طراحان و برندها

مزون نسترن و طرح های فوق العاده آن

خیاطی یکی از حرفه های محبوب مادران ایرانی است. دختران زیادی در کودکی کنار مادران خود با شور و هیجان می نشستند و حرکت چرخ دنده و سوزن را روی پارچه تماشا می کردند. به همین دلیل، خیاطی، پارچه و لباس های مختلف به اشکال مختلف در تار و پود زندگی زن ایرانی تنیده شده است. البته این هنر زیبا و کاربردی به طور معمول دست کم گرفته می شود. یادگیری مراحل مختلف شناخت پارچه، الگو کشی، طراحی و دوخت، پروسه ای بسیار طولانی است. در سال های اخیر خانم های بسیاری با عشق به دنبال کسب مهارت های مورد نیاز این حرفه، قدم برداشتند. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی مزون نسترن و موسس آن به عنوان یک طراح و کارآفرین موفق بپردازیم. اگر به دنبال یک مزون جذاب یا طراح خوش ذوق هستید، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

خرید ژاکارد چاپی | پارچه نگار

آغاز داستان مزون نسترن

خانم معصومه نعلبندی با نام مستعار نسترن، موسس این مزون هستند. علاقه ای که نسترن از کودکی به طراحی لباس برای عروسک هایش داشت، پس از سال ها مسیر او را از رشته مهندسی عمران به سمت طراحی و دوخت تغییر داد. او که در کودکی اوقات خود را با دوختن لباس های مختلف برای عروسک هایش سپری می کرد، در دوران دانشگاه مشغول یادگیری خیاطی برای دوخت لباس های مورد علاقه خود شد. حسن سلیقه، دوخت تمیز و نتیجه نهایی دلچسب باعث شد کارهای او بیش از انتظارش مورد توجه قرار گیرد. به این ترتیب با سفارش های کوچک اولیه، نسترن موفق شد کار خود را گسترش دهد و مزون نسترن شکل گرفت. مزون نسترن در سال 99 آغاز به کار کرد. در حال حاضر کارگاه کوچک خانم نعلبندی، 5 نیروی خوش ذوق و فعال دارد. در ادامه مطلب بیشتر با تولیدات مزون نسترن آشنا خواهید شد.

شلوارهای ترندی از مزون نسترن

شلوارهای ترندی از مزون نسترن

 

یکی از جذاب ترین لباس هایی که در نگاه اول نظر شما را به خود جلب خواهد کرد، شلوارهای طرحدار مزون نسترن است. این شلوارهای طرحدار جزو آیتم های ترندی بهار و تابستان سال های اخیر بودند. به همین دلیل اگر مایلید به عنوان یک خانم طرفدار مد شناخته شوید، حتما به یک شلوار بگ یا واید لگ طرحدار در استایل خود نیاز خواهید داشت. این شلوارهای دوست داشتنی را می توانید به عنوان آیتم اصلی استایل خود در نظر بگیرید. مخصوصا اگر پایین تنه ظریف و قد بلندی دارد. بهترین گزینه ها برای ست کردن با این شلوارها، شومیزهای ساده هستند. یک شومیز سفید با تعداد زیادی از شلوارهای طرحدار ست می شود. البته شما می توانید با توجه به رنگ های به کار رفته در طرح شلوار، یک شومیز رنگی اما ساده انتخاب نمایید.


پیشنهاد ما: 6 مدل لباس مجلسی مشکی برای خانم های شیک پوش


معمولا در دوخت این شلوارهای طرحدار از پارچه های نخی با ایستایی اندک استفاده می شود. شلوارهای گشاد یکی از محبوب ترین لباس های فصل گرم هستند زیرا بهترین جایگزین شلوار جین به حساب می آیند. اگر جنس این شلوارها از پارچه نخی باشد، به دلیل تنفس پذیری بالا و وزن کم، احتمالا تا پایان تابستان از این شلوار دل نخواهید کند. شلوارهای گشاد طرحدار را می توانید با توجه به استایل خود، با انواع کفش های کتانی، صندل و کالج های پاشنه تخت بپوشید.

خرید پارچه نخی گلدار

مانتو ژاکارد با تنوع بالا

پارچه ژاکارد جزو پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار است. اولین دلیل محبوبیت این پارچه، تنوع فوق العاده طرح و رنگ آن است. در واقع شما برای هر مدل مانتویی می توانید یک پارچه ژاکارد ایدئال پیدا کنید. در مزون نسترن با تنوع فوق العاده ای از مانتوهای کاربردی با مدل های مختلف پارچه ژاکارد مواجه خواهید شد. مانتوهای کتی اورسایز، جزو مانتوهای ترند محسوب می شوند. پارچه ژاکارد با توجه به ایستایی بالایی که دارد، جلوه ای خاص به این مانتوها می دهد. پارچه ژاکارد تافته یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن مانتویی ساده و در عین حال شیک و مجلسی است. در حقیقت تنوع بالای ژاکارد به شما این امکان را می دهد که بتوانید با مدل های مختلف این پارچه، مانتوهایی متفاوت و متناسب با سلیقه خود داشته باشید.

مدل مانتو ژاکارد مزون نسترن

یکی از جدیدترین مدل های پارچه ژاکارد، ژاکارد چاپی است. این پارچه یکی از بهترین پارچه هایی است که می توانید برای دوخت انواع مانتو و کت و شلوار زنانه انتخاب نمایید. پارچه ژاکارد چاپی برخلاف انواع ژاکارد، بافت برجسته و خاصی ندارد. البته در هنگام لمس، ممکن است برجستگی هایی که متعلق به بافت پارچه است را حس کنید. به طور کلی این پارچه زیردستی لطیف دارد. بدن نما نیز نبوده و با توجه به ایستایی متوسط آن، نیاز به آستر کشی هم ندارید. دوام بی نظیر این پارچه از آن گزینه ای بی رقیب برای دوخت مانتو و لباس های مجلسی ساخته است. پارچه ژاکارد چاپی یا پرینت به شما این امکان را می دهد که بتوانید استایلی خلاقانه و هنری داشته باشید.

ست مانتو و شلوار دخترانه خنک

ست مانتو و شلوار دخترانه خنک

یکی از سخت ترین مراحل خرید برای خانم های جوان، پیدا کردن مانتویی مناسب برای استایل اسپرت یا کژوال است. مخصوصا اگر در فصل تابستان باشید و راحتی و خنکی مانتو برای شما اهمیت داشته باشد. مزون نسترن موفق شده با ارائه طرح های متنوع، تا حدی این مشکل را رفع کند. یکی از بهترین انتخاب هایی که می توانید به عنوان یک خانم نوجوان داشته باشید، ست سه تیکه شلوار، شومیز و رویه است. این ست کاربردی از جنس پارچه لینن نچرال تهیه شده و بسیار خنک و راحت است. همانطور که می دانید، پارچه لینن بهترین پارچه ممکن برای فصل تابستان محسوب می شود. این پارچه سبک با داشتن تنفس پذیری بالا، می تواند بهترین همراه شما در فصل گرم باشد. ست سه تکه ای که در تصویر مشاهده می کنید نیز تمام نیازهای شما را برای داشتن یک استایل کامل، برطرف می کند.

ست اسپرت و دخترانه دیگری که می توانید در میان طراحی های مزون نسترن ببینید، یک شلوار بگ به همراه شومیز سفید و رویه اورسایز است. شومیز و رویه را می توانید با یک کمربند پارچه ای زیبا بپوشید و استایلی منحصر به خود داشته باشید. این ست کاربردی برای خانم های کژوال پوش که در تابستان به دنبال مانتویی راحت هستند نیز مناسب خواهد بود.

مانتو کتی کرپ از مزون نسترن

مانتو کتی کرپ از مزون نسترن

یکی دیگر از بهترین لباس هایی که می توانید از مزون نسترن تهیه کنید، مانتو کتی با پارچه کرپ است. همانطور که می دانید، پارچه کرپ بهترین گزینه برای دوخت لباس های رسمی است.  به خصوص که شما می توانید با آن کت و شلوارهای زنانه بادوامی را طراحی کنید. مانتو کتی کرپ به راحتی استایلی رسمی مناسب فضا و قرارهای کاری برای شما می سازد. می توانید به سادگی این مانتوها را با شلوارهای پارچه ای و دامن ست کنید. برای مناسبت های رسمی شما تنها به یک کفش پاشنه بلند نیاز دارید. برای فعالیت های روزمره هم می توانید آن را با کفش کالج بپوشید. مانتو کتی کرپ را اگر مایل باشید با انواع شلوار کتان یا کرپ هم می توانید ست کنید. به این ترتیب یک استایل کژوال خواهید داشت. کفش کتانی به بهترین شکل این استایل راحت و روزمره را تکمیل می کند.

پیراهن ساحلی نخی برای تابستان

پیراهن ساحلی نخی

یکی از مزایای خرید از مزون نسترن، داشتن گزینه های متعدد برای خرید است. در این مزون تنوع بالای مدل هایی که به شما ارائه می شود، به شما کمک می کند بتوانید به راحتی متناسب با نیاز و بودجه خود بهترین خرید را انجام دهید. یکی از جذاب ترین لباس هایی که می توانید در مزون نسترن ببینید، پیراهن های ساحلی آستین بلند است. این پیراهن ها یکی از ایدئال ترین گزینه ها برای استفاده به عنوان مانتو در فصل تابستان هستند. اگر اهل سفرهای جاده ای متعدد هستید نیز نباید از این آیتم های ترندی غافل شوید. زیرا به سادگی استایلی شیک، ساده و مناسب سفر برای شما می سازد. در سفرها می تونید این پیراهن های ساحلی را با صندل بپوشید. برای استایل کژوال روزمره نیز کفش های پاشنه تخت را فراموش نکنید.

قیمت پارچه شانل مانتویی

کت و سارافون با پارچه شانل

کت و سارافون با پارچه شانل

اگر برای پاییز و زمستان پیش رو به دنبال یک آیتم جدید هستید تا در استایل خود تغییراتی ایجاد کنید، همچنان مزون نسترن می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد. یکی از زیباترین لباس هایی که در این مزون مشاهده خواهید کرد، کت و سارافون های طراحی شده با پارچه شانل است. پارچه شانل در دسته خاص ترین پارچه های پاییزه قرار دارد. این پارچه زیبا با ظاهر و زیردست متفاوتی که دارد، به راحتی به استایل شما جلوه ای صد چندان می دهد. پارچه شانل دوامی بسیار بالا داشته و تقریبا هرگز قدیمی نمی شود. در نتیجه می توانید یک کت یا سارافون طراحی شده با این پارچه را تا سالها بپوشید. کیفیت بالای آن نیز دلیل دیگری است که شما را مجاب می کند یک آیتم با این پارچه جذاب به کمد خود اضافه نمایید.

منبع: https://instagram.com/mezonnastaran.ir?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا