استایلپاییز و زمستان

مدل لباس زمستانی با پارچه فوتر + عکس

برای افراد زیادی، رسیدن فصل سرما به معنای پوشیدن لباس های خاص و رنگارنگ است. در حقیقت افراد زیادی تلاش می کنند در روزهای سرد پاییز و زمستان با استفاده از رنگ های گرم و طرح های شلوغ، استایلی متفاوت داشته باشند. برای این دسته از افراد ما پارچه فوتر طرحدار را پیشنهاد می کنیم. اما اگر طرفدار سادگی و پارچه های ساده و استایل مینیمال هستید، پارچه فوتر ساده همچنان برای شما بهترین گزینه است. در واقع افراد زیادی پارچه فوتر را با سادگی آن در بافت و طرح می شناسند. اما معمولا ایده ای برای دوخت یا استفاده از آن در استایل زمستانی خود ندارند. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب به بررسی چندین مدل لباس زمستانی با پارچه فوتر بپردازیم.

خرید-پارچه-فوتر

پالتوهای بلند فوتر، شناخته ترین لباس هایی هستند که در بازار با پارچه فوتر می بینید. اما کاربرد این پارچه پشمی دوست داشتنی به دوخت پالتو محدود نمی شود. شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود، لباس های مختلفی با این پارچه طراحی کنید. مدل لباس زمستانی با پارچه فوتر بسیار متنوع است. زیرا این پارچه ساده در طرح و رنگ مختلف با ایستایی متوسط و بالا، برای دوخت لباس های مختلف زمستانی کاملا مناسب است. اگر قصد خرید پارچه فوتر را دارید اما ایده ای برای دوخت آن ندارید، مطالعه ادامه این مطلب برای شما مفید و الهام بخش خواهد بود.

با پارچه فوتر بیشتر آشنا شوید

همانطور که می دانید، پارچه فوتر در دسته پارچه های پشمی قرار می گیرد. به طور معمول در تولید این پارچه از الیاف طبیعی پشم و درصدی از الیاف مصنوعی استفاده می شود. با تغییر میزان درصد هر یک از این الیاف در بافت پارچه، کیفیت، ضخامت، لطافت و وزن پارچه فوتر می تواند کاملا متفاوت باشد. به همین دلیل ممکن است این پارچه را با جنس و قیمت مختلف در بازار مشاهده نمایید. مرغوب ترین مدل پارچه فوتر بسیار لطیف، سبک و با بافتی متراکم است. مدل های ارزان این پارچه شاید سبک باشند اما می بینید که نازک و اندکی زبر هستند.

توصیه می شود برای داشتن یک مدل لباس زمستانی شیک، یک پارچه فوتر باکیفیت تهیه کنید. زیرا مدل های مرغوب این پارچه ایستایی و دوام بسیار بالایی دارند. گلوله گلوله و سابیده نیز نمی شوند. علاوه بر این، این پارچه بهترین گزینه برای استفاده در روزهای سرد خواهد بود. زیرا به عنوان یک پارچه پشمی بسیار لطیف و سبک است. گرما بخشی این پارچه نیز در مقایسه با وزن و ضخامت آن بسیار زیاد است. در ادامه می توانید با انتخاب یک مدل لباس زمستانی خاص و جذاب با این پارچه ساده، لباسی بسیار کاربردی و دوست داشتنی داشته باشید.


بیشتر بخوانید: معایب پارچه فوتر که دوخت آن را دشوار میکند


9 مدل لباس زمستانی کاربردی با پارچه فوتر

همانطور که گفته شد، پارچه فوتر گزینه ای بی رقیب برای دوخت هر مدل لباس زمستانی است. در ادامه به معرفی چند مدل کاربردی مناسب استفاده روزمره و حتی مهمانی، می پردازیم.

کراپ کت فوتر، مدل لباس زمستانی ترند 1402

یکی از ترندهای جذاب و دوست داشتنی پاییز و زمستان امسال، کراپ کت ها هستند. این کت های کوتاه را می توانید در کالکشن برندهای مختلف ببینید. به طور معمول کراپ کت های طراحی شده با پارچه جین طرفداران بسیاری دارند. اما اگر به دنبال کت کوتاهی هستید که بتوانید در استایل رسمی تر نیز از آن استفاده کنید، می توانید این مدل لباس زمستانی را با پارچه فوتر بدوزید. کراپ کت ها معمولا قدی تا کمر یا اندکی پایین تر از آن دارند. در هر حال بالای کمربند شلوار قرار می گیرند. می توانید این کت های کوتاه را همراه با شومیز، پلیور و مانتو بپوشید.

کراپ-کت-فوتر،-مدل-لباس-زمستانی-ترند-1402

اگر استایل کژوالی دارید، شلوار جین های گشاد و مام استایل همراه با کتانی استایل شما را به بهترین شکل تکمیل خواهد کرد. اما اگر مایلید استایلی شیک و رسمی داشته باشید، توصیه می شود کراپ کت خود را با یک شلوار تنگ بپوشید. نیم بوت به همراه یک کیف کوچک برای تکمیل این استایل کافی خواهد بود. با توجه به اینکه پارچه فوتر معمولا ساده و تک رنگ است، هیچ مشکلی برای استفاده از آن در استایل های مختلف نخواهید داشت.

قیمت پارچه فوتر درجه یک

دامن کوتاه ماکسی

دامن-کوتاه-ماکسی

شاید تصوری نداشته باشید اما پارچه فوتر یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت دامن محسوب می شود. اگر به دنبال یک مدل لباس زمستانی متفاوت برای استایل خود هستید، یک دامن تنگ و کوتاه می تواند انتخاب جذابی برای شما باشد. دامن کوتاه ماکسی فوتر را می توانید در مهمانی و در استایل روزمره خود بپوشید. در مهمانی ها به راحتی با کت، شومیز و تاپ قابل استفاده است. در استایل کژوال نیز تنها کافیست آن را با یک لگ ست کنید. جوراب شلواری های کرکی که در سالهای اخیر به بازار عرضه شدند، گزینه ای عالی برای پوشیدن با این دامن کوتاه است. به این ترتیب نگران سرمای هوا نیز نخواهید بود. برای پوشیدن این دامن کوتاه، بدون شک به یک بوت بلند نیاز خواهید داشت.

دامن چین دار بلند

دامن-چین-دار-بلند

استفاده از دامن در پاییز و زمستان، می تواند استایل منحصر به فردی برای شما بسازد. اگر نگران سرمای هوا هستید، ما پارچه فوتر را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا با ایستایی مناسب، گرمای فوق العاده ای دارد. با انتخاب یک مدل دامن بلند، می توانید استایلی گرم و خاص داشته باشید. دامن های کلوش و چین دار یک مدل لباس زمستانی بسیار کاربردی برای منزل، مهمانی و استایل روزمره به حساب می آیند. شما می توانید با اضافه کردن تنها یک کت یا پلیور، استایلی جذاب برای روزهای سرد خود داشته باشید. یک ترنچ کت، بارانی یا پالتوی بلند به بهترین شکل ممکن این استایل را تکمیل خواهد کرد. برای پوشیدن دامن های بلند می توانید انواع نیم بوت را نیز در نظر داشته باشید.

شکت، یک مدل لباس زمستانی کاربردی

شکت،-یک-مدل-لباس-زمستانی-کاربردی

شکت الگویی شبیه پیراهن مردانه دارد. اما معمولا با پارچه های پشمی و به صورت اورسایز طراحی می شود. این لباس های ساده، گرم و راحت یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده روزمره است. در واقع به این دلیل شکت ها به سرعت به یک مدل لباس زمستانی کاربردی برای خانم ها تبدیل شدند. شما می توانید این لباس های کاربردی را جایگزین مانتوهای پاییزه کنید. در روزهای سرد زمستان نیز به آسانی همراه با هودی یا کت ست می شوند. در نتیجه استایلی شیک، راحت، گرم و ساده خواهید داشت. همانطور که می دانید پارچه های پشمی مانند پارچه فوتر، تنفس پذیری مناسبی دارد. اگر تعریق بالایی دارید، با پوشیدن یک تی شرت یا شومیز زیر شکت فوتر خود، نیاز نیست دیگر نگران میزان تعریق بدنتان باشید.

تونیک، ساده و دوست داشتنی

تونیک-فوتر-زنانه

تونیک یا بلوزهای زنانه لباس های جلو بسته و بلندی هستند که در استایل خانم ها بسیار کاربردی خواهند بود. در واقع جایگزین بسیار مناسبی برای شومیزهای نخی به حساب می آیند. مخصوصا در فصل زمستان اگر با یک پارچه مناسب و گرم طراحی شوند، تبدیل به محبوب ترین مدل لباس زمستانی شما خواهند شد. زیرا می توانید آن را همراه با همه لباس های خود بپوشید. اگر به نظر شما شکت  یا کت های فوتر دست و پا گیر هستند، تونیک فوتر می تواند جایگزین مناسبی باشد. زیرا می توانید آن را همراه با کت، کاپشن، پالتو و وست بپوشید. این لباس گرم و ساده نیاز به آستر کشی ندارد. اگر یقه آن را بلند و به صورت یقه اسکی طراحی کنید، گرمای بسیار مطبوعی به شما می بخشد. حتی می توانید از آن در منزل و استایل راحتی خانه نیز استفاده نمایید.

رنگبندی پارچه فوتر

کت اورسایز کوتاه

کت-اورسایز-کوتاه-فوتر

معمولا همه پارچه فوتر را با این مدل لباس زمستانی ترند سالهای اخیر می شناسند. یکی از ترندهای ماندگاری که در سالهای اخیر وارد دنیای مد شد، کت های اورسایز بود. این کت ها در فصل سرما معمولا با فوتر طراحی می شوند. زیرا پارچه فوتر یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت کت های ساده و مینیمال است. یک کت اورسایز را می توانید با بی نهایت لباس مختلف بپوشید. از آنجایی که این پارچه معمولا در رنگ های خنثی تولید می شود، رنگ کت نیز ابدا شما را در ست کردن آن محدود نخواهد کرد. رنگ های خاکستری، شتری، بژ و مشکی جزو پرفروش ترین رنگ های پارچه فوتر به حساب می آیند. اگر طرفدار استایل مینیمال هستید، حتما به این کت اورسایز در کمد خود نیاز خواهید داشت.

پالتو بلند، یک مدل لباس زمستانی کلاسیک

پالتو-بلند،-یک-مدل-لباس-زمستانی-کلاسیک

یکی از دلایلی که پارچه فوتر به پرفروش ترین پارچه زمستان تبدیل شده، کاربرد آن در طراحی و دوخت پالتو است. اغلب پالتوهای موجود در بازار با این پارچه دوخته می شوند. ایستایی متوسط و طرح ساده آن به طراحان این امکان را می دهد که با آن مدل های مختلفی طراحی کنند. پالتوهای ساده، بلند، تنگ، اورسایز و حتی دامن دار و عروسکی را می توانید با پارچه فوتر در بازار مشاهده کنید. پالتو بلند یک مدل لباس زمستانی بسیار کاربردی و البته همیشگی در کمد شما خواهد بود. زیرا می توانید آن را در هر شرایطی بپوشید و مطمئن باشید هرگز قدیمی نمی شود.

وست با پارچه فوتر

وست-با-پارچه-فوتر

یک مدل لباس زمستانی جذابی که دوباره مورد توجه طراحان قرار گرفته، وست است. اگر بخواهیم تعریف دقیقی از این لباس کاربردی داشته باشیم، باید بگوییم نوعی جلیقه است. البته می توانید یک پالتو بلند و ساده بدون آستین نیز آن را تصور کنید. پارچه فوتر به دلیل وزن اندک و گرمای فوق العاده ای که دارد، یکی از بهترین گزینه های برای دوخت وست پاییزه محسوب می شود. وست ها آیتمی تزئینی در استایل هستند. به این معنا که شاید گرمای چندانی به شما ندهند اما به بهترین شکل ممکن استایل شما را تغییر می دهند. وست را می توانید با پولیور، شومیز و حتی بعضی از کراپ کت ها بپوشید. با اضافه کردن یک شالگردن و بوت می توانید استایل پاییزه بی نقصی با این لباس داشته باشید.

سارافون، یک مدل لباس زمستانی برای مهمانی

بسیاری از افراد تصوری ندارند که بشود از پارچه فوتر در طراحی و دوخت لباسی مناسب مهمانی استفاده کرد. در پایان معرفی مدل لباس زمستانی هایی که می توانید با پارچه فوتر داشته باشید، قصد داریم به سارافون بپردازیم. سارافون ها آیتم هایی کاربردی برای شما خواهند بود اگر تنها اندکی در پوشیدن لباس خلاقیت داشته باشید. یکی از جذابیت های این لباس این است که می توانید آن را همراه با لباس های مختلف و به صورت لایه لایه بپوشید. به این ترتیب به آسانی استایلی جذاب در روزهای سرد خواهید داشت.

سارافون،-یک-مدل-لباس-زمستانی-برای-مهمانی

برای مهمانی های کافی است پارچه ضخیمی همچون فوتر را با شومیزی از جنس حریر یا کرپ حریر ست کنید. این تضاد در بافت پارچه، جلوه خاصی به استایل شما می دهد. اگر قصد دارید آن را در استایل روزمره استفاده کنید، شومیز نخی، پلیور و انواع یقه اسکی را می توانید در زیر سارافون خود بپوشید. با اضافه کردن یک کت کوتاه خواهید دید استایل شما تا چه حد چشمگیر خواهد شد. توصیه می شود در هر حالتی، سارافون را همراه با جوراب شلواری یا لگ بپوشید. در نهایت یک بوت بلند همه چیزی خواهد بود که برای تکمیل این استایل نیاز دارید.

منبع: https://threadsmonthly.com/wool-patterns/

3.8/5 - (30 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا