استایلمهمانی و مجلسی

پارچه مخمل و پیشنهاد دوخت لباس مجلسی

پارچه مخمل یکی از پرطرفدارترین پارچه های مجلسی است که توجه هر کسی را به خود جلب می کند. مخمل یکی از پارچه های همیشه روی مد بوده و می توان ایده های فراوانی را با آن به وجود آورد. در صورتی که از این پارچه به درستی مراقبت کنید، تا مدت ها می توانید از آن استفاده کنید.

پارچه مخمل ونوس که پارچه مخصوص دوخت لباس های مجلسی به شمار می آید، بسیار ظریف و لطیف است. با اینکه این پارچه از جنس مخمل تشکیل شده، اما کاملا خنک و نازک می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این پارچه حالت کشسانی آن است که باعث می شود لباس های جذب را به راحتی بدوزید.

قیمت پارچه مخمل ساده

 

ایستایی لخت و ریزش دار نیز از دیگر ویژگی های این پارچه محسوب می شود. چروک پذیری کم و اتوپذیری خوب از مزایای پارچه مخمل هستند. تنها در زمان اتوکشی این پارچه توجه کنید که با یک لایه پارچه محافظ پنبه ای اتوکشی را انجام دهید؛ درجه اتو را نیز در دمای متوسط تنظیم کنید.

اگر تمایل دارید که با استایل های متفاوت و زیبای مجلسی با پارچه مخمل آشنا شوید، خواندن این مطلب را از دست ندهید. در ادامه انواع استایل های متفاوت با پارچه زیبای مخمل را در کنار اکسسوری های مناسب آن ها معرفی می کنیم.

حراج خز طرحدار | پارچه نگار

 

استایلی با شکوه  با پارچه مخمل فیروزه ای

یکی از زیباترین استایل ها با پارچه مخمل، استفاده از پارچه مخمل فیروزه ای برای دوخت لباس مجلسی است. ترکیب رنگ آبی فیروزه ای ملیح و پارچه لطیف مخمل بسیار زیبا می شود ‌و استایلی بسیار زیبا و متفاوت را ایجاد می‌کند.

در چنین استایلی می توانید یک لباس مجلسی بلند چاکدار با پارچه فیروزه ای مخمل را  طراحی کنید. از قسمت ران می توانید چاک‌ لباس را در نظر بگیرید. این لباس دنباله دار است. یکی از خاص ترین ویژگی های این استایل، انواع چین های ایجاد شده در لباس می باشد.

پیراهن بلند مجلسی با پارچه مخمل فیروزه ای | پارچه نگار

از قسمت کمر تا بخشی از لباس که چاک‌ می خورد را می توانید، چین دار طراحی کنید. آستین این لباس مجلسی، بلند است و یقه در نظر گرفته شده برای آن نیز به صورت باز می باشد. استفاده از خرج کارهای مجلل و مجلسی مانند سنگ و نگین های نقره ای و جذاب می تواند ایده فوق العاده ای در طراحی لباس مجلسی شما باشد. در این استایل زیبا می توانید از پارچه خود لباس استفاده کنید و آن را برای دور گردنتان طراحی کنید. یک صندل مجلسی پاشنه بلند برای تکمیل این ست پیشنهاد می شود.

لباس مجلسی بلند با پارچه مخمل زرشکی

یکی از خاص ترین و پرطرفدارترین رنگ های لباس مجلسی، رنگ زرشکی می باشد که می تواند استایل بسیار چشم نوازی را برای شما به وجود بیاورد. ایده دوخت لباس مجلسی بلند زرشکی، برای میهمانی ها بسیار زیبنده خواهد بود.

در این استایل قد لباس مجلسی را تا پایین پا در نظر بگیرید؛ البته توجه کنید که این لباس دنباله دار نیست و روی زمین نمی افتد. این لباس مجلسی از کناره ران چاک خورده است. در این استایل، آستین لباس به صورت بلند طراحی شده است.

پیراهن ماکسی با پارچه مخمل زرشکی

طراحی لباس به صورت کاملا ساده بوده و در واقع هیچ خرج کار یا طراحی خاصی روی این لباس ایجاد نشده است. در این استایل برای اکسسوری می توانید از زیورآلات نقره ای استفاده کنید‌. زیرا ترکیب نقره ای و زرشکی بسیار پرشکوه و مجلسی هستند. استفاده از یک گردنبند مجلسی چند طبقه گزینه ایده عالی در این تیپ است؛ زیرا لباس شما به صورت ساده طراحی شده و این نوع گردنبند می تواند جلوه شیک و ساده آن را زیباتر کند. استفاده از یک کفش مجلسی مشکی با پاشنه متوسط در چنین استایلی پیشنهاد می شود.

لباس مجلسی با پارچه مخمل یشمی یقه سه سانتی  

یکی دیگر از تیپ های مجلسی که با پارچه مخمل می توانید داشته باشید، دوخت لباس با پارچه لطیف مخمل سبز تیره است. در چنین استایلی برش های زیبا و جالب توجهی که روی پارچه ایجاد شده، بسیار خود نمایی می کنند.

پیراهن پوشیده با پارچه مخمل سبز یشمی

یکی از ساده ترین و در عین حال زیباترین استایل ها با پارچه مخمل، این استایل است. قد این پیراهن مجلسی را می توانید تا کمی بالاتر از پا در نظر بگیرید. یک صندل کرمی براق در این تیپ گزینه مناسبی خواهد بود. یقه این لباس مجلسی را می توانید به صورت یقه سه سانتی طراحی کنید.

آستین این لباس نیز بلند است؛ از این رو این لباس گزینه خوبی برای استفاده در محیط های باز مثل باغ در فصل های سرد می باشد. یک گردنبند نقره ای یا طلایی ظریف، اکسسوری مناسب این تیپ می باشد. استفاده از گوشواره حلقه ای نسبتا بزرگ نیز ایده جالبی در تکمیل این استایل خواهد بود.

لباس مخملی بنفش

یکی دیگر از تیپ های که می توانید با پارچه مخمل داشته باشید، دوخت یک پیراهن با پارچه مخمل بنفش است. در این استایل پیراهن به صورت ساده و بدون هیچ گونه خرج کار و با یقه باز طراحی می شود. قد این پیراهن کمی بالاتر از پا در نظر گرفته شده است. مدل خاصی که این استایل را جذاب کرده، طراحی خاص یقه آن می باشد. از سرشانه چپ این پیراهن مدل یقه به صورت اریب طراحی دوخته می شود. آستین های این پیراهن نیز بلند هستند، از این رو انتخاب مناسبی برای فصول سرد سال خواهد بود.

پیراهن مخملی بنفش

یک صندل ساده سرمه ای مات می تواند این تیپ را جذاب تر کند. همچنین با انتخاب یک کیف کوچک نقره ای نیز می توانید، تیپ خاص تری داشته باشید. ایده استایل با پیراهن با رنگ سرمه ای، این مدل را نیز به شما معرفی می کنیم. در چنین استایلی می توانید از یک صندل کرمی رنگ استفاده کنید و تیپ ساده و شیکی داشته باشید.

لباس ماهی با پارچه مخمل سرمه ای

لباس مدل ماهی همیشه خالق یکی از زیباترین استایل های مجلسی است. حال اگر بخواهیم استایل مدرن تری با مدل ماهی برای لباس مجلسی را به شما معرفی کنیم، این تیپ می باشد. در چنین استایلی آستین های پفی خود نمایی می کنند. در واقع از قسمت آرنج مچ تا سرشانه این لباس، حالت پفی دارد. از مچ تا آرنج نیز یک دستکش بلند و ظریف برای این استایل طراحی شده است.

لباس ماهی مجلسی با مخمل سرمه ای

از قسمت کمر به پایین لباس نیز با مدل ماهی طراحی شده است. یکی دیگر از جذابیت های این لباس، دنباله دار بودن آن می باشد. ترکیب اکسسوری خاص و مخمل را در کمر لباس در این استایل می بینیم. یقه ساده، یکی دیگر از المان های خاص این تیپ است. در بالا تنه لباس و قسمت وسط آن تا انتهای بالاتنه، بخشی به صورت لوزی بدون پارچه طراحی شده و این استایل را بی نظیر کرده است. چنین لباسی را می توانید با یک کفش پاشنه بلند به تن کنید.


مقاله مرتبط: پارچه ساده مجلسی و استایل های دخترانه جذاب


ترکیب نگین کاری با پیراهن مجلسی با پارچه مخمل سبز

اگر از افرادی هستید که به لباس های نگین دار و شیک علاقه دارید، حتما از این استایل خوشتان خواهد آمد. در این استایل شاهد نگین کاری هستیم اما خوبی آن این است که این نگین کاری ها به صورت افراطی در لباس به کار نرفته اند.

این لباس خاص با پارچه مخمل سبز دوخته شده است. در این استایل یقه به شکل یک طرفه از بالای سرشانه سمت راست تا قسمت بالای سینه سمت چپ، در نظر گرفته شده است. شاید بتوان گفت پر رنگ و لعاب ترین قسمت این استایل، ترکیب نگین کاری در کنار پارچه مخمل است. این نگین کاری ها نیز با نظم و در بخش بالای سرشانه سمت راست، با طراحی جذابی که دارد، به چشم می خورد.

دستکش های مخمل بلند که از بازو طراحی شده اند، این استایل را شیک تر کرده اند. در این استایل لباس از یک طرف دنباله دارد و از سمت دیگر چاک خورده است. یکی دیگر از خصوصیات این استایل، جمع شدن و چین خوردن لباس از سمت چپ می باشد. گوشواره های بلند نگین دار، ایده بسیار زیبایی در انتخاب اکسسوری این تیپ هستند.

لباس های مخمل مجلسی آستین کوتاه

یکی از استایل های زیبای مجلسی، دوخت پیراهن آستین کوتاه با پارچه مخمل است. در این بخش دو استایل متفاوت آستین کوتاه با پارچه خوش فرم مخمل را پیش روی شما می گذاریم.

پیراهن صورتی آستین کوتاه

‌‌ایده لباس مجلسی مخمل آستین کوتاه با پارچه مخمل صورتی، بسیار ملیح و زیبا خواهد شد. در چنین استایلی لباس به شکل جلو باز طراحی می شود که می توان یک سمت را روی سمت دیگر آورد و آن را با کمربند ظریف مخمل جمع کرد. چین هایی که روی آستین ایجاد می شوند نیز یکی دیگر از ظرافت های این استایل هستند. استفاده از گوشواره و انگشتر نگین دار در این استایل بسیار زیبا خواهد شد.

پارچه سبز و پیراهن مخمل آستین کوتاه

با پارچه سبر پر رنگ مخمل نیز می توان یک استایل خاص طراحی کرد. در چنین استایلی کافیست تا از یک صندل پاشنه بلند کرمی استفاده کنید. همچنین یک گوشواره همرنگ با لباستان، می تواند ایده فوق العاده ای در این استایل باشد. طراحی این لباس با آستین کوتاه و یقه هفتی است.

پیراهن سبز آستین کوتاه دخترانه

در این لباس مجلسی یک سمت لباس به روی سمت دیگر آن می آید و با یک کمربند ظریف مخمل گره می خورد. بخش پشتی لباس از قسمت جلویی آن بلند تر بوده و چین های ایجاد شده در پایین لباس و قسمت جلویی، آن را زیباتر کرده است.

لباس مجلسی مخمل گلبهی و جواهرات نقره ای

یکی دیگر از لباس های خاص آستین کوتاه مجلسی، با پارچه گلبهی مخمل است. در این استایل لباس کمی تا روی زمین می آید. یکی دیگر از طراحی های اجرا شده روی این لباس، کلوش شدن دامن آن از قسمت کمر است.

در بخش بالاتنه، این پیراهن به صورت ضربدری طراحی شده که دو طرف روی یکدیگر قرار گرفته اند. این پیراهن با طراحی ساده و زیبای خود، یکی از بهترین انتخاب های شیک پوشان می تواند باشد. تلفیق رنگ نقره ای با این رنگ از مخمل، بسیار پیشنهاد می شود. در نتیجه می توانید از زیورآلات و جواهرات نقره ای به عنوان اکسسوری خود استفاده کنید. همچنین انتخاب صندل نقره ای در این استایل، انتخاب شایسته ای می باشد.

پیراهن کوتاه با پارچه مخمل سبز و خرج کار ظریف‌

این استایل مجلسی با پارچه سبز و قدی تا روی زانو طراحی شده است. در این استایل قسمت شانه، به حالت پفی دوخته شده و ظاهری جذاب دارد. یقه های لباس چین خورده اند و این چین ها در یک نقطه به هم دوخته شده اند. یقه لباس به حالت نیمه باز و مدل هفتی دوخته شده است. نکات ریزی که گفتیم باعث شده که این لباس مجلسی، بسیار زیبا و شیک شود.

پیراهن های دکمه دار با پارچه مخمل

این لباس مجلسی مخمل به دلیل طراحی و ظرافت کاری های جذاب خود، انتخابی ایده آل برای خانم های جوان است. در این استایل یقه لباس به صورت هفتی و باز طراحی شده است؛ البته چاک کوچک ایجاد شده در قسمت بالای یقه از سمت کنار، آن را بسیار خاص تر می‌کند.

این استایل شیک را می توانید با پارچه های مخمل در رنگ های مختلف مشکی، بنفش، زرشکی ، سرمه ای و سبز طراحی شده است. جالب است بدانید طراحی این لباس با تمامی رنگ هایی که ذکر شد، بسیار چشم نواز خواهد بود. این لباس از قسمت کمر، لباس کمی گشاد شده و دامن آن، چین خورده می شود. قد این پیراهن مجلسی تا زانو در نظر گرفته شده و آستین آن هم نیمه بلند است.

ترکیب زیبای دانتل و مخمل

یکی از بهترین استایل هایی که می توان با پارچه مخمل داشت، ترکیب این پارچه با دیگر پارچه ها است. در این استایل، پارچه مخمل در کنار پارچه دانتل، ترکیب جالبی را ایجاد کرده است. یقه این لباس مجلسی، به صورت هفت طراحی شده است.

ترکیب دانتل گلدار و مخمل در لباس مجلسی دخترانه

رنگ سبز پارچه مخمل، باعث شده است که این گل ها و طرح های لباس، بهتر و نمایان تر به نظر برسند. آستین این لباس نیز با پارچه دانتل گلدار دوخته شده و جذابیت آن را دوچندان کرده است. در این استایل می توانید از گردنبند و گوشواره مرواریدی برای اکسسوری خود استفاده کنید. قد این پیراهن تا بالای زانو در نظر گرفته شده و در صورت تمایل می توانید یک جوراب شلواری مشکی با آن بپوشید. یک کفش ساده مجلسی مشکی با پاشنه متوسط، این استایل زیبا را تکمیل می کند.

ترکیبی متفاوت با یقه حریر بدن نما

در این استایل نیز شاهد ترکیب پارچه مخمل در کنار پارچه حریر هستیم. البته پارچه حریر تنها در بخش یقه لباس خود نمایی می کند و جلوه ای زیبا را در این استایل به وجود آورده است. قد این پیراهن تا روی مچ پا در نظر گرفته شده و طراحی این لباس به صورت با آستین است؛ دو طرف لباس در بالاتنه زمانی که به یکدیگر می رسند، چین خورده می شوند و این چین های زیبا، قسمت پایین تنه را نیز در بر می گیرند.

ترکیب دانتل برای یقه لباس

یقه این پیراهن با پارچه مخمل به صورت دکلته کاملا باز طراحی شده که از بخش زیری آن یک پارچه حریر بدن نمای طرحدار، به صورت گرد دوخته شده است. در این استایل می توانید، یک صندل کرمی ساده بپوشید. همچنین یک گوشواره ظریف نیز، اکسسوری مناسبی در استایل شما خواهد بود.

ترکیب پارچه مخمل و ساتن

ترکیب مخمل و ساتن، در کنار یکدیگر بسیار زیبا و خاص می شوند. در طراحی این استایل قد پیراهن را باید تا روی پا در نظر بگیرید. قسمت بالا تنه پیراهن تا روی کمر با پارچه مخمل زرشکی دوخته می شود. از کمر به پایین لباس نیز پارچه ساتن به کار می رود.

ترکیب مخمل و ساتن

در پایین تنه این پیراهن که در واقع دامن آن است، دامن چند پلیسه خورده و حالتی چین دار به خود می گیرد. یقه لباس که یکی از زیباترین بخش های آن است نیز به صورت قایقی و باز دوخته شده است. همچنین در قسمت میانه ی بالاتنه پیراهن، یک برش هفتی شکل کوچک و ظریف، نمایی زیبا را در این استایل به وجود آورده است. در این استایل می توانید از یک کفش پاسنه بلند مشکی استفاده کنید.

لباس مجلسی مخمل با آستین های خاص

یکی دیگر از استایل های جالب با پارچه مخمل، طراحی یک لباس مجلسی ساده با آستین های زیبا و خاص است. در واقع نکته جالب در این استایل ساده و شیک بودن آن در کنار طراحی های شگفت انگیز ایجاد شده روی آستین های آن هستند.

این لباس مجلسی به رنگ سرمه ای بوده و قد آن نیز تا بالای زانو است. این لباس با آستین کلوش طراحی شده ولی پس از اتمام آستین، بخش بالای آن چاک خورده است. همچنین برای روی مچ لباس نیز می توانید از چندین خرج کار زیبا در کنار هم استفاده کنید تا جلوه زیباتری داشته باشد. یقه لباس نیز به صورت گرد طراحی شده است.

سه استایل شیک با پارچه مخمل آبی

آبی یکی از آرامش بخش ترین رنگ ها است. ترکیب پارچه مخمل با پارچه آبی، ترکیبی بسیار زیبا می شود. در ادامه ایده سه نمونه از زیباترین استایل های مجلسی با پارچه آبی مخمل را معرفی می کنیم.

پیراهن آبی مخمل آستین بلند

پیراهن مجلسی آستین بلند آبی رنگ

یکی از استایل های که می توان با این پارچه داشت، یک پیراهن آستین بلند است. قد این پیراهن تا روی زانو در نظر گرفته می شود. یقه مدل گرد نیز برای این لباس طراحی شده که آن را خاص تر کرده است. یک کمربند ظریف با خرج کار طلایی در وسط، یکی دیگر از ویژگی های این پیراهن مجلسی است. در این استایل می توانید از کفش مشکی مجلسی با پاشنه متوسط استفاده کنید.

پیراهن مخمل دوبنده آبی

در این استایل یقه لباس به صورت باز طراحی شده است. همچنین این لباس به صورت دوبنده دوخته می شود. قد این پیراهن نیز تا روی زانو می آید. کفش مشکی مجلسی ساده با پاشنه متوسط، مکمل این اتیپ خواهد بود. جالب است بدانید ترکیب زیورآلات نقره ای با رنگ آبی، بسیار زیبا خواهد شد؛ از این رو با استفاده از چنین زیورآلاتی استایل شما خاص تر می شود.

پیراهن آستین کوتاه مخمل آبی

پیراهن آستین کوتاه آبی

یکی دیگر از استایل های زیبا با پارچه مخمل آبی، دوخت یک پیراهن مجلسی آستین کوتاه است. یقه این لباس به صورت باز با مدل یقه گرد طراحی شده است. قد این پیراهن تا روی زانو می آید. یک کمربند مشکی بسیار ظریف در قسمت وسط این پیراهن، جلوه آن را بسیار خاص تر می کند. پیشنهاد می کنیم که این پیراهن را با یک کفش مشکی مجلسی ساده همراه کنید.

انواع استایل ساقدوش های عروس با پارچه مخمل

پارچه مخمل یکی از بهترین انتخاب ها برای دوخت لباس مجلسی ساقدوش های عروس است. در واقع برق خاص و ظرافت این پارچه، آن را به یکی از بهترین انتخاب های ساقدوش ها تبدیل کرده است. همچنین ترکیب شگفت انگیز چند لباس مجلسی با پارچه مخمل در عروسی بسیار زیبا خواهد شد. در ادامه چندین استایل خاص و فوق العاده لباس مجلسی ساقدوش های عروس را با این پارچه مجلسی جذاب بررسی می کنیم.

لباس مجلسی مخمل سرمه ای و شنل خز

در این استایل لباس مجلسی سرمه ای با طراحی ساده انتخاب شده است. بخش بالای این لباس کاملا ساده است، زیرا از روی آن شنل خز پوشیده می شود. پایین لباس روی زمین می افتد و کمی بلندتر از قد در نظر گرفته شده است.

استایل ساقدوش های عروس با مخمل

در این استایل می توانید از کفش و صندل های مجلسی نقره ای با پاشنه متوسط استفاده کنید. شنل خز آستین کوتاه سفید روی پیراهن مخمل مجلسی شما، این استایل را زیباتر می کند. ساقدوش های عروس با پوشیدن این سبک لباس و انتخاب این استایل در عروسی، یک گروه جذاب و گیرا با استایلی متفاوت از سایرین خواهند بود.


حتما بخوانید: پارچه لینن و لباس عروس فرمالیته


لباس های مجلسی مخمل یقه قایقی

یکی از یقه های بسیار زیبا و خاص در طراحی لباس مجلسی، یقه قایقی است. با این مدل یقه می توان ایده طراحی بسیاری از لباس های پرشکوه و زیبا را داشت. یکی از استایل هایی که می توان با این یقه در نظر گرفت، دوخت یک پیراهن نیمه بلند است.

قد این پیراهن تا روی زانو می آید. یکی از ویژگی های این پیراهن زیبا، ایجاد چاک در آن است. این پیراهن مجلسی مخمل از قسمت پشت، حدود 7 الی 8 سانتی متر چاک می خورد. آستین این پیراهن تا روی آرنج دوخته می شوند.

پیراهن های مجلسی یقه قایقی

در دوخت این پیراهن علاوه بر پارچه مخمل ونوس، از پارچه مخمل کبریتی نیز می توانید استفاده کنید.  این استایل زیبا را می توانید با انواع پارچه های رنگی مختلف مخمل مانند پارچه های مخمل قرمز، مشکی، بنفش و زرشکی داشته باشید. یک صندل مسی براق با تمامی رنگ هایی که گفتیم می تواند ترکیبی عالی را به وجود بیاورد. همچنین در صورت تمایل نیز می توانید مدل یک کمربند ظریف مسی یا طلایی رنگ را با یک خرج کار زیبا، طراحی کنید.

ترکیب دانتل و یقه قایقی در لباس مجلسی مخمل

پارچه مخمل یک پارچه ساده و بسیار خاصی است؛ این پارچه را می توانید با پارچه های مختلفی ترکیب کنید و لباس مجلسی خاص و زیبای خود را داشته باشید. یکی از بهترین پارچه ها برای ترکیب کردن با پارچه مخمل، پارچه دانتل است.

در این مدل طراحی لباس، یقه لباس به صورت قایقی دوخته شده است. از پارچه دانتل برای دوخت آستین های این پیراهن مجلسی زیبا می توانید استفاده کنید. آستین این استایل از قسمت سر شانه تا بازو در نظر گرفته می شود.

ترکیب دانتل و مخمل در لباس مجلسی

پارچه دانتل نگین دار در این استایل می تواند بسیار خاص و زیبا باشد. قد این پیراهن تا روی زانو می آید و از قسمت پشتی نیز چاک خورده است. با خرج کار نقره ای نیز می توانید یک کمربند ظریف نقره ای برای لباس خود بدوزید. در این استایل از یک صندل نقره ای مجلسی می توانید استفاده کنید.

همچنین این پیراهن را می توانید با پارچه زرشکی نیز بدوزید. در چنین استایلی برای خرج کار کمربند از رنگ طلایی استفاده کنید و ان را با یک صندل مسی یا طلایی بپوشید.

خرید پارچه مخمل سوزن دوزی هندی

 

استایلی گیرا با پیراهن مخمل یقه قایقی زرشکی

در این استایل یقه خاص پیراهن و چاک ایجاد شده در آن، موجب زیبایی دوچندان پیراهن شده اند. این پیراهن با قدی بلند تا قسمت مچ پا دوخته شده است. از قسمت مچ تا کمی بالای زانو در سمت راست، پیراهن چاک خورده است.

پیراهن یقه قایقی بلند

آستین های نیمه بلند نیز یکی دیگر از جذابیت های بصری این استایل به شمار می آیند. انتخاب درست برای یقه این پیراهن، یقه قایقی است؛ در واقع سرشانه لباس روی بازوی فرد می افتند. کفش با پاشنه متوسط مشکی، گزینه ای ایده آل در این تیپ خواهد بود. با توجه به یقه باز طراحی شده در این تیپ، می توانید از یک گردنبند نیمه بلند نقره ای استفاده کنید.

لباس مجلسی آستین بلند مخمل با یقه پوشیده

اگر از افرادی هستید که علاقه ای به نمایان شدن گردنتان با لباس مجلسی ندارید، این استایل مناسب شما خواهد بود. همچنین اگر دوست دارید استایل متفاوت و زیبایی داشته باشید نیز این تیپ را به شما پیشنهاد می کنیم.

استایلی شاد با پارچه مخمل صورتی

در این استایل طراحی یقه به صورت بسته در نظر گرفته شده است. همچنین قسمت سرشانه نیز با حالتی پفکی طراحی شده و چندین چین متعدد خورده است. آستین این پیراهن به صورت بلند طراحی شده و قد آن نیز تا روی زانو می آید.

استایلی شاد با مخمل صورتی

اگر قصد دارید این لباس کاملا حجاب داشته باشد، می توانید یک جوراب شلواری مشکی با آن بپوشید و استایل خاص و با حجاب خود را در مهمانی داشته باشید. رنگ این لباس صورتی پر رنگ است. کیف مناسبی که می توانید برای این استایل در نظر بگیرید یک کیف دستی طرحدار در ابعاد متوسط می باشد. یک صندل کرمی بندی پاشنه بلند را نیز برای تکمیل این تیپ خاص بپوشید. اکسسوری مناسب این تیپ می تواند گوشواره با رنگ مسی یا طلایی طراحدار باشد.

پیراهن سورمه ای با حجاب

استایلی پوشیده و زیبا را با طراحی این پیراهن بلند سرمه ای با پارچه مخمل، می توانید از آن خود کنید. در این استایل پیراهن به صورت دکمه دار طراحی شده است. قد پیراهن تا پایین زانو در نظر گرفته شده که می توانید از زیر آن یک جوراب شلواری مشکی بپوشید تا حجاب کامل داشته باشید. در این پیراهن می توانید هشت عدد دکمه را در طراحی لباس خود قرار دهید.

پیراهن پوشیده مجلسی سرمه ای

همچنین استفاده از دکمه های طلایی روی پارچه مخمل سرمه ای، جلوه ویژه ای پیدا می کند. برای اکسسوری تیپ خود می توانید از گوشواره های بزرگ به رنگ طلایی استفاده کنید. یک صندل بنفش ملایم در این استایل می تواند استایل شما را خاص تر کند. همچنین از یک کیف دستی بنفش ملایم، که با صندل شما ست است نیز می توانید استفاده کنید. یکی دیگر از آیتم هایی که این استایل را به استایلی پوشیده تبدیل کرده، یقه گرد نسبتا بسته آن است.

استایلی ساده، پوشیده و خاص

یکی دیگر از استایل های پوشیده ای که می توانید طراحی کنید، یک پیراهن بلند تا روی زانو است. در طراحی این استایل می توانید از پارچه مخمل در رنگ های صورتی ملایم، سرمه ای، آبی، زرشکی و مشکی استفاده کنید؛ زیرا طراحی این تیپ با تمامی رنگ های مذکور، فوق العاده خواهد شد.

استایل حجاب مخملی

اگر تمایل دارید استایل شما کاملا پوشیده باشد، بهتر است از یک جوراب شلواری نیز برای پوشش پای خود کمک بگیرید. طراحی ایجاد شده در بخش کمر این پیراهن، آن را بسیار جذاب تر کرده است. در واقع در بخش کمر آن، شاهد یک حالت کمربند مانند هستیم که با خود پارچه مخمل، شکل گرفته است. یک کفش مشکی با پاشنه متوسط در این استایل، مکمل بسیار خوبی خواهد بود.

دوخت دامن مجلسی مخمل

وجود یک دامن مجلسی مخمل در استایل شما، می تواند گزینه ای ایده آل و عالی برای جذاب کردن تیپ شما در مهمانی ها باشد. همچنین اگر علاقه دارید یکی از عناصر استایل شما مخمل باشد و آن را با بقیه تیپ خود ترکیب کنید نیز می توانید از دامن های مخمل استفاده کنید. در ادامه چندین استایل زیبا همراه با دامن مخمل را بررسی می کنیم.

استایل خاص با دامن مجلسی قرمز

یک دامن مجلسی قرمز می تواند استایلی گیرا را برای شما ایجاد کند. این استایل در انواع تولدها بسیار عالی می شود. در چنین استایلی می توانید یک دامن قرمز را تا کمی پایین تر از زانو در نظر بگیرید. این دامن از قسمت پایین تا کمی بالاتر از زانو در قسمت وسط چاک خورده است.

استایل جذاب دخترانه با پارچه مخمل قرمز

از آنجایی که در این استایل رنگ قرمز توجه زیادی را به سمت خود جلب می کند، بهتر است سایر رنگ های این تیپ، در طیف رنگ های خنثی انتخاب شود. برای نمونه می تواند از یک بلوز سفید و یک صندل مشکی استفاده کنید. همچنین لازم نیست لباس شما نقش و نگار خاصی داشته باشد، زیرا دامن مخمل با طراحی خاص خود، زیبایی این استایل را به بالاترین درجه رسانده است.

دامن مخمل و نیم بوت ورنی

یکی از استایل های جذاب و پرطرفدار با پارچه مخمل در دوخت دامن های مجلسی، استایل هایی است که با بوت و نیم بوت، ترکیب می شوند. برای نمونه در این استای می توانید یک دامن زرشکی مخمل را مدنظر قرار دهید. در طراحی این استایل دامن از دو جهت راست و چپ، چین می خورد . جلوی آن نیز نیمه باز است؛ یک نیم بوت مشکی ورنی پاشنه بلند، این استایل را فوق العاده می کند. همچنین یک بلوز مشکی یا نوک مدادی ساده را می توانید با این دامن مخمل زیبا به تن کنید.

دامن مخمل و بوت چرم

این استایل مجلسی با شکوه، مناسب برای افرادی است که به تیپ های ساده و دخترانه علاقه مند هستند. در این استایل دامن مخمل به رنگ زرشکی انتخاب شده است. قسمت کمر دامن در حد دو الی سه سانت دارای یک بخش مانند کمربند بوده که با خود پارچه مخمل ایجاد شده است.

ترکیب نیم بوت با دامن مخمل

این دامن از قسمت بالای خود چندین چین اصلی دارد. قد این دامن تا بالای زانو است. این دامن را می توانید با یک بوت چرم ساده بپوشید. بهتر است قد بوت تا بالاتر از ساق پا و کمی پایین تر از زانو بیاید. یک بلوز بافت طوسی ساده را می توانید با این دامن مخمل بپوشید و استایل مجلسی زمستانه خود را داشته باشید.

دامن مخمل دکمه دار و شومیز

دامن دکمه دار دخترانه با پارچه مخمل

در این استایل طراحی دامن مخمل مجلسی با دکمه های ظریف انجام شده است. قرار دادن 5 دکمه ظریف در قسمت وسط دامن می تواند استایل شما را بسیار خاص و شیک کند. همچنین در بالای کمر دامن می توانید جای کمربند قرار دهید و سپس از همان پارچه دامنی برای کمربند استفاده کنید. رنگ دامن در این استایل قهوه ای است. یک بوت جیر بلند که دقیقا تا زیر دامن را پوشش دهد را در تیپ خود استفاده کنید. یک شومیز آستین بلند مچ دار راه راه، انتخابی مناسب در این استایل است.

خرید پارچه مخمل مجلسی

ایده دوخت انواع پیراهن های چین دار با پارچه مخمل

پیراهن های چین چینی یکی از مورد علاقه ترین پیراهن هایی هستند که بسیاری از خانم ها و دخترخانم ها از آن در استایل خود استفاده می کنند. در ادامه چندین استایل زیبا را با این پیراهن های چین دار بررسی می کنیم.

پیراهن طوسی مخمل چین چینی چند طبقه

پیراهن چین دار طبقه ای مخمل

در این استایل پیراهنی زیبا برای خانم های جوان که به صورت چین دار بوده، طراحی شده است. از قسمت کمر به پایین این پیراهن به سه بخش تقسیم بندی شده است که در هر کدام از آن چین های گوناگون خود نمایی می کنند.

قد این پیراهن تا روی زانو می آید. این پیراهن، آستین بلند است و بخش مچ آستین آن دارای حالتی کلوش می باشد. این استایل دارای کمری ظریف و یقه هفتی است. یک کفش مجلسی کرمی با پاشنه کوتاه می تواند استایل شما را خاص تر جلوه دهد.

همچنین می توانید یک کیف طوسی پر رنگ دستی نیز در این استایل داشته باشید. با توجه به یقه هفتی این پیراهن، یک گردنبند ظریف کوتاه، پیشنهاد مناسبی خواهد بود.

پیراهن صورتی چین دار یقه گرد

پیراهن دخترانه با پارچه مخمل صورتی

اگر به لباس های جوان پسند و شاد با رنگی دلنواز علاقه دارید، این استایل شما را متحیر می کند. در این تیپ یک پیراهن با پارچه مخمل صورتی که تا روی زانو می آید، استایلی خاص را به وجود آورده است. در طراحی این پیراهن از قسمت کمر به پایین شاهد چین های فراوان و متعدد هستیم.

قسمت بالاتنه لباس به صورت ساده طراحی شده و یقه آن به صورت گرد است. آستین لباس نیز نیمه بلند بوده و تا روی آرنج و کمی پایین تر از آن را در بر می گیرد. اکسسوری مناسبی که می توانید با این تیپ استفاده کنید، جواهرات و ساعت سفید و نقره ای هستند. همچنین یک کیف و کفش مجلسی مشکی ست در این استایل ایده مناسبی است.

پیراهن آستین بلند چین دار سرمه ای

پیراهن آستین بلند چین دار مخمل سرمه ای

دوخت یک پیراهن با پارچه مخمل سرمه ای و آستین های بلند، می تواند استایلی خاص را برای شما ایجاد کند. در این استایل یقه لباس به صورت باز و با مدل هفتی طراحی شده است. همچنین آستین های لباس نیز بلند در نظر گرفته شده اند.

از قسمت کمر به پایین لباس، چین های مختلفی ایجاد شده که لباس را زیباتر کرده است. قد این پیراهن تا بالای زانو دوخته شده است. در این استایل می توانید از اکسسوری های سفید همچون گوشواره بلند سفید استفاده کنید. یک کفش پاشنه بلند سفید نیز ایده خوبی در شکل گیری این تیپ زیبا است.

سخن آخر

در این مقاله انواع استایل های زیبا و خاص مجلسی را با پارچه مخمل معرفی کردیم. همچنین انواع اکسسوری های مناسب، کفش، صندل و کیف مناسب را بیان کردیم. با پارچه مخمل می توان استایل های گوناگونی برای خانم های جوان و مسن به وجود آورد.

تنها اگر طراحی مناسب و استایل های متفاوت را بشناسید و مدل های زیادی را نیز بررسی کنید، می توانید استایل خاص خود را به وجود آورید. یکی دیگر از موارد قابل بررسی در این مقاله، انواع ایده های مختلف برای دامن های مجلسی مخمل هستند.

لباس های چین دار مخمل نیز با سبک و سیاق خاص خود می توانند گزینه ای عالی برای ترکیب با سایر لباس ها باشند. همچنین دیدیم که ترکیب پارچه مخمل با پارچه حریر، ساتن و غیره نیز استایل های منحصر به فردی را ایجاد کرده است.

4.6/5 - (40 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا