اخباررویدادها

مهمانان مشهور در هفته مد میلان 2023 چه پوشیده بودند

دنیای مد و صنعت پوشاک، ارتباط مستقیمی با زیبایی افراد دارند. به همین دلیل یکی از پویاترین و البته پولسازترین صنایع در جهان به حساب می آیند. سالانه جشنواره ها و فشن شوهای متعددی برگزار می شود تا برندها و مخاطبانشان بتوانند به بهترین شکل ممکن با هم ارتباط برقرار کنند. این فشن شوها که معمولا با عنوان هفته مد شناخته می شوند، محلی است برای ارائه جدیدترین و خلاقانه ترین طرح هایی که برندهای معروف برای فصل جدید قصد عرضه آن را دارند. به همین دلیل هفته های مد معمولا هر 6 ماه یک بار به مدت یک هفته در کشورهای مختلف برگزار می شوند. یکی از مهمترین هفته های مد، هفته مد میلان است. هفته مد میلان 2023 در تاریخ 19 سپتامبر آغاز شد و در تاریخ 25 سپتامبر پایان یافت.

خرید پارچه استات

برندهای لوکس و خاصی در این هفته مدل های فوق العاده خود را به علاقمندان فشن عرضه کردند. بسیاری از افراد مشهور مانند بازیگران و بلاگرهای معروف نیز در این رویداد حضور داشتند. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی استایل مهمانان مشهور حاضر در هفته مد میلان 2023 بپردازیم. اگر شما هم یکی از طرفداران مد هستید و مایلید بدانید بازیگران و سلبریتی ها در این رویداد چه استایل هایی داشتند، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

هفته مد میلان 2023 و استایل بازیگران معروف

قبل از هر چیز باید اشاره کنیم که هفته مد میلان در سپتامبر 2023 برگزار شد و هدف از برگزاری آن ارائه مدل های جدید طراحان مطرح برای بهار و تابستان 2024 بود. در واقع به همین دلیل است که در بسیاری از تصاویر نماد SS2024 دیده می شود. این نماد مخفف کالکشن های ارائه شده برای بهار (spring) و تابستان (summer) سال 2024 میلادی است.

وینی هارلو در هفته مد میلان 2023

اجازه دهید بررسی استایل بازیگران و افراد مشهور حاضر در هفته مد میلان 2023 را با یک مدل معروف آغاز کنیم. Winnie Harlow یک سوپر مدل بسیار معروف است که تقریبا تمام جهان او را می شناسند. این مدل 29 ساله کانادایی به دلیل رنگ پوست و در واقع بیماری پوستی که دارد، شناخته می شود. وینی به بیماری پیسی مبتلا است و توانسته با این ویژگی پوستی، به یکی از درخشان ترین چهره ها در حوزه مد، شناخته شود. او در این جشنواره یک بارانی از برند فندی بر تن دارد. همانطور که می دانید، برند فندی معمولا از پارچه هایی که سراسر با لوگوی این برند آراسته شده، استفاده می کند.

وینی هارلو در هفته مد میلان 2023

کیف، بوت بلند و ترنچ کت این مدل معروف متعلق به برند فندی است. رنگ قهوه ای این استایل، تناسب بی نظیری با پوست این مدل زیبا برقرار کرده است. در واقع می توان گفت او به شکل هوشمندانه ای استایلی مونوکروم با لباس هایی طرحدار، دارد.

قیمت پارچه گاباردین مانتویی

الیزابت بنکس با پیراهن مشکی بلند

یکی از جذاب ترین و در عین حال ساده ترین لباس های هفته مد میلان را می توانید بر تن الیزابت بنکس ببینید. بازیگر 49 ساله آمریکایی در این مراسم، یک پیراهن مشکی بلند از برند تام فورد بر تن دارد. این پیراهن ساده با یک یقه پهن دور گردن او جلوه ای بسیار فوق العاده پیدا کرده است. در قسمت بالا تنه نیز یک چاک عمودی قرار دارد که با ایجاد خطای دید، کمک کرده این بازیگر کشیده تر به نظر برسد. در پایین لباس نیز یک چاک نسبتا بلند دیده می شود که در وسط دامن قرار دارد. در واقع این چاک، مکمل فضای خالی که طراح در قسمت بالا تنه ایجاد کرده، است.این پیراهن کلاسیک و زیبا با پارچه کرپ طراحی شده است.

الیزابت بنکس با پیراهن مشکی بلند

Elizabeth Banks برای تکمیل این استایل از اکسسوری های طلایی کمک گرفته است. گوشواره های گرد، دستبندهای بسیار بزرگ و فلز به کار رفته در طراحی کیف و کفش، همگی طلایی رنگ هستند. به دلیل مدل خاص یقه این لباس، استفاده کردن از گردبند توصیه نمی شود. همانطور که مشاهده می کنید، الیزابت نیز سعی کرده نگاه مخاطب را با گوشواره کوچک و دستبند به قسمت میانی استایل خود جلب کند.


پیشنهاد خواندنی: بررسی استایل لی مین هو در هفته مد میلان 2023


سوکی واترهاوس با دامن پیله دار

Alice Suki Waterhouse بازیگر و مدل بریتانیای است. او همکنون 31 سال سن دارد و در فیلم های متعددی ایفای نقش کرده است. سوکی واترهاوس برای حضور در هفته مد میلان 2023 به عنوان میهمان، لباس ساده و متفاوتی بر تن دارد. یک پیراهن بلند و کاملا راسته که به نظر می رسد با پارچه گاباردین طراحی شده است. این لباس ساده و مینیمال خاکستری رنگ، یقه ای مردانه دارد. در قسمت بالای آن از زیپ استفاده شده که به نظر می رسد علاوه بر زیبایی، برای سهولت پوشیدن آن در نظر گرفته شده است.

سوکی واترهاوس با دامن پیله دار

دامن این پیراهن بلند از هر دو طرف چاک دارد. اما آن چیزی که باعث شده خاص به نظر برسد، پیله های بزرگی است که روی دامن دیده می شود. این پیراهن توسط برند فندی طراحی شده و سوکی سعی کرده آن را با کفش های بژ روشن و کیف مشکی ست کند. البته به نظر می رسد اگر رنگ کیف و کفش با هم ست بودند، این استایل آراستگی بیشتری داشت.

استایل کایلی جنر در هفته مد میلان 2023

نمی شود از رویدادهای بزرگ دنیای مد در جهان حرف زد و اسمی از خانواده کارداشیان نبرد. یکی از خاص ترین لباس های هفته مد میلان 2023 را می توانید بر تن کایلی جنر ببینید. او کوچکترین خواهر در خانواده کارداشیان است و همکنون 26 سال سن دارد. Kylie Jenner با عناوین مختلفی شناخته می شود، او صاحب یک برند آرایشی و یک بلاگر بسیار معروف و تاثیرگذار است. در این رویداد او لباسی خارق العاده از برند پرادا بر تن دارد. در واقع این لباس یک پیراهن تنگ، آستین دار و کوتاه است. آنچه که آن را به لباسی خیره کننده تبدیل کرده، دامن آن است.

استایل کایلی جنر در هفته مد میلان 2023

این لباس که در نگاه اول یک بلوز مشکی ساده به نظر می رسد. در قسمت یقه و کمر، برند پرادا را می بینید. اکسسوری که برای جلوه دادن به این پیراهن مشکی مورد استفاده قرار گرفته، از برند سوارسکی است. در واقع این دامن کریستالی خاص، کاملا با سلیقه عجیب کایلی جنر مطابقت دارد. تک تک کریستال های به کار رفته در دامن این لباس، متعلق به برند Swarovski است و توسط طراحان این برند در کنار هم قرار گرفتند.

قیمت پارچه بارانی ضدآب

کندال جنر، سوپر مدل معروف

کندال جنر، سوپر مدل معروف

شخصیت دیگری که باید به لباس آن در هفته مد میلان 2023 بیشتر توجه کنیم، کندال جنر است. او خواهر بزرگتر کایلی جنر است و 28 سال سن دارد. Kendall Jenner در این رویداد به عنوان مدل برندهای مشهور بسیاری روی صحنه رفته است. اما آنچه ما قصد داریم به آن بپردازیم، استایل او به عنوان مهمان در این رویداد است. کندال خوش سلیقه به راحتی از یک ترنچ کت کوتاه به عنوان پیراهن استفاده کرده است. مانند بسیاری از ترنچ کت ها، این کت نیز با پارچه بارانی طراحی شده است. او این کت بژ ساده را با کیف و کفش زرشکی ست کرده و استایلی بسیار متفاوت و مینیمال دارد.

دمی مور 60 ساله

دمی مور 60 ساله

یکی از بازیگران قدیمی سینمای هالیوود است که در هفته مد میلان 2023 با استایلی بسیار جذاب دیده شد. Demi Moore میانسال کت و شلواری بسیار خاص بر تن داشت. در طراحی این کت و شلوار از دو پارچه ساتن آمریکایی و پولکی استفاده شده است. البته روی سطح کت با پولک طرح هایی دیده می شود. اما شلوار به طور کامل با یک پارچه پولکی خاص با پولک های ریسه ای و آویزان دوخته شده است. اگر طرفدارا دنیای مد و برندهای معروف باشید، قابل حدس است که این طراحی متفاوت یکی از کارهای برند مشهور ورساچه است. دمی مور در این استایل ابدا شبیه یک خانم میانسال نیست و اگر طرفدار او هستید می توانید از این کت و شلوار مجلسی برای میهمانی های خود الهام بگیرید.

کیت ماس، مدل معروف در هفته مد میلان 2023

کیت ماس، مدل معروف در هفته مد میلان 2023

یکی از درخشان ترین چهره هایی که در هفته مد میلان 2023 به عنوان میهمان حضور داشت، کیت ماس، مدل معروف بود. این مدل انگلیسی همکنون 50 سال سن دارد اما در سالهای دور و دوران جوانی یکی از پرحاشیه ترین زنان زمان خود بود. او برای حضور در این رویداد، پیراهن مشکی کلاسیک بر تن داشت. این پیراهن ساده و زیبا طراحی برند فندی با پارچه کرپ حریر است. یقه هفت و چین های زیر سینه و پایین کمر، جزئیات کوچکی هستند که به این لباس ساده، ظاهری متفاوت بخشیدند.

اسکارلت جوهانسون با پیراهنی از پرادا

اسکارلت جوهانسون با پیراهنی از پرادا

بعد از مدت ها اسکارلت جوهانسون، بازیگر جذاب آمریکایی در یک رویداد بزرگ حاضر شد. این بازیگر 38 ساله، پیراهنی مشکی از برند پرادا بر تن داشت. در واقع او برای تمام آیتم های استایل خود از محصولات این برند استفاده کرده است. عینک آفتابی، پیراهن، کمربند، کیف و کفش های او همگی لوگوی برند پرادا را دارند. این پیراهن کوتاه مشکی با پارچه ساتن آمریکایی طراحی شده است. دو نوار پهن قسمت بالا تنه و یک دامن ماکسی کوتاه، پایین تنه این پیراهن را تشکیل دادند. با توجه به فرم بدنی Scarlett Johansson، شاید بهتر بود پیراهنی بر تن می کرد که در قسمت بالا تنه ساده تر بود.

دمی لواتو، خواننده جوان

دمی لواتو، خواننده جوان

اگر بخواهیم به دنبال استایلی خاص در میان مهمانان مشهور در هفته مد میلان 2023 بگردیم، می توان به استایل Demi Lovato اشاره کرد. دمی بازیگر و خواننده شناخته شده آمریکایی است که معمولا در انتخاب لباس جسورانه عمل می کند. او برای حضور در این رویداد، یک استایل مونوکروم به رنگ آلبالویی داشت. یک شلوار بگ و یک کت بسیار بلند از پارچه ساتن، این استایل خاص را ساخته بودند. برای زیر کت، دمی یک نیم تنه مشکی بر تن داشت که با رنگ موهای او هماهنگ بود. برای کیف و کفش نیز یک کفش از برند پرادا و یک کیف دستی به رنگ آلبالویی انتخاب کرده بود. برند معروف Boss طراح این استایل است.

استایل نائومی کمبل در هفته مد میلان 2023

استایل نائومی کمبل در هفته مد میلان 2023

اجازه دهید بررسی استایل میهمانان مشهور حاضر در هفته مد میلان 2023 میلان را با استایل نائومی کمبل به پایان برسانیم. Naomi Campbell، سوپر مدل قدیمی، همکنون 53 سال سن دارد. در گذشته او اولین بانوی سیاه پوستی بود که تصویرش روی مجله ووگ چاپ شد. این مدل جذاب برای حضور در این رویداد، کت و شلواری از جنس پارچه ساتن بر تن دارد. این کت و شلوار کلاسیک با یقه کراواتی یا اسکارف، به رنگ طوسی و توسط برند Boss طراحی شده است. او این کت و شلوار را با کیف و کفش مشکی ست کرده است. با توجه به اینکه هر دو لباس دمی لواتو و نائومی کمبل توسط یک برند طراحی شده، نباید از شباهت آن غافل شد. طرح جیب و یقه در هر دو کت یکسان است و تنها قد آنها با هم متفاوت به نظر می رسد.

منبع: https://pagesix.com/2023/09/25/all-the-celebrities-at-milan-fashion-week-september-2023/#3

4.5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا