اخباراستایلطراحان و برندهامهمانی و مجلسی

استایل با پارچه شانل به پیشنهاد آنا وینتور ژورنالیست بریتانیایی

آنا وینتور، ژورنالیست و ویراستار متولد ۱۹۴۹ و اهل بریتانیا است. آنا وینتور از سال ۱۹۸۸ سردبیر مجله ووگ vogue می باشد. وی یکی از مهم ترین و قدرتمندترین چهره های دنیای فشن و مد است. او به خاطر خلاقیتی که در شناسایی و نشان دادن ترند های جدید دارد، تحسین می شود. آنا وینتور با استایل شخصی و سبک خاص خود در لباس پوشیدن شناخته می شود. عینک آفتابی های تیره و موهای کوتاه مدل مصری اصلی ترین ویژگی استایل او می باشد.یکی دیگر از ویژگی های استایل آنا وینتور، علاقه زیاد به پارچه شنل می باشد. به طوری که در بیشتر رویداد ها و مراسم ها با لباس های مختلفی از جنس پارچه شانل، ظاهر می شود. لباس هایی از جنس شانل که آنا وینتور معمولا به تن می کند، لباس هایی راسته و فیت تن می باشند که اندام را باریک و کشیده نشان می دهند.

در ادامه استایل های پیشنهادی آنا وینتور با پارچه شنل در موقعیت های مختلف را مشاهده می کنیم.

لباس های شانل آنا وینتور

 

خرید پارچه شانل با جدید ترین طرح ها

 

پیراهن های راسته با پارچه شانل

پیراهن راسته

یکی از پیشنهاداتی که آنا وینتور با پارچه شانل دارد، پیراهن راسته ساده، با قد میدی می باشد. پارچه شنل به دلیل بافت و جذابیت و تنوع زیادی که در هر پارچه دارد، برای دوخت لباس های ساده بسیار مناسب است. بلندی این پیراهن ها می تواند از زیر ساق تا بالای مچ پا متغیر باشد. آستین های این پیراهن ها کوتاه و ساده هستند. با توجه به تصاویر سردبیر مجله ووگ، ست کردن این پیراهن ها با بوت چرمی بلند مشکی، استایل شما را تکمیل می کند. جیب های رو کار، یقه مدل دار مسطح و یا چاک در درز پهلو، جزئیات این پیراهن های راسته هستند.

کت و دامن هایی با طراحی خاص

کت و دامن خاص

این شخصیت خاص و مهم دنیای فشن، با پوشیدن لباس هایی با طراحی های متفاوت و خاص، سلیقه و استایل شخصی خود را به خوبی به نمایش می گذارد. یکی از پیشنهادات وی برای خلق استایل شخصی به دیگران، پذیرش طرح های متفاوت و جدید است. در کت و دامن هایی که بر تن او می بینیم، طراحی متفاوت و منحصر به فردی مشاهده می شود. ترکیب پارچه بافت شانل با پارچه صاف و صیقلی ابریشم در تصویر سمت راست، ایده ای جذاب و چشم نواز است. دوخت ریش هایی نرم مشابه پر، که هارمونی رنگی بسیار خوبی با پارچه شانل کت و دامن دارد، استایلی زیبا را پدید آورده است. به برش ها و دوخت های لباس ها دقت کنید تا بهتر متوجه خلاقیت و خاص بودن طرح این کت و دامن ها شوید.

 


حتما بخوانید: پارچه شانل (پارچه بافت) و ویژگی های آن


 

رنگ های روشن برای پارچه های شانل

شانل رنگ روشن

یکی دیگر از پیشنهادات او برای لباس هایی با جنس شانل، رنگ های روشن است. از رنگ های روشن برای جوان تر نشان دادن خود می توانید استفاده کنید. پارچه های شانل به دلیل تنوعی که در الیاف خود دارند، ظاهری بافت دار و فریبنده دارند. پیراهن، کت و دامن، پالتو و موارد دیگر با استفاده از پارچه هایی با رنگ روشن مانند سفید، کرمی، شیری، نباتی و غیره بسیار شیک و لوکس می شود. جیب های روکار، ریش ریش های لبه آستین و یقه، دکمه های پارچه ای درشت، می توانند به روی پارچه های روشن به چشم بیایند. استایل خود را می توانید با استفاده از زیورآلات پر زرق و برق، برای رفتن به مهمانی آماده کنید.

برای دیدن پارچه شانل ترک کلیک کنید

 

کت و دامن های ساده، یادآور برند شنل

کت و دامن ساده با پارچه شنل بافت

علاقه آنا وینتور به برند شنل و آیتم های مهم این برند مانند کت و دامن ساده با پارچه شانل بسیار زیاد است. پیشنهاد دیگر وی برای استفاده از این پارچه بافت دار، دوخت کت و دامن های ساده می باشد. این استایل امضای برند شنل می باشد. کتی ساده با یقه گرد، قد کوتاه و آستین های ساده که با دامنی راسته و ساده ترکیب شده است. این کت و دامن در عین سادگی و ظرافت، احساس قدرت و موفقیت را منتقل می کند. این سبک لباس پوشیدن را در تصاویر مختلف آنا مشاهده می کنیم.

 

زیبا ترین طرحهای پارچه شانل مانتویی 

 

بافت های درشت پارچه شانل

پارچه شنل و تنوع پوشاک

پارچه شانل به دلیل بافت ساده و الیاف متنوعی که دارد. می تواند ظاهری با بافت های (تکسچر) درشت داشته باشد و یا بافتی ظریف و محو داشته باشد. پارچه ای که وی اغلب پیشنهاد می دهد، بافت های درشت و واضحی دارد. این بافت ها و الیاف متنوع می توانند شبیه به طرحی تکرار شونده دیده شوند. با استفاده از این پارچه ها می توان لباس های ساده و بدون برش یا لباس هایی با برش های غیرمعمول و جذاب را تهیه کرد. پیراهن هایی که در تصویر زیر مشاهده می کنید با استفاده از پارچه شانل با بافت درشت دوخته شده است. می توانید با تغییر جهت بافت پارچه، در لباس تنوع بصری ایجاد کنید.

 

 

منبع: instagram.com/wintourworld

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا