استایلمهمانی و مجلسی

پارچه دانتل و استایل های جذاب مجلسی

پارچه دانتل بسیار ظریف و زیبا است و تقریبا هرگز قدیمی نمی شود. بیشترین کاربرد این پارچه سبک و جذاب برای دوخت انواع لباس عروس و لباس های مجلسی است. علاوه بر این از پارچه دانتل می توانید برای دوخت مانتو، شومیز و دامن استفاده کنید. مدل های مختلف دانتل به عنوان خرجکار در دوخت شومیز و مانتو نیز کاربرد دارند. با توجه به تنوع بالای این پارچه، دوخت یک لباس مجلسی شیک تنها به خلاقیت و سلیقه شما بستگی دارد. در ادامه ما قصد داریم چند استایل مجلسی با پارچه دانتل را با هم بررسی کنیم.

پیراهن ماکسی با پارچه دانتل

محبوب ترین مدل لباس مجلسی که با پارچه دانتل دوخته می شود، پیراهن ماکسی است. پیراهن مجلسی ماکسی مدل های بسیار متنوعی دارد. با ایجاد تغییرات جزئی در مدل یقه، قد آستین و برش دامن می توانید مدل های مختلفی از پیراهن ماکسی را طراحی کنید.

پیراهن مجلسی ماکسی با پارچه دانتل | پارچه نگار

پیراهن ماکسی معمولا برش ساده ای دارد و دقیقا متناسب با اندام هر فرد دوخته می شود. برای آستر دهی پارچه دانتل در پیراهن های مجلسی ساده مانند ماکسی، می توانید از پارچه های رنگ بدن استفاده کنید. استفاده از آستر هم رنگ با دانتل و یا پارچه هایی با رنگ متضاد نیز بسیار رایج است. برای تکمیل استایل مجلسی خود با پیراهن ماکسی دانتل، تنها به یک کفش پاشنه بلند و کیف کلاچ نیاز دارید.

پارچه دانتل در بعضی مدل ها دارای گلدوزی یا پولک دوزی های برجسته است. دانتل پولک دوزی بهترین گزینه برای لباس های شب پر زرق و برق و پیراهن ماکسی بلند، حسوب می شود. این پارچه سبک و زیبا معمولا نیاز به آستر کشی دارد. می توان گفت بهترین آستر برای دانتل های پولکی، پارچه ساتن آمریکایی است که برق اندک و ایستایی بالایی دارد. ساتن آمریکایی به بهترین نحو زیبایی و ظرافت طرح های روی دانتل را نمایش می دهد.

خرید پارچه دانتل

لباس فرمالیته با پارچه دانتل

بیشترین استفاده از دانتل سفید برای دوخت لباس های شیک و ساده مناسب مراسم عقد و یا فرمالیته است. پارچه دانتل مونیکا با طرح های هندسی یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت لباس های ساده و مناسب مراسم عصرانه محسوب می شود.

لباس فرمالیته با پارچه دانتل

مدل های راسته با استفاده از دانتل ریزش دار برای عروس خانم های پلاس سایز بسیار ایده آل است. بد نیست بدانید این سبک از پارچه های دانتل درخششی ندارند. شما می توانید از این پارچه برای دوخت لباس مجلسی مناسب مهمانی های عصرانه و غیر رسمی نیز استفاده کنید. برای اینکه کمی به این استایل آیتم های درخشنده اضافه کنید می توانید بر روی خرید کیف و کفش براق یا اکسسوری های جواهر بزرگ و درخشان، تمرکز کنید. میزان ایستایی دانتل در مدل های مختلف کاملا متغییر است. بسته به الیاف به کار رفته در دانتل، این پارچه می تواند ریزش دار یا آهار دار باشد.


حتما بخوانید: با پارچه گیپور کتان چی بدوزیم؟


سارافون و کت با پارچه دانتل

یکی دیگر از مدل های لباس مجلسی که در آن استفاده از پارچه دانتل بسیار پر طرفدار است، لباس مجلسی سارافون به همراه کت است. این مدل به طور معمول مناسب خانم های میانسال است. البته در بعضی مواقع برای حضور خانم های جوان در مراسم کاملا رسمی نیز پیشنهاد می شود.

سارافون مجلسی دانتل

استفاده خلاقانه از دانتل در دوخت انواع سارافون و کت مجلسی به شما این امکان را می دهد که در مراسم مختلف کاملا آراسته و رسمی دیده شوید.

کت و دامن

به طور معمول تصور می شود از پارچه دانتل برای دوخت کت، تنها به عنوان خرجکار استفاده می شود. نوآوری و خلاقیت در دنیای مد می تواند این تصور را بر هم بزند. شما می توانید از یک کت دانتل بدون آستر، به عنوان یک لباس مجلسی زیبا استفاده کنید.

شما می توانید پا را فراتر گذشته و یک کت دانتل را با یک دامن کوتاه دانتل ست کنید. این کت و دامن شیک با حداقل میزان آستر کشی گزینه مناسبی برای خانم های جوان و شیک پوش است. که برای لباس مجلسی خود به دنبال یک مدل منحصربفرد و خاص هستند.

مشاهده طرحهای پارچه دانتل مجلسی

پیراهن بلند

معمولا برای دوخت پیراهن های بلند مجلسی با پارچه دانتل، از دانتل های پولکی استفاده می شود. در طراحی این مدل ساده و شیک تنها از دانتل گل درشت با سر آستین های پف و یقه ساده، استفاده شده است. در استفاده از این پارچه بهتر است همواره توجه کنید که سادگی اکسسوری ها و مدل لباس به بیشتر دیده شدن طرح های ظریف آن، کمک می کند.

با انتخاب اکسسوری های مناسب، این مدل از پیراهن های بلند دانتل را می توانید در مهمانی های رسمی و یا دوستانه بپوشید. اگر پیگیر جدیدترین ترندهای روز باشید، باید بدانید که در این مدل پیراهن ها از آستر استفاده نمی شود. در واقع لباسی که در زیر آن می پوشید جایگزین آستر شده و بخش مهمی از استایل شما را تشکیل می دهد.

شومیز با پارچه دانتل

شومیزهای دانتل می توانند به پرکاربردترین آیتم کمد شما تبدیل شوند. یک شومیز دانتل را می توانید در مراسم دوستانه به همراه دامن، شلوار جین، کت و انواع سرهمی بپوشید. بد نیست در نظر داشته باشید که پارچه های توری هرگز قدیمی نمی شوند و در فصول مختلف سال نیز قابل استفاده هستند. یک شومیز دانتل مناسب می تواند کارکردی فراتر از یک لباس مجلسی و مناسب مهمانی برای شما داشته باشد.

شومیز دخترانه زیبا با پارچه دانتل

استفاده از مدل آستین های کلوش و تنوع دادن به مدل یقه لباس به شما کمک می کند استایل خود را با چند شومیز دانتل شیک و ساده، دگرگون کنید.

استفاده از پارچه دانتل برای خرجکار و تزئین شومیزهای ساده نیز باعث می شود استایل شما برای مهمانی های رسمی مناسب به نظر برسد.

دامن با پارچه دانتل

دامن های کلوش و بلند دانتل می توانند در داشتن یک استایل خاص تاثیرگذار باشند. دامن دانتل را می توانید با لباس های متنوعی ترکیب کنید و از آن برای مهمانی های مختلف استفاده کنید.

ترکیب دامن کلوش دانتل با شومیزهای نخی یا تاپ های مخمل فوق العاده است. این ترکیب ساده می تواند تمام چیزی باشد که شما برای حضور در یک مهمانی رسمی به آن نیاز دارید.

دامن کوتاه مجلسی

دامن های ماکسی دانتل با آستر رنگ بدن هم می توانند جزو بهترین و کاربردی ترین لباس های شما باشند. این مدل از دامن ها را می توانید به همراه یک کت تک رنگ بپوشید و در مهمانی ها بدرخشید.

دامن های ماکسی کوتاه یا بلند دانتل باعث می شوند شما کشیده تر به نظر برسید و استایلی ساده اما خاص و جذاب داشته باشید.

قیمت پارچه دانتل عروس

پیراهن بلند اورسایز

همانطور که می دانید در چند سال اخیر لباس های اورسایز به شدت مورد توجه طرفداران مد قرار گرفته است. استفاده از دانتل با طرح های درشت و برجسته برای دوخت پیراهن های راسته و اورسایز یک گزینه فوق العاده است. شما می توانید این پیراهن های دانتل جذاب را در موقعیت های مختلف استفاده کنید و در مهمانی ها رسمی استایل شخصی خود را داشته باشید.

ترکیب رنگ هوشمندانه و برش زیبای این پیراهن آن را تبدیل به یک گزینه فوق العاده برای مراسم در محیط باز کرده است. استفاده از دانتل های گل درشت و رنگ های خیره کننده می تواند استایل شما در لباس مجلسی را تغییر دهد.

پیراهن بلند اور سایز

معمولا خانم های جوان و نوجوان در انتخاب لباس مجلسی دچار سردرگمی می شوند. پیراهن های دانتل در سبک اورسایز و کوتاه با آستر جدا یک گزینه بسیار مناسب برای دختران نوجوان است. استفاده از یک نیم بوت و کیف دستی چرم و یا کفش کالج بسیار ایده آل خواهد بود.

پیراهن دامن کلوش

پیراهن مجلسی با دامن کلوش

جذاب ترین لباس مجلسی که می توانید با پارچه دانتل داشته باشید، پیراهن با دامن های کلوش یا A LINE است. این سبک پیراهن های مجلسی فرم زیبایی به کمر شما می دهند و باعث می شوند بلندتر به نظر برسید. ترکیب رنگ های متضاد به شما این امکان را می دهد که یک مدل ساده را تبدیل به طرح متفاوت و خاص کنید.


پیشنهاد ما: چگونه یک استایل مونوکروم شیک داشته باشیم


خرید

آستین با پارچه دانتل

خرجکار دانتل به عنوان آستین لباس عروس

اگر مایلید در لباس های مجلسی سادگی را حفظ کنید اما همچنان استایل جذابی داشته باشید. می توانید از پارچه دانتل برای طراحی آستین لباس بهره ببرید. به عنوان مثال این کت بلند فوق العاده را می توانید به تنهایی و به عنوان یک پیراهن مجلسی بپوشید. مدل کوتاه تر این کت را نیز می توانید با شلوار یا دامن امتحان کنید. استفاده از پارچه دانتل برای آستین در دوخت لباس عروس، می تواند پیراهن ساده را به مدل جذاب تبدیل کند.

منبع: blog.ever-pretty.com

 

2.4/5 - (8 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا