استایلروزمره و کاربردی

۶ مدل بلوز با پارچه تور خالدار فلوک

پارچه تور خالدار جنس های مختلفی دارد، یکی از آنها پارچه تور خالدار فلوک است. این پارچه، خال های مخملی دارد که باعث جذاب تر دیده شدن ظاهر لباس می شود. این پارچه به خاطر توری و ترنسپرنت بودن، جزو ترند های محبوب سال های اخیر در بین جوانان هستند. دوخت انواع لباس های پر چین و فانتزی و دخترانه با این پارچه مناسب خواهد بود. در ادامه چند مدل متنوع بلوز با پارچه تور خالدار فلوک را مشاهده خواهیم کرد.

 

آستین های پفی و دراپه

برخی از پارچه های توری به خاطر لطافت و ظرافتی که دارند برای لباس دراپه دار بسیار مناسب هستند. می توانید با اضافه کردن آستین های پفی و دراپه توری خالدار به لباس های ساده خود آن ها را برای رفتن به مهمانی آماده کنید.

بلوز با تور خالدار فلوک


مرتبط: ۴ پیراهن پیشنهادی با جین کاغذی از استرادیواریوس


بلوز تمام تور خالدار فلوک

بلوز های توری خالدار با استفاده از تاپ و یا نیم تنه ای از زیر، آیتم ترندی چشم نوازی را برای شما به ارمغان می آورد. دوخت آستین های مچی، یقه های چین دار و یقه های کرواتی با پارچه توری خالدار فلوک بسیار پیشنهاد می شود.

بلوز تمام تور خالدار فلوک

ست کردن بلوز توری خالدار فلوک

بلوز های توری خالدار را می توانید با لباس های متنوع ست کنید و استایل های جذابی برای خود بسازید. در ترکیب با بلوز های توری خالدار، شلوار و شلوارک های جین، پارچه ای و چرم بسیار دیده می شود. همچنین پوشیدن بلوز توری با دامن راسته چرم و یا به روی پیراهن راسته استایل شیکی را درست می کند.

پارچه تور خالدار فلوک

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا