استایلپاییز و زمستانروزمره و کاربردی

آخرین استایل های خیابانی با پارچه ژاکارد

اگر اهل دنیای مد باشید حتماً اسم استریت استایل یا استایل خیابانی به گوشتان خورده است. استایل خیابانی در کشورهای اروپایی و آمریکا طرفداران زیادی دارد. با گسترش یافتن شبکه های اجتماعی و دسترسی آسان تر به دنیای فشن جهانی، استایل خیابانی در کشور ما نیز طرفدار زیادی پیدا کرده است. برای داشتن یک استایل خیابانی زیبا در قدم اول با انتخاب درستی برای پارچه داشته باشید. پارچه های ژاکارد ضخامت متوسط و زیادی دارند. پارچه ژاکارد به سبب آهاردار بودن برای استفاده در استایل های خیابانی بسیار مناسب می باشند. این پارچه ها به خاطر خوش دوخت بودن و تنخور زیبا برای دوخت بلیزر و کت بلند و پیراهن مناسب هستند. از این موارد ذکر شده می توان به عنوان جایگزینی برای مانتو استفاده کرد. در ادامه چند استایل خیابانی با پارچه ژاکارد، که با کمی تغییر به عنوان مانتو قابل استفاده هستند را خواهیم دید.

خرید پارچه ژاکارد | پارچه نگار

رنگ های درخشان در استایل خیابانی با پارچه ژاکارد

انتخاب رنگ در انتخاب پارچه بسیار مهم است. رنگ های درخشان و شاین دار برای استایل های خیابانی بسیار مناسب هستند. از محبوب ترین ترند های رنگی در سال های اخیر رنگ های درخشانی مانند طلایی و نقره ای است. این رنگ های چشمگیر و جذاب در بین پارچه های ژاکارد بسیار دیده می شود. اگر از پارچه ها و استایل های تکراری خسته شده اید به شما پیشنهاد می کنیم استایل خیابانی با پارچه ژاکارد را امتحان کنید. مطمئناً بعد از این انتخاب از آن پشیمان نخواهید شد. زیبایی و درخشندگی پارچه ژاکارد به حدی است که در استایل خیابانی هر چشمی را به خود خیره کند. استایل خیابانی با پارچه ژاکارد در هر طرح و رنگی جذابیت خاص خود را دارد. اما استایل خیابانی با پارچه ژاکارد روشن زیبایی آن را چند برابر می کند.

استایل خیابانی با پارچه ژاکارد طلایی

تنوع و گستردگی طرح و نقش در این پارچه ها موجب می شود تا هر مدل لباسی منحصر به فرد شود. تقریبا می توان گفت هیچ دو پارچه ژاکارد یکسانی را نمی توانید در بازار پیدا کنید. ار این رو دست شما در انتخاب طرح و رنگ باز است. استایل خیابانی با پارچه ژاکارد روشن یکی از ترندهای محبوب و پرطرفدار برای بهار و تابستان امسال است. مانتو های کتی می توانند یکی از مدل های استایل خیابانی با پارچه ژاکارد برای شما باشند. کت های کلاسیک بلند طلایی انتخاب های جذابی برای نوروز ۱۴۰۱ خواهند بود.

پارچه ژاکارد نقره ای، سلطنتی و لوکس

پارچه ژاکارد نقره ای، رنگی خنثی اما چشمگیر دارد. رنگ های نقره ای، طلایی و برنز جزء رنگ های خاص می باشد. رنگ نقره ای نشان دهنده قدرت و زیبایی برای یک خانم خوش پوش می باشد. اگر در تجمل نیز به دنبال سادگی و زیبایی هستید، پارچه نقره ای رنگ انتخاب هوشمندانه ای است. رنگ نقره ای نیز مانند رنگ طلایی جزو رنگ های سلطنتی هستند و استایل شما را باشکوه جلوه می دهند. طرح های متنوع دست شما را برای انتخاب یک استایل خیابانی با پارچه ژاکارد باز می گذارد.

پارچه ژاکارد نقره ای در استایل خیابانی

در انتخاب استایل خیابانی با پارچه ژاکارد هیچ محدودیتی و جود ندارد. پارچه ژاکارد برای طراحی انواع مدل ها مناسب می باشد. محدودیتی برای انتخاب مدل لباس های مجلسی، خیابانی، اسپرت یا… با پارچه ژاکارد ندارید. اما در نظر داشته باشید استایل خیابانی با پارچه ژاکارد زیبایی منحصر به فردی دارد. بخصوص اگر در طراحی این استایل ها به سراغ رنگ های خاصی مانند نقره ای بروید. رنگ نقره ای شما را زیباتر و متفاوت تر از همیشه نشان خواهد داد. زیرا پارچه ژاکارد پارچه ای خوش دوخت است و رنگ نقره ای انعطاف پذیر، برای استایل های مختلف است. دوخت مدل های اور سایز و آستین های پفی برای استایل خیابانی با پارچه ژاکارد جز پرطرفدارترین ها است.

استایل خیابانی با پارچه ژاکارد طرح درشت

به جرأت می توان گفت تمامی طراح ها و نقش ها را در میان پارچه های ژاکارد به چشم می خورد. از طرح های بزرگ و منیاتوری گرفته تا نقش های ظریف و مینیمال. طرفدار هر سبک و نقشی که باشید تنها کافی است کمی در میان پارچه های ژاکارد کنکاش کنید. به طور حتم پارچه مناسب استایل خیابانی خود را پیدا می کنید. طراح های برجسته در زمینه پارچه ژاکارد زیبایی آن را چند برابر می کند. اما اگر به دنبال یک استایل خیابانی برای قرارهای مهم هستید به سراغ نقش های بزرگ بروید.

مشاهده انواع پارچه ژاکارد گل درشت

 

پارچه ژاکارد با طرح های بزرگ برای دوخت انواع مدل های فاخر و پرکار مناسب می باشد. این طرح های موجب لاغرتر نشان دادن شما نیز می شود. برش دادن پارچه ژاکارد با طرح های بزرگ نسبت به پارچه های ریز نقش راحت تر می باشد. دامن های فون و یقه های انگلیسی یا آرشال با پارچه ژاکارد مینیاتوری و نقش درشت بی نظیر خواهد شد.

کت و شلوار استایل خیابانی متفاوت با پارچه ژاکارد

تقربا در همه جا برای مد سال جدید صحبت از کت و شلوارهای ست می باشد. این استایل جذاب سال های زیادی در دنیای لباس حضور داشته است. اما امسال به طرز ویژه ای طراحان لباس قصد دارند تا از آن برای نوروز امسال رونمایی کنند. دوخت کت و شلوارهای ست کار شما را در استایل کردن راحت می کنند. به راحتی می توانید این استایل جذاب را با کیف و کفشی به سلیقه خود به تن کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. رنگ های زیاد در بافت زمینه پارچه ژاکارد کار شما را در ست کردن راحت می کند.

کت و شلوار استایل خیابانی متفاوت با پارچه ژاکارد

اما نکته طلایی این قصه جذاب به کت و شلوارهایی با پارچه ژاکارد تعلق می گیرد. استایل خیابانی با پارچه ژاکارد در قالب کت و شلوارهای ست، گزینه طلایی برای این بهار می باشد. این کت و شلوارها را با یقه انگلیسی آرشال یا حتی یقه های ترکیبی می توانید تهیه کنید. برای روزهای زمستان خود نیز می توانید از این کت و شلوار های ژاکارد در کنار یک پالتوی خز استفاده کنید.

 


پیشنهاد ما: برند راساریو و مجموعه ای با پارچه ژاکارد


 

دامن های کلوش در استایل خیابانی با پارچه ژاکارد

پارچه ژاکارد جز پارچه های آهاردار محسوب می شود. دوخت دامن های کلوش و پفدار برای استایل خیابانی با پارچه ژاکارد جز مهارت های طراحان لباس محسوب می شود. دامن های کلوش همواره در میان خانم ها طرفداران خود را داشته و دارد. دامن کلوش که برای یک استایل خیابانی با پارچه ژاکارد در نظر گرفته شده است، برگه برنده آن محسوب می شود.

دامن های کلوش در استایل خیابانی با پارچه ژاکارد

می توانید از مدل های دوبل و ساده برای این دامن ها استفاده کنید. از طرفی قد مانتوی شما کاملا انتخابی می باشد. از مانتوهای کوتاه و بالای زانو گرفته تا مانتوهای بلند و روی مچ پا. طراحی آستین ها برای این استایل خیابانی کاملا انتخابی می باشد. آستین های ساده، دامن لباس شما را بولدتر نشان می دهد. طرح های درشت پارچه ژاکارد برای این استایل مناسب تر می باشد. اما استفاده از طرح های ظریف تر نیز زیبایی دامن کلوش و استایل خیابانی را به خوبی نشان می دهد.

استایل خیابانی خاص با پارچه ژاکارد

یکی از آیتم های مهم برای خانم های شیک پوش، متفاوت ظاهر شدن می باشد. با طراحی یک استایل خیابانی با پارچه ژاکارد این انتظار به خوبی برآورده می شود. پارچه ژاکارد برای طراحی انواع مدل ها مناسب می باشد. بخصوص مدل های اور سایز و حجیم. طراحی و دوخت این مدل ها برای یک استایل خیابانی با پارچه ژاکارد انتخاب هوشمندانه ای به حساب می آید. پارچه ژاکارد آهاری که برای دوخت استایل های پفی مورد نیاز است را به خوبی به شما ارائه می دهد.

استایل خیابانی خاص با پارچه ژاکارد

مانتو های فون و پرچین برای استایل خیابانی، یک انتخاب فوق العاده جذاب است. زیبایی یک استایل خیابانی با پارچه ژاکارد، در کنار آستین های پف دار و حجیم چند برابر می شود. اما برای یک استایل خیابانی جذاب چیز بیشتری مورد نیاز است، چیزی شبیه به والان های بلند برای آستین ها. طراحی والان های کلوش برای آستین های یک مانتو خاص با پارچه ژاکارد، زیبایی بی نظیری را به آن هدیه خواهد کرد. تنها با کمی خلاقیت در طراحی استایل خیابانی خود، می توانید بی نظیرتر از همیشه ظاهر شوید.

 

دیدن طرحهای جذاب پارچه ژاکارد مانتویی

 

مانتوهای کتی برای استایل خیابانی

مانتوهای کوتاه و کتی سالیان درازی را در دنیای مد سپری کرده اند. مانتوهای کنی در میان افراد ساده پسند و خوش پوش طرفدار بیشتری دارد. به احتمال زیاد شما هم تا کنون وسوسه خرید مانتوهای کتی را در خود احساس کرده اید. برای سال جدید مدل های کتی و مزونی جای خاصی را در دنیای پوشاک خواهند گرفت. در سال های اخیر مدل های جدیدی از این استایل جذاب وارد بازار شده است. امسال نیز از این قاعده مستثنا نیست.

مانتو کتی

اگر شما هم به دنبال یک استایل ساده و شیک، اما هیجان انگیز هستید با ما همراه شوید. مانتوهای کتی برای یک استایل خیابانی یکی از بهترین ایده ها برای سال جدید می باشد. زیبایی استایل خیابانی در کنار یونیک بودن مانتوهای کتی از شما یک تندیس زیبایی خواهد ساخت. سادگی دوخت این مانتو ها نیز در کنار خوش دوخت بودن پارچه ژاکارد بهترین گزینه برای افراد مبتدی در خیاطی می باشد. یقه های ایستاده و آستین های کوهانی حالت فاخر و زیبایی را در کنار استایل خیابانی ایجاد می کنند.

 


حتما بخوانید: معرفی 20 مدل آستین مانتو ژاکارد مجلسی


 

چین های تزئینی و آستنی های پفی

استایل خیابانی در سال های اخیر تنوع زیادی را برای خانم ها ایجاد کرده است. فاصله گرفتن از سبک های روتین و خسته کننده با این استایل بخصوص ویژگی بزرگی برای شیک پسندان است. اگر جزء دسته افرادی هستید که در کنار زیبایی به راحتی استایل خود اهمیت می دهید استایل خیابانی با پارچه ژاکارد بهترین گزینه برای شما می باشد. خوش دوخت و خوش اتو بودن پارچه ژاکارد آن را برای دوخت و طراحی اکثر مدل ها مناسب می سازد.

چین های تزئینی و آستنی های پفی

برای داشتن یک استایل خیابانی با پارچه ژاکارد به سبک مدرن و فانتزی می توانید به سراغ طراحی چین های تزئینی بر روی مانتو خود بروید. در همین ابتدا به شما بگویم که طراحی این مانتو ها به سبک کتی یا عبایی هر دو امکان پذیر است. به راحتی می توانید در مانتوی ژاکارد خود برش های عمودی یا افقی به دلخواه خود ایجاد کنید. در بین این برش ها از نوارهای چین خورده از جنس خود پارچه ژاکارد یا پارچه مکمل مانند حریر بهره مند شوید و از زیبایی ان لذت ببرید. اگر کمی با دنیای فشن انس گرفته باشید حتما با زیبایی آستین های پفی در کنار پارچه ژاکارد آشنا هستید. جذابیت استایل خیابانی با پارچه ژاکارد، مستلزم داشتن ایده های نو و جدید می باشد. آستین های پفی و چین های تزئینی یکی از این ایده ها می باشند.

استایل خیابانی با مانتویی رنگارنگ از پارچه ژاکارد

یکی از خصوصیات جالب دنیای مد در سال های اخیر این است که هر نوع سبک و استایلی در سطح جامعه به چشم می خورد. این ویژگی موهبت بزرگی برا طراحان لباس به حساب می آید. استقاده از هر رنگ و طرح پارچه ژاکارد در سطح جامعه به چشم می خورد. به راحتی می توانید استایل خیابانی با پارچه ژاکارد مورد نظر خود را طراحی و استفاده کنید. خانم های شیک پوش ممکن است سلیقه ی متفاووتی در انتخاب پارچه داشته باشند. پارچه ژاکارد به خوبی این نیاز را مرتفع می سازد. به جرات می توان گفت هر رنگ و طرحی که مد نظر شما باشد را می توانید در میان پارچه های ژاکارد پیدا کنید.

مانتو رنگارنگ با پارچه ژاکارد

استایل خیابانی، با این حجم تنوع موجب پدید آمدن زیبایی بی نظیری در تیپ و سبک به خصوص شما می شود. استفاده از رنگ های خنثی و یا نود تا استفاده از لباس های سرتاسر رنگ و نقش مکرر دیده می شود. پارچه های ژاکارد نیز به دلیل تنوع زیاد انتخاب های جذابی را برای مخاطب فراهم می کند. ست کردن استایل خیابانی رنگی بسیار ساده و راحت می باشد. تنوع در رنگ های زمینه پارچه های ژاکارد رنگی، در ست کردن با سایر پارت ها به کمک شما می آیند. مانتو یا کت بلند با پارچه ژاکارد رنگی به عنوان پوشاک رسمی و کژوال می تواند مورد مصرف قرار گیرد.

منبع: citizencouture.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا