سلبریتی ها

با محبوب ترین پارچه ها در استایل هانده آرچل آشنا شوید

هانده آرچل، نامی که در سالهای اخیر بر سر زبان ها بوده است. این بازیگر و مدل خوش چهره اهل کشور ترکیه است. اگر به دنیای فیلم سازی ترکیه علاقه داشته باشید حتما اسم او را شنیدید. این بازیگر خوش استایل توانسته است در چند سال گذشته طرفداران زیادی پیدا کند و حدود 30 میلیون بازدید کننده در صفحه اینستاگرامش داشته باشد. استایل هانده آرچل این روزها مورد توجه افراد زیادی، چه در داخل ترکیه و چه در خارج آن قرار گرفته است. از نقاط قوت استایل این بازیگر انتخاب درست پارچه برای هر استایل است. اگر شما نیز مایلید با استایل و سلیقه این مدل زیبا در زمینه پارچه بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

خرید پارچه پولکی مجلسی

 پارچه چرم برای روزهای سرد

استایل هانده آرچل با پارچه چرم

امروزه پارچه چرم یکی از پارچه های محبوب و دوست داشتنی در بین خانم ها محسوب می شود. خانم های جوان و شیک پوش در روزهای سرد سال از این پارچه در استایل خود استفاده می کنند. یکی از استایل های پرطرفدار پالتوهای چرم در فصل پاییز و زمستان است. این آیتم کاربردی در رنگ های مختلف تهیه و به بازار عرضه می شود. با توجه به استقبال زیاد مخاطبان، برندهای زیادی در این زمینه فعالیت می کنند.

زیبایی پالتوی چرم توجه افراد زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. هانده آرچل هم از این قاعده مستثنا نیست در استایل های این بازیگر شیک پوش به تعداد زیاد آیتم هایی که با پارچه چرم تهیه شدند را می بینید. در طی سال های اخیر پالتوهای چرم جزو مدل های ماندگار و همیشگی در صنعت مد و فشن شده است. پالتوی چرم قهوه ای در استایل هانده آرچل در کنار شومیز ببری او زیبایی استایلش را تکمیل کرده است.

از دیگر انتخاب های هوشمندانه هانده پالتوی چرم مشکی او است. پالتوی چرم مشکی به راحتی با سایر آیتم های استایل شما ست می شود. او ترجیح داده است که برای دیگر قسمت های استایل خود هم از پارچه چرم استفاده کند. شلوار و کفش چرم مشکی او با کیف دستی چرم قهوه ای رنگش هارمونی بی نظیری ایجاد کرده است.


پیشنهاد ما: استایل مارگو رابی در تور فیلم سینمایی باربی


پارچه پولکی و لباس دوست داشتنی هانده آرچل

مدل پیراهن پولکی

پارچه پولکی یکی از چشم نوازترین پارچه های موجود در بازار می باشد. زرق و برق پولک های روی پارچه چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. انتخاب اکثر طراحان لباس برای یک پیراهن مجلسی پارچه پولکی می باشد. پارچه پولکی برای دوخت پیراهن های بلند، پیراهن های فانتزی و کوتاه، دوخت تاپ و دامن و همین طور خرجکار استفاده می شود. از ویژگی های مهم این پارچه ست شدن راحت آن با دیگر آیتم های استایل شما می باشد.

پارچه پولکی تنوع زیادی دارد، پولک های این پارچه می تواند تک رنگ و مونوکرم باشد یا ترکیبی از چند رنگ مختلف را درون خود جای بدهد. یکی دیگر از استایل های خیره کننده هانده آرچل، پیراهن تمام پولکی او با کمربند چرم مشکی می باشد. پولک های پیراهن این بازیگر جذاب ترکیه ای از رنگ های مختلفی تشکیل شده است. همانطور که می بینید ترکیبی از پولک های سبز، صورتی، بنفش، قرمز، آبی و مشکی پارچه پولکی بی نظیری را ساخته که توانسته است استایل هانده آرچل را به بهترین شکل به نمایش در آورد.

استایل هانده آرچل با اورالی از پارچه کرپ حریر

اورال مجلسی

یکی از ترندهای دنیای مد در چند سال اخیر اورال های دوست داشتنی و زیبایی است که در پشت ویترین مغازه ها حتما توجه شما را جلب خواهند کرد. اورال یا سرهمی به طرز فوق العاده ای استایل شما را خاص و منحصر به فرد نشان می دهد. این ایده جذاب برای مهمانی ها، دورهمی ها و حتی مراسم های نیمه رسمی یک گزینه ایدئال محسوب می شود. دوخت اورال بهتر است با پارچه ای انجام شود که ایستایی زیادی ندارد یا به اصطلاح پارچه ای ریزش دار است. از طرفی اگر پارچه شما از کشسانی خوبی برخوردار باشد، تنخور اورال شما زیباتر خواهد بود. پارچه کرپ حریر یک گزینه عالی برای اورال ها به حساب می آید.

انتخاب هانده آرچل و طراحان لباس او برای یک شام رسمی اورال جذاب مشکی رنگ و زیبای او بوده است. طراحی آستین های کلوش و شلوار دمپای او توانسته است هارمونی زیبایی در استایل هانده آرچل به وجود آورد. هانده جز بازیگران قد بلند در سینمای ترکیه به حساب می آید و اورال زیبای او باعث شده که قد بلندتر به نظر بیاید. یکی دیگر از خاصیت های سرهمی با اورال همین است، شما را قد بلندتر و خوش هیکل تر نشان خواهند داد. پس پیشنهاد می کنم همین الان برای دوخت یک اورال جذاب دست به کار شوید.

کت و شلوارهای کرپ، انتخاب بی نظیر هانده آرچل

استایل هانده آرچل با کت و شلوار

پارچه کرپ یکی از معرف ترین و پرطرفدارترین پارچه های موجود در بازار است. از جمله ویژگی های پارچه کرپ خوش فرم ایستادن آن بعد ار دوخت است. ایستایی بی نظیر این پارچه باعث شکل گیری یک اثر هنری بعد از دوخت خواهد شد. یکی از بهترین انتخاب ها برای پارچه کرپ کت و شلوار می باشد. به جرات می توان گفت با پوشیدن کت و شلوار کرپ مثل یک ستاره خواهید درخشید. ایستایی بی نظیر پارچه کرپ موجب خوش فرم ایستادن کت و شلوار بر روی تن شما خواهد شد.

قیمت پارچه کرپ کنزو ژاپن

 

یکی از اعضای همیشگی کمد ستارگان سینما کت و شلوارهای کرپ می باشد. هانده آرچل هم مانند دیگر سوپر استارها به آیتم کت و شلوار کرپ علاقه غیر قابل انکاری دارد، به طوری که در بسیاری از فستیوال ها و جشنواره های مهم با کت و شلوار کرپ در مقابل دوربین عکاسان ظاهر شده است. کت و شلوار کرپ طرحدار سفید مشکی هانده نمونه بارز علاقه این بازیگر به پارچه کرپ است. یقه انگلیسی یکی از پایه ثابت های کت و شلوار است. هانده نیز برای استایل خود این یقه را به همراه یه شلوار بوت کات انتخاب کرده است.

استایل هانده آرچل، این مدل زیبا در کت و شلوار قرمز خوشرنگش، مورد توجه طرفداران او قرار گرفت. پوشیدن کت و شلوار آن هم به رنگ قرمز جسارت او را در انتخاب لباس را به خوبی نشان می دهد. شما نیز می توانید به سبک یک طراح لباس حرفه ای عمل کنید و برای مراسم های رسمی کت و شلوار کرپ را در نظر داشته باشید.

 هانده در پیراهنی با پارچه حریر

پیراهن حریر مجلسی

حریر پارچه ای محبوب و پرطرفدار در دنیای مد و لباس محسوب می شود. خانم ها و دختران شیک پوش حتما در کمد لباسی با پارچه حریر خواهند داشت. از ویژگی های منحصر به فرد پارچه حریر لختی و ریزش دار بودن آن است. این پارچه برای اکثر مدل ها مناسب می باشد. از مدل های مجلسی و پرکار گرفته تا مدل های ساده و شیک همگی با حریر قابل اجرا هستند. پس می توانید برای پیراهن های مجلسی یا پیراهن های ساده منزل از حریر استفاده کنید. پارچه حریر برای تمام سنین مناسب و کاربردی می باشد و محدودیت سنی ندارد. پارچه حریر نه تنها به خودی خود می تواند یک شاهکار هنری ایجاد کند، حتی می توانید از آن به عنوان خرجکار استفاده کنید.

در عکس های منتشر شده از هانده آرچل یکی از آن ها توجه شما را بیشتر جلب خواهد کرد. عکس منتشر شده از هانده آرچل و استایل آن با پیراهن بنفش حریر زیبایی خاصی دارد که توجه هر مخاطبی را به خود جلب خواهد کرد. اولین چیزی که توجه من و شما را در این پیراهن جلب خواهد کرد احتمالا پلیسه های ریز روی پارچه حریر بنفش پیراهن او است. حریر یکی از پارچه های مناسب برای پلیسه کردن است. به علت نرمی و ظرافت این پارچه پلیسه ها در طول زمان باز نخواهد شد و ثابت باقی می ماند. از استایل هانده آرچل به خوبی متوجه خواهید شد که پارچه حریر چقدر ریزش دار و ظریف است. از این رو برای دوخت مدل های چند لایه و طراحی شنل ها مناسب خواهد بود.

جذابیت پارچه لینن و لباس جذاب هانده آرچل

پارچه لینن

پارچه لینن این روزها بر سر زبان ها افتاده است و طرفداران زیادی پیدا کرده است. لینن از الیاف کتان تهیه شده و یکی از بهترین پارچه های موجود در بازار برای روزهای گرم سال است. فروش این پارچه در روزهای گرم سال چند برابر خواهد شد. الیاف طبیعی موجود در این پارچه باعث جلوگیری از بوی بد و نامطبوع می شود. خوش دوخت بودن پارچه لینن از دیگر جذابیت های این پارچه محسوب می شود. زیبایی این پارچه توجه تمامی برندها و طراحان لباس را به خود جلب کرده است. امروزه در تمامی فروشگاه های لباس و مزون ها می توانید محصولات تولید شده با این پارچه را پیدا کنید.

خرید پارچه لینن مانتویی

 

پارچه لینن استایل لوکسی برای شما ایجاد خواهد کرد. سلبریتی ها نیز علاقه خاصی به این پارچه نشان دادند و از آن به فراوانی استفاده می کنند. هانده آرچل هم در تابستان امسال با استایلی از جنس پارچه لینن دیده شده و مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. از زیباترین استایل های هانده آرچل می توان به کراپ تاپ و شلوار تولید شده با لینن او اشاره کرد. یقه آمریکایی این کراپ تاپ در کنار گره پایین آن زیبایی فوق العاده ای ایجاد کرده است. اما خوش سلیقگی طراح لباس خوش ذوق برای استایل هانده آرچل به همین جا ختم نمی شود. پیله و چین های کنار حلقه آستین ها و مچی کراپ تاپ زیبایی خاصی به استایل او هدیه کرده است. از این آیتم جذاب در کمری شلوار او نیز استفاده شده است و باعث ایجاد هارمونی زیبایی در استایل هانده آرچل شده است.

استایل هانده با پارچه خز دوست داشتنی

کت خز زمستانی

پارچه خز یکی از زیباترین پارچه ها برای روزهای سرد سال است. پرزهای بلند خز لطافت دلنشینی برای این پارچه ایجاد کرده است. از پارچه خز برای دوخت پافر، کت، پالتو استفاده می شود. همچنین می توانید از آن برای دوخت کلاه و شال گردن نیز بهره ببرید. خز تنوع بالایی دارد، از پارچه های تک رنگ گرفته تا پارچه های طرح دار و چند رنگ، همگی در غرفه پارچه خز پیدا می شود. این پارچه باکیفیت پرزهای یک دست و محکمی دارد که در اثر کشیدن از پارچه جدا نمی شوند.

سال های زیادی برندها و طراحان لباس بر روی پارچه خز تمرکز داشته و یک لاین را مخصوص این پارچه قرار دادند. برندهایی مانند زارا و لویی ویتون از جمله برندهایی هستند که محصولات زیادی با این پارچه تولید کردند. در استایل هانده آرچل هم خز به فراوانی دیده می شود. به جرات می توان گفت یکی از عناصر اصلی استایل هانده آرچل در زمستان پارچه خز می باشد. کت خز سفید و مشکی این بازیگر زیبا، مورد توجه مخاطبان داخل و خارج کشور ترکیه قرار گرفت. جیب های بزرگ کت او آیتم جذاب و زیبایی برای استایل هانده آرچل محسوب می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا