استایلبهار و تابستان

از دامن شلواری برای تابستان 1403 غافل نشوید + عکس

در هوای گرم و سوزان تابستان پوشیدن لباس های اورسایز و گشاد طرفداران زیادی دارد. لباس های گشاد و اورسایز از عرق کردن بیش از اندازه و آسیب های پوستی جلوگیری می کنند. در بین لباس های اورسایز دامن شلواری از محبوبیت زیادی برخوردار است. حتما شما نیز با این مدل شلوار آشنایی دارید. دامن شلواری به نوعی شلوار زنانه گفته می شود که مزیت های دامن را نیز دارد. در واقع دامن شلواری تلفیقی از دامن و شلوار است. این مدل شلوار از قسمت کمر تا مچ پا به یک اندازه گشادی دارد. در بعضی از مدل های این شلوار تا قسمت باسن کمی تنگ تر بوده و سپس به یکباره تا مچ پا گشاد می شود.

راهنمای دوخت پارچه کرپ باربی

جدید ترین دامن های شلواری سال 1403

همانطور که گفته شد دامن شلواری یکی از محبوب ترین مدل های شلوار برای روزهای گرم سال است. از آنجایی که لباس های اورسایز در سال 1403 ترند شده و طرفداران زیادی دارد، در این مقاله قصد داریم شما را با جدیدترین مدل های این شلوار آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

دامن شلواری های نخی طرح دار

دامن شلواری به خودی خود از زیبایی و جذابیت بی نظیری برخوردار است. این مدل شلوار می تواند به خوبی استایل شما را از حالت همیشگی و تکراری خود خارج کند. اما در بسیاری از موارد دلیل انتخاب دامن شلواری از سوی خانم ها راحتی و خنکی آن است. اگر در این مدل شلوار از پارچه های خنک، با الیاف طبیعی استفاده شود می توانید مطمئن باشید که صاحب یک آیتم بی نظیر برای تابستان امسال شدید. پارچه های نخی برای استایل های خانگی و روزانه یک انتخاب فوق العاده و پرفروش هستند.

دامن-شلواری-های-نخی-و-خنک-مخصوص-تابستان-1403

یکی از بهترین و مناسب ترین پارچه ها برای دوخت دامن شلواری پارچه نخی طرحدار است. پارچه نخی طرحدار از الیاف کتان و پنبه تشکیل شده است. در روزهای تابستان مقدار تعریق به مراتب افزایش می یابد. اگر پارچه شلوار شما از الیاف نامرغوبی تهیه شده باشد می تواند شدت آسیب های پوستی و عرق سوز را افزایش بدهد. کتان و پنبه جزو الیاف طبیعی بوده و می توانند به خوبی از پوست شما در روزهای گرم سال مراقبت کنند. پارچه نخی طرحدار در طرح ها و رنگ ها مختلفی تولید می شود. از این رو می توانید بسته به سلیقه خود پارچه دلخواهتان را خریداری کنید. دقت داشته باشید که پارچه هایی که در آن ها الیاف طبیعی به کار رفته ممکن است کمی آبرفت داشته باشند. پارچه نخی طرحدار هم از این قاعده مستثنی نیست. به همین دلیل بهتر است قبل از شستشو از آبرفت آن مطمئن شوید.


پیشنهاد ما: 6 مدل مانتو بهاره با پارچه لینن راه راه و ایده استایل آن ها


شلوارهای کوتاه با پارچه لینن

اگر به دنبال یک پارچه خنک و شیک برای استفاده روزمره خود هستید بهتر است به سراغ پارچه لینن بروید. پارچه لینن ظاهر رسمی تر و شیک تری نسبت به پارچه های نخی دارد و می توانید از آن ها برای قرارهای ملاقات و استایل های کژوال خود بهره ببرید. پارچه لینن یکی از پرفروش ترین آیتم های تابستانی بوده و در بین خانم ها از جایگاه ویژه ای برخودار است. از آنجایی که در پارچه لینن نیز از الیاف طبیعی استفاده شده است این پارچه می تواند شما را در روزهای گرم سال خنک نگه دارد. پارچه لینن قدرت جذب و تنفس پذیری بالایی دارد. از این رو می تواند به خوبی هوا را به سطح پوست شما و برعکس منتقل کند. همچنین این پارچه قدرت جذب رطوبت بالایی دارد.

شلوارهای-کوتاه-و-اروسایز-با-پارچه-لینن

با پارچه لینن می توانید انواع لباس ها را برای خود تهیه کنید. اما در فصل تابستان یکی از پرفروش ترین آیتم ها با پارچه لینن، دامن شلواری است. دامن های شلواری انواع مختلفی دارد. یکی از محبوب ترین انواع آن دامن شلواری های کوتاه است. شکل فانتزی و منحصر به فرد این دامن های شلواری می تواند استایلی خاص را برای شما به ارمغان آورد. معمولا از کفش های اسپرت یا صندل در کنار این دامن های شلواری استفاده می شود. پارچه لینن چروک پذیر کمی دارد. به همین دلیل می تواند به مدت طولانی زیبایی استایل شما را حفظ کند.

دامن شلواری شیک با پارچه کرپ حریر

اگر به دنبال پارچه ای لخت و در عین حال خنک هستید، بهتر است یک بار پارچه کرپ حریر را امتحان کنید. پارچه کرپ حریر آهار بسیار کمی دارد. این پارچه به خوبی بر روی تن شما می نشیند و می تواند شما را لاغرتر نشان دهد. پارچه کرپ حریر از نرمی و لطافت بالایی برخوردار است و در روزهای گرم از پوست شما به خوبی مراقبت می کند. در نظر داشته باشید که این پارچه چروک پذیری بسیار کمی دارد. به همین دلیل به ندرت نیاز به اتوکشی پیدا می کند.

دامن-شلواری-فانتزی-کرپ-حریر

از پارچه کرپ حریر می توانید برای دوخت لباس های مختلفی بهره ببرید. اگر قصد دوخت یک دامن شلواری تابستانی ریزش دار و شیک را دارید، این پارچه می تواند کمک زیادی به شما بکند. پارچه کرپ حریر از ظرافت بالایی برخوردار است. از این رو می توانید دامن های شلواری خود را به شکل چند لایه یا دوبل نیز طراحی کنید. از دیگر ویژگی های این پارچه ترکیب شدن آسان آن با سایر پارچه ها است. پارچه کرپ حریر را می توانید با پارچه ای نظیر دانتل شانتیه ترکیب کرده و برای خود یک آیتم مجلسی طراحی کنید.

استایل های کلاسیک با پارچه کرپ باربی

پارچه کرپ باربی نامی آشنا در بین مزون دارها و طراحان لباس است. از این پارچه برای تولید لباس ها مختلفی استفاده می شود. پارچه کرپ باربی به دلیل کیفیت و دوام بالایی که دارد توانسته است به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین زیر مجموعه های کرپ تبدیل شود. این پارچه نسبت به سایر پارچه های کرپ ظریف تر بوده و ایستایی کمتری دارد. چروک پذیری پارچه کرپ باربی بسیار کم است. از این رو در صورت استفاده در مدت طولانی نیز دچار خرابی نخواهد شد.

دامن-شلواری-های-پیله-دار-کلاسیک-با-پارچه-کرپ-باربی

همانطور که قبلا گفته شد برای دوخت دامن شلواری به پارچه ای لخت با آهار کم احتیاج دارید. اگر پارچه انتخابی شما آهار زیادی داشته باشد، نمی تواند فرم زیبایی را برای شما به ارمغان آورد. پارچه کرپ باربی آهار متوسطی دارد. به همین می توانید از آن برای دوخت مدل های اورسایز نیز بهره ببرید. پارچه کرپ باربی فرم پذیری بالایی دارد. انواع مدل دامن های شلواری پیله دار را می توانید با این پارچه بدوزید. پارچه کرپ باربی اتوپذیری مناسبی دارد و فرم خود را در بلند مدت حفظ می کند. به همین دلیل در صورت دوخت پیله شکل خود را به خوبی حفظ می کند. دوخت پیله بر روی دامن های شلواری گشادی آن را بیشتر می کند و باعث زیباتر شدن آن نیز می شود.

قیمت پارچه کرپ باربی

دامن شلواری های فانتزی با پارچه کتان

استایل های فانتزی در بین خانم های جوان و دختران نوجوان جایگاه ویژه ای دارند. معمولا در این استایل ها از پارچه هایی مثل کرپ استفاده نمی شود. در عوض می توانید پارچه هایی مثل پارچه کتان یا جین را جایگزین آن کنید. پارچه کتان به دلیل آهار نسبتا بالایی که دارد، می تواند برای دوخت مدل های پفکی به شما کمک کند. این پارچه چروک پذیری متوسطی دارد و معمولا بعد از شستشو به اتوکشی احتیاج پیدا می کند.

دامن-شلواری-فانتزی-با-پارچه-کتان

از پارچه کتان می توانید در دوخت دامن شلواری بهره ببرید. این پارچه ضخامت متوسطی دارد. از این رو می تواند از آن در دوخت مدل های چند لایه نیز بهره ببرید. دامن های شلواری کتان چند لایه بهترین گزینه برای خانم های شیک پوش و دختران جوان است. اگر به دنبال یک آیتم فانتزی و اسپرت برای تابستان 1403 هستید، بهتر است دامن های شلواری های کتان را امتحان کنید. در پارچه کتان نیز از الیاف طبیعی مثل کتان، پنبه و ابریشم استفاده می شود. اما برای کاهش چروک پذیری این پارچه معمولا تولید کنندگان از الیاف مصنوعی پلی استر نیز در آن استفاده می کنند. با این حال پارچه کتان همچنان جزو پارچه هایی با الیاف مرغوب و باکیفیت دسته بندی می شود. به همین دلیل معمولا خانم ها تمایل دارند تا از این پارچه در روزهای گرم سال استفاده کنند.

دامن شلواری حریر زیبا

پارچه حریر یکی از معروف ترین و قدیمی ترین پارچه های موجود در بازار است. این پارچه آهار بسیار کمی دارد. پارچه حریر بسیار ظریف و نازک است. به عبارتی می توان گفت پارچه حریر بدن نما بوده و احتیاج به آسترکشی دارد. از این رو معمولا از آن برای دوخت پیراهن های مجلسی چند لایه استفاده می شود. پارچه حریر چروک پذیری بسیار کمی دارد و از فرم دهی بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل اجازه دوخت مدل های مختلفی را به شما می دهد. با این پارچه می توانید انواع چین های ریز و درشت را بر روی لباس های خود پیاده کنید.

استایل-فانتزی-با-پارچه-حریر

یکی از آیتم هایی که می توانید با پارچه حریر برای خود تهیه کنید، دامن های شلواری است. اگر به دنبال یک دامن شلواری فانتزی و زیبا برای دورهمی ها و مراسم های خودمانی خود هستید این پارچه می تواند کمک زیادی به شما بکند. از پارچه حریر می توانید برای دوخت مدل های چند لایه بهره ببرید. اگر قصد دارید ظاهر متفاوت و خاصی را برای استایل خود رقم بزنید، بهتر است پارچه حریر خود را به شکل پلیسه در بیاورید. ترکیب پارچه حریر پلیسه و حریر ساده می تواند یک دامن شلواری منحصر به فرد را برای شما بسازد.

خرید پارچه کرپ باربی

دامن شلواری های اسپرت جین

دامن شلواری های جین را شاید بیشتر از مدل های دیگر بتوانید در پشت ویترین مغازه ها پیدا کنید. این مدل از دامن های شلواری را می توانید در استایل های مختلف به کار ببرید. دامن های شلواری جین را می توانید با تیشرت یا شومیزهای کژوال و ساده ست کنید. کفش های اسپرت و لژدار عضو ثابت و جدا نشدنی استایل هایی هستند که در آن ها از دامن های شلواری جین استفاده شده است. دامن های شلواری جین می توانند یک گزینه ایدئال برای روزهای گرم تابستان باشند.

دامن-شلواری-های-اسپرت-جین

همانطور که گفته شد پارچه جین یک انتخاب محبوب بی نظیر برای دوخت این مدل شلوار است. اما ممکن است برای شما سوال ایجاد شود که علت این محبوبیت چیست. جواب این سوال در ویژگی های پارچه جین نهفته است. این پارچه چروک پذیری بسیار کمی دارد. به همین دلیل یک گزینه فوق العاده برای دوخت شلوار است. از طرفی این پارچه کیفیت و دوام بالایی دارد. پارچه جین در بلند مدت دچار خرابی و پرزدهی نمی شود و به طور کلی طول عمر بالایی دارد. پارچه جین کاغذی از ضخامت بسیار کمی برخوردار است. شما می توانید انواع مدل های دامن شلواری را بسته به سلیقه خود با آن بدوزید.

منبع: https://www.etsy.com/market/oversize_loose_pant

4.5/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا