی زمستان، می توانند گرمای مورد نیاز شما را تامین کنند. علاوه بر این، در استایل خانم ها و آقایان قابل استفاده است. اگر یک رنگ خنثی یا تیره از آن تهیه کنید، می تواند بهترین دوست شما در تمام فصل سرما باشد.

قیمت پارچه فوتر چاپی

کاپشن های کوتاه و پف دار

کاپشن-های-کوتاه-و-پف-دار

کاپشن ها بهترین انتخاب برای فصل پاییز محسوب می شوند. زیرا بسیار گرم و البته ضد آب هستند. در نتیجه اگر مایل نیستید در پاییز چند لایه لباس بپوشید، یک تی شرت یا شومیز به همراه کاپشن برای پاییز شما کافی خواهد بود. حتی در روزهای سرد زمستان نیز تنها کافی است یک پلیور یا ژاکت به آن اضافه نمایید. کاپشن ها معمولا در استایل کژوال مورد استفاده قرار می گیرند. در نتیجه شما می توانید آن را با انواع شلوار جین، کتان یا لگ بپوشید. هر چه پف پارچه کاپشن شما بیشتر باشد، ظاهر فانتزی تری خواهید داشت. کاپشن های کوتاه و فانتزی یکی از لباس های ترند پاییز 2023 مناسب دختر خانم های جوان است. برای تکمیل این استایل، به شما کفش کتانی و نیم بوت را توصیه می کنیم.

منبع: https://www.vogue.com/slideshow/the-best-street-style-photos-from-the-fall-2023-shows-in-shanghai

5/5 - (8 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا