سلبریتی ها

بررسی استایل لی مین هو در هفته مد میلان 2023

لی مین هو یکی از معروف ترین و خوش استایل ترین سلبریتی ها در جهان است. این بازیگر خوش چهره نه تنها در کشور کره که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. افراد زیادی اخبار و حواشی زندگی او را دنبال می کنند و همواره سعی دارند تا از استایل او تقلید کنند. تا به امروز استایل لی مین هو بیشتر به سبک کلاسیک و کژوال بوده است. اما این بازیگر معروف به استایل های مونوکروم نیز علاقه مند است. اگر شما نیز قصد دارید با این بازیگر و سلیقه او در زمینه مد و فشن بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.

خرید پارچه فوتر

لی مین هو کیست و علت شهرت او چیست؟

لی مین هو کیست

لی مین هو یکی از تاثیر گذارترین هنرمندان کره جنوبی است. او بازیگر، تهیه کننده و کارگردان خلاق و معروفی است. لی مین هو از سال 2018 تا 2021 از طرف وزارت فرهنگ، ورزش و گردشگری کره جنوبی، به عنوان بازیگر شماره یک کره ای، در بین مخاطبان بین المللی انتخاب شد. بیشترین مخاطبین لی، طرفدار سریال ها و هنر او در زمینه بازیگری هستند. لی در سریال های پرمخاطبی مثل پادشاه ابدی، پسران برتر از گل و وارثان بازی کرده است. لی به عنوان یک بازیگر نقش مهمی در رشد و موفقیت درام های کره ای در سراسر جهان داشته است. در سال 2013، مجموعه تلویزیونی the heirs از بازار کره جنوبی فراتر رفت و میلیون ها بیننده از سراسر جهان داشت. در سال 2014 دولت کره از لی به دلیل مشارکتش در ارتقای محتوای فرهنگی کره، در سطح جهانی تقدیر و تشکر کرد.


پیشنهاد خواندنی: در جشنواره ونیز 2023 چه خبر بود، بررسی برترین استایل های فرش قرمز


خوش استایل ترین بازیگر کره جنوبی

خوش استایل ترین بازیگر کره جنوبی

محبوبیت لی مین هو به عنوان خوشتیپ ترین بازیگر کره ای در سال 2023 را می توان از طریق نظرسنجی مجله the netizens report متوجه شد. طبق این نظرسنجی می توان به راحتی متوجه شد که یک بازیگر چقدر می تواند در صنعت مد و لباس تاثیرگذار باشد. در این مجله استایل لی مین هو بیش از یک میلیون رای مثبت از سوی کاربران گرفت. این مجله ثابت کرد که یک میلیون نفر چه در داخل کره و چه در سطح بین المللی طرفدار استایل لی هستند.

لی مین هو در دنیا شناخته شده است و طرفداران زیادی دارد. افراد زیادی فقط طرفدار استایل او هستند. آن ها تمامی جشنواره هایی که این بازیگر خوش چهره شرکت می کند را دنبال می کنند. طرفدارن استایل لی مین هو سعی دارند تا با تقلید از این بازیگر بتوانند برای خود یک ظاهر زیبا و آراسته فراهم کنند. از طرفی کارنامه هنری لی مین هو با عنوان خوش تیپ ترین بازیگر کره ای قطعا درخشان تر خواهد شد. جذابیت استایل و ظاهر زیبای او باعث شده است تا هنر بازیگری این فرد بیشتر به چشم مخاطب بیاید. همین امر باعث شده است تا لی سالانه تعداد پیشنهاد کاری زیادی را از سوی تهیه کنندگان سراسر جهان دریافت کند.

جایگاه استایل لی مین هو در دنیای مد و لباس

استایل لی مین هو

در حال حاضر می توان با قاطعیت گفت که لی مین هو جایگاه بسیار مهمی در دنیای مد و لباس به عنوان یک سلبریتی و بازیگر دارد. از نظر بسیاری از کارشناسان، استایل لی مین هو به یک سبک ترند و پرطرفدار تبدیل شده است. اگر این مرد خوش لباس را در صفحات اجتماعی دنبال کرده باشید به خوبی متوجه می شوید که نفوذ او خیلی بیشتر از بازیگری است. او می تواند مد و استایل های متفاوتی را در بین دنبال کنندگان خود رواج دهد. تقلید افراد از استایل لی، چه در کشور کره و چه در خارج از آن مشهود و قابل لمس است.

بررسی استایل لی مین هو در جشنواره های بزرگ چند سال اخیر

قبل از اینکه به سراغ جشنواره های سال 2023 برویم لازم است با استایل لی مین هو در چند سال گذشته کمی آشنا شویم. لی در تمامی سال های شهرتش توانسته است جزو خوش تیپ ترین سلبریتی ها باشد. این بازیگر کره ای در بسیاری از مراسم ها و جشنواره های بزرگ شرکت کرده و با بسیاری از برندهای لباس همکاری دارد.

بازیگر کره ای با کت چرم و پیراهن ساتن برلوتی

بازیگر کره ای

اگر بخواهیم یکی از جذاب ترین استایل های لی مین هو را در چند سال گذشته بررسی کنیم، بی شک یکی از جذاب ترین آن ها استایل او در جشنواره لباس مردانه برلوتی فرانسه است. در بهار سال 2019 لی با یکی از زیباترین استایل های خود در این جشنواره شرکت کرد. او در این جشنواره در ردیف اول در کنار بازیگری اهل تایوان به اسم ادی پنگ و مدیر کل برتولی نشسته بود و توجه تمام عکاسان و رسانه ها را به خود جلب کرد. این جشنواره در شهر پاریس برگزار شد.

استایل لی در این جشنواره یک کت چرم بلند زغالی رنگ بود. دکمه های مشکی رنگ کت او هارمونی جذابی را با سایر بخش های استایل او ایجاد کرده است. جذابیت این کت زیبا در کنار پیراهن ساتن مشکی رنگ او چندین برابر شده است. او تصمیم گرفته بود تا برای تکمیل استایل خود از کفش ورنی مشکی استفاده کند.

رنگبندی پارچه فوتر

لی مین هو با کت فوتر و پیراهن فندی

کت فوتر و پیراهن فندی

استایل لی مین هو در جشنواره پاییز- زمستان 2021 برند فندی سروصدای زیادی به پا کرد. لی در این مراسم یک پیراهن بافت یقه اسکی از برند فندی به تن داشت. بر روی یقه این پیراهن می توانید لوگو و اسم برند فندی را به خوبی ببینید. این اغراق در طراحی لوگو نه تنها مخاطب را اذیت نمی کند بلکه بسیار زیبا و دوست داشتنی است.

طراحان لباس برند فندی برای استایل لی از یک کت فوتر استفاده کردند. پارچه فوتر آهار بی نظیری دارد و برای دوخت کت های زنانه و مردانه انتخاب بی نقصی محسوب می شود. آیتم های دیگری که در استایل او جلب توجه زیادی کرد، کیف و کفش این بازیگر بود. کیف و کفش او از برند فندی و هر دو با ترکیب رنگ مشکی و بژ انتخاب شده است. هارمونی زیبایی که کیف و کفش لی با سایر بخش های استایلش برقرار کرده، واقعا چشمنواز است.

لی مین هو با ترنچ کت توییت دیور

ترنچ کت توییت

همانطور که قبلا اشاره شد یکی از پرمخاطب ترین سریال های لی مین هو، سریال پادشاه بوده است. در این سریال لی لباس های گران قیمت زیادی به تن داشت. تمامی این استایل ها توجه مخاطب را به خود جلب می کرد و از لی یک بازیگر خوش استایل ساخته بود. یکی از زیبا ترین استایل های این بازیگر در این سریال، ترنچ کت با پارچه توییت او از برند دیور است. این استایل لی مین هو را می توانید در قسمت سوم این سریال مشاهده کنید.

همانطور که در عکس مشاهده می کنید برای افزایش گرمای این ترنچ کت، در روزهای سرد سئول، طراح لباس تکنیک آسترکشی را انتخاب کرده است. با این تکنیک ایستایی ترنچ کت بیشتر شده و فرم زیباتری به خود گرفته است. برای تکمیل این استایل از یک پولیور سفید و شلوار بژ استفاده شده که به راستی زیبایی آن را چندین برابر کرده است.

استایل لی مین هو در هفته مد میلان 2023

لی مین هو با دو برند فندی و Hugo Boss همکاری می کند. این دو برند در هفته مد میلان حضور پر رنگی دارند. لی نیز در این جشنواره چندین بار شرکت کرده است. هفته مد میلان از 19 تا 25 سپتامبر 2023 برگزار شد. در این قسمت می خواهیم با چند استایل لی مین هو در این جشنواره آشنا شویم.

قیمت پارچه توییت

لی مین هو با کت و شلوار طوسی رنگ کشمیر

کت و شلوار طوسی

اگر بخواهیم به یکی از زیبا ترین استایل های لی مین هو در هفته مد میلان اشاره کنیم، کت وشلوار کشمیر او را می توانیم نام ببریم. زیبایی پارچه کشمیر در کنار ایستایی فوق العاده آن توانسته است برای لی یک استایل خاص و جذاب را بسازد. او با این استایل کژوال و زیبا توانست توجه مجلات مد را به خود جلب کند. لی توانست با این کت وشلوار کشمیر جذاب، تیتر اول مجله اِل بشود. رنگ طوسی یک رنگ خنثی است و به راحتی با سایر آیتم ها ست می شود. برای تکمیل استایل لی مین هو طراحان لباسش از یک هودی مشکی استفاده کردند. برای قسمت کیف و کفش نیز رنگ مشکی استفاده شده که بهترین گزینه است.

مین هو با پالتوی بلند شیری رنگ فوتر

مین هو با پالتوی بلند

لی مین هو به تازگی در فشن شوی برند Hugo Boss ظاهر شد. این فشن شو در هفته میلان در بهار-تابستان 2023 برگزار شد و توجه رسانه ها را به خود جلب کرد. حضور لی مین هو به سرعت باعث انفجار شبکه های اجتماعی شد. در این مراسم لی مین هو با کت و شلوار شیری رنگی از جنس پارچه فوتر حاضر شد. در این استایل تنها از رنگ شیری استفاده شد که با تمجیدهای بی شماری از سمت طرفداران روبرو شد.

یقه بزرگ این پالتو اولین چیزی است که توجه شما را به خود جلب می کند. اغراق چیزی است که در بسیاری از محصولات برندهای معروف از جمله Boss می توانید ببینید. اورسایز بودن این پالتو نکته دومی است که به چشم می خورد. در سطح جهانی این روزها پالتوهای اورسایز طرفداران زیادی پیدا کرده است. مطمئنا طرفداران لی بعد از دیدن این عکس علاقه بیشتری به این سبک پیدا خواهند کرد. پولیور بافت لی با یقه خاصش، ظاهر بامزه و زیبایی برای این بازیگر فراهم کرده است.

منبع: https://vietnam.postsen.com/celebrities/495818/Lee-Min-Ho-caused-a-stir-at-Milan-Fashion-Week-after-rumors-of-marrying-his-co-star.html

4.4/5 - (140 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. اون لباس کشمیر ۲۰۲۳ اش که اصلا جذاب نبود، در عکس های دیگه هم همینطور فقط بعضی جاها بود که میشد گفت واقعا جذاب هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا